quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:29 schreef chufi het volgende:
Helaas schijnt de zon niet meer voor
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #18
quote:
quote:
Ah dat rekt levensquote:
En dan blond? Lijkt wel fotosoepquote:
O dan duurt dat nog wel evenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Een jaar of 70 is hij nu meen ik.
Er is nog wel speciale dreadshampoooquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Vuil grijs volgens mij. Geen fotosoep iig
met modderquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dreads moet je toch helemaal niet wassen?
Als ik kennissen met dreads moet geloven doen ze dat dus wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dreads moet je toch helemaal niet wassen?
Zijn er nieuwe afleveringen?quote:
Ja vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe afleveringen?
Ik zag laatst een puzzel van La Casa de Papel, zit te denken die in mijn winkel te leggen.
Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik kennissen met dreads moet geloven doen ze dat dus wel.
Men denkt dat dreads niet gewassen worden en dat ze vies zijn, maar veel wassen dus wel.
Welnee, blanken kunnen evengoed dreads hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur.
quote:
Niet van nature, die zijn ingezet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, blanken kunnen evengoed dreads hebben.
Mijn steile haar is er anders ook erg geschikt voor, een vriendin uit Somalië was daar ook verbaasd over dat mijn haar belachelijk snel klit en zomaar dreads kan vormen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het moet alleen niet gekamd worden en je haarstructuur moet goed zijn. Dat laatste komt alleen maar voor bij mensen met een donkere huidskleur.
Volgens mij de gehele batchquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Even een andere serie uitzien en dan kan ik die zien.
Of doen ze wekelijks 1 aflevering?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn steile haar is er anders ook erg geschikt voor, een vriendin uit Somalië was daar ook verbaasd over dat mijn haar belachelijk snel klit en zomaar dreads kan vormen.
Met krullend haar kun je ook natuurlijke dreads krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet van nature, die zijn ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |