Hier is het goed helder. Ik maak geen foto's....had me weer niet goed voorbereidquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik zag net vaag één van de Plejaden.
Kan jij geen raket bouwen zodat wij sc mensen kunnen vluchten van corona virus ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik zag net vaag één van de Plejaden.
raketten doen plofquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan jij geen raket bouwen zodat wij sc mensen kunnen vluchten van corona virus ?
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:27 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn
Ik heb geen idee maar ik denk dat het daarvandaan komt...dromen zijn rare dingenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik was een Monica ?
[ afbeelding ]
hell yeah!quote:
Ja ja inderdaad, en dan soms gebeurt er overdag iets of je ziet iets en dan weet je sos weer wat je gedroomd hebt, echt de vreemdste dingen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik denk dat het daarvandaan komt...dromen zijn rare dingen
Zo had mijn dochter jaren geleden een vriendje, die haar zijn liefde verklaarde met "Ik ben verliefd op jou". Blijkbaar zat het bij haar niet zo heel diep want ze reageerde met "Bedankt"quote:
Oh heerlijk nuchter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo had mijn dochter jaren geleden een vriendje, die haar zijn liefde verklaarde met "Ik ben verliefd op jou". Blijkbaar zat het bij haar niet zo heel diep want ze reageerde met "Bedankt"
Ach hoe schattig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zeg het niet gauw maar ik denk dat ik van je hou
quote:
Ik word ook altijd wakker door wazige dromen en als ik dan wil terug denken weet ik niet meer waar het over gingquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja inderdaad, en dan soms gebeurt er overdag iets of je ziet iets en dan weet je sos weer wat je gedroomd hebt, echt de vreemdste dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |