al die social media influencers faillietquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:03 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Jep dit denk ik dus ook. Dus dan is het systeem wat we nu kennen voorbij.
Dat volk is echt knettergekquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef tralalala het volgende:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)d~a00fc516/#comments
Die reacties, genot.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef -river- het volgende:
Ed (83) en Gina (92) genezen samen als door een 'godswonder' van corona: 'Zo blij, zo opgelucht'
https://www.omroepbrabant(...)Zo-blij-zo-opgelucht
Op naar de volgende virusuitbraak.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Shockingly, China’s Wet Markets are Reopening; Will We Ever Learn?
https://www.ccn.com/shock(...)-will-we-ever-learn/
Covid 20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.. en wat je in jouw tokkie buurt ziet gebeuren is niet representatief voor wat er landelijk gebeurt, en dus ook geen excuus om hier verder paniek te zaaien.quote:
Klopt. Vanmiddag in de AH werd ik zowat omver gelopen door een vent en zijn 3 kleine kinderenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Arkai het volgende:
Ik was net even een stukje fietsen en het valt mij op hoeveel mensen buiten rondlopen of aan het shoppen zijn. De 1.5 meter afstand waar mensen eerst bedacht op waren, lijkt totaal niet meer in acht genomen te worden.
Als het aankomende weekend inderdaad zonnig wordt, houd ik mijn hart vast voor het aantal Corona-patienten over 1 à 2 weken.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 03-04-2020Nog steeds top10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gaat dat niet lang meer duren.
Je zou graag in mijn buurt willen wonen 1 besmetting op 24000 inwoners......lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee.. en wat je in jouw tokkie buurt ziet gebeuren is niet representatief voor wat er landelijk gebeurt, en dus ook geen excuus om hier verder paniek te zaaien.
Ik werd bij de poelier ook bijna omver gelopen door één of andere idioot. Maar moest even later wel lachen stond ook een man in de winkel met zijn dochtertje, dus die man zegt tegen dat kind '2 en een halve meter'. Kijkt iedereen op, zegt hij 'ja ik roep maar 2 en een half dan mag ik al blij zijn met een half'...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag in de AH werd ik zowat omver gelopen door een vent en zijn 3 kleine kinderen![]()
![]()
Niks afstand houden
Mja, heeft dat effect of de maatregelen? Ik denk het echt niet. Ik zou me gewoon niet zo ergeren, want die daling komt er heus wel. Het merendeel van NL houdt zich nog altijd netjes aan de afspraken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag in de AH werd ik zowat omver gelopen door een vent en zijn 3 kleine kinderen![]()
![]()
Niks afstand houden
Zolang er geen vaccin is, zullen we dit dus blijven houden. Het is de vraag hoe we dat straks in Europa gaan organiseren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef Za het volgende:
Een Chinese regio is in lockdown gegaan na een nieuw coronageval op eigen bodem. Daarmee groeien de zorgen over een tweede coronagolf in Azië. Ook zijn er twijfels of de positieve coronacijfers uit China wel een goed beeld geven.
Klopt deze info, ik zie het allen bij RTLZ, BVD
Ja maar alleen naar Chinaquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Mogen we in de zomer wel weer vliegen? #DTV
Ik zie geen enkele bron voor die nieuwe lockdown.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Zolang er geen vaccin is, zullen we dit dus blijven houden. Het is de vraag hoe we dat straks in Europa gaan organiseren.
Die lui zitten toch al weken in een lockdown? Hoe krijgen ze het voor elkaar. Of gaan we dit in Nederland ook zien over 1 of 2 weken?quote:
Zal wel dezelfde reden hebben als gisteren:quote:
Nee, achterstallige administratie in verplegingshuizenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die lui zitten toch al weken in een lockdown? Hoe krijgen ze het voor elkaar. Of gaan we dit in Nederland ook zien over 1 of 2 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |