Ik vind die boekjes (behalve de laatste over Theo) sowieso meer dan prima, ik heb zelden dat ik hardop moet lachen om een boek. (ook die niet over sport gaan)Columns zijn ook prima.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcel heeft ook uitstekende stukken in Hard Gras. Prima boekjes dat overigens, leuke informatie.
Daardoor bijna zelfs overtuigd van geworden dat Garrincha > Pele zonder ook maar enig beeld te hebben gezien.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die boekjes (behalve de laatste over Theo) sowieso meer dan prima, ik heb zelden dat ik hardop moet lachen om een boek. (ook die niet over sport gaan)Columns zijn ook prima.
De nieuwste van vandaag is ook weer vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Al zijn stukjes in De Krokante Leesmap zijn ook heel leuk. Vooral als hij zijn kabouter Plop stemmetje opzet.
Opzich leuk maar 'live' commentaar is wel wat vreemd met jaren '70 beelden erbijtwitter:ZiggoSport twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 10:09:39De week van de Nederlandse Europacup I finales 😍
📆 Van maandag 6 april t/m maandag 13 april
⏰ Iedere avond vanaf 20:30 een duel in z’n geheel op Ziggo Sport!
🎙 Met commentaar van @elsierd of Albert Mantingh
📺 Check het schema: https://t.co/TG0ui9VJrg
#Ajax #PSV #Feyenoord https://t.co/bMNIV7IS1E reageer retweet
Marcel is sowieso uitstekend.quote:
Op het eind nog een indirecte sneer naar Thijsje Zonneveld over mensen die het medaljeklassement leuk vinden!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:43 schreef wimderon het volgende:
Zet dit commentaar dan onder de finale van '95
De Witte Chinees en Jack spuiten elkaar helemaal onder als Kluivert scoort.
Waarom vinden mensen dat achterlijke geschreeuw van Jack van Gelder zo geweldig? Vorige week met Nederland v Spanje in de herhaling zag ik ook weer volksstammen tweeten dat ze het commentaar van Jack van Gelder zo leuk vonden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:43 schreef wimderon het volgende:
Zet dit commentaar dan onder de finale van '95
De Witte Chinees en Jack spuiten elkaar helemaal onder als Kluivert scoort.
Hij heeft dat doelpunt van Bergkamp ook verpest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat achterlijke geschreeuw van Jack van Gelder zo geweldig? Vorige week met Nederland v Spanje in de herhaling zag ik ook weer volksstammen tweeten dat ze het commentaar van Jack van Gelder zo leuk vonden.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat achterlijke geschreeuw van Jack van Gelder zo geweldig? Vorige week met Nederland v Spanje in de herhaling zag ik ook weer volksstammen tweeten dat ze het commentaar van Jack van Gelder zo leuk vonden.
OOOOOOOOOOOOAAAAAHOOOOquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft dat doelpunt van Bergkamp ook verpest.
Daar gaat je leven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, voor de quarantainebreak was Real Sociedad toch het enige waar ik echt voor ging zitten.
Vandaag met een cadeaukaart FM20 besteld, wat pas fucking dinsdag binnenkomt en dan kom ik de quarantaineperiode wel door.
Jack deed het ook bewust omdat hij wist dat het daarna overal terug zou komen. Als de andere commentator toevallig aan de beurt was tijdens zo'n moment schreeuwde hij er ook altijd doorheen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Jack voor Jack?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jack deed het ook bewust omdat hij wist dat het daarna overal terug zou komen. Als de andere commentator toevallig aan de beurt was tijdens zo'n moment schreeuwde hij er ook altijd doorheen.
Net zoals Leo Driessen voor Telstar is.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |