Ja, had ik gezien:quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:32 schreef Prisha het volgende:
@:Recce Volg je een beetje de ontwikkelingen van de James Webb Telescope? Ze hebben de spiegel getest, redelijk succesvol als ik het goed begrijp.
Is Bruno er nog steeds, dus de kijkers hebben hem niet genomenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Win loopt los, maar Bruno doet eerst een holletje, en wil vervolgens bij elke graspol minstens een minuut onderzoeken of hij beplasbaar is.
Misschien moet je Bruno meer laten drinken, dan hoeft-ie niet zo kieskeurig te zijn met z'n plasjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Win loopt los, maar Bruno doet eerst een holletje, en wil vervolgens bij elke graspol minstens een minuut onderzoeken of hij beplasbaar is.
Ze twijfelen nog, maar er is alweer een nieuwe gegadigde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Bruno er nog steeds, dus de kijkers hebben hem niet genomen![]()
Gaat het inmiddels beter tussen Winnie en hem?
Hij zuipt als een tempelier!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je Bruno meer laten drinken, dan hoeft-ie niet zo kieskeurig te zijn met z'n plasjes.
Ow fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog, maar er is alweer een nieuwe gegadigde.![]()
Het lijkt alsof ze zich vervelen, ze klieren en brommen en blaffen, maar ik heb geen idee wat ze willen.
Misschien is Bruno dan een hondwetenschapper die onderzoek doet naar de beplasbaarheid van graspolletjes.quote:
Wat een fantastisch nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mijn maatje is van IC af en krijgt vanaf vandaag een liter zuurstof minder toegediend
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mijn maatje is van IC af en krijgt vanaf vandaag een liter zuurstof minder toegediend
Dat worden tranen met tuiten, vrees ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow fijndenk ik, kan me voorstellen dat je inmiddels aan het beestje gehecht bent en dat afscheid nemen dan niet zo leuk is, ook al weet je vooraf dat dat gaat gebeuren.
Het zijn net kleine kinderen.
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
ahhh fijn Mazquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Goed te horenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
oh vreselijk ik moet er niet aan denken. En zou Winnie hem dan toch niet gaan missenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden tranen met tuiten, vrees ik.
Geweldig nieuws.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |