was even buiten sterren aan het kijken. Het is nog iets te licht buiten. Venus is goed te zien, Sirius uiteraard ook.quote:
Venus is ook hier goed te zien, maar het is nog te licht voor de Plejaden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
was even buiten sterren aan het kijken. Het is nog iets te licht buiten. Venus is goed te zien, Sirius uiteraard ook.
ah bij jou ook opgeklaard dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Venus is ook hier goed te zien, maar het is nog te licht voor de Plejaden.
Jaquote:
Dus ik was een Monica ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy ik denk dat ik het weet!!
Ik zette net Friends op. De laatste aflevering gisteren voor ik ging slapen was die met Monica die coach was voor Chandler, die weer in vorm moest komen en af moest vallen. Fanatieke Monica.
Met precies zo'n ding aan als ik mijn droom
westenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
Welke kant van de hemel hangen die dingen ?
Dan moet je ze kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Heb zicht op W-N-E..
tis wel helder
Het is uitzichtloosquote:
Zal straks eens kijken.. Maar goed dat Schiphol bijna stil ligt kwa verkeer want aan de westelijke hemel zie ik altijd veel lampjes bewegenquote:
De intimiteit, we raken het kwijt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:17 schreef vuurbrood het volgende:
Het is uitzichtloos
Straks is het voorbij
Geen reden voor de nacht
Voor heel dichtbij
Ik zie hoe het gebeurt
En kan er niets aan doenDe tijd doodt wat er was
Meedogenloos
Tonja!quote:
Ik ben net terug van de Appie, ik moet even bijkomenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!![]()
Iedereen is leukere dingen doen volgens mij, al kan ik me niets voorstellen
Maar jij hebt vast iets mee genomen om je leed te verzachten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de Appie, ik moet even bijkomen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast iets mee genomen om je leed te verzachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |