Die proberen meestal lood in goud te veranderen ipv een kipfilet in een hamburger.quote:
Maar waar is dan dat 4e kipfilet gebleven? Al op gegeten zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik had even vet nodig voor de kip en op deze manier smaakt de hamburger ook meteen gerookt.
Ahh!!! Lekker he? dat rokenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik had even vet nodig voor de kip en op deze manier smaakt de hamburger ook meteen gerookt.
Maar waar is die kipfilet gebleven dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor mij ook. Ik ken het nog van begin 80, bij mama op de bank.quote:
Alles gelijk maar ff aan de opladerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weer stroom voor zolang het duurt.
Gelukkig heb ik lampjes op batterijen.
Pff
Ach, lood om oud ijzer toch!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Die proberen meestal lood in goud te veranderen ipv een kipfilet in een hamburger.
Maar toch vind ik dat wel heel knap gedaan hoor
Ja, mooi klein ding dit ook. Dat werkt perfect. Alleen niet voor paling, dat hoort te hangen, anders dondert het uit elkaar.quote:
Had je ook al geen stroom?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pff
Is België tegenwoordig een andere tijdzone?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pff
Pikdonker daarquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is België tegenwoordig een andere tijdzone?
Nee maar de stroom viel hier uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is België tegenwoordig een andere tijdzone?
Maar je mag het gebouw niet in he, in je eigen appartement blijven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee maar de stroom viel hier uit.
Het gebouw was spooky.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je mag het gebouw niet in he, in je eigen appartement blijven.
quote:
Ja, wie wil er nou geld verdienen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had al die toeristen mooi geweigerd nu op de Wadden
Hoezo heb je een handeltje opgezet al?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nou geld verdienen?
Nee, ik niet. Maar 90% hier is afhankelijk van het toerisme of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezo heb je een handeltje opgezet al?
Burgemeester heeft natuurlijk een groot probleem als er iemand aan Corona komt te overlijden als hij/zij toerisme toelaat. Op één of andere manier (ik zag een reportage) denken de eilanders daar dat zijzelf het virus niet kunnen oplopen tijdens hun bezoekjes aan de wal. Als het komt, dan komt het van de toeristenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef Recce het volgende:
De VVV Ameland had geloof ik gezegd dat toeristen gewoon moeten komen. De burgemeester wilde dat toeristen niet moesten komen. Lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |