Het viel me gewoon op.quote:
giant forheadquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chuf deze gek had haar. Veel beter zonder
Ja maar die sneue pluk haar deed geen goedquote:
quote:
Zo liefquote:
Hebben je ouders geen telefoon?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Dokter aan de telefoon gehad en ik moet het even aan zien. Ze testen niet en dat vind ik jammer.
Mijn ouders zie ik zelden, was daar om raad te vragen.
Afstandje dus.
Jawel. Daar belde ik mee.quote:
Waarom is dat jammer? Blijf gewoon lekker thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Dokter aan de telefoon gehad en ik moet het even aan zien. Ze testen niet en dat vind ik jammer.
Afstandje dus.
Omdat ze zekerheid wilt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Blijf gewoon lekker thuis.
Als je niet stikt en verkouden bent blijf je thuisquote:
Doe maar niet. Best een kut filmpje maar toch wel grappig (sorry)quote:
Nah als ik de tekst lees, denk ik doemanie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar niet. Best een kut filmpje maar toch wel grappig (sorry)
Saar, als je denkt Corona te hebben, of in contact bent geweest met zieken, moet je NIET naar buiten gaan verdorie!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Afstandje dus.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Boodschappen moeten toch gedaan worden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet stikt en verkouden bent blijf je thuis
Waarom doe je steeds zo eigenwijs Saartje?quote:
Jij zou met koorts dus boodschappen gaan doen nu. Lekker met coronasymptomen de straat op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Boodschappen moeten toch gedaan worden.
Oh please !!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Boodschappen moeten toch gedaan worden.
A small step for man a giant leap for mankindquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zou met koorts dus boodschappen gaan doen nu. Lekker met coronasymptomen de straat op.
Man3.
Tjezuses ben jij geboren of uitgescheten? Ik heb nergens last van maar als alleenstaande moet ik wel mijn eten kunnen halen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zou met koorts dus boodschappen gaan doen nu. Lekker met coronasymptomen de straat op.
Man3.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
A small step for man a giant leap for mankind
Same here maar de mama doet al boodschappen voor mijn schoonzus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezuses ben jij geboren of uitgescheten? Ik heb nergens last van maar als alleenstaande moet ik wel mijn eten kunnen halen.
Gewoon geboren tyvm.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezuses ben jij geboren of uitgescheten? Ik heb nergens last van maar als alleenstaande moet ik wel mijn eten kunnen halen.
En het is wat donkerder waarquote:
Ik hoop dat je je snel opgeknapt bent.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Same here maar de mama doet al boodschappen voor mijn schoonzus.
Ik heb vorige week al boodschappen gedaan voor twee weken.
Waarom geef je geen antwoord dan Saartje?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Same here maar de mama doet al boodschappen voor mijn schoonzus.
Ik heb vorige week al boodschappen gedaan voor twee weken.
Ze heeft niks!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je snel opgeknapt bent.
Waarop?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord dan Saartje?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef espri het volgende:
[..]
Waarom doe je steeds zo eigenwijs Saartje?
Iedereen verteld je elke dag wel een paar keer dat je niet naar buiten moet gaan met anderen en dat soort dingen, je begrijpt toch wel wat er aan de hand is op het moment in de wereld?
Saar is een nogal hypogonder dat weet iedereen.quote:
Oh. Ik weet niet of het wel corona is maar ben me heel bewust wat er gebeurt hoor.quote:
Gelukkig ben ik normaal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Saar is een nogal hypogonder dat weet iedereen.
Nou dat valt te betwistenquote:
Ik val je niet aan Saartje, ik wil gewoon een normaal antwoord.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of het wel corona is maar ben me heel bewust wat er gebeurt hoor.
Wat ik wel weet is dat ik bij mijn broer en de kindjes geweest ben.
Ik voel me aangevallen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of het wel corona is maar ben me heel bewust wat er gebeurt hoor.
Ik voel me aangevallen
Nope, weet ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ziek ziek voelen wil niet zeggen dat je corona hebt.
En je had dus niet bij je broer en kindjes mogen zijn. Je moet voorzichtig zijn. Dokters hebben nu geen tijd voor mensen zonder klachten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen
Je kan het haar broer met kindjes ook aanrekenen. Die was net zo dom bezigquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En je had dus niet bij je broer en kindjes mogen zijn. Je moet voorzichtig zijn. Dokters hebben nu geen tijd voor mensen zonder klachten.
Absoluut, totaal onverantwoord.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het haar broer met kindjes ook aanrekenen. Die was net zo dom bezig
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ziek voelen wil niet zeggen dat je corona hebt.
Het is maar een griepjequote:
hear hear!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |