gejost zijn (uitdr.)quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar wat betekent 'jost'?
Merci, video is dus geplaatst door een gefrustreerde Belg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
gejost zijn (uitdr.)
Duidt op een, meestal hypothetische, toestand van zware pech. Soms wordt ook gesjareld gebruikt.
uitspraak /ge zjost/ met een Franse j
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Merci, video is dus geplaatst door een gefrustreerde Belg.
Ik ken geen Belgen die niet gefrustreerd zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Merci, video is dus geplaatst door een gefrustreerde Belg.
Mathieu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken geen Belgen die niet gefrustreerd zijn.
JaakkoGod squattend met een kalf al langs zien komen?twitter:JaakkoHanninen twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:16:16No races in the calendar for a while so it's time to get some proper work done!
#äitsaaristyle
#trainingbuddies
#AllezALM https://t.co/QwzDnfXkEA reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou dit als volwassen vent maar moeten doen. Dan hoort er echt twijfel in te slaan over je carrièrekeuzes.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Twee keer Moser en geen Leif Hoste. Opvallende keuzes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou dit als volwassen vent maar moeten doen. Dan hoort er echt twijfel in te slaan over je carrièrekeuzes.
Lachwekkende term inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nu wat de rode lantaarn te luisteren maar ik word echt vreselijk agressief van het woord 'natje'. Einde bericht.
Eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nu wat de rode lantaarn te luisteren maar ik word echt vreselijk agressief van het woord 'natje'. Einde bericht.
Ik ga het binnenkort een keer proberen, ik zal je op de hoogte houden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die is er, maar de Valkyries blijven aids (ze zijn niet story related, maar wel leuk om te doen).
Wat betekent het? Zelfde als in de sportschool?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lachwekkende term inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |