abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:05:10 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192436213
https://www.businessinsid(...)t-coronavirus-2020-4

Bill Gates is funding new factories for 7 potential coronavirus vaccines, even though it will waste billions of dollar

Microsoft billionaire Bill Gates told The Daily Show that his foundation is funding the construction of factories for seven different candidates for a coronavirus vaccine.
Gates said that at most it would end up picking at most two out of the seven, meaning billions of dollars spent on manufacturing would be abandoned.
He said in a situation where the world faces the loss of trillions of dollars to the economy, wasting a few billion in an effort to help the problem is worth it.

TheDailyShow twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 03:44:00 "We can save months, and every month counts." @BillGates and Trevor discuss combating coronavirus tonight at 11/10c https://t.co/fYijnZa6tF reageer retweet
pi_192436215
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nee, achterstallige administratie in verplegingshuizen
Oh, 'gelukkig'
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:06:21 #128
490481 Oekelele
Inderdaad
pi_192436242
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nee, achterstallige administratie in verplegingshuizen
Dus binnenkort gaan misschien de cijfers van Nederland ook bijgesteld worden?
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192436253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:55 schreef Jojoke het volgende:
Jort Kelder zat zich 2 weken geleden al enorm op te winden dat een Ferrari show in Italië niet doorging. Leuk dat je vindt dat de ouderen wel kunnen overlijden vanwege economische redenen, maar het echte probleem is de IC opnames. De mensen die op de IC belanden zijn juist niet de oudjes. Jort lijkt dat nog steeds niet te begrijpen.
Zo zijn dit soort lui, ikke ikke ikke.
pi_192436254
Als ik kijk naar mijn directe omgeving en hier in de regio; Over een twee weken zullen er wel aardig wat besmettingen in Gelderland geregistreerd worden.

Al m'n vrienden gewoon gezien, uitgenodigd voor verjaardagen en de meeste hebben er echt schijt aan :@ 8)7
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:06:50 #131
284411 crew  heywoodu
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:07:12 #132
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192436262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Dus binnenkort gaan misschien de cijfers van Nederland ook bijgesteld worden?
Als die eerder niet zijn meegenomen wel.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192436288
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Brybry het volgende:
Als ik kijk naar mijn directe omgeving en hier in de regio; Over een twee weken zullen er wel aardig wat besmettingen in Gelderland geregistreerd worden.

Al m'n vrienden gewoon gezien, uitgenodigd voor verjaardagen en de meeste hebben er echt schijt aan :@ 8)7
Dan heb ik toch echt een gezonder sociaal leven.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:09:10 #135
284411 crew  heywoodu
pi_192436303
Slowakije, het land waar het niet dragen van een mondkapje strafbaar is, maar autoriteiten wel tegen elkaar aan staan :|W

pi_192436307
quote:

Nog steeds :o Alle verjaardagen waar ik heen moest zijn de afgelopen weken en de komende weken gecanceld. Wordt ook lastig met die 3 bezoekers regeling. Ik zou niet gaan als ik jou was. Het is gewoon gevaarlijk.
pi_192436334
quote:

In wat voor pauper omgeving zit je dan?

Hoezo heb je er zo'n schijt aan?
pi_192436347
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:09 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Nog steeds :o Alle verjaardagen waar ik heen moest zijn de afgelopen weken en de komende weken gecanceld. Wordt ook lastig met die 3 bezoekers regeling. Ik zou niet gaan als ik jou was. Het is gewoon gevaarlijk.
Zelfs 3 bezoekers slaat nergens op. Gewoon weg blijven. :(
pi_192436355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zelfs 3 bezoekers slaat nergens op. Gewoon weg blijven. :(
Hoe hard het ook is, het is wel beter.
pi_192436362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:55 schreef Jojoke het volgende:
Jort Kelder zat zich 2 weken geleden al enorm op te winden dat een Ferrari show in Italië niet doorging. Leuk dat je vindt dat de ouderen wel kunnen overlijden vanwege economische redenen, maar het echte probleem is de IC opnames. De mensen die op de IC belanden zijn juist niet de oudjes. Jort lijkt dat nog steeds niet te begrijpen.
Mensen op de IC zijn juist niet de oudjes?

Graag een bron erbij. :)
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:12:48 #141
224960 highender
Travellin' Light
pi_192436401
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:38 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niet eens wat mensen doen, want ik blijf zelf lekker binnen B-)
#me too :P
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:14:42 #143
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192436404
quote:
Waarom laten ze die mensen niet met rust?
Wat moet die dokter daar?
pi_192436424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Die lui zitten toch al weken in een lockdown? Hoe krijgen ze het voor elkaar. Of gaan we dit in Nederland ook zien over 1 of 2 weken? :{
Buiten het feit dat ze in Frankrijk nu ook doden in verzorgingstehuizen meerekenen kun je er wel van uit gaan dat het aantal doden per dag ook in Nederland nog zeker een week kan stijgen.

Wij zitten nu zo'n 3 weken in de 'intelligent' lock-down. Na twee weken gaat het aantal besmettingen dalen (niet echt na te gaan aangezien er niet consequent getest wordt. Na weer een week tot twee weken zou de ziekenhuisopnames moeten afvlakken/dalen (wat zo te zien ook gebeurd) en na weer zo'n week tot twee weken later zou het aantal IC-opnames ook moeten gaan dalen. Weer een week daarna zou het aantal doden per dag moeten gaan dalen.

Pin me niet vast op exacte dagen/weken, maar zo zit het zo'n beetje in elkaar (volgens mij).
pi_192436436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mensen op de IC zijn juist niet de oudjes?

Graag een bron erbij. :)
Jort denkt dat we 80-plussers die te dik zijn en gerookt hebben aan het redden zijn, maar ik weet 100% zeker dat ik 2 of 3 dagen geleden een leeftijdsopbouw van IC patiënten zag en het percentage van 80-plussers was extreem laag. Ben even vergeten waar het was. RIVM? NICE?

https://www.omropfryslan.(...)ebben-aan-het-redden
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:16:46 #146
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192436447
quote:
Trump administration changes definition of national stockpile after Kushner remarks

The Trump administration quietly changed an online description of the country's Strategic National Stockpile following a press briefing with White House adviser Jared Kushner.

Previously, according to the federal public health emergency website, the Strategic National Stockpile was described as "the nation’s largest supply of life-saving pharmaceuticals and medical supplies for use in a public health emergency severe enough to cause local supplies to run out."

The description continued: "When state, local, tribal, and territorial responders request federal assistance to support their response efforts, the stockpile ensures that the right medicines and supplies get to those who need them most during an emergency."

That definition disappeared from the site on Friday.

The new, one-paragraph description says the stockpile is meant as a “short-term stopgap.”

"The Strategic National Stockpile's role is to supplement state and local supplies during public health emergencies. Many states have products stockpiled, as well. The supplies, medicines, and devices for life-saving care contained in the stockpile can be used as a short-term stopgap buffer when the immediate supply of adequate amounts of these materials may not be immediately available," the website now says.

The Department of Health and Human Services did not immediately return a request for comment.

The language more closely matches what Kushner said on Thursday when he made his coronavirus task force briefing debut.
https://thehill.com/homen(...)onal-stockpile-after
are we infinite or am I alone
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:16:56 #147
490481 Oekelele
Inderdaad
pi_192436452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:14 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waarom laten ze die mensen niet met rust?
Wat moet die dokter daar?
Meten of er mensen besmet zijn.... Stond in copy
Four cases of coronavirus have been confirmed in the same district, including a doctor who tested positive last week
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192436468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ze in Frankrijk nu ook doden in verzorgingstehuizen meerekenen kun je er wel van uit gaan dat het aantal doden per dag ook in Nederland nog zeker een week kan stijgen.

Wij zitten nu zo'n 3 weken in de 'intelligent' lock-down. Na twee weken gaat het aantal besmettingen dalen (niet echt na te gaan aangezien er niet consequent getest wordt. Na weer een week tot twee weken zou de ziekenhuisopnames moeten afvlakken/dalen (wat zo te zien ook gebeurd) en na weer zo'n week tot twee weken later zou het aantal IC-opnames ook moeten gaan dalen. Weer een week daarna zou het aantal doden per dag moeten gaan dalen.

Pin me niet vast op exacte dagen/weken, maar zo zit het zo'n beetje in elkaar (volgens mij).
Nog even volhouden dus (en daarna ook) w/
pi_192436477
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Meten of er mensen besmet zijn.... Stond in copy
Dan is die dokter echt ongelooflijk dom en achterlijk.
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:20:14 #150
490481 Oekelele
Inderdaad
pi_192436500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:18 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dan is die dokter echt ongelooflijk dom en achterlijk.
Four cases of coronavirus have been confirmed in the same district, including a doctor who tested positive last week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')