quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik woon aan een druk plein maar er is nu nauwelijks verkeer en de trams zijn nagenoeg leeg.
Mooi tochquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik woon aan een druk plein maar er is nu nauwelijks verkeer en de trams zijn nagenoeg leeg.
Ik heb er gelukkig geen overlast van.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stroomonderbreking gehad, zat net op de wc.
Verder stillekes, ik slaap heel veel.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zat je helemaal in het donker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Nou, voor u een uitzondering dan.Alice? Alice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the f*** is Alice?![]()
Je toetsenbord is kapoet!quote:
Ojee, da’s k*tquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je toetsenbord is kapoet!Er staan drie sterretje waar er fuck had moeten staan.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef Voxs het volgende:
It's all so quiet sssh sshh ,it's all so still...sssh shhh!
quote:
Eyyyyyy Regenboogjequote:
Fijn te horen, ja het gaat prachtig weer worden, lekker met een wijntje in de tuin genieten. Hier zn gangetje hoor, mag niet echt klagen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyyyy Regenboogje![]()
Gaat oké hier. Mooi lente weekend voor de boeg, zin in. Met jou beetje oké?
Ah fijn. Temperaturen zijn voor jou denk ik ook beter, of is het vooral vochtig weer wat je nekt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:07 schreef espri het volgende:
[..]
Fijn te horen, ja het gaat prachtig weer worden, lekker met een wijntje in de tuin genieten. Hier zn gangetje hoor, mag niet echt klagen.
Ja vocht maakt het er niet beter op dus ga zeker genieten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah fijn. Temperaturen zijn voor jou denk ik ook beter, of is het vooral vochtig weer wat je nekt?
Teen gestoten?quote:
Niet genoegquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ja vocht maakt het er niet beter op dus ga zeker genieten.
Jij nog aan de wandel?
Niet te hard voor jezelf zijn he?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet genoeg. Weinig energie afgelopen weken. Maar vanavond pak ik het weer op. Moet gewoon.
Nog steeds niet?quote:
Je hoeft toch even niks, rust lekker even uit. Je krijgt je beweging door je wandels met Imani.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet genoeg. Weinig energie afgelopen weken. Maar vanavond pak ik het weer op. Moet gewoon.
Nee maar heb nu best een tijdje weinig gedaan en ik was zo fit, dat vind ik dan wel zondequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee maar heb nu best een tijdje weinig gedaan en ik was zo fit, dat vind ik dan wel zonde![]()
En ik heb een heel mooi zomerjurkje tijdje geleden gekocht, die moet wel mooi staan
We lopen vrij langzaam. Ze gaat alleen snel als ze eenden ziet. Geen idee wat ze met eenden heeft trouwens dat is iets van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft toch even niks, rust lekker even uit. Je krijgt je beweging door je wandels met Imani.
the Naked Haaksterquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:15 schreef espri het volgende:
[..]Het enige wat mij nog van de zomer gaat passen, zal mn zonnebril zijn...
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef notturna het volgende:
* notturna komt stilletjes binnen, zwaait en gaat in een hoekje zitten.
Eventjes terug geweest maar nu weer weg.quote:
Je mag hier niets zeggen begrijp ik?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef notturna het volgende:
* notturna komt stilletjes binnen, zwaait en gaat in een hoekje zitten.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Je mag hier niets zeggen begrijp ik?
Van wie niet?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Lucky is al weer verdwenen..quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Van Lucky, zag ik toen ik terug las.quote:
Pffff. Al zijn gifjes waren zeker op.quote:
Daar ben ik niet bang voorquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Van Lucky, zag ik toen ik terug las.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
We lopen vrij langzaam. Ze gaat alleen snel als ze eenden ziet. Geen idee wat ze met eenden heeft trouwens dat is iets van de laatste tijd.
Ja, had ik gezien:quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:32 schreef Prisha het volgende:
@:Recce Volg je een beetje de ontwikkelingen van de James Webb Telescope? Ze hebben de spiegel getest, redelijk succesvol als ik het goed begrijp.
Is Bruno er nog steeds, dus de kijkers hebben hem niet genomenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Win loopt los, maar Bruno doet eerst een holletje, en wil vervolgens bij elke graspol minstens een minuut onderzoeken of hij beplasbaar is.
Misschien moet je Bruno meer laten drinken, dan hoeft-ie niet zo kieskeurig te zijn met z'n plasjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Win loopt los, maar Bruno doet eerst een holletje, en wil vervolgens bij elke graspol minstens een minuut onderzoeken of hij beplasbaar is.
Ze twijfelen nog, maar er is alweer een nieuwe gegadigde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Bruno er nog steeds, dus de kijkers hebben hem niet genomen![]()
Gaat het inmiddels beter tussen Winnie en hem?
Hij zuipt als een tempelier!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je Bruno meer laten drinken, dan hoeft-ie niet zo kieskeurig te zijn met z'n plasjes.
Ow fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog, maar er is alweer een nieuwe gegadigde.![]()
Het lijkt alsof ze zich vervelen, ze klieren en brommen en blaffen, maar ik heb geen idee wat ze willen.
Misschien is Bruno dan een hondwetenschapper die onderzoek doet naar de beplasbaarheid van graspolletjes.quote:
Wat een fantastisch nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mijn maatje is van IC af en krijgt vanaf vandaag een liter zuurstof minder toegediend
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mijn maatje is van IC af en krijgt vanaf vandaag een liter zuurstof minder toegediend
Dat worden tranen met tuiten, vrees ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow fijndenk ik, kan me voorstellen dat je inmiddels aan het beestje gehecht bent en dat afscheid nemen dan niet zo leuk is, ook al weet je vooraf dat dat gaat gebeuren.
Het zijn net kleine kinderen.
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
ahhh fijn Mazquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Goed te horenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
oh vreselijk ik moet er niet aan denken. En zou Winnie hem dan toch niet gaan missenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden tranen met tuiten, vrees ik.
Geweldig nieuws.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Nee, en daarom kan ik er goed mee leven. Winnie blij, is ze weer de prinses, en Bruno een eigen huisje waar hij mag blijven!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh vreselijk ik moet er niet aan denken. En zou Winnie hem dan toch niet gaan missen
ah oké dat scheelt dan. Als ze blij is dan is dat ook wel iets.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en daarom kan ik er goed mee leven. Winnie blij, is ze weer de prinses, en Bruno een eigen huisje waar hij mag blijven!
Als Win en Bruuntje dikke vrienden waren, had ik er wel over gedacht om hem te houden.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mooi ding wel hé. Ik ben heel benieuwd hoe of dat dit zal gaan. Is ook een aantal keer uitgesteld allemaal. Maar 2021 zou het echt moeten gebeuren. Hubble zullen ze een tijdje nog blijven gebruiken ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien:
[ afbeelding ]
Ik ben wel zenuwachtig of dat hele origamiding wel goed uitvouwt in de ruimte. Hij kan niet gefixed worden zoals de Hubble.
Kan ik me zo goed voorstellen, maar wel heel fijn dat je dit voor hem hebt kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden tranen met tuiten, vrees ik.
Ondertussen is vannacht SN3 van SpaceX in elkaar gezakt tijdens de druktest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi ding wel hé. Ik ben heel benieuwd hoe of dat dit zal gaan. Is ook een aantal keer uitgesteld allemaal. Maar 2021 zou het echt moeten gebeuren. Hubble zullen ze een tijdje nog blijven gebruiken ook
zei ik tochquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ondertussen is vannacht SN3 van SpaceX in elkaar gezakt tijdens de druktest.
Er is wel kans op af en toe een opklaring volgens Buienradar. Toch maar even kijken af en toe en anders virtueel kijken in Stellarium.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Prisha het volgende:
Het wordt helaas geen Venus / Pleiades conjuncture kijken vanavond. Tenminste niet als het blijft zoals het nu is. Grijs en bewolkt
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Dat zat ik net ook te kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef chufi het volgende:
Mijn naam is Frits Rotgans, breedbeeldfotograaf
Ik ook, het was wel leuk om weer terug te zien.quote:
Laat ik nou net bij KNMI eea over buienradar gehoord en geleerd te hebben. Daar vertrouw ik dus al helemaal niet op. Maar even aankijken...maar ik verwacht geen foto's te kunnen maken. Wéér nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel kans op af en toe een opklaring volgens Buienradar. Toch maar even kijken af en toe en anders virtueel kijken in Stellarium.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.
L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ben je alchemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Die hamburger kan niet goed zijn, als het eerst nog een kipfiletje was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Die hamburger kan niet goed zijn, als het eerst nog een kipfiletje was.
Dat vooruitkijken van Buienradar is ook niet echt te vertrouwen meestal, maar die vijfdaagse verwachting per uur geeft een beetje een inzicht in wat voor soort weer je kunt verwachten. De gegevens daarvan komen gewoon uit een weermodel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij KNMI eea over buienradar gehoord en geleerd te hebben. Daar vertrouw ik dus al helemaal niet op. Maar even aankijken...maar ik verwacht geen foto's te kunnen maken. Wéér niet
Dit was nog voor mijn tijd..quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, het was wel leuk om weer terug te zien.
Die proberen meestal lood in goud te veranderen ipv een kipfilet in een hamburger.quote:
Maar waar is dan dat 4e kipfilet gebleven? Al op gegeten zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik had even vet nodig voor de kip en op deze manier smaakt de hamburger ook meteen gerookt.
Ahh!!! Lekker he? dat rokenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik had even vet nodig voor de kip en op deze manier smaakt de hamburger ook meteen gerookt.
Maar waar is die kipfilet gebleven dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor mij ook. Ik ken het nog van begin 80, bij mama op de bank.quote:
Alles gelijk maar ff aan de opladerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weer stroom voor zolang het duurt.
Gelukkig heb ik lampjes op batterijen.
Pff
Ach, lood om oud ijzer toch!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Die proberen meestal lood in goud te veranderen ipv een kipfilet in een hamburger.
Maar toch vind ik dat wel heel knap gedaan hoor
Ja, mooi klein ding dit ook. Dat werkt perfect. Alleen niet voor paling, dat hoort te hangen, anders dondert het uit elkaar.quote:
Had je ook al geen stroom?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pff
Is België tegenwoordig een andere tijdzone?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pff
Pikdonker daarquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is België tegenwoordig een andere tijdzone?
Nee maar de stroom viel hier uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is België tegenwoordig een andere tijdzone?
Maar je mag het gebouw niet in he, in je eigen appartement blijven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee maar de stroom viel hier uit.
Het gebouw was spooky.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je mag het gebouw niet in he, in je eigen appartement blijven.
quote:
Ja, wie wil er nou geld verdienen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had al die toeristen mooi geweigerd nu op de Wadden
Hoezo heb je een handeltje opgezet al?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nou geld verdienen?
Nee, ik niet. Maar 90% hier is afhankelijk van het toerisme of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezo heb je een handeltje opgezet al?
Burgemeester heeft natuurlijk een groot probleem als er iemand aan Corona komt te overlijden als hij/zij toerisme toelaat. Op één of andere manier (ik zag een reportage) denken de eilanders daar dat zijzelf het virus niet kunnen oplopen tijdens hun bezoekjes aan de wal. Als het komt, dan komt het van de toeristenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef Recce het volgende:
De VVV Ameland had geloof ik gezegd dat toeristen gewoon moeten komen. De burgemeester wilde dat toeristen niet moesten komen. Lastig.
Germ heeft maar een heel kleintje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:21 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Germ blieft geen toeristen op zijn vuurtoren!
Zo'n crisis verhoogt de xenofobie aanzienlijk. Ik bespeurde bij mijzelf dat ik een tijdje geleden schrok van Chinezen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Burgemeester heeft natuurlijk een groot probleem als er iemand aan Corona komt te overlijden als hij/zij toerisme toelaat. Op één of andere manier (ik zag een reportage) denken de eilanders daar dat zijzelf het virus niet kunnen oplopen tijdens hun bezoekjes aan de wal. Als het komt, dan komt het van de toeristen
Ja, wel zielig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Germ heeft maar een heel kleintje.
Wij kwamen vanmiddag een Spaanse of Italiaanse toerist tegen in het bos. Die heeft lef, is gek of gewoon slecht geïnformeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n crisis verhoogt de xenofobie aanzienlijk. Ik bespeurde bij mijzelf dat ik een tijdje geleden schrok van Chinezen in de supermarkt.
Dat is daar toch toch tegenwoordig een echt mannenberoep agv de éénkindpolitiek?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wou eigenlijk voorstellen om 500 Chinese verpleegsters in te vliegen
Waarom niet direct 10.000? Dat komt meer in de richting van wat er nodig is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wou eigenlijk voorstellen om 500 Chinese verpleegsters in te vliegen
Die is nu op één van de veiligste plekken van Europa! Tot het virus om zich heen gaat slaan, want dan zit je niet goed op een Waddeneiland.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij kwamen vanmiddag een Spaanse of Italiaanse toerist tegen in het bos. Die heeft lef, is gek of gewoon slecht geïnformeerd.
Qua xenofobie niet de beste plek. Overigens is hier natuurlijk geen ziekenhuis maar twee huisartsen op een bevolking van 1200 of 1300 inwoners zit je hier wel goed. En het is hier vrij makkelijk afstand te houden van elkaar zoals je op de foto van sacha al zag.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is nu op één van de veiligste plekken van Europa! Tot het virus om zich heen gaat slaan, want dan zit je niet goed op een Waddeneiland.
Ah, ja, zo'n Spanjaard wordt zo het zeegat ingegooid natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua xenofobie niet de beste plek. Overigens is hier natuurlijk geen ziekenhuis maar twee huisartsen op een bevolking van 1200 of 1300 inwoners zit je hier wel goed. En het is hier vrij makkelijk afstand te houden van elkaar zoals je op de foto van sacha al zag.
Ja, alle Waddeneilanden zijn nogal vergrijsd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, zo'n Spanjaard wordt zo het zeegat ingegooid natuurlijk.Heeft Vlieland niet veel oudere inwoners? Dat wordt nog een heel gedoe om die naar een ziekenhuis te krijgen.
Dank je. Mijn 1-daagse werkweek zit er alweer opquote:
Weekend voor jou.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je. Mijn 1-daagse werkweek zit er alweer op
Wat houdt dat in? Geen boten?quote:
Goed bezig man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heb vandaag weer spullen rondgebracht voor hulp behoeften hier in de buurt
Tof van je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Schaatsverbod.quote:
Jaquote:
Wat goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
yupquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat goedDat wordt vast gewaardeerd.
Veelal wel maar dat zou mij ook niet boeien.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij zit er ook een kerk achter maar daar geef ik niet om
Nee gaat erom dat ik tassen vol met spul aflever bij mensenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veelal wel maar dat zou mij ook niet boeien.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee gaat erom dat ik tassen vol met spul aflever bij mensen
Idd, het is voor jou een kleine moeite en je maakt de mensen er zo blij mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik probeer alles zo veilig mogelijk te doen
hehequote:Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]spelen. Voor de deur zetten, aankloppen en hard wegrennen zodat ze je niet zien.
Compliment!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik probeer alles zo veilig mogelijk te doen
en dan weer in je dakbunkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga straks ook nog boodschappen doen voor een paar mensen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja alleen naar buiten als het nodig is
Germ heeft wel een mooie stevigequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Germ heeft maar een heel kleintje.
Rip Billquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:29 schreef chufi het volgende:
Helaas schijnt de zon niet meer voor
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #18
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:29 schreef chufi het volgende:
Helaas schijnt de zon niet meer voor
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #18
quote:
quote:
Ah dat rekt levensquote:
En dan blond? Lijkt wel fotosoepquote:
O dan duurt dat nog wel evenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Een jaar of 70 is hij nu meen ik.
Er is nog wel speciale dreadshampoooquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Vuil grijs volgens mij. Geen fotosoep iig
met modderquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dreads moet je toch helemaal niet wassen?
Als ik kennissen met dreads moet geloven doen ze dat dus wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dreads moet je toch helemaal niet wassen?
Zijn er nieuwe afleveringen?quote:
Ja vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe afleveringen?
Ik zag laatst een puzzel van La Casa de Papel, zit te denken die in mijn winkel te leggen.
Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik kennissen met dreads moet geloven doen ze dat dus wel.
Men denkt dat dreads niet gewassen worden en dat ze vies zijn, maar veel wassen dus wel.
Welnee, blanken kunnen evengoed dreads hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur.
quote:
Niet van nature, die zijn ingezet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, blanken kunnen evengoed dreads hebben.
Mijn steile haar is er anders ook erg geschikt voor, een vriendin uit Somalië was daar ook verbaasd over dat mijn haar belachelijk snel klit en zomaar dreads kan vormen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur.
Volgens mij de gehele batchquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Even een andere serie uitzien en dan kan ik die zien.
Of doen ze wekelijks 1 aflevering?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn steile haar is er anders ook erg geschikt voor, een vriendin uit Somalië was daar ook verbaasd over dat mijn haar belachelijk snel klit en zomaar dreads kan vormen.
Met krullend haar kun je ook natuurlijke dreads krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet van nature, die zijn ingezet.
Ik wil ook geen dreads, wil gewoon mijn haar in de wind laten dansenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zover gaat mijn kennis niet. Maar er zit, meen ik wel verschil in dreads en klitten.
quote:
Jij hebt een vies vaatdoekje?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat in het vliegtuig eens achter een knul met dreads, hij waste ze dus nooit want zijn kop stonk naar een vies vaatdoekje
Wat weet jij daar nou van? Ik zocht het net op en vond dit:quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Met krullend haar kun je ook natuurlijke dreads krijgen.
ieuw, hier eens iemand met dreads die een stukje van zijn dreads kwijtraakte, had hij zelf niet door maar jakquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat in het vliegtuig eens achter een knul met dreads, hij waste ze dus nooit want zijn kop stonk naar een vies vaatdoekje
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik zocht het net op en vond dit:
"Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur."
Daarom, dreadsquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
ieuw, hier eens iemand met dreads die een stukje van zijn dreads kwijtraakte, had hij zelf niet door maar jak
dreadlock holiday?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Maar sommigen verzorgen het wel dus. niet alle dreads zijn zoquote:
quote:
Nietes! Blankjes hebben soms ook goed haar!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik zocht het net op en vond dit:
"Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur."
Dat zal best, ik heb mijn vooroordeel in ieder geval klaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar sommigen verzorgen het wel dus. niet alle dreads zijn zo
Ik zei het niet, jij begon.quote:
kennis maakt dreads zelf, van wol.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best, ik heb mijn vooroordeel in ieder geval klaar.
Sun of...quote:
Is geen grammatica, en Deis heeft het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alle mods hebben een perfecte beheersing van de Nederlandse grammatica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |