al die social media influencers faillietquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:03 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Jep dit denk ik dus ook. Dus dan is het systeem wat we nu kennen voorbij.
Dat volk is echt knettergekquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef tralalala het volgende:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)d~a00fc516/#comments
Die reacties, genot.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef -river- het volgende:
Ed (83) en Gina (92) genezen samen als door een 'godswonder' van corona: 'Zo blij, zo opgelucht'
https://www.omroepbrabant(...)Zo-blij-zo-opgelucht
Op naar de volgende virusuitbraak.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Shockingly, China’s Wet Markets are Reopening; Will We Ever Learn?
https://www.ccn.com/shock(...)-will-we-ever-learn/
Covid 20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.. en wat je in jouw tokkie buurt ziet gebeuren is niet representatief voor wat er landelijk gebeurt, en dus ook geen excuus om hier verder paniek te zaaien.quote:
Klopt. Vanmiddag in de AH werd ik zowat omver gelopen door een vent en zijn 3 kleine kinderenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Arkai het volgende:
Ik was net even een stukje fietsen en het valt mij op hoeveel mensen buiten rondlopen of aan het shoppen zijn. De 1.5 meter afstand waar mensen eerst bedacht op waren, lijkt totaal niet meer in acht genomen te worden.
Als het aankomende weekend inderdaad zonnig wordt, houd ik mijn hart vast voor het aantal Corona-patienten over 1 à 2 weken.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 03-04-2020Nog steeds top10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gaat dat niet lang meer duren.
Je zou graag in mijn buurt willen wonen 1 besmetting op 24000 inwoners......lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee.. en wat je in jouw tokkie buurt ziet gebeuren is niet representatief voor wat er landelijk gebeurt, en dus ook geen excuus om hier verder paniek te zaaien.
Ik werd bij de poelier ook bijna omver gelopen door één of andere idioot. Maar moest even later wel lachen stond ook een man in de winkel met zijn dochtertje, dus die man zegt tegen dat kind '2 en een halve meter'. Kijkt iedereen op, zegt hij 'ja ik roep maar 2 en een half dan mag ik al blij zijn met een half'...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag in de AH werd ik zowat omver gelopen door een vent en zijn 3 kleine kinderen![]()
![]()
Niks afstand houden
Mja, heeft dat effect of de maatregelen? Ik denk het echt niet. Ik zou me gewoon niet zo ergeren, want die daling komt er heus wel. Het merendeel van NL houdt zich nog altijd netjes aan de afspraken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag in de AH werd ik zowat omver gelopen door een vent en zijn 3 kleine kinderen![]()
![]()
Niks afstand houden
Zolang er geen vaccin is, zullen we dit dus blijven houden. Het is de vraag hoe we dat straks in Europa gaan organiseren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef Za het volgende:
Een Chinese regio is in lockdown gegaan na een nieuw coronageval op eigen bodem. Daarmee groeien de zorgen over een tweede coronagolf in Azië. Ook zijn er twijfels of de positieve coronacijfers uit China wel een goed beeld geven.
Klopt deze info, ik zie het allen bij RTLZ, BVD
Ja maar alleen naar Chinaquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Mogen we in de zomer wel weer vliegen? #DTV
Ik zie geen enkele bron voor die nieuwe lockdown.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Zolang er geen vaccin is, zullen we dit dus blijven houden. Het is de vraag hoe we dat straks in Europa gaan organiseren.
Die lui zitten toch al weken in een lockdown? Hoe krijgen ze het voor elkaar. Of gaan we dit in Nederland ook zien over 1 of 2 weken?quote:
Zal wel dezelfde reden hebben als gisteren:quote:
Nee, achterstallige administratie in verplegingshuizenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die lui zitten toch al weken in een lockdown? Hoe krijgen ze het voor elkaar. Of gaan we dit in Nederland ook zien over 1 of 2 weken?
twitter:TheDailyShow twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 03:44:00"We can save months, and every month counts." @BillGates and Trevor discuss combating coronavirus tonight at 11/10c https://t.co/fYijnZa6tF reageer retweet
Oh, 'gelukkig'quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, achterstallige administratie in verplegingshuizen
Dus binnenkort gaan misschien de cijfers van Nederland ook bijgesteld worden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, achterstallige administratie in verplegingshuizen
Zo zijn dit soort lui, ikke ikke ikke.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:55 schreef Jojoke het volgende:
Jort Kelder zat zich 2 weken geleden al enorm op te winden dat een Ferrari show in Italië niet doorging. Leuk dat je vindt dat de ouderen wel kunnen overlijden vanwege economische redenen, maar het echte probleem is de IC opnames. De mensen die op de IC belanden zijn juist niet de oudjes. Jort lijkt dat nog steeds niet te begrijpen.
Als die eerder niet zijn meegenomen wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Dus binnenkort gaan misschien de cijfers van Nederland ook bijgesteld worden?
Dan heb ik toch echt een gezonder sociaal leven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Brybry het volgende:
Als ik kijk naar mijn directe omgeving en hier in de regio; Over een twee weken zullen er wel aardig wat besmettingen in Gelderland geregistreerd worden.
Al m'n vrienden gewoon gezien, uitgenodigd voor verjaardagen en de meeste hebben er echt schijt aan![]()
Nog steedsquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Brybry het volgende:
Als ik kijk naar mijn directe omgeving en hier in de regio; Over een twee weken zullen er wel aardig wat besmettingen in Gelderland geregistreerd worden.
Al m'n vrienden gewoon gezien, uitgenodigd voor verjaardagen en de meeste hebben er echt schijt aan![]()
In wat voor pauper omgeving zit je dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Brybry het volgende:
Zelfs 3 bezoekers slaat nergens op. Gewoon weg blijven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:09 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nog steedsAlle verjaardagen waar ik heen moest zijn de afgelopen weken en de komende weken gecanceld. Wordt ook lastig met die 3 bezoekers regeling. Ik zou niet gaan als ik jou was. Het is gewoon gevaarlijk.
Hoe hard het ook is, het is wel beter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs 3 bezoekers slaat nergens op. Gewoon weg blijven.
Mensen op de IC zijn juist niet de oudjes?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:55 schreef Jojoke het volgende:
Jort Kelder zat zich 2 weken geleden al enorm op te winden dat een Ferrari show in Italië niet doorging. Leuk dat je vindt dat de ouderen wel kunnen overlijden vanwege economische redenen, maar het echte probleem is de IC opnames. De mensen die op de IC belanden zijn juist niet de oudjes. Jort lijkt dat nog steeds niet te begrijpen.
#me tooquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:38 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niet eens wat mensen doen, want ik blijf zelf lekker binnen
Waarom laten ze die mensen niet met rust?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef heywoodu het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kokama_people
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other
Nou, RIP.
Buiten het feit dat ze in Frankrijk nu ook doden in verzorgingstehuizen meerekenen kun je er wel van uit gaan dat het aantal doden per dag ook in Nederland nog zeker een week kan stijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die lui zitten toch al weken in een lockdown? Hoe krijgen ze het voor elkaar. Of gaan we dit in Nederland ook zien over 1 of 2 weken?
Jort denkt dat we 80-plussers die te dik zijn en gerookt hebben aan het redden zijn, maar ik weet 100% zeker dat ik 2 of 3 dagen geleden een leeftijdsopbouw van IC patiënten zag en het percentage van 80-plussers was extreem laag. Ben even vergeten waar het was. RIVM? NICE?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen op de IC zijn juist niet de oudjes?
Graag een bron erbij.
https://thehill.com/homen(...)onal-stockpile-afterquote:Trump administration changes definition of national stockpile after Kushner remarks
The Trump administration quietly changed an online description of the country's Strategic National Stockpile following a press briefing with White House adviser Jared Kushner.
Previously, according to the federal public health emergency website, the Strategic National Stockpile was described as "the nation’s largest supply of life-saving pharmaceuticals and medical supplies for use in a public health emergency severe enough to cause local supplies to run out."
The description continued: "When state, local, tribal, and territorial responders request federal assistance to support their response efforts, the stockpile ensures that the right medicines and supplies get to those who need them most during an emergency."
That definition disappeared from the site on Friday.
The new, one-paragraph description says the stockpile is meant as a “short-term stopgap.”
"The Strategic National Stockpile's role is to supplement state and local supplies during public health emergencies. Many states have products stockpiled, as well. The supplies, medicines, and devices for life-saving care contained in the stockpile can be used as a short-term stopgap buffer when the immediate supply of adequate amounts of these materials may not be immediately available," the website now says.
The Department of Health and Human Services did not immediately return a request for comment.
The language more closely matches what Kushner said on Thursday when he made his coronavirus task force briefing debut.
Meten of er mensen besmet zijn.... Stond in copyquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom laten ze die mensen niet met rust?
Wat moet die dokter daar?
Nog even volhouden dus (en daarna ook)quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze in Frankrijk nu ook doden in verzorgingstehuizen meerekenen kun je er wel van uit gaan dat het aantal doden per dag ook in Nederland nog zeker een week kan stijgen.
Wij zitten nu zo'n 3 weken in de 'intelligent' lock-down. Na twee weken gaat het aantal besmettingen dalen (niet echt na te gaan aangezien er niet consequent getest wordt. Na weer een week tot twee weken zou de ziekenhuisopnames moeten afvlakken/dalen (wat zo te zien ook gebeurd) en na weer zo'n week tot twee weken later zou het aantal IC-opnames ook moeten gaan dalen. Weer een week daarna zou het aantal doden per dag moeten gaan dalen.
Pin me niet vast op exacte dagen/weken, maar zo zit het zo'n beetje in elkaar (volgens mij).
Dan is die dokter echt ongelooflijk dom en achterlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Meten of er mensen besmet zijn.... Stond in copy
Four cases of coronavirus have been confirmed in the same district, including a doctor who tested positive last weekquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan is die dokter echt ongelooflijk dom en achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |