Ik was op zoek naar de optie berehap. Zal nu kaassoufflé stemmen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Echt een wijvensnack ja. Ik verdenk Bob.
Maxi heeft mensenkennisquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar de optie berehap. Zal nu kaassoufflé stemmen.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Men is met joun kloten aan het spelen.
Beste keuze na een avond vol drank ja.quote:
twitter:JumboVismaRoad twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:13:22We’re organising our second digital Meet&Greet on Tuesday!💻 This time with @rogla and @seppkuss🤩
Subscribe below and win 1 of the 20 spots!⤵️
#StaySafeTogether #samenoverwinnen reageer retweet
Als je Jort vandaag leest zal hij het vast genuanceerder brengen (en ook zijn) dan die Helsloot die er laatst zat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
“Hoeveel economische schade is ons het redden van mensen waard die waarschijnlijk daarna binnen 2 jaar doodgaan?”, vraagt journalist
@:jortkelder
zich af. Bij #Op1 opent hij de discussie over de kosten van de gezondheidszorg in de #coronacrisis.
Jort gaat er met gestrekt been in.
@Slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
“Hoeveel economische schade is ons het redden van mensen waard die waarschijnlijk daarna binnen 2 jaar doodgaan?”, vraagt journalist
@:jortkelder
zich af. Bij #Op1 opent hij de discussie over de kosten van de gezondheidszorg in de #coronacrisis.
Jort gaat er met gestrekt been in.
Ik begreep die reactie niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.
Ik heb ook gelachen en een like gegevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goedendag zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
De reactie van Mitthas op Lodewijk liegt er ook niet om.
Je zou het woord 'ziedend' kunnen gebruiken.quote:
Ik ga dat soort mensen -gelukkig- nooit snappen. Zo'n Asscher is toch ook gewoon een lieve man met kinderen die het uiteindelijk goed wenst te doen voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zou het woord 'ziedend' kunnen gebruiken.
Maar we mogen er wel iets van vinden, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef showtimer het volgende:
Jort heeft deze mening al sinds de eerste maatregelen. Maarja, je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster.
Weet ook nog steeds niet of het een act is of echt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt veel waarde hecht aan de mening van Jort Kelder, ofzo. Uiteindelijk.
Ik schakelde pas bij de tweede ronde in, heb de punten niet bijgehouden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel punten hadden jullie bij Tivoli quiz? Mijn schatting van 35 punten klopte vrij aardig
@:noodgang
@:Dale_cooper
@:Slobeend
In de plaats van Jort kun je vrijwel iedereen die op tv komt opnoemen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt veel waarde hecht aan de mening van Jort Kelder, ofzo. Uiteindelijk.
Ik hecht alleen waarde aan de mening van Jaap.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de plaats van Jort kun je vrijwel iedereen die op tv komt opnoemen wat mij betreft.
Op staatsbezoek neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hecht alleen waarde aan de mening van Jaap.
Blijkbaar gingen Willy en Max vandaag bij Jaap op bezoek. Waarom pakken die nobuddies de kostbare tijd van onze grootste god af? Het is weerzinwekkend.
Ik kwam toevallig vandaag dit filmpje tegen dankzijquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hecht alleen waarde aan de mening van Jaap.
Blijkbaar gingen Willy en Max vandaag bij Jaap op bezoek. Waarom pakken die nobuddies de kostbare tijd van onze grootste god af? Het is weerzinwekkend.
Was dit gewoon iemand op twitter of op tv?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga dat soort mensen -gelukkig- nooit snappen. Zo'n Asscher is toch ook gewoon een lieve man met kinderen die het uiteindelijk goed wenst te doen voor iedereen.
https://twitter.com/Mipl02/status/1246129376250527749quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was dit gewoon iemand op twitter of op tv?
Dat mag altijd. Het is en was een zeldzaam tegengeluid, niet perse het mijne. Ik ga er voor het gemak ook maar van uit dat de Jorts van deze wereld niet wisten dat het bijvoorbeeld zo karig was gesteld met onze IC capaciteit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar we mogen er wel iets van vinden, toch?
Experts en het kabinet weten ook niet alles van dit geheel nieuwe virus. Je neemt met 50 procent kennis beslissingen. Het ziektebeeld is vrij ruw. Daarnaast hebben we te weinig testmateriaal en helpt het als exportland niet dat zo ongeveer de hele wereld behalve Zweden in een lockdown zit.
Het is werkelijk schrikbarend hoeveel van dit soort figuren er in Nederland rondlopen. Met woorden als 'zelf denkend' (met spatie) en dan een of andere actiefilm als profielfoto en als bonus nog een random Engelse quote. En altijd verongelijkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/Mipl02/status/1246129376250527749
Dit is heel treurig en heel fantastisch tegelijk. Van alle momenten dat je je vrouw een hengst kan geven kies je het moment uit dat ze met allerlei mensen in contact staat. Wat een genie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Leerlingen van een middelbare school in Naaldwijk zijn donderdag getuige geweest van een mishandeling van hun docent. De juf gaf les via 'Teams', een online videoverbinding, toen ze werd mishandeld door haar partner.
Een woordvoerder van de middelbare school ISW Hoogeland bevestigt een verhaal hierover in de Telegraaf. Tegen de man is aangifte gedaan. Met de docent gaat naar omstandigheden goed. Omdat scholen zijn gesloten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, worden veel lessen online georganiseerd met een rechtstreekse video- en geluidsverbinding.
"In de eerste plaats voor de kinderen en hun ouders, maar ook voor de school is het heel heftig", zegt de woordvoerder van de school. In WhatAapp-groepen gaan beelden van de mishandeling rond. "We roepen op om die beelden te verwijderen. Gisteren hebben we via een mail de ouders van de leerlingen van de betreffende klas geïnformeerd en vandaag de hele school." Leerlingen of ouders die willen praten over het incident kunnen terecht bij de teamleiders van de school.
Ik zag gisteren dat Soros trending was in Nederland (quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is werkelijk schrikbarend hoeveel van dit soort figuren er in Nederland rondlopen. Met woorden als 'zelf denkend' (met spatie) en dan een of andere actiefilm als profielfoto en als bonus nog een random Engelse quote. En altijd verongelijkt.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is heel treurig en heel fantastisch tegelijk. Van alle momenten dat je je vrouw een hengst kan geven kies je het moment uit dat ze met allerlei mensen in contact staat. Wat een genie.
Maar dat weet je helemaal niet, misschien was het wel hengst nummer zoveel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is heel treurig en heel fantastisch tegelijk. Van alle momenten dat je je vrouw een hengst kan geven kies je het moment uit dat ze met allerlei mensen in contact staat. Wat een genie.
Dat lijkt mij helaas aannemelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat weet je helemaal niet, misschien was het wel hengst nummer zoveel.
Doet niets af aan het feit dat de timing ietwat ongelukkig is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
80 punten, valt me niet tegenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel punten hadden jullie bij Tivoli quiz? Mijn schatting van 35 punten klopte vrij aardig
@:noodgang
@:Dale_cooper
@:Slobeend
Daar mag je gerust van uitgaan...quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Robert Jensen met zijn lachwekkende complotshowtje trekt ook gewoon honderdduizenden kijkers, triest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat Soros trending was in Nederland () en ik klikte erop. Ongelofelijk wat je dan te zien krijgt. Het aantal boze complotgekkies in Nederland is angstaanjagend groot.
Ik ken er maar eentje die het live op tv deed. Die alcoholist van Jambers bij zijn moeder.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genotquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je dit tegenwoordig van Kevin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |