Germ heeft maar een heel kleintje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:21 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Germ blieft geen toeristen op zijn vuurtoren!
Zo'n crisis verhoogt de xenofobie aanzienlijk. Ik bespeurde bij mijzelf dat ik een tijdje geleden schrok van Chinezen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Burgemeester heeft natuurlijk een groot probleem als er iemand aan Corona komt te overlijden als hij/zij toerisme toelaat. Op één of andere manier (ik zag een reportage) denken de eilanders daar dat zijzelf het virus niet kunnen oplopen tijdens hun bezoekjes aan de wal. Als het komt, dan komt het van de toeristen
Ja, wel zielig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Germ heeft maar een heel kleintje.
Wij kwamen vanmiddag een Spaanse of Italiaanse toerist tegen in het bos. Die heeft lef, is gek of gewoon slecht geïnformeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n crisis verhoogt de xenofobie aanzienlijk. Ik bespeurde bij mijzelf dat ik een tijdje geleden schrok van Chinezen in de supermarkt.
Dat is daar toch toch tegenwoordig een echt mannenberoep agv de éénkindpolitiek?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wou eigenlijk voorstellen om 500 Chinese verpleegsters in te vliegen
Waarom niet direct 10.000? Dat komt meer in de richting van wat er nodig is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wou eigenlijk voorstellen om 500 Chinese verpleegsters in te vliegen
Die is nu op één van de veiligste plekken van Europa! Tot het virus om zich heen gaat slaan, want dan zit je niet goed op een Waddeneiland.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij kwamen vanmiddag een Spaanse of Italiaanse toerist tegen in het bos. Die heeft lef, is gek of gewoon slecht geïnformeerd.
Qua xenofobie niet de beste plek. Overigens is hier natuurlijk geen ziekenhuis maar twee huisartsen op een bevolking van 1200 of 1300 inwoners zit je hier wel goed. En het is hier vrij makkelijk afstand te houden van elkaar zoals je op de foto van sacha al zag.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is nu op één van de veiligste plekken van Europa! Tot het virus om zich heen gaat slaan, want dan zit je niet goed op een Waddeneiland.
Ah, ja, zo'n Spanjaard wordt zo het zeegat ingegooid natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua xenofobie niet de beste plek. Overigens is hier natuurlijk geen ziekenhuis maar twee huisartsen op een bevolking van 1200 of 1300 inwoners zit je hier wel goed. En het is hier vrij makkelijk afstand te houden van elkaar zoals je op de foto van sacha al zag.
Ja, alle Waddeneilanden zijn nogal vergrijsd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, zo'n Spanjaard wordt zo het zeegat ingegooid natuurlijk.Heeft Vlieland niet veel oudere inwoners? Dat wordt nog een heel gedoe om die naar een ziekenhuis te krijgen.
Dank je. Mijn 1-daagse werkweek zit er alweer opquote:
Weekend voor jou.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je. Mijn 1-daagse werkweek zit er alweer op
Wat houdt dat in? Geen boten?quote:
Goed bezig man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heb vandaag weer spullen rondgebracht voor hulp behoeften hier in de buurt
Tof van je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heb vandaag weer spullen rondgebracht voor hulp behoeften hier in de buurt
Schaatsverbod.quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |