quote:
Jij mag dat.quote:
Deze zien er niet echt uitquote:
ah die is ze aan het wassenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Met plantjes is helemaal te gek man.
[ afbeelding ]
Dat boompje is best wel mooiquote:
shampoo, vandaag ook die kleine druppeltjesquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van schimmel was
Morgen ook, elke dag shampoo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
shampoo, vandaag ook die kleine druppeltjes
En morgen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
shampoo, vandaag ook die kleine druppeltjes
Eerst door het slotje posten en daarna fakenews.quote:
Als je het niet vertrouwt gewoon kontakt opnemen.quote:
TOEETTTT !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik was mijn haar juist minder vaak en lijkt wel sneller te groeien.quote:
Groeit ook nooitquote:
Het is ook helemaal niet goed om veel/vaak zeep, champoo etc. te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was mijn haar juist minder vaak en lijkt wel sneller te groeien.
Dat blijkt. Ik heb er zelf een stukje afgehaaldquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet goed om veel/vaak zeep, champoo etc. te gebruiken.
jij viezerdquote:
Je bent charmant. Mannen kunnen dat goed hebben.quote:
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!quote:
Zo van Hey weer eens een trein ..quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!
En dat een keer of tig. Zag redelijk wat mensen voor ramen verschijnen om te kijken wat er aan de hand was.
RVS wordt ook wel roest vrij staal genoemd. Dit is onjuist want het roest ook. Alleen vormt de roest een beschermd laagje waardoor je van roestvaststaal moet spreken. Maak je het teveel schoon dan gaat RVS ook roesten. Dat geld ook voor je lichaam, teveel/tevaak zeep gebruiken breekt de bescherming vd huid af.quote:
Hahaha ik sliep nog, en toen niet meer. Als je nog een keer langs komt sta ik te zwaaien op het perronquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!
En dat een keer of tig. Zag redelijk wat mensen voor ramen verschijnen om te kijken wat er aan de hand was.
Nou de toeter is zeldenquote:
Als ik ergens heimwee naar heb dan zijn het de geluiden van vroeger wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BIEEEEEP BOOOOOP!!!!
Meer van HUH? Die TRAXXen hebben zulke luide tyfoons, (zo noemen wij toeters) daar wek je een begraafplaats mee. Nou, ik heb elke thuiswerker in die wijk zijn nest uitgetoeterd.quote:
Als ik dan langs het perron kom, stop ik en mag je instappen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik sliep nog, en toen niet meer. Als je nog een keer langs komt sta ik te zwaaien op het perron
Geweldig dank !! Ik dacht even uhhhhh....... Dat zal toch nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meer van HUH? Die TRAXXen hebben zulke luide tyfoons, (zo noemen wij toeters) daar wek je een begraafplaats mee. Nou, ik heb elke thuiswerker in die wijk zijn nest uitgetoeterd.
Dat zou helemaal super zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik dan langs het perron kom, stop ik en mag je instappen.
Ik gebruik ook niet dagelijk met die reden, plus troeploos. Geen andrelon shit ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
RVS wordt ook wel roest vrij staal genoemd. Dit is onjuist want het roest ook. Alleen vormt de roest een beschermd laagje waardoor je van roestvaststaal moet spreken. Maak je het teveel schoon dan gaat RVS ook roesten. Dat geld ook voor je lichaam, teveel/tevaak zeep gebruiken breekt de bescherming vd huid af.
Ik heb ook een tyfus hekel aan dettol. Dat is gewoonweg oplichterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |