Prof. Dr. Mr. Ir. Kyran heeft natuurlijk tijd over nuquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Haha, het IC-beddenprobleem is grotendeels opgelost, dus je zou denken dat ze in COR nu eindelijk een beetje rustig de zaken gingen analyseren. Maar nee, nu is er weer een enorm probleem dat we in Nederland geen mondkapjes dragen.
Kan dit?twitter:JaakkoHanninen twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:16:16No races in the calendar for a while so it's time to get some proper work done!
#äitsaaristyle
#trainingbuddies
#AllezALM https://t.co/QwzDnfXkEA reageer retweet
Zijn vorm en techniek zijn ronduit schandalig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:35 schreef showtimer het volgende:
Kan dit?twitter:JaakkoHanninen twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:16:16No races in the calendar for a while so it's time to get some proper work done!
#äitsaaristyle
#trainingbuddies
#AllezALM https://t.co/QwzDnfXkEA reageer retweet
1). Omineus zwaarlijvig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een kipcorn eet, eet ik altijd eerst de krokante buitenkant helemaal op en dan de kip erna.
Kan dit?
Nee.quote:
Je zit in de risicogroep.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een kipcorn eet, eet ik altijd eerst de krokante buitenkant helemaal op en dan de kip erna.
Kan dit?
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Kan dit?
Nee nee nee, dit kan écht niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn streng, ik vind dit best kunnen.
[ afbeelding ]
Gooi je die saus allemaal weg? In je korte broek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd het meest van hot wings, wat nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef wimderon het volgende:
Brengt ons bij de poll van vandaag:
Poll: Zeg het maar jongens
• Frikandel
• Rundvleeskroket
• Satékroket
• Goulashkroket
• Kipcorn
• Kipnuggets
• Bitterbal
• Mexicano
• Viandel
• Bamischijf
• Nasischijf
• Kaassouflé
• Loempia
• Vegetarische meuk
• Ik kaant alles
• Iets anders, namelijk
• Viandel
• Gehaktstaaf
• Hamburger
• Ik eet dit niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan stem je op iets anders, namelijk...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd het meest van hot wings, wat nu?
Kleuter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er ontzettend goor uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |