Iedereen reageert anders op emoties en dat recht hebben ze,quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De onzekerheid over of je wie dan ook ooit nog gaat zien als je op t punt staat geintubeerd te worden is toch net even iets schrijnender dan de onzekerheid over wanneer je weer lekker kunt socializen met intimi. Laten we vooral hopen dat zoiets vreselijks ons allen en onze naasten bespaard zal blijven.
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt zo'n niet grappig kut bedrijf gewoon.
Zo, mevrouw heeft destijds een jonge Adonis aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Mevrouw heeft aardig wat buikvet zo te zien
Ik zie mijn moeder en schoonouders momenteel ook niet, omdat we allemaal bij de risicogroep horen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De onzekerheid over of je wie dan ook ooit nog gaat zien als je op t punt staat geintubeerd te worden is toch net even iets schrijnender dan de onzekerheid over wanneer je weer lekker kunt socializen met intimi. Laten we vooral hopen dat zoiets vreselijks ons allen en onze naasten bespaard zal blijven.
En daar gaat een nieuwe CEO ook niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt zo'n niet grappig kut bedrijf gewoon.
Cool !!! Thxquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.scientias.nl/(...)-maanden-nodig-zijn/
Nee, nou ja, misschien dat de nieuwe CEO vindt dat ze eens grappige teksten moeten verzinnen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daar gaat een nieuwe CEO ook niks aan veranderen.
Excuses zo was mijn reactie niet bedoeld. Heb het ook niet gehad over 'hoeveel mensen er dood gaan!1!'. Bovendien waar ik last van heb, heb jij totaal geen weet van.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het is niet alleen werk of dat je alleen maar thuis moet zitten. En het is ook niet dat - ik spreek voor mezelf - de reden niet duidelijk is. Ik mis heel erg dat ik niet dicht bij mn ouders kan zijn en andere geliefde. En niet weet hoe lang dat gaat duren. Dat laatste is het vooral. Ik trek dat slecht. Dat mag jij en anderen een overtrokken reactie vinden want 'kijk eens hoeveel mensen er dood gaan!1!', maar voor mij is het wél een big deal. Ja, tuurlijk staat ook hier de gezondheid van mn dierbaren op 1.
en ja, werk geeft me ook onzekerheden. Maar goed, fijn dat jij er geen last van hebt.
Echt rare aparte namen voor de baby'squote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
Indiase tweeling geboren: Corona en Covid
Raipur - In India heeft een vrouw een tweeling op de wereld gezet. De jongen en het meisje heten Corona en Covid, vernoemd naar het dodelijke virus dat momenteel de wereld in zijn greep heeft.
Het stel voegt bij de bekendmaking van de namen direct toe dat het niet zeker is of de twee hun namen zullen behouden: „Wellicht bedenken we ons en geven we hen andere namen.” In gesprek met PTI zegt moeder Preeti Verma: „De bevalling volgde na flink wat complicaties. Daarom wilden we de deze dag memorabel maken.”
Ze vervolgt: „Ja, het is een gevaarlijk en levensbedreigend virus, maar de pandemie heeft ervoor gezorgd dat men weer meer focust op hygiene en goede gewoonten.
Covid en Corona zijn kerngezond en zijn samen met hun moeder inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis.
Misschien dat er hier eerdaags wel een Jaap geboren wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
Indiase tweeling geboren: Corona en Covid
Raipur - In India heeft een vrouw een tweeling op de wereld gezet. De jongen en het meisje heten Corona en Covid, vernoemd naar het dodelijke virus dat momenteel de wereld in zijn greep heeft.
Het stel voegt bij de bekendmaking van de namen direct toe dat het niet zeker is of de twee hun namen zullen behouden: „Wellicht bedenken we ons en geven we hen andere namen.” In gesprek met PTI zegt moeder Preeti Verma: „De bevalling volgde na flink wat complicaties. Daarom wilden we de deze dag memorabel maken.”
Ze vervolgt: „Ja, het is een gevaarlijk en levensbedreigend virus, maar de pandemie heeft ervoor gezorgd dat men weer meer focust op hygiene en goede gewoonten.
Covid en Corona zijn kerngezond en zijn samen met hun moeder inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis.
Risicogroepen moeten geïsoleerd worden, net als geïnfecteerden of misschien geïnfecteerden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Op middellange termijn had ik later toegevoegd. Voor nu is dit (een intelligent lockdown, zoals in Nederland) een prima en noodzakelijke maatregel, maar dat is niet iets wat je maanden als status quo kan houden. Dus moet je nadenken over hoe straks (en straks zal vrij snel zijn) verder. En dat zal in Nederland ook echt wel gebeurd zijn, alleen nog niet voor de bühne gegooid, want daar horen ook vervelende consequenties bij.
Dit valt mij al de hele week op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Arkai het volgende:
Ik was net even een stukje fietsen en het valt mij op hoeveel mensen buiten rondlopen of aan het shoppen zijn. De 1.5 meter afstand waar mensen eerst bedacht op waren, lijkt totaal niet meer in acht genomen te worden.
Als het aankomende weekend inderdaad zonnig wordt, houd ik mijn hart vast voor het aantal Corona-patienten over 1 à 2 weken.
Wij doen alles netjes volgens de regels nu maar ik mis het kussen en knuffelen en relaxt kletsen met mijn zussen en zwagers, neefjes en nichtjes verschrikkelijk erg.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder en schoonouders momenteel ook niet, omdat we allemaal bij de risicogroep horen.
Ik zie alleen man en zonen. En af en toe de buurman over het tuinhek.
En het boeit me niet hoe lang dit duurt. Alles liever dan dat één van ons komt te overlijden door geen afstand te houden.
Want dan kun je ze nooit meer zien.
Hier in de straat zat zo'n beetje de halve buurt buiten lekker te kletsen bij een bankje met elkaar. Politie kwam even langs, die zei er wat van, reed weg en het volk ging gewoon lekker door. What the fuck...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:26 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit valt mij al de hele week op.
Een enorm verschil met een ruim week geleden
Dat is helemaal het beleid niet en ook volstrekt onhaalbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:03 schreef Gia het volgende:
[..].
Pas als het virus geen nieuwe gastheer vindt, zal het uitdoven.
Gebeurt overall welquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:33 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Hier in de straat zat zo'n beetje de halve buurt buiten lekker te kletsen bij een bankje met elkaar. Politie kwam even langs, die zei er wat van, reed weg en het volk ging gewoon lekker door. What the fuck...
Tja, het begon met nationale buitenspeel&bouwmarkt+tuincentra dagen en sindsdien is er niet zo gek veel veranderd heb ik zelf het idee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:26 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit valt mij al de hele week op.
Een enorm verschil met een ruim week geleden
i feel ya...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij doen alles netjes volgens de regels nu maar ik mis het kussen en knuffelen en relaxt kletsen met mijn zussen en zwagers, neefjes en nichtjes verschrikkelijk erg.
Tuurlijk, ik ook. Maar liever nu missen, hoe lang dan ook, dan voor altijd moeten missenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij doen alles netjes volgens de regels nu maar ik mis het kussen en knuffelen en relaxt kletsen met mijn zussen en zwagers, neefjes en nichtjes verschrikkelijk erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |