Nee, en daarom kan ik er goed mee leven. Winnie blij, is ze weer de prinses, en Bruno een eigen huisje waar hij mag blijven!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh vreselijk ik moet er niet aan denken. En zou Winnie hem dan toch niet gaan missen
ah oké dat scheelt dan. Als ze blij is dan is dat ook wel iets.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en daarom kan ik er goed mee leven. Winnie blij, is ze weer de prinses, en Bruno een eigen huisje waar hij mag blijven!
Als Win en Bruuntje dikke vrienden waren, had ik er wel over gedacht om hem te houden.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mijn maatje is van IC af en krijgt vanaf vandaag een liter zuurstof minder toegediend
Mooi ding wel hé. Ik ben heel benieuwd hoe of dat dit zal gaan. Is ook een aantal keer uitgesteld allemaal. Maar 2021 zou het echt moeten gebeuren. Hubble zullen ze een tijdje nog blijven gebruiken ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien:
[ afbeelding ]
Ik ben wel zenuwachtig of dat hele origamiding wel goed uitvouwt in de ruimte. Hij kan niet gefixed worden zoals de Hubble.
Kan ik me zo goed voorstellen, maar wel heel fijn dat je dit voor hem hebt kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden tranen met tuiten, vrees ik.
Ondertussen is vannacht SN3 van SpaceX in elkaar gezakt tijdens de druktest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi ding wel hé. Ik ben heel benieuwd hoe of dat dit zal gaan. Is ook een aantal keer uitgesteld allemaal. Maar 2021 zou het echt moeten gebeuren. Hubble zullen ze een tijdje nog blijven gebruiken ook
zei ik tochquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ondertussen is vannacht SN3 van SpaceX in elkaar gezakt tijdens de druktest.
Er is wel kans op af en toe een opklaring volgens Buienradar. Toch maar even kijken af en toe en anders virtueel kijken in Stellarium.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Prisha het volgende:
Het wordt helaas geen Venus / Pleiades conjuncture kijken vanavond. Tenminste niet als het blijft zoals het nu is. Grijs en bewolkt
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:38 schreef mazaru het volgende:
Mijn maatje is van IC af en krijgt vanaf vandaag een liter zuurstof minder toegediend
Dat zat ik net ook te kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef chufi het volgende:
Mijn naam is Frits Rotgans, breedbeeldfotograaf
Ik ook, het was wel leuk om weer terug te zien.quote:
Laat ik nou net bij KNMI eea over buienradar gehoord en geleerd te hebben. Daar vertrouw ik dus al helemaal niet op. Maar even aankijken...maar ik verwacht geen foto's te kunnen maken. Wéér nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel kans op af en toe een opklaring volgens Buienradar. Toch maar even kijken af en toe en anders virtueel kijken in Stellarium.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.
L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ben je alchemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Die hamburger kan niet goed zijn, als het eerst nog een kipfiletje was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 kipfilet veranderde in een hamburger.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Die hamburger kan niet goed zijn, als het eerst nog een kipfiletje was.
Dat vooruitkijken van Buienradar is ook niet echt te vertrouwen meestal, maar die vijfdaagse verwachting per uur geeft een beetje een inzicht in wat voor soort weer je kunt verwachten. De gegevens daarvan komen gewoon uit een weermodel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij KNMI eea over buienradar gehoord en geleerd te hebben. Daar vertrouw ik dus al helemaal niet op. Maar even aankijken...maar ik verwacht geen foto's te kunnen maken. Wéér niet
Dit was nog voor mijn tijd..quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, het was wel leuk om weer terug te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |