quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:20 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILER: Dit heeft te maken met iets dat geen sport is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:rellende_rotscholier
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Van Gaal en Kyran vinden dat hij in de weg zou lopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Mathieu al een vaccin voor het corona virus ontwikkeld?
Mooi man.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)r-geworden~b8fdd5da/
quote:Vanavond "koersen" o.a. Merckx en Boonen in "Officieel Onwaarschijnlijke RVV"
Wielerliefhebbers kunnen vanvavond om 19u op Radio 1 luisteren het hoorspel de "Officieel Onwaarschijnlijke Ronde van Vlaanderen". Renaat Schotte en Ruben Van Gucht brengen het verslag van een fictieve Ronde met wielerhelden van vroeger en nu. "Ze koersen zogezegd allemaal tegen elkaar", zegt Renaat Schotte.
Schotte: "Zelfs geluid van dokkeren op kasseien op de motor nagebootst"
"De "Officieel Onwaarschijnljke Ronde van Vlaanderen" is een denkbeeldig scenario waarin wielerhelden en wielerheldinnen van de voorbije 100 jaar verwerkt worden", zegt Renaat Schotte. "Noem het een van de pot gerukte podcast"
"Het gaat onder andere over Briek Schotte, Rik Van Steenbergen, Rik Van Looy, Eddy Merckx, Johan Museeuw, Tom Boonen, Marianne Vos, etc. Ze koersen zogezegd allemaal tegen elkaar in een script waarin de meest vreemde plotwendingen zitten. Maar het is wel heel leuk om naar te luisteren."
Schotte: "We wilden het live-gevoel ook overbrengen. Er komen bijvoorbeeld stemmetjes in die ingesproken zijn door de bekende wielerimitator Jonathan Bockstael."
"Zelf heb ik het gevoel van verslaggeving op de motor nagebootst door mijn hand op mijn keel te houden. Dat moest het geluid van dokkeren op de kasseien van de Paddestraat creëren. Het werkte nog ook. Ik heb me er echt rot mee geamuseerd."
Luister vanavond om 19u op Radio 1 naar de "Officieel Onwaarschijnlijke Ronde van Vlaanderen". De uitzending wordt nadien ook als podcast aangeboden.
Dat ziet er echt ontzettend kinderachtig uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Jezus ik ben zo verslaafd aan Animal Crossing, ik heb niet eens meer zin om deel te nemen aan het echte leven.
Denk ook eens aan de mensen zonder tuin en balkon in deze tijdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb net in de tuin gewerkt.
Dat gun je niemand.
Dat lijkt mij vooral in de zomer echt enorm kut.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen zonder tuin en balkon in deze tijden.
Ach, je hebt ons toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Nintendo-game Animal Crossing is een therapeutische wereldhit, vooral in deze tijdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ziet er echt ontzettend kinderachtig uit.
Van die mensen die de hoofdprijs betalen om in het epicentrum van de wereld in een bezemkast te wonenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vooral in de zomer echt enorm kut.
Koop een Switch en Animal Crossing, hoef je nooit meer de deur uit. Zelfs Noortje is verslaafd geraakt. Dat is toch iemand met gevoel voor smaak.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We vangen vissen, brengen structuur aan door bomen uit te graven en opnieuw in te planten. En gaan in onderhandeling met de sprekende dieren op het eiland die ons in ruil voor donaties en eilandgeld allerlei moois kunnen geven: waterschoenen, een oude gettoblaster, een werkbank om zelf meubels te kunnen maken. Een ingevlogen uil stampt zelfs een schitterend, in een zacht blauw licht badend museum uit de grond waar je gevonden schelpen en gevangen vlinders kunt doneren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Nintendo-game Animal Crossing is een therapeutische wereldhit, vooral in deze tijden
Je hebt geen idee, het voelt alsof ik aan het mediteren ben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We vangen vissen, brengen structuur aan door bomen uit te graven en opnieuw in te planten. En gaan in onderhandeling met de sprekende dieren op het eiland die ons in ruil voor donaties en eilandgeld allerlei moois kunnen geven: waterschoenen, een oude gettoblaster, een werkbank om zelf meubels te kunnen maken. Een ingevlogen uil stampt zelfs een schitterend, in een zacht blauw licht badend museum uit de grond waar je gevonden schelpen en gevangen vlinders kunt doneren.
Klinkt erg spannend.
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van die mensen die de hoofdprijs betalen om in het epicentrum van de wereld in een bezemkast te wonen
Ik ben sinds een week verslaafd aan AC Odyssey.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koop een Switch en Animal Crossing, hoef je nooit meer de deur uit. Zelfs Noortje is verslaafd geraakt. Dat is toch iemand met gevoel voor smaak.
Het spel is feitelijk een nieuw sociaal platform geworden, waarop gamers vanuit hun eigen veilige plek contact kunnen hebben met miljoenen gamers op al die andere veilige plekkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, het voelt alsof ik aan het mediteren ben.
AC is ook leuk, maar als je er 1 hebt gespeeld heb je ze allemaal gespeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week verslaafd aan AC Odyssey.
Iedereen die er ook maar over denkt om 1 voet op mijn prachtige eiland te zetten krijgt een bijl in zijn nek.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het spel is feitelijk een nieuw sociaal platform geworden, waarop gamers vanuit hun eigen veilige plek contact kunnen hebben met miljoenen gamers op al die andere veilige plekken
Ik kan me wel voorstellen dat dit fijn is voor iemand die in het autistische spectrum valt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die er ook maar over denkt om 1 voet op mijn prachtige eiland te zetten krijgt een bijl in zijn nek.
Dit stel ik - ondanks zeeën aan tijd - al weken uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb net in de tuin gewerkt.
Dat gun je niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |