quote:
Jij mag dat.quote:
Deze zien er niet echt uitquote:
ah die is ze aan het wassenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Met plantjes is helemaal te gek man.
[ afbeelding ]
Dat boompje is best wel mooiquote:
shampoo, vandaag ook die kleine druppeltjesquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van schimmel was
Morgen ook, elke dag shampoo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
shampoo, vandaag ook die kleine druppeltjes
En morgen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
shampoo, vandaag ook die kleine druppeltjes
Eerst door het slotje posten en daarna fakenews.quote:
Als je het niet vertrouwt gewoon kontakt opnemen.quote:
TOEETTTT !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik was mijn haar juist minder vaak en lijkt wel sneller te groeien.quote:
Groeit ook nooitquote:
Het is ook helemaal niet goed om veel/vaak zeep, champoo etc. te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was mijn haar juist minder vaak en lijkt wel sneller te groeien.
Dat blijkt. Ik heb er zelf een stukje afgehaaldquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet goed om veel/vaak zeep, champoo etc. te gebruiken.
jij viezerdquote:
Je bent charmant. Mannen kunnen dat goed hebben.quote:
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!quote:
Zo van Hey weer eens een trein ..quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!
En dat een keer of tig. Zag redelijk wat mensen voor ramen verschijnen om te kijken wat er aan de hand was.
RVS wordt ook wel roest vrij staal genoemd. Dit is onjuist want het roest ook. Alleen vormt de roest een beschermd laagje waardoor je van roestvaststaal moet spreken. Maak je het teveel schoon dan gaat RVS ook roesten. Dat geld ook voor je lichaam, teveel/tevaak zeep gebruiken breekt de bescherming vd huid af.quote:
Hahaha ik sliep nog, en toen niet meer. Als je nog een keer langs komt sta ik te zwaaien op het perronquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!
En dat een keer of tig. Zag redelijk wat mensen voor ramen verschijnen om te kijken wat er aan de hand was.
Nou de toeter is zeldenquote:
Als ik ergens heimwee naar heb dan zijn het de geluiden van vroeger wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!
Meer van HUH? Die TRAXXen hebben zulke luide tyfoons, (zo noemen wij toeters) daar wek je een begraafplaats mee. Nou, ik heb elke thuiswerker in die wijk zijn nest uitgetoeterd.quote:
Als ik dan langs het perron kom, stop ik en mag je instappen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik sliep nog, en toen niet meer. Als je nog een keer langs komt sta ik te zwaaien op het perron
Geweldig dank !! Ik dacht even uhhhhh....... Dat zal toch nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meer van HUH? Die TRAXXen hebben zulke luide tyfoons, (zo noemen wij toeters) daar wek je een begraafplaats mee. Nou, ik heb elke thuiswerker in die wijk zijn nest uitgetoeterd.
Dat zou helemaal super zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik dan langs het perron kom, stop ik en mag je instappen.
Ik gebruik ook niet dagelijk met die reden, plus troeploos. Geen andrelon shit ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
RVS wordt ook wel roest vrij staal genoemd. Dit is onjuist want het roest ook. Alleen vormt de roest een beschermd laagje waardoor je van roestvaststaal moet spreken. Maak je het teveel schoon dan gaat RVS ook roesten. Dat geld ook voor je lichaam, teveel/tevaak zeep gebruiken breekt de bescherming vd huid af.
Ik heb ook een tyfus hekel aan dettol. Dat is gewoonweg oplichterij.
Het viel me gewoon op.quote:
giant forheadquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chuf deze gek had haar. Veel beter zonder
Ja maar die sneue pluk haar deed geen goedquote:
quote:
Zo liefquote:
Hebben je ouders geen telefoon?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Dokter aan de telefoon gehad en ik moet het even aan zien. Ze testen niet en dat vind ik jammer.
Mijn ouders zie ik zelden, was daar om raad te vragen.
Afstandje dus.
Waarom is dat jammer? Blijf gewoon lekker thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Dokter aan de telefoon gehad en ik moet het even aan zien. Ze testen niet en dat vind ik jammer.
Afstandje dus.
Omdat ze zekerheid wilt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Blijf gewoon lekker thuis.
Als je niet stikt en verkouden bent blijf je thuisquote:
Doe maar niet. Best een kut filmpje maar toch wel grappig (sorry)quote:
Nah als ik de tekst lees, denk ik doemanie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar niet. Best een kut filmpje maar toch wel grappig (sorry)
Saar, als je denkt Corona te hebben, of in contact bent geweest met zieken, moet je NIET naar buiten gaan verdorie!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Afstandje dus.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Boodschappen moeten toch gedaan worden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet stikt en verkouden bent blijf je thuis
Waarom doe je steeds zo eigenwijs Saartje?quote:
Jij zou met koorts dus boodschappen gaan doen nu. Lekker met coronasymptomen de straat op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Boodschappen moeten toch gedaan worden.
Oh please !!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Boodschappen moeten toch gedaan worden.
A small step for man a giant leap for mankindquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zou met koorts dus boodschappen gaan doen nu. Lekker met coronasymptomen de straat op.
Man3.
Tjezuses ben jij geboren of uitgescheten? Ik heb nergens last van maar als alleenstaande moet ik wel mijn eten kunnen halen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zou met koorts dus boodschappen gaan doen nu. Lekker met coronasymptomen de straat op.
Man3.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
A small step for man a giant leap for mankind
Same here maar de mama doet al boodschappen voor mijn schoonzus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezuses ben jij geboren of uitgescheten? Ik heb nergens last van maar als alleenstaande moet ik wel mijn eten kunnen halen.
Gewoon geboren tyvm.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezuses ben jij geboren of uitgescheten? Ik heb nergens last van maar als alleenstaande moet ik wel mijn eten kunnen halen.
En het is wat donkerder waarquote:
Ik hoop dat je je snel opgeknapt bent.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Same here maar de mama doet al boodschappen voor mijn schoonzus.
Ik heb vorige week al boodschappen gedaan voor twee weken.
Waarom geef je geen antwoord dan Saartje?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Same here maar de mama doet al boodschappen voor mijn schoonzus.
Ik heb vorige week al boodschappen gedaan voor twee weken.
Ze heeft niks!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je snel opgeknapt bent.
Waarop?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord dan Saartje?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef espri het volgende:
[..]
Waarom doe je steeds zo eigenwijs Saartje?
Iedereen verteld je elke dag wel een paar keer dat je niet naar buiten moet gaan met anderen en dat soort dingen, je begrijpt toch wel wat er aan de hand is op het moment in de wereld?
Saar is een nogal hypogonder dat weet iedereen.quote:
Oh. Ik weet niet of het wel corona is maar ben me heel bewust wat er gebeurt hoor.quote:
Gelukkig ben ik normaal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Saar is een nogal hypogonder dat weet iedereen.
Nou dat valt te betwistenquote:
Ik val je niet aan Saartje, ik wil gewoon een normaal antwoord.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of het wel corona is maar ben me heel bewust wat er gebeurt hoor.
Wat ik wel weet is dat ik bij mijn broer en de kindjes geweest ben.
Ik voel me aangevallen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of het wel corona is maar ben me heel bewust wat er gebeurt hoor.
Ik voel me aangevallen
Nope, weet ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ziek ziek voelen wil niet zeggen dat je corona hebt.
En je had dus niet bij je broer en kindjes mogen zijn. Je moet voorzichtig zijn. Dokters hebben nu geen tijd voor mensen zonder klachten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen
Je kan het haar broer met kindjes ook aanrekenen. Die was net zo dom bezigquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En je had dus niet bij je broer en kindjes mogen zijn. Je moet voorzichtig zijn. Dokters hebben nu geen tijd voor mensen zonder klachten.
Absoluut, totaal onverantwoord.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het haar broer met kindjes ook aanrekenen. Die was net zo dom bezig
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ziek voelen wil niet zeggen dat je corona hebt.
Het is maar een griepjequote:
hear hear!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik heb hier ook en mooie lucht. Zonnetje straalt.quote:
Wat had je anders gedaan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Wel jammer van dat thuis blijven. Er komen mooie dagen aan.
Ik heb vlakbij een heel mooi park waar ik graag doorheenloop.quote:
Dat mag/kan nog steeds.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vlakbij een heel mooi park waar ik graag doorheenloop.
Dat kan nog steeds. Ik blijf liever binnenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vlakbij een heel mooi park waar ik graag doorheenloop.
Lekker toch jarig en geen visite. Ze sturen het maar met de postquote:
Dat dus. Lekker de ramen open en ik voel mij dan ook wel buiten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Ik blijf liever binnen
Wel je kanariekooi dicht laten dan!quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Lekker de ramen open en ik voel mij dan ook wel buiten.
Echt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:01 schreef sjampoeh het volgende:
Het is grauw en bewolkt (al de hele dag)
Ok die vraagquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:02 schreef drakin het volgende:
zon maar koud, wanneer ben je jarig @:pinnenmutske
Nog één keer kanarie....quote:
13 aprilquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:02 schreef drakin het volgende:
zon maar koud, wanneer ben je jarig @:pinnenmutske
goedgekeurd?quote:
Dan regent hetquote:
wauw goed opgemerkt!quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En van harte met je 15 jarig FoK! bestaan vandaag![]()
![]()
Glazen bolquote:
We weten het al.quote:
quote:
Pin zei het zelf hierquote:
Dat is ook zo'n goed nummer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lovely day is mssn nog beter van toepassing.
Wo ist der bahnhof?quote:
Niet aan mario?quote:
Maar vandaag ben je ook jarig merkte sjoef opquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Volgens mijn weer-app gaat het regenen.
Ernaast wonen is beter dan ernaast pissen.quote:
Wat is het?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:29 schreef Soury het volgende:
Niemand hier die Curb Your Enthusiasm kijkt? nou je mist wat.
Ik heb geen idee.quote:
Ken je Seinfeld? Het is de maker ervan.quote:
Ok, laat maar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je Seinfeld? Het is de maker ervan.
quote:
Ah die vind ik niks.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je Seinfeld? Het is de maker ervan.
Ok ik vlieg wegquote:
Ik weet, het is niet zomaar dat jij de enige ben waarmee ik wil trouwen.quote:
Playing with my heartquote:
Lekker hapjequote:
Ziggoquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar kun je die serie kijken dan ? ik hartje seinfeld
Oh echt ja ik ben in stakingquote:
Heeft een staking ooit nut gehad?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet, het is niet zomaar dat jij de enige ben waarmee ik wil trouwen.
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft een staking ooit nut gehad?
succes
Wie is dat?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
Als je Larry David niet kan waarderen ben ik weg
Godverdommequote:
Als iedereen Larry David kent kom ik terugquote:
Eerst je avatar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen Larry David kent kom ik terug
doe die muis eens terug, hier kan ik slecht tegenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
NEE !!!quote:
Het is een kale man met plukje grijs haar aan de zijkantenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel kijken !!!! Alles ik ga je overhorenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een kale man met plukje grijs haar aan de zijkanten
En dat wist ik pas na google
En verder heb ik geen interesse in die serie
Nee ik kijk een veel interessantere seriequote:Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel kijken !!!! Alles ik ga je overhoren
Kan er prima tussendoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik kijk een veel interessantere serie
Blijf dan maar weg.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
tussendoor zijn ook al 2 andere series, boeken, werk, slapen, tinderen en fokkenquote:
Ik maak wel een anti Larry David topicquote:
ik kan hier ook niet tegenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:05 schreef espri het volgende:
[..]
Muis, waar is je muis?
Mijn OCD trekt dit niet.
Wie?quote:
Okquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:05 schreef espri het volgende:
[..]
Muis, waar is je muis?
Mijn OCD trekt dit niet.
Vechten?quote:
tha bitchquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:07 schreef espri het volgende:
[..]
Dit is echt erg hoor.
Ze doet het ook expres om ons te jennen.
quote:
quote:
quote:
Ik hoop dat dit niet echt isquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:09 schreef drakin het volgende:
Is de muis al terug?
Ik had anders nog een idee
[ afbeelding ]
Beetje narren en lachen moet kunnen.quote:
nee ik klik niet. Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is echt
https://www.ad.nl/bizar/m(...)-geld-opat~add6d6fc/
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:09 schreef drakin het volgende:
Is de muis al terug?
Ik had anders nog een idee
[ afbeelding ]
Dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy ik denk dat ik het weet!!
Ik zette net Friends op. De laatste aflevering gisteren voor ik ging slapen was die met Monica die coach was voor Chandler, die weer in vorm moest komen en af moest vallen. Fanatieke Monica.
Met precies zo'n ding aan als ik mijn droom
naast deze foto is er enkel het verhaal erbij en waaromquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik klik niet. Daar kan ik echt niet tegen.
was wat YT aan het kijken..het is hier tegenwoordig behoorlijk stil ja.quote:
Bert Visser, vreselijk en zo niet grappig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik kan op zich wel voor enig wat reuring zorgen hiero![]()
Maar ik hou t ook ff bij Bert V.
Ach, tis een soort SC maar dan op tv. Tjuus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:34 schreef espri het volgende:
[..]
Bert Visser, vreselijk en zo niet grappig.
Tjuusquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach, tis een soort SC maar dan op tv. Tjuus.
Ik ken Bertje van vroegerquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik kan op zich wel voor enig wat reuring zorgen hiero![]()
Maar ik hou t ook ff bij Bert V.
was even buiten sterren aan het kijken. Het is nog iets te licht buiten. Venus is goed te zien, Sirius uiteraard ook.quote:
Venus is ook hier goed te zien, maar het is nog te licht voor de Plejaden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
was even buiten sterren aan het kijken. Het is nog iets te licht buiten. Venus is goed te zien, Sirius uiteraard ook.
ah bij jou ook opgeklaard dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Venus is ook hier goed te zien, maar het is nog te licht voor de Plejaden.
Jaquote:
Dus ik was een Monica ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy ik denk dat ik het weet!!
Ik zette net Friends op. De laatste aflevering gisteren voor ik ging slapen was die met Monica die coach was voor Chandler, die weer in vorm moest komen en af moest vallen. Fanatieke Monica.
Met precies zo'n ding aan als ik mijn droom
westenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
Welke kant van de hemel hangen die dingen ?
Dan moet je ze kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Heb zicht op W-N-E..
tis wel helder
Het is uitzichtloosquote:
Zal straks eens kijken.. Maar goed dat Schiphol bijna stil ligt kwa verkeer want aan de westelijke hemel zie ik altijd veel lampjes bewegenquote:
De intimiteit, we raken het kwijt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:17 schreef vuurbrood het volgende:
Het is uitzichtloos
Straks is het voorbij
Geen reden voor de nacht
Voor heel dichtbij
Ik zie hoe het gebeurt
En kan er niets aan doenDe tijd doodt wat er was
Meedogenloos
Tonja!quote:
Ik ben net terug van de Appie, ik moet even bijkomenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!![]()
Iedereen is leukere dingen doen volgens mij, al kan ik me niets voorstellen
Maar jij hebt vast iets mee genomen om je leed te verzachten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de Appie, ik moet even bijkomen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast iets mee genomen om je leed te verzachten.
Hier is het goed helder. Ik maak geen foto's....had me weer niet goed voorbereidquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik zag net vaag één van de Plejaden.
Kan jij geen raket bouwen zodat wij sc mensen kunnen vluchten van corona virus ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik zag net vaag één van de Plejaden.
raketten doen plofquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan jij geen raket bouwen zodat wij sc mensen kunnen vluchten van corona virus ?
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:27 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn
Ik heb geen idee maar ik denk dat het daarvandaan komt...dromen zijn rare dingenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik was een Monica ?
[ afbeelding ]
hell yeah!quote:
Ja ja inderdaad, en dan soms gebeurt er overdag iets of je ziet iets en dan weet je sos weer wat je gedroomd hebt, echt de vreemdste dingen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik denk dat het daarvandaan komt...dromen zijn rare dingen
Zo had mijn dochter jaren geleden een vriendje, die haar zijn liefde verklaarde met "Ik ben verliefd op jou". Blijkbaar zat het bij haar niet zo heel diep want ze reageerde met "Bedankt"quote:
Oh heerlijk nuchter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo had mijn dochter jaren geleden een vriendje, die haar zijn liefde verklaarde met "Ik ben verliefd op jou". Blijkbaar zat het bij haar niet zo heel diep want ze reageerde met "Bedankt"
Ach hoe schattig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zeg het niet gauw maar ik denk dat ik van je hou
quote:
Ik word ook altijd wakker door wazige dromen en als ik dan wil terug denken weet ik niet meer waar het over gingquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja inderdaad, en dan soms gebeurt er overdag iets of je ziet iets en dan weet je sos weer wat je gedroomd hebt, echt de vreemdste dingen.
Gebruik je drugs?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wakker door wazige dromen en als ik dan wil terug denken weet ik niet meer waar het over ging
Die staat al die sterren uit het zicht te shinen.quote:
Jah.....staat daar een beetje een end weg te glowen. Irritant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Die staat al die sterren uit het zicht te shinen.
Is de afgelopen weken al zo. Elke avond bijna. Kan ik er een keer eindelijk zijn zonder dat ik op tijd weg moet, dan is er steeds niemand. Bizarquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het stil hier voor een vrijdagavond, het lijkt wel of de meesten ineens een leven hebben sinds er een semi-quarantaine geldt.
Ja het is inderdaad al een tijdje zo, geen idee waar de meesten gebleven zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is de afgelopen weken al zo. Kan ik er een keer eindelijk zijn zonder dat ik op tijd weg moet, dan is er steeds niemand. Bizar
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Voxs het volgende:
Aldebaran was de helderste. Venus was nauwelijks waar te nemen hier. Toffe app Prisha!
De dingen thuis zijn even belangrijker..en teveel corona-depressieve berichten ook beetje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad al een tijdje zo, geen idee waar de meesten gebleven zijn.
Welke?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
Venus kan ik idd zien .. Die app installeert niet hier .. heb wel een andere gevonden
Net wakkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het stil hier voor een vrijdagavond, het lijkt wel of de meesten ineens een leven hebben sinds er een semi-quarantaine geldt.
Venus is ook wel heel fel. Ik heb net twee Plejaden kunnen zien. Waarschijnlijk zie ik er meer als ik m'n ogen laat wennen, maar ik geloof het nu wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah.....staat daar een beetje een end weg te glowen. Irritant.
Ik ben het contact met de meeste ook verloren nadat ik mijn ex zwanger had gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad al een tijdje zo, geen idee waar de meesten gebleven zijn.
Ik heb van de week een iets te gezellig avondje gehadquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Alles is corona wat de klok slaat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
De dingen thuis zijn even belangrijker..en teveel corona-depressieve berichten ook beetje.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Venus is ook wel heel fel. Ik heb net twee Plejaden kunnen zien. Waarschijnlijk zie ik er meer als ik m'n ogen laat wennen, maar ik geloof het nu wel.
Af en toe neem ik een dagje coronavrij, gisteren zoveel trieste verhalen op de radio gehoord, dat ik vandaag een beetje heb gestruisvogeld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
De dingen thuis zijn even belangrijker..en teveel corona-depressieve berichten ook beetje.
dat laatste ontwijk ik ook steeds.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb van de week een iets te gezellig avondje gehadBen nog brak.
Dat doe ik ook weleens jah. Dan kan ik het woord Corona niet meer horen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe neem ik een dagje coronavrij, gisteren zoveel trieste verhalen op de radio gehoord, dat ik vandaag een beetje heb gestruisvogeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |