Ik wil ook geen dreads, wil gewoon mijn haar in de wind laten dansenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zover gaat mijn kennis niet. Maar er zit, meen ik wel verschil in dreads en klitten.
quote:
Jij hebt een vies vaatdoekje?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat in het vliegtuig eens achter een knul met dreads, hij waste ze dus nooit want zijn kop stonk naar een vies vaatdoekje
Wat weet jij daar nou van? Ik zocht het net op en vond dit:quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Met krullend haar kun je ook natuurlijke dreads krijgen.
ieuw, hier eens iemand met dreads die een stukje van zijn dreads kwijtraakte, had hij zelf niet door maar jakquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat in het vliegtuig eens achter een knul met dreads, hij waste ze dus nooit want zijn kop stonk naar een vies vaatdoekje
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik zocht het net op en vond dit:
"Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur."
Daarom, dreadsquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
ieuw, hier eens iemand met dreads die een stukje van zijn dreads kwijtraakte, had hij zelf niet door maar jak
dreadlock holiday?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Maar sommigen verzorgen het wel dus. niet alle dreads zijn zoquote:
quote:
Nietes! Blankjes hebben soms ook goed haar!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik zocht het net op en vond dit:
"Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur."
Dat zal best, ik heb mijn vooroordeel in ieder geval klaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar sommigen verzorgen het wel dus. niet alle dreads zijn zo
Ik zei het niet, jij begon.quote:
kennis maakt dreads zelf, van wol.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best, ik heb mijn vooroordeel in ieder geval klaar.
Sun of...quote:
Is geen grammatica, en Deis heeft het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alle mods hebben een perfecte beheersing van de Nederlandse grammatica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |