Ik was op zoek naar de optie berehap. Zal nu kaassoufflé stemmen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Echt een wijvensnack ja. Ik verdenk Bob.
Maxi heeft mensenkennisquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar de optie berehap. Zal nu kaassoufflé stemmen.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Men is met joun kloten aan het spelen.
Beste keuze na een avond vol drank ja.quote:
twitter:JumboVismaRoad twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:13:22We’re organising our second digital Meet&Greet on Tuesday!💻 This time with @rogla and @seppkuss🤩
Subscribe below and win 1 of the 20 spots!⤵️
#StaySafeTogether #samenoverwinnen reageer retweet
Als je Jort vandaag leest zal hij het vast genuanceerder brengen (en ook zijn) dan die Helsloot die er laatst zat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
“Hoeveel economische schade is ons het redden van mensen waard die waarschijnlijk daarna binnen 2 jaar doodgaan?”, vraagt journalist
@:jortkelder
zich af. Bij #Op1 opent hij de discussie over de kosten van de gezondheidszorg in de #coronacrisis.
Jort gaat er met gestrekt been in.
@Slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
“Hoeveel economische schade is ons het redden van mensen waard die waarschijnlijk daarna binnen 2 jaar doodgaan?”, vraagt journalist
@:jortkelder
zich af. Bij #Op1 opent hij de discussie over de kosten van de gezondheidszorg in de #coronacrisis.
Jort gaat er met gestrekt been in.
Ik begreep die reactie niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.
Ik heb ook gelachen en een like gegevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:slobeend kan de reactie van Asscher vast wel waarderen.
Goedendag zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
De reactie van Mitthas op Lodewijk liegt er ook niet om.
Je zou het woord 'ziedend' kunnen gebruiken.quote:
Ik ga dat soort mensen -gelukkig- nooit snappen. Zo'n Asscher is toch ook gewoon een lieve man met kinderen die het uiteindelijk goed wenst te doen voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zou het woord 'ziedend' kunnen gebruiken.
Maar we mogen er wel iets van vinden, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef showtimer het volgende:
Jort heeft deze mening al sinds de eerste maatregelen. Maarja, je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster.
Weet ook nog steeds niet of het een act is of echt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt veel waarde hecht aan de mening van Jort Kelder, ofzo. Uiteindelijk.
Ik schakelde pas bij de tweede ronde in, heb de punten niet bijgehouden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel punten hadden jullie bij Tivoli quiz? Mijn schatting van 35 punten klopte vrij aardig
@:noodgang
@:Dale_cooper
@:Slobeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |