Met hoofdstadquote:
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrika
Bier drinken.quote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.
Waar zou jouw sterke punt liggen, in een pubquiz?
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoietsquote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.
Waar zou jouw sterke punt liggen, in een pubquiz?
Horror ook toch?quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoiets
Als jij de gastheer bent wel jaquote:
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?quote:
Ik heb geen kliekjes. Ben een onafhankelijke geestquote:Op maandag 6 april 2020 18:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?
Moet ook gebeuren.quote:
Iedere quiz heeft wel een muziek ronde.quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoiets
quote:
Geen tuin of balkon om op te zitten?quote:
Hoe stoned ben je al?quote:
Vertel ons meer dan!quote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Tering kreeg even hartverzakking door mijn buurman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |