Ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was dat die eerste country zangeres?
Echt zo'n tweedehands autoverkoper.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelden tot nooit nee, maar weer wat geleerd. Kreeg je ook zo'n hekel aan die dictator die elke toeschouwer geteld wilde hebben?
Die vindt het niet zo erg om zichzelf te horenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben het wel over DJ St. Paul hè.
Ik de helft ongeveer, zitten lastige tussenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik wist echt niks bij de laatste ronde
Alleen een paar klassiekers.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik wist echt niks bij de laatste ronde
Die flop zag je ook van mijlenver aankomen, volgens mij kan die er ook oprecht geen reet van. Dat donkere spitsje schoot ze de eerste seizoenshelft wel lekker binnen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt zo'n tweedehands autoverkoper.![]()
Wel echt fantastisch dat Will Grigg geen moment on fire is geweest bij Sunderland. Dit seizoen 1 (!) doelpunt.Duurste transfer ooit in de League One. Geweldige club.
Ik heb je bericht vanmiddag gemistquote:Op donderdag 2 april 2020 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.tivolivredenburg.nl/popquiz/
Ik moet ook nog elke keer de anti robot dingen aanklikken. Zoals taxi's en verkeerslichtenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:04 schreef noodgang het volgende:
Het gaat wel wat snel om al die Google Forms in te vullen
jep ik zit ook lekker brandkranen te zoekenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet ook nog elke keer de anti robot dingen aanklikken. Zoals taxi's en verkeerslichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe dat nummer heet
Dat was wel beter geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 21:22 schreef Felagund het volgende:
Is het niet een keyboard met automatische speelfunctie?
Oh, ik dacht van de 50, maar je hebt gelijk, waren natuurlijk 30 per ronde meestalquote:Op donderdag 2 april 2020 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van de 150 punten haalbare punten he. Vrij gênant toch. Als ik dat überhaupt al haal
Dat is waar, maar nogal flauwquote:Op donderdag 2 april 2020 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je zou via Shazam al een kleine 100 punten ofzo pakken als je zou willen
Dat is mijn ringtone.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
De videoclip van Larger Than Life was zijn tijd echt ver vooruit.
Altijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus ik mag je ook diep in de nacht bellen?
Had deze niet gezien (en stond geen herhaling rechtsboven), maar aan het eind zag ik ©2018.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn dit oude of nieuwe afleveringen? Dacht dat er na vorige week geen nieuwe opnames werden getoond?
Bij wie?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest heel hard lachen om de tv kantine.
Die vrouw van Luizenmoeders als Ilse de Lange.quote:
Prof. Dr. Mr. Ir. Kyran heeft natuurlijk tijd over nuquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Haha, het IC-beddenprobleem is grotendeels opgelost, dus je zou denken dat ze in COR nu eindelijk een beetje rustig de zaken gingen analyseren. Maar nee, nu is er weer een enorm probleem dat we in Nederland geen mondkapjes dragen.
Kan dit?twitter:JaakkoHanninen twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:16:16No races in the calendar for a while so it's time to get some proper work done!
#äitsaaristyle
#trainingbuddies
#AllezALM https://t.co/QwzDnfXkEA reageer retweet
Zijn vorm en techniek zijn ronduit schandalig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:35 schreef showtimer het volgende:
Kan dit?twitter:JaakkoHanninen twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:16:16No races in the calendar for a while so it's time to get some proper work done!
#äitsaaristyle
#trainingbuddies
1). Omineus zwaarlijvig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een kipcorn eet, eet ik altijd eerst de krokante buitenkant helemaal op en dan de kip erna.
Kan dit?
Nee.quote:
Je zit in de risicogroep.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een kipcorn eet, eet ik altijd eerst de krokante buitenkant helemaal op en dan de kip erna.
Kan dit?
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Kan dit?
Nee nee nee, dit kan écht niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn streng, ik vind dit best kunnen.
[ afbeelding ]
Gooi je die saus allemaal weg? In je korte broek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd het meest van hot wings, wat nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef wimderon het volgende:
Brengt ons bij de poll van vandaag:
Poll: Zeg het maar jongens
• Frikandel
• Rundvleeskroket
• Satékroket
• Goulashkroket
• Kipcorn
• Kipnuggets
• Bitterbal
• Mexicano
• Viandel
• Bamischijf
• Nasischijf
• Kaassouflé
• Loempia
• Vegetarische meuk
• Ik kaant alles
• Iets anders, namelijk
• Viandel
• Gehaktstaaf
• Hamburger
• Ik eet dit niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan stem je op iets anders, namelijk...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd het meest van hot wings, wat nu?
Kleuter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er ontzettend goor uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de zak patat niet helemaal in 1 keer opgegeten natuurlijk. Eerst patat, dan de snacks, en dan weer patat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gooi je die saus allemaal weg? In je korte broek.
Ik heb dit nog nooit gezien. Snacks in meervoud ook echt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb de zak patat niet helemaal in 1 keer opgegeten natuurlijk. Eerst patat, dan de snacks, en dan weer patat.
Een kipcorn en een frikandel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien. Snacks in meervoud ook echt?
Dit is heel frappant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:ericgoens twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 19:21:07Als er ooit een Corona-tribunaal komt, krijgt @UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin ‘life without parole’. reageer retweet
Wie?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Eric Goens geeft zijn mening.twitter:ericgoens twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 19:21:07Als er ooit een Corona-tribunaal komt, krijgt @:UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin ‘life without parole’. reageer retweet
Mensen die niet snack(s)-patat doen vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb de zak patat niet helemaal in 1 keer opgegeten natuurlijk. Eerst patat, dan de snacks, en dan weer patat.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie heeft er op kaassoufflé gestemd? Diegene is hier niet meer welkom.
Dat is sowieso interessantdoenerij inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Stekel heeft heel interessant de route van de Tour op z'n whiteboard hangen.
Typische moslimssnack ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Echt een wijvensnack ja. Ik verdenk Bob.
Ook gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Men is met joun kloten aan het spelen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie heeft er op kaassoufflé gestemd? Diegene is hier niet meer welkom.
En Ullrich in 2003 en Rasmussen in 2007.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef wimderon het volgende:
Juurgen Van den Broeck had de Tour van 2011 gewonnen.
Vaker dronken eten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
De welhaast mythische status van dat spul begrijp ik niet zo goed.
En Landa, je vergeet Landa.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Ullrich in 2003 en Rasmussen in 2007.
Ik was op zoek naar de optie berehap. Zal nu kaassoufflé stemmen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Maxi heeft mensenkennisquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar de optie berehap. Zal nu kaassoufflé stemmen.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Men is met joun kloten aan het spelen.
Beste keuze na een avond vol drank ja.quote:
twitter:JumboVismaRoad twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:13:22We’re organising our second digital Meet&Greet on Tuesday!💻 This time with @rogla and @seppkuss🤩
Subscribe below and win 1 of the 20 spots!⤵️
#StaySafeTogether #samenoverwinnen reageer retweet
Als je Jort vandaag leest zal hij het vast genuanceerder brengen (en ook zijn) dan die Helsloot die er laatst zat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
“Hoeveel economische schade is ons het redden van mensen waard die waarschijnlijk daarna binnen 2 jaar doodgaan?”, vraagt journalist
@:jortkelder
zich af. Bij #Op1 opent hij de discussie over de kosten van de gezondheidszorg in de #coronacrisis.
Jort gaat er met gestrekt been in.
@Slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
“Hoeveel economische schade is ons het redden van mensen waard die waarschijnlijk daarna binnen 2 jaar doodgaan?”, vraagt journalist
@:jortkelder
zich af. Bij #Op1 opent hij de discussie over de kosten van de gezondheidszorg in de #coronacrisis.
Jort gaat er met gestrekt been in.
Ik begreep die reactie niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.
Ik heb ook gelachen en een like gegevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goedendag zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
De reactie van Mitthas op Lodewijk liegt er ook niet om.
Je zou het woord 'ziedend' kunnen gebruiken.quote:
Ik ga dat soort mensen -gelukkig- nooit snappen. Zo'n Asscher is toch ook gewoon een lieve man met kinderen die het uiteindelijk goed wenst te doen voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zou het woord 'ziedend' kunnen gebruiken.
Maar we mogen er wel iets van vinden, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef showtimer het volgende:
Jort heeft deze mening al sinds de eerste maatregelen. Maarja, je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster.
Weet ook nog steeds niet of het een act is of echt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt veel waarde hecht aan de mening van Jort Kelder, ofzo. Uiteindelijk.
Ik schakelde pas bij de tweede ronde in, heb de punten niet bijgehouden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel punten hadden jullie bij Tivoli quiz? Mijn schatting van 35 punten klopte vrij aardig
@:noodgang
@:Dale_cooper
@:Slobeend
In de plaats van Jort kun je vrijwel iedereen die op tv komt opnoemen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt veel waarde hecht aan de mening van Jort Kelder, ofzo. Uiteindelijk.
Ik hecht alleen waarde aan de mening van Jaap.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de plaats van Jort kun je vrijwel iedereen die op tv komt opnoemen wat mij betreft.
Op staatsbezoek neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hecht alleen waarde aan de mening van Jaap.
Blijkbaar gingen Willy en Max vandaag bij Jaap op bezoek. Waarom pakken die nobuddies de kostbare tijd van onze grootste god af? Het is weerzinwekkend.
Ik kwam toevallig vandaag dit filmpje tegen dankzijquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hecht alleen waarde aan de mening van Jaap.
Blijkbaar gingen Willy en Max vandaag bij Jaap op bezoek. Waarom pakken die nobuddies de kostbare tijd van onze grootste god af? Het is weerzinwekkend.
Was dit gewoon iemand op twitter of op tv?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga dat soort mensen -gelukkig- nooit snappen. Zo'n Asscher is toch ook gewoon een lieve man met kinderen die het uiteindelijk goed wenst te doen voor iedereen.
https://twitter.com/Mipl02/status/1246129376250527749quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was dit gewoon iemand op twitter of op tv?
Dat mag altijd. Het is en was een zeldzaam tegengeluid, niet perse het mijne. Ik ga er voor het gemak ook maar van uit dat de Jorts van deze wereld niet wisten dat het bijvoorbeeld zo karig was gesteld met onze IC capaciteit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar we mogen er wel iets van vinden, toch?
Experts en het kabinet weten ook niet alles van dit geheel nieuwe virus. Je neemt met 50 procent kennis beslissingen. Het ziektebeeld is vrij ruw. Daarnaast hebben we te weinig testmateriaal en helpt het als exportland niet dat zo ongeveer de hele wereld behalve Zweden in een lockdown zit.
Het is werkelijk schrikbarend hoeveel van dit soort figuren er in Nederland rondlopen. Met woorden als 'zelf denkend' (met spatie) en dan een of andere actiefilm als profielfoto en als bonus nog een random Engelse quote. En altijd verongelijkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/Mipl02/status/1246129376250527749
Dit is heel treurig en heel fantastisch tegelijk. Van alle momenten dat je je vrouw een hengst kan geven kies je het moment uit dat ze met allerlei mensen in contact staat. Wat een genie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Leerlingen van een middelbare school in Naaldwijk zijn donderdag getuige geweest van een mishandeling van hun docent. De juf gaf les via 'Teams', een online videoverbinding, toen ze werd mishandeld door haar partner.
Een woordvoerder van de middelbare school ISW Hoogeland bevestigt een verhaal hierover in de Telegraaf. Tegen de man is aangifte gedaan. Met de docent gaat naar omstandigheden goed. Omdat scholen zijn gesloten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, worden veel lessen online georganiseerd met een rechtstreekse video- en geluidsverbinding.
"In de eerste plaats voor de kinderen en hun ouders, maar ook voor de school is het heel heftig", zegt de woordvoerder van de school. In WhatAapp-groepen gaan beelden van de mishandeling rond. "We roepen op om die beelden te verwijderen. Gisteren hebben we via een mail de ouders van de leerlingen van de betreffende klas geïnformeerd en vandaag de hele school." Leerlingen of ouders die willen praten over het incident kunnen terecht bij de teamleiders van de school.
Ik zag gisteren dat Soros trending was in Nederland (quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is werkelijk schrikbarend hoeveel van dit soort figuren er in Nederland rondlopen. Met woorden als 'zelf denkend' (met spatie) en dan een of andere actiefilm als profielfoto en als bonus nog een random Engelse quote. En altijd verongelijkt.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is heel treurig en heel fantastisch tegelijk. Van alle momenten dat je je vrouw een hengst kan geven kies je het moment uit dat ze met allerlei mensen in contact staat. Wat een genie.
Maar dat weet je helemaal niet, misschien was het wel hengst nummer zoveel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is heel treurig en heel fantastisch tegelijk. Van alle momenten dat je je vrouw een hengst kan geven kies je het moment uit dat ze met allerlei mensen in contact staat. Wat een genie.
Dat lijkt mij helaas aannemelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat weet je helemaal niet, misschien was het wel hengst nummer zoveel.
Doet niets af aan het feit dat de timing ietwat ongelukkig is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
80 punten, valt me niet tegenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel punten hadden jullie bij Tivoli quiz? Mijn schatting van 35 punten klopte vrij aardig
@:noodgang
@:Dale_cooper
@:Slobeend
Daar mag je gerust van uitgaan...quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Robert Jensen met zijn lachwekkende complotshowtje trekt ook gewoon honderdduizenden kijkers, triest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat Soros trending was in Nederland () en ik klikte erop. Ongelofelijk wat je dan te zien krijgt. Het aantal boze complotgekkies in Nederland is angstaanjagend groot.
Ik ken er maar eentje die het live op tv deed. Die alcoholist van Jambers bij zijn moeder.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genotquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je dit tegenwoordig van Kevin.quote:
Ik vindt Rutterquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoten. Bedankt maat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig vandaag dit filmpje tegen dankzijhet algoritme
.
Haha, die is echt heerlijk ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die over Henk Bres blijft de leukste. (of die over gehaktstaaf René Froger)
Wat wel grappig is:Die stoere hooligans die zo neerkijken op de van links naar rechts supporters. Terwijl ze zich in beginsel ongeveer hetzelfde gedragenquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom voeren we onze kampioenen aan een veld vol gekken
'Mensen die hun tekorten vieren door op commando van links naar rechts springen en dat ‘een feest’ noemen.'
Ik hou van dat cynisme.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef Aguero het volgende:
Worden jullie niet verdrietig van al die negativiteit?
Ik heb al snel mijn maximale dosis Marcel van Roosmalen bereikt.
Het maakt mij niet uit wat Marcel zegt, ik moet sowieso lachen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef Aguero het volgende:
Ik weet niet eens wie de beste man is, schijnbaar gelukkig maar ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef Aguero het volgende:
Ik vind die boekjes (behalve de laatste over Theo) sowieso meer dan prima, ik heb zelden dat ik hardop moet lachen om een boek. (ook die niet over sport gaan)Columns zijn ook prima.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcel heeft ook uitstekende stukken in Hard Gras. Prima boekjes dat overigens, leuke informatie.
Daardoor bijna zelfs overtuigd van geworden dat Garrincha > Pele zonder ook maar enig beeld te hebben gezien.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die boekjes (behalve de laatste over Theo) sowieso meer dan prima, ik heb zelden dat ik hardop moet lachen om een boek. (ook die niet over sport gaan)Columns zijn ook prima.
De nieuwste van vandaag is ook weer vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Al zijn stukjes in De Krokante Leesmap zijn ook heel leuk. Vooral als hij zijn kabouter Plop stemmetje opzet.
Opzich leuk maar 'live' commentaar is wel wat vreemd met jaren '70 beelden erbijtwitter:ZiggoSport twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 10:09:39De week van de Nederlandse Europacup I finales 😍
📆 Van maandag 6 april t/m maandag 13 april
⏰ Iedere avond vanaf 20:30 een duel in z’n geheel op Ziggo Sport!
🎙 Met commentaar van @elsierd of Albert Mantingh
📺 Check het schema: https://t.co/TG0ui9VJrg
#Ajax #PSV #Feyenoord https://t.co/bMNIV7IS1E reageer retweet
Marcel is sowieso uitstekend.quote:
Op het eind nog een indirecte sneer naar Thijsje Zonneveld over mensen die het medaljeklassement leuk vinden!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:43 schreef wimderon het volgende:
Zet dit commentaar dan onder de finale van '95
De Witte Chinees en Jack spuiten elkaar helemaal onder als Kluivert scoort.
Waarom vinden mensen dat achterlijke geschreeuw van Jack van Gelder zo geweldig? Vorige week met Nederland v Spanje in de herhaling zag ik ook weer volksstammen tweeten dat ze het commentaar van Jack van Gelder zo leuk vonden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:43 schreef wimderon het volgende:
Zet dit commentaar dan onder de finale van '95
De Witte Chinees en Jack spuiten elkaar helemaal onder als Kluivert scoort.
Hij heeft dat doelpunt van Bergkamp ook verpest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat achterlijke geschreeuw van Jack van Gelder zo geweldig? Vorige week met Nederland v Spanje in de herhaling zag ik ook weer volksstammen tweeten dat ze het commentaar van Jack van Gelder zo leuk vonden.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat achterlijke geschreeuw van Jack van Gelder zo geweldig? Vorige week met Nederland v Spanje in de herhaling zag ik ook weer volksstammen tweeten dat ze het commentaar van Jack van Gelder zo leuk vonden.
OOOOOOOOOOOOAAAAAHOOOOquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft dat doelpunt van Bergkamp ook verpest.
Daar gaat je leven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, voor de quarantainebreak was Real Sociedad toch het enige waar ik echt voor ging zitten.
Vandaag met een cadeaukaart FM20 besteld, wat pas fucking dinsdag binnenkomt en dan kom ik de quarantaineperiode wel door.
Jack deed het ook bewust omdat hij wist dat het daarna overal terug zou komen. Als de andere commentator toevallig aan de beurt was tijdens zo'n moment schreeuwde hij er ook altijd doorheen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Jack voor Jack?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jack deed het ook bewust omdat hij wist dat het daarna overal terug zou komen. Als de andere commentator toevallig aan de beurt was tijdens zo'n moment schreeuwde hij er ook altijd doorheen.
Net zoals Leo Driessen voor Telstar is.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Joep Schreuder.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het grootste voordeel aan geen voetbal is dat ik al een paar weken niets van Frank Snoeks en Jeroen Grueter heb vernomen. Heerlijk.
Ik mis alleen Jan Roelfs.
Ik vind het vooral een bevestigingquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:28 schreef Fretwork het volgende:
Ben nu bij aflevering 4, maar wat valt Landa me tegen als persoon
Barney light. Ziet vaak de negatieve kant en kan zijn ego moeilijk op zij zetten blijkt. Hij lijkt niet te beseffen dat als hij wat doet voor zijn teammaten, ze dat ook liever voor hem willen doen. Lijkt me een zwaar leven om Landa te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:28 schreef Fretwork het volgende:
Ben nu bij aflevering 4, maar wat valt Landa me tegen als persoon
Zou dit Belgje nog steeds zo enthousiast zijn over de werken van Kevin Seeldraeyers en Francesco de Greef?quote:
In Colombia doen jonge jongens het met ezels. Alles kan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)olphin-part-21788668
Kan dit?
https://www.dailymotion.com/video/xi7yhcquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er iemand nog beelden van deze royal fuckup?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er iemand nog beelden van deze royal fuckup?
[ afbeelding ]
Oud nieuws. Toevallig destijds gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)olphin-part-21788668
Kan dit?
Wel aparte carrière. Echt nog jaar of 8 gehad dat ik dacht dat ie nog wel eens kon gaan verrassen in een grote rondequote:Op zaterdag 4 april 2020 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cunego was gewoon te sterk dus. Kan gebeuren.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel aparte carrière. Echt nog jaar of 8 gehad dat ik dacht dat ie nog wel eens kon gaan verrassen in een grote rondeGelukkig nog wel wat mooie wedstrijd gewonnen, waaronder de AGR.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Giro van 2004 was wel echt fantastisch met de broerdermoord op Simoni.
quote:
Prachtig schouwspel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oud nieuws. Toevallig destijds gezien.
https://vimeo.com/111466221
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eks-mee-had-a1421329
quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter nog 22 dagen extra in de noodtoestand. Arme jongen.
SPOILER: Dit heeft te maken met iets dat geen sport is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rellende_Rotscholier♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Heeft Mathieu al een vaccin voor het corona virus ontwikkeld?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)r-geworden~b8fdd5da/
quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:20 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILER: Dit heeft te maken met iets dat geen sport is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:rellende_rotscholier
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Van Gaal en Kyran vinden dat hij in de weg zou lopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Mathieu al een vaccin voor het corona virus ontwikkeld?
Mooi man.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)r-geworden~b8fdd5da/
quote:Vanavond "koersen" o.a. Merckx en Boonen in "Officieel Onwaarschijnlijke RVV"
Wielerliefhebbers kunnen vanvavond om 19u op Radio 1 luisteren het hoorspel de "Officieel Onwaarschijnlijke Ronde van Vlaanderen". Renaat Schotte en Ruben Van Gucht brengen het verslag van een fictieve Ronde met wielerhelden van vroeger en nu. "Ze koersen zogezegd allemaal tegen elkaar", zegt Renaat Schotte.
Schotte: "Zelfs geluid van dokkeren op kasseien op de motor nagebootst"
"De "Officieel Onwaarschijnljke Ronde van Vlaanderen" is een denkbeeldig scenario waarin wielerhelden en wielerheldinnen van de voorbije 100 jaar verwerkt worden", zegt Renaat Schotte. "Noem het een van de pot gerukte podcast"
"Het gaat onder andere over Briek Schotte, Rik Van Steenbergen, Rik Van Looy, Eddy Merckx, Johan Museeuw, Tom Boonen, Marianne Vos, etc. Ze koersen zogezegd allemaal tegen elkaar in een script waarin de meest vreemde plotwendingen zitten. Maar het is wel heel leuk om naar te luisteren."
Schotte: "We wilden het live-gevoel ook overbrengen. Er komen bijvoorbeeld stemmetjes in die ingesproken zijn door de bekende wielerimitator Jonathan Bockstael."
"Zelf heb ik het gevoel van verslaggeving op de motor nagebootst door mijn hand op mijn keel te houden. Dat moest het geluid van dokkeren op de kasseien van de Paddestraat creëren. Het werkte nog ook. Ik heb me er echt rot mee geamuseerd."
Luister vanavond om 19u op Radio 1 naar de "Officieel Onwaarschijnlijke Ronde van Vlaanderen". De uitzending wordt nadien ook als podcast aangeboden.
Dat ziet er echt ontzettend kinderachtig uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Jezus ik ben zo verslaafd aan Animal Crossing, ik heb niet eens meer zin om deel te nemen aan het echte leven.
Denk ook eens aan de mensen zonder tuin en balkon in deze tijdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb net in de tuin gewerkt.
Dat gun je niemand.
Dat lijkt mij vooral in de zomer echt enorm kut.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen zonder tuin en balkon in deze tijden.
Ach, je hebt ons toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Nintendo-game Animal Crossing is een therapeutische wereldhit, vooral in deze tijdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ziet er echt ontzettend kinderachtig uit.
Van die mensen die de hoofdprijs betalen om in het epicentrum van de wereld in een bezemkast te wonenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vooral in de zomer echt enorm kut.
Koop een Switch en Animal Crossing, hoef je nooit meer de deur uit. Zelfs Noortje is verslaafd geraakt. Dat is toch iemand met gevoel voor smaak.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We vangen vissen, brengen structuur aan door bomen uit te graven en opnieuw in te planten. En gaan in onderhandeling met de sprekende dieren op het eiland die ons in ruil voor donaties en eilandgeld allerlei moois kunnen geven: waterschoenen, een oude gettoblaster, een werkbank om zelf meubels te kunnen maken. Een ingevlogen uil stampt zelfs een schitterend, in een zacht blauw licht badend museum uit de grond waar je gevonden schelpen en gevangen vlinders kunt doneren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Nintendo-game Animal Crossing is een therapeutische wereldhit, vooral in deze tijden
Je hebt geen idee, het voelt alsof ik aan het mediteren ben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We vangen vissen, brengen structuur aan door bomen uit te graven en opnieuw in te planten. En gaan in onderhandeling met de sprekende dieren op het eiland die ons in ruil voor donaties en eilandgeld allerlei moois kunnen geven: waterschoenen, een oude gettoblaster, een werkbank om zelf meubels te kunnen maken. Een ingevlogen uil stampt zelfs een schitterend, in een zacht blauw licht badend museum uit de grond waar je gevonden schelpen en gevangen vlinders kunt doneren.
Klinkt erg spannend.
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van die mensen die de hoofdprijs betalen om in het epicentrum van de wereld in een bezemkast te wonen
Ik ben sinds een week verslaafd aan AC Odyssey.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koop een Switch en Animal Crossing, hoef je nooit meer de deur uit. Zelfs Noortje is verslaafd geraakt. Dat is toch iemand met gevoel voor smaak.
Het spel is feitelijk een nieuw sociaal platform geworden, waarop gamers vanuit hun eigen veilige plek contact kunnen hebben met miljoenen gamers op al die andere veilige plekkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, het voelt alsof ik aan het mediteren ben.
AC is ook leuk, maar als je er 1 hebt gespeeld heb je ze allemaal gespeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week verslaafd aan AC Odyssey.
Iedereen die er ook maar over denkt om 1 voet op mijn prachtige eiland te zetten krijgt een bijl in zijn nek.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het spel is feitelijk een nieuw sociaal platform geworden, waarop gamers vanuit hun eigen veilige plek contact kunnen hebben met miljoenen gamers op al die andere veilige plekken
Ik kan me wel voorstellen dat dit fijn is voor iemand die in het autistische spectrum valt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die er ook maar over denkt om 1 voet op mijn prachtige eiland te zetten krijgt een bijl in zijn nek.
Dit stel ik - ondanks zeeën aan tijd - al weken uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb net in de tuin gewerkt.
Dat gun je niemand.
Ik heb achter vrijwel overal tegels ingelegd en voor in de tuin van die houtsnippers waar je ook nooit wat aan hoeft te doen. Ik snap niet dat mensen voor hun lol tuinieren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit stel ik - ondanks zeeën aan tijd - al weken uit.
4Gold is er druk mee bezig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Mathieu al een vaccin voor het corona virus ontwikkeld?
Origins is beter.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week verslaafd aan AC Odyssey.
Ben ik denk ik wel met je eens. Vooral qua land en verhaal. Maar het vechtsysteem vind ik wel beter in Odyssey.quote:
God of War al eens gespeeld?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben ik denk ik wel met je eens. Vooral qua land en verhaal. Maar het vechtsysteem vind ik wel beter in Odyssey.
Ik heb God of War vorig jaar gekocht voor mijn PS4 Pro, maar ik heb het nog nooit gespeeld.quote:
Idioot.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb God of War vorig jaar gekocht voor mijn PS4 Pro, maar ik heb het nog nooit gespeeld.
Het is echt een waanzinnig goede game met een goed verhaal, die uitdaging heeft en waar je enigszins bij moet nadenken. Niet alleen om verder te komen, maar ook qua strategie, want button mashen kan iedereen. Kratos is daarnaast een van de beste characters in gaming. Je leert nog wat over mythologieën ook. Zelf heb ik hem voor de volledige 100% uitgespeeld, wat ik kan afraden, tenzij je zin hebt om een controller armer te worden.quote:
Oke ik hou niet echt van een uitdaging, is er ook een very easy mode?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is echt een waanzinnig goede game met een goed verhaal, die uitdaging heeft en waar je enigszins bij moet nadenken. Niet alleen om verder te komen, maar ook qua strategie, want button mashen kan iedereen. Kratos is daarnaast een van de beste characters in gaming. Je leert nog wat over mythologieën ook. Zelf heb ik hem voor de volledige 100% uitgespeeld, wat ik kan afraden, tenzij je zin hebt om een controller armer te worden.
Die is er, maar de Valkyries blijven aids (ze zijn niet story related, maar wel leuk om te doen).quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke ik hou niet echt van een uitdaging, is er ook een very easy mode?
Nog weinig echte mening. Landa doet me het meestquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney light. Ziet vaak de negatieve kant en kan zijn ego moeilijk op zij zetten blijkt. Hij lijkt niet te beseffen dat als hij wat doet voor zijn teammaten, ze dat ook liever voor hem willen doen. Lijkt me een zwaar leven om Landa te zijn.
Hoe denk je over de rest?
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 16:50:00De wielerklassieker de Ronde van Vlaanderen wordt dit jaar virtueel gereden. NOS-sportcommentator @giolippens en wielerfanaat @nynke de Jong praten in #Op1 over de wenselijkheid van virtuele koersen en over de Ronde van twee jaar terug, die werd gewonnen door Niki Terpstra. #Op1 https://t.co/8kkz6enhUr reageer retweet
Dan weten we ook weer waar we vanavond niet naar hoeven te kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:24 schreef Momo het volgende:
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 16:50:00De wielerklassieker de Ronde van Vlaanderen wordt dit jaar virtueel gereden. NOS-sportcommentator @:giolippens en wielerfanaat @:nynke de Jong praten in #Op1 over de wenselijkheid van virtuele koersen en over de Ronde van twee jaar terug, die werd gewonnen door Niki Terpstra. #Op1 https://t.co/8kkz6enhUr reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke ik hou niet echt van een uitdaging, is er ook een very easy mode?
Ik moet eerst Animal Crossing nog uitspelen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hup, spelen. Jij ook. @:Slobeend
Pics van je eiland.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet eerst Animal Crossing nog uitspelen.
Dit meen je toch niet serieus.quote:
Kan aan mij liggen, maar wat betekent 'jost'?quote:
Dat is aftrekken in het Belgisch.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar wat betekent 'jost'?
gejost zijn (uitdr.)quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar wat betekent 'jost'?
Merci, video is dus geplaatst door een gefrustreerde Belg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
gejost zijn (uitdr.)
Duidt op een, meestal hypothetische, toestand van zware pech. Soms wordt ook gesjareld gebruikt.
uitspraak /ge zjost/ met een Franse j
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Merci, video is dus geplaatst door een gefrustreerde Belg.
Ik ken geen Belgen die niet gefrustreerd zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Merci, video is dus geplaatst door een gefrustreerde Belg.
Mathieu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken geen Belgen die niet gefrustreerd zijn.
JaakkoGod squattend met een kalf al langs zien komen?twitter:JaakkoHanninen twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:16:16No races in the calendar for a while so it's time to get some proper work done!
#äitsaaristyle
#trainingbuddies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou dit als volwassen vent maar moeten doen. Dan hoort er echt twijfel in te slaan over je carrièrekeuzes.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Twee keer Moser en geen Leif Hoste. Opvallende keuzes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou dit als volwassen vent maar moeten doen. Dan hoort er echt twijfel in te slaan over je carrièrekeuzes.
Lachwekkende term inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nu wat de rode lantaarn te luisteren maar ik word echt vreselijk agressief van het woord 'natje'. Einde bericht.
Eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nu wat de rode lantaarn te luisteren maar ik word echt vreselijk agressief van het woord 'natje'. Einde bericht.
Ik ga het binnenkort een keer proberen, ik zal je op de hoogte houden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die is er, maar de Valkyries blijven aids (ze zijn niet story related, maar wel leuk om te doen).
Wat betekent het? Zelfde als in de sportschool?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lachwekkende term inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |