Gebruik je drugs?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wakker door wazige dromen en als ik dan wil terug denken weet ik niet meer waar het over ging
Die staat al die sterren uit het zicht te shinen.quote:
Jah.....staat daar een beetje een end weg te glowen. Irritant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Die staat al die sterren uit het zicht te shinen.
Is de afgelopen weken al zo. Elke avond bijna. Kan ik er een keer eindelijk zijn zonder dat ik op tijd weg moet, dan is er steeds niemand. Bizarquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het stil hier voor een vrijdagavond, het lijkt wel of de meesten ineens een leven hebben sinds er een semi-quarantaine geldt.
Ja het is inderdaad al een tijdje zo, geen idee waar de meesten gebleven zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is de afgelopen weken al zo. Kan ik er een keer eindelijk zijn zonder dat ik op tijd weg moet, dan is er steeds niemand. Bizar
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Voxs het volgende:
Aldebaran was de helderste. Venus was nauwelijks waar te nemen hier. Toffe app Prisha!
De dingen thuis zijn even belangrijker..en teveel corona-depressieve berichten ook beetje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad al een tijdje zo, geen idee waar de meesten gebleven zijn.
Welke?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
Venus kan ik idd zien .. Die app installeert niet hier .. heb wel een andere gevonden
Net wakkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het stil hier voor een vrijdagavond, het lijkt wel of de meesten ineens een leven hebben sinds er een semi-quarantaine geldt.
Venus is ook wel heel fel. Ik heb net twee Plejaden kunnen zien. Waarschijnlijk zie ik er meer als ik m'n ogen laat wennen, maar ik geloof het nu wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah.....staat daar een beetje een end weg te glowen. Irritant.
Ik ben het contact met de meeste ook verloren nadat ik mijn ex zwanger had gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad al een tijdje zo, geen idee waar de meesten gebleven zijn.
Ik heb van de week een iets te gezellig avondje gehadquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Alles is corona wat de klok slaat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
De dingen thuis zijn even belangrijker..en teveel corona-depressieve berichten ook beetje.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Venus is ook wel heel fel. Ik heb net twee Plejaden kunnen zien. Waarschijnlijk zie ik er meer als ik m'n ogen laat wennen, maar ik geloof het nu wel.
Af en toe neem ik een dagje coronavrij, gisteren zoveel trieste verhalen op de radio gehoord, dat ik vandaag een beetje heb gestruisvogeld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
De dingen thuis zijn even belangrijker..en teveel corona-depressieve berichten ook beetje.
dat laatste ontwijk ik ook steeds.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb van de week een iets te gezellig avondje gehadBen nog brak.
Dat doe ik ook weleens jah. Dan kan ik het woord Corona niet meer horen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe neem ik een dagje coronavrij, gisteren zoveel trieste verhalen op de radio gehoord, dat ik vandaag een beetje heb gestruisvogeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |