abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192410360

Nieuw deeltje maar :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192410369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Doen!. Sluiten we hier alle supermarkten. Wat dat zijn de markten daar namelijk.
We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192410406
Kikkers :{
Spoilers!
pi_192410439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
Eh Q-koorts?
We have far more in common than that which devides us..
pi_192410443
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kikkers :{
Kun jij niet een leuke titel bedenken? Ik was te snel met klikken :+
pi_192410452
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eh Q-koorts?
Bijzonder ook dat dezelfde plek in Brabant daar veel last van had, als waar nu heel veel gevallen zijn.
pi_192410465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eh Q-koorts?
Ok ok :P

Ik doe ook ff kort door de bocht. :+
pi_192410466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kun jij niet een leuke titel bedenken? Ik was te snel met klikken :+
^O^
Spoilers!
  donderdag 2 april 2020 @ 13:31:25 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192410469
Voor het eerst sinds 2 1/2 week boodschappen gedaan.

Bij de kleine lokale winkels (visjuwelier en poelier) in het dorp ging het prima: maximaal 3 klanten en afstand houden, maar bij de supermarkt lopen er van die ouwe lijken die blijkbaar niet weten wat anderhalve meter is en vooral veel blijven stilstaan om met elkaar praten en na te afrekenen nog even de doorgang versperren door stilstaand uitgebreid de kassabon te controleren. :{w

Lokale poelier zei dat ze het drukker dan ooit hadden, want mensen zitten thuis en gaan uitgebreider koken. Leuk voor ze. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 april 2020 @ 13:32:30 #10
370431 drakin
vurig typje
pi_192410483
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192410486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

^O^
_O_
pi_192410632
quote:

[..]

Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.

Vogelgriep is ook altijd een leuke. En Q-koorts natuurlijk, waardoor nu in veel gebieden er geen of niet meer geiten gehouden mogen worden.

Het zijn ook niet per se enkel de wetmarkets die de schuldigen aan coronoa e.d. zijn. (Ja ze dragen zeker wel bij.) Lees dit artikel van de UA tot het eind:

https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo
  donderdag 2 april 2020 @ 13:47:18 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_192410681
quote:

[..]

Hoezo altijd? Mers komt van kamelen. Ebola komt wel van vleermuizen maar niet uit China.

En om het probleem met de markten te snappen, en oplossingen te bedenken is lastiger.
China is nog voor een groot deel een 3e wereld land. Zeer arm en geen voorzieningen.
Verkoop van wilde dieren is al lange tijd verboden. Zowel in China als in Laos. Echter de aller armste hebben geen keuze. Met de verkoop van deze dieren kunnen ze iets anders eten dan enkel rijst. Of een keer een kledingstuk.
Tevens is koeling een probleem. Er is maar net voldoende elektriciteit beschikbaar voor schamele verlichting. Als er al electra is. Koelkasten zoals wij de kennen kunnen op dit soort markten niet. Als er al koeling is dan is dit met blokken ijs. Zoals in Nederland 100 jaar terug gebeurde. En daar komt nog een stukje cultuur bij kijken. Zien waar je vlees vandaan komt. Dit oom er zeker van te zijn dat het vers is.

Kijk je naar de rijke steden in China. Dan zie je dat er al grote verbeteringen optreden. ipv een wc gebouwtje voor een hele straat, een wc in elke woning. Nieuwe gebouwen waar de markten in gehuisvest worden met scheidingen tussen de vlees (levend en dood ook weer gescheiden),vis en overige etenswaren. Koelkasten worden daar ook langzaamaan gemeengoed voor voedingsmiddelen. Dat kan ook omdat de stroomvoorziening stabieler is. Niet meer meerdere keren per dag uitvalt.

Gaat het veranderen? Denk het wel. Maar niet morgen. Ook niet dit jaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:52:36 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_192410749
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.

Vogelgriep is ook altijd een leuke. En Q-koorts natuurlijk, waardoor nu in veel gebieden er geen of niet meer geiten gehouden mogen worden.

Het zijn ook niet per se enkel de wetmarkets die de schuldigen aan coronoa e.d. zijn. (Ja ze dragen zeker wel bij.) Lees dit artikel van de UA tot het eind:

quote:
Op de lange termijn zullen we onze band met de natuur moeten herbekijken en herstellen. Zieke ecosystemen maken zieke dieren en uiteindelijk ook zieke mensen.
De correcte samenvatting.
pi_192411139
Even een egosportpost *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192411504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zal straks eens lezen :) En wat ik al zei: ik ging redelijk kort door de bocht :P
  donderdag 2 april 2020 @ 14:42:27 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192411560
Ik kijk voor de verandering eens Netflix.. "Tiger King " de serie is wel erg interessant
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192411562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Blues het volgende:
Even een egosportpost *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

Ik heb net een kwartier een soort aerobics powerwalken gedaan. Was lekker om weer even tempo in mijn lijf te hebben.
Spoilers!
  donderdag 2 april 2020 @ 14:43:37 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192411579
Ik was gister benauwd na een rondje wandelen.. }:|
Ik ga nog niet actief sporten...
  donderdag 2 april 2020 @ 14:54:22 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192411759
Ik heb het vandaag gewoon gehouden bij 30 minuten op het roeiapparaat op de zwaarste stand.
Vond ik wel weer genoeg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192411822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik was gister benauwd na een rondje wandelen.. }:|
Ik ga nog niet actief sporten...
Duurt best lang, neem de tijd, lijf is de baasch :Y) :{
pi_192411829
Powerwa
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O_

Ik heb net een kwartier een soort aerobics powerwalken gedaan. Was lekker om weer even tempo in mijn lijf te hebben.
Kan me er niks bij voorstellen, wat is t ?
  donderdag 2 april 2020 @ 15:19:57 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192412190
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Duurt best lang, neem de tijd, lijf is de baasch :Y) :{
Ja.. Ik vind mn lijf maar stom.. het is op het randje van ik voel me goed -->activiteit --> oh wacht gaat toch nog niet goed

Ik ben verdomde geen 70 ofzo :o
pi_192412434
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zal straks eens lezen :) En wat ik al zei: ik ging redelijk kort door de bocht :P
Tikje ;)

Nee ik ben de laatste die huilt om het sluiten van wetmarkets hoor, maar het probleem is helaas wat groter en ligt niet enkel bij China. Maakt het ook gelijk heel moeilijk om op te lossen vrees ik.

@sporten: wat zijn jullie allemaal goed bezig...... ik moet nog even zin maken in een workout vandaag. Wil toch elke week wel 1-2 workouts doen om een beetje in vorm te blijven. Dat is gezien de spierpijn de vorige keer ook geen overbodige luxe ;')
pi_192412488
Zei iemand iets over kittens eten? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192412528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Blues het volgende:
Even een egosportpost *)

SPOILER
Lekker bezig joh! *O*

Ik heb vanochtend weer 10 km gerend in het bos. Dat gaat ook steeds beter, waar ik eerder met behoorlijke puddingbenen eindigde, heb ik nu nog een hoop fut in mijn loopje aan het eind. Ik overweeg om niet meer één, maar twee keer per week de 10 km te doen (nu deed ik twee keer 5 km en een keer 10 per week). Ik vind het ook een veel fijnere route, want je gaat echt lekker diep het bos in O+
pi_192412561
Lekker
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Lekker bezig joh! *O*

Ik heb vanochtend weer 10 km gerend in het bos. Dat gaat ook steeds beter, waar ik eerder met behoorlijke puddingbenen eindigde, heb ik nu nog een hoop fut in mijn loopje aan het eind. Ik overweeg om niet meer één, maar twee keer per week de 10 km te doen (nu deed ik twee keer 5 km en een keer 10 per week). Ik vind het ook een veel fijnere route, want je gaat echt lekker diep het bos in O+
Lekker! Ik hoop dat het je ook van die feelgood stofjes geeft die hardlopen schijnt op te leveren :*
pi_192412572
DIe is anders wel om op te vreten. Wat een heerlijk beestje (en nee, ik heb genoeg aan de diva's)

Gisteravond kreeg ik een wanhopig telefoontje van een vriend. Hij heeft 3 weken geleden een kat geadopteerd (die werd in haar vorige huis door de andere kat het huis uitgepest).
Lola en Hasan waren meteen dikke vrienden, lag al na een half uur bij hem op schoot voor knuffels.
Gisteren ging hij even boodschappen doen, en toen is kat, via de gordijnen door het open raampje boven de deur naar buiten gegaan en foetsie.
Hij heeft overal briefjes in de deur en op lantaarnpalen gedaan en vanochtend kwam een buurvrouw zeggen dat ze gezien was. Hasan er met brokjes naar toe en ze kwam met staart in de lucht aanhollen. Pffff...Hij gaat nu een balkonnet kopen zodat ze niet van het balkon af kan (en het bovenraampje blijft dicht)
pi_192412573
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
:D O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_192412611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
DIe is anders wel om op te vreten. Wat een heerlijk beestje (en nee, ik heb genoeg aan de diva's)

Gisteravond kreeg ik een wanhopig telefoontje van een vriend. Hij heeft 3 weken geleden een kat geadopteerd (die werd in haar vorige huis door de andere kat het huis uitgepest).
Lola en Hasan waren meteen dikke vrienden, lag al na een half uur bij hem op schoot voor knuffels.
Gisteren ging hij even boodschappen doen, en toen is kat, via de gordijnen door het open raampje boven de deur naar buiten gegaan en foetsie.
Hij heeft overal briefjes in de deur en op lantaarnpalen gedaan en vanochtend kwam een buurvrouw zeggen dat ze gezien was. Hasan er met brokjes naar toe en ze kwam met staart in de lucht aanhollen. Pffff...Hij gaat nu een balkonnet kopen zodat ze niet van het balkon af kan (en het bovenraampje blijft dicht)
Wat een schrik :o

Gelukkig goed afgelopen *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192412626
Ik doe niks aan sport nu #viesdik ;(
pi_192412723
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat dan! Ik deel de mening van Kaatje. Dat is toch gewoon om op te vreten O+
Daar zet ik mijn principes wel even voor aan de kant hoor.

Oh jongens, kijk nou dan wat Esther allemaal aan het maken is :9 . Ik moet het zelf helaas enkel met de foto doen ;(

SPOILER
  donderdag 2 april 2020 @ 15:57:29 #34
370431 drakin
vurig typje
pi_192412806
Nou heb ik zin om appeltaart te maken :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192412858
Ik doe ook niets aan sport, alleen m’n dagelijkse oefeningen. Ging van de week even wandelen maar kreeg het zo koud dat ik snel naar huis ben gegaan.
Komend weekend maar weer.
Heb de computer ook uitgegooid, vannacht slecht geslapen, behoorlijk last van oorsuizen en hoofdpijn en alles gaat verkeerd. Alles wat ik doe moet ik tig keer controleren en dan gaat het nog verkeerd. Kreeg gisteravond een mailtje van een klein bedrijfje waar ik veel mee samenwerk of ik ervoor wil zorgen dat een rekening snel betaald kan worden “want het lukt ons niet om het hoofd boven water te houden”. Zij zijn een valetparking op schiphol dus nul klanten. Zit daar echt mee, zulke enthousiaste, keihard werkende mensen. En zo ken ik er wel meer bah.
pi_192412876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:57 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik zin om appeltaart te maken :Y)
Zondag pas. Hopelijk brengt een vriendin morgen appels mee, die was ik vergeten vandaag
pi_192412938
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Blues het volgende:
Lekker
[..]

Lekker! Ik hoop dat het je ook van die feelgood stofjes geeft die hardlopen schijnt op te leveren :*
Soms wel. Tijdens zo'n 10 km wel meer dan tijdens een 5 km, al kan dat ook komen doordat tussen 5 en 7 km het de hele tijd vals plat naar beneden is O+ O+ O+
pi_192412944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat is schrikken :o
pi_192413057
Ik sport de laatste tijd ook niet (alleen wandelen) maar afvallen gaat wel lekker *O*
pi_192413097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik doe ook niets aan sport, alleen m’n dagelijkse oefeningen. Ging van de week even wandelen maar kreeg het zo koud dat ik snel naar huis ben gegaan.
Heb de computer ook uitgegooid, vannacht slecht geslapen, behoorlijk last van oorsuizen en hoofdpijn en alles gaat verkeerd. Alles wat ik doe moet ik tig keer controleren en dan gaat het nog verkeerd. Kreeg gisteravond een mailtje van een klein bedrijfje waar ik veel mee samenwerk of ik ervoor wil zorgen dat een rekening snel betaald kan worden “want het lukt ons niet om het hoofd boven water te houden”. Zij zijn een valetparking op schiphol dus nul klanten. Zit daar echt mee, zulke enthousiaste, keihard werkende mensen. En zo ken ik er wel meer bah.
Vervelend Kaatje dat je je zo voelt. Kan je even een dag of 2 vrij nemen en totaal even op offline gaan, iig qua werk?

Die bedrijfjes, wat rot toch allemaal. De een na de ander valt op deze manier om. Zelfs de wat grotere zaken.
pi_192413226
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Vervelend Kaatje dat je je zo voelt. Kan je even een dag of 2 vrij nemen en totaal even op offline gaan, iig qua werk?

Die bedrijfjes, wat rot toch allemaal. De een na de ander valt op deze manier om. Zelfs de wat grotere zaken.
Ik kijk morgen wel even. Nacht goed slapen zal wel helpen. In ieder geval maandag vrij. En ook al doen wij niet (meer) aan verplichte adv dagen, waarschijnlijk zal goede vrijdag dat dit jaar wel worden. Bijna alle landen waar wij mee samenwerken hebben dan vrij en dan een lekker lang weekend
  donderdag 2 april 2020 @ 16:32:12 #42
370431 drakin
vurig typje
pi_192413410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zondag pas. Hopelijk brengt een vriendin morgen appels mee, die was ik vergeten vandaag
Ik denk niet dat ik tot zondag kan wachten, liggen nog een paar appels die nodig opmoeten
Freaks like me drink tea
  donderdag 2 april 2020 @ 16:46:36 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_192413611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Met het zonnetje afgelopen week was het nog goed te doen.
Nu zonder zon en met nog steed behoorlijk wat wind is het best fris. Vandaag rondje andersom gelopen. Moet toch een beetje variatie er in houden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 april 2020 @ 17:00:19 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192413835
Vanmiddag gewandeld naar de stad en net even uurtje yoga gedaan voor het betere rek en strekwerk. :+

Zaterdag flink aan de wandel. Zondag naar moeders op de fiets (12 km heen en ook 12 weer terug). Zo probeer ik in beweging te blijven :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192414144
Ik beweeg helaas een stuk minder -O-

En deze kwam langs op youtube, van 4 jaar geleden _O-

En nergens, maar dan ook nergens zeggen ze dat je wc-papier moet inslaan :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192414164
Bewegen was ruim een uurtje in de tuin ruimen en grasmaaien.
Best frips als de zon verdwijnt.
Even de kast gecheckt voor appeltaart.
Alleen appels en limoenen nodig. :Y)
@Candaasje ...mooie taart om weg te geven.
  donderdag 2 april 2020 @ 17:22:53 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192414188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:46 schreef z80 het volgende:

Vandaag rondje andersom gelopen. Moet toch een beetje variatie er in houden.
Achteruit lopend? *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192414307
Ik ben vandaag niet opgestart en inmiddels zie ik dat ook niet meer echt gebeuren. #gaap

Heb wel honger maar ook geen kookzin. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 2 april 2020 @ 17:35:20 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_192414373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik beweeg helaas een stuk minder -O-

En deze kwam langs op youtube, van 4 jaar geleden _O-

En nergens, maar dan ook nergens zeggen ze dat je wc-papier moet inslaan :7
Ik beweeg ook een stuk minder dan normaal.
Volgende week wel weer een paar dagen naar het werk. Daar heb ik wat meer beweging. Maar intensive sporten kan ik me nog niet toe zetten.
pi_192414393
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vandaag niet opgestart en inmiddels zie ik dat ook niet meer echt gebeuren. #gaap

Heb wel honger maar ook geen kookzin. ;(
Ik heb besloten tot een pizza. De spinazie wat ik vanavond wil eten kan morgen ook nog wel
pi_192414449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zie dat dan! Ik deel de mening van Kaatje. Dat is toch gewoon om op te vreten O+
Daar zet ik mijn principes wel even voor aan de kant hoor.

Oh jongens, kijk nou dan wat Esther allemaal aan het maken is :9 . Ik moet het zelf helaas enkel met de foto doen ;(

SPOILER
Is dat de koeievlaai?
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192414559
Ik stond net bij de drogist...

Ik: hebben jullie ook hooikoortspilletjes
- ja hoor die liggen daar. (Wijzend op een leeg vak dus)
Ik: ja maar ik bedoel dus eigenlijk... die daar niet liggen.
- oh die zijn niet leverbaar voorlopig.. ik denk niet voor het hooikoortsseizoen met een beetje pech
Ik: snifsnottersnif.. nee dat weet ik wel zeker dan _O-

Kreeg wel 2 doosjes paracetamol mee...
Jammer genoeg lost dat mn snotneus niet op.
pi_192414569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb besloten tot een pizza. De spinazie wat ik vanavond wil eten kan morgen ook nog wel
Ik besloot maar gewoon te koken. Champignonburger op turks brood (met cheddar en spek. :') ) en gebakken aardappeltjes.
pi_192414575
Ik ga nu 's ochtend een uur hardlopen in plaats van een uur fietsen. Van 6 tot 7. Dat wou prima, totdat een of andere idioot de klok verzette en het opeens om 6u nog aardedonker is.
Dus ik maandag dan maar een half uur later van start. Dat ging goed, het was ruim licht genoeg toen ik bij de mooie heide was. Dat ik daar over een boomwortel struikelde lag gewoon aan mezelf. Toen had ik een blauwe kleine teen die ook best zeer deed en heb ik twee dagen niet gehardloopt.

Vandaag vond ik de teen voldoende afgekoeld, maar inmiddels was ik natuurlijk glad vergeten dat ik een half uur later zou, dus stond de wekker op de gewone tijd (5:30), en dan wil ik ook direct in beweging (hop in de hardloopkleren, op de mountainbike eerst even heel klein stukje fietsen met honden zodat zij p&p, dan brokjes, dan ik 10x opdrukken, dan 1 bak opruimen & 1 hond naar binnen en dan ga ik op pad voor de hardloop).

Dus vanochtend was het nog donker. Bos nog stil. Langzaam gaat het gloren en gaan vogels zingen. Maar te donker voor de hei, die heb ik maar links laten liggen. Gelukkig is de rest ook heel mooi.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192414606
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga nu 's ochtend een uur hardlopen in plaats van een uur fietsen. Van 6 tot 7. Dat wou prima, totdat een of andere idioot de klok verzette en het opeens om 6u nog aardedonker is.
Dus ik maandag dan maar een half uur later van start. Dat ging goed, het was ruim licht genoeg toen ik bij de mooie heide was. Dat ik daar over een boomwortel struikelde lag gewoon aan mezelf. Toen had ik een blauwe kleine teen die ook best zeer deed en heb ik twee dagen niet gehardloopt.

Vandaag vond ik de teen voldoende afgekoeld, maar inmiddels was ik natuurlijk glad vergeten dat ik een half uur later zou, dus stond de wekker op de gewone tijd (5:30), en dan wil ik ook direct in beweging (hop in de hardloopkleren, op de mountainbike eerst even heel klein stukje fietsen met honden zodat zij p&p, dan brokjes, dan ik 10x opdrukken, dan 1 bak opruimen & 1 hond naar binnen en dan ga ik op pad voor de hardloop).

Dus vanochtend was het nog donker. Bos nog stil. Langzaam gaat het gloren en gaan vogels zingen. Maar te donker voor de hei, die heb ik maar links laten liggen. Gelukkig is de rest ook heel mooi.
Rip teen, maar mooi verhaal verder :D ^O^
Zo vroeg _O_
pi_192414642
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:47 schreef sigme het volgende:

Auwwww en _O_ voor het vroege lopen
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 17:51:07 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192414644
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192414945
Viscurry van MS staat te pruttelen.
Kan ik morgen mooi een kliekje meenemen naar het werk :Y)
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 18:05:24 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192414948
Ik had net jeuk aan mijn anus in de supermarkt. Normaal gesproken trek je dan je broek uit en ga je krabben of poepen, maar nu met het corona vorus ben je toch iets voorzichtiger geworden. Uiteindelijk toch maar gedaan en toen werd ik aangesproken door een beveiligers want onveilig ditdat. :').

Angstcultuur.

Groetjes,

Krea.
pi_192415117
Ik heb sinds 11 uur vanmorgen een pastasaus opstaan waar ik hoge verwachtingen van heb :o Een mirepoix met rundergehakt, italiaanse kruiden, tomatenpuree, een hand gedroogde paddenstoelen, een paar blikken tomaat en een stuk parmezaanse kaaskorst :9 Hopelijk smaakt ie zo lekker als ik hoop, ondanks weinig authentiek Italiaans O-)
pi_192415137
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Kreator het volgende:
Ik had net jeuk aan mijn anus in de supermarkt. Normaal gesproken trek je dan je broek uit en ga je krabben of poepen, maar nu met het corona vorus ben je toch iets voorzichtiger geworden. Uiteindelijk toch maar gedaan en toen werd ik aangesproken door een beveiligers want onveilig ditdat. :').

Angstcultuur.

Groetjes,

Krea.
Wat kinderachtig. Welke supermarkt was dit want dan boycot ik ze vanaf nu.
pi_192415184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb sinds 11 uur vanmorgen een pastasaus opstaan waar ik hoge verwachtingen van heb :o Een mirepoix met rundergehakt, italiaanse kruiden, tomatenpuree, een hand gedroogde paddenstoelen, een paar blikken tomaat en een stuk parmezaanse kaaskorst :9 Hopelijk smaakt ie zo lekker als ik hoop, ondanks weinig authentiek Italiaans O-)
Houd ons op de hoogte! :)
pi_192415208
Mijn buurman heeft weer zo'n oefen-piano-de-hele-dag ;(
Ik ga zo maar een wandelingetje maken, denk ik. :')
pi_192415308
Die klinkt lekker Lein. Volgens mij zit hier ook nog zoiets in de vriezer
  donderdag 2 april 2020 @ 18:31:48 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_192415423
Ik had een stukje zalm en rodekool.
En nu een baal drop aan het leeg knagen.
  donderdag 2 april 2020 @ 18:34:21 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192415473
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Klinkt allemaal lekker. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_192415478
Wij aten dit:
https://chickslovefood.com/recept/oosterse-rosti-van-pastinaak/

Heel anders dan wat we normaal eten maar wel lekker
pi_192415564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Tele6 het volgende:
Mijn buurman heeft weer zo'n oefen-piano-de-hele-dag ;(
Ik ga zo maar een wandelingetje maken, denk ik. :')
🙉
Ik hield t vandaag beperkt tot 20 min gitaar en 30 min keyboard :D
  donderdag 2 april 2020 @ 18:46:44 #70
370431 drakin
vurig typje
pi_192415650
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Kreator het volgende:

Angstcultuur.

Groetjes,

Krea.
Arme Krea :{
Freaks like me drink tea
pi_192415743
Oke, ik heb een probleem. Ik vind Danny Vera kut. Matige man, nare snor.
Maar hij heeft een mooie stem en goede muziek.

Struggles.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 18:52:35 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192415759
Ik at mijn go to "ok heb echt geen inspiratie"-maaltijd.
Rijst, gehakt, paprika, ui, mais, satésaus.

:'). Cul.

Lein, jouw eten klinkt lekker. (Al vind ik handgedroogd wel een rare uitdrukking en weet ik niet wat het verschil tussen kaas en kaaskorst)
pi_192415797
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:52 schreef Kreator het volgende:

Lein, jouw eten klinkt lekker. (Al vind ik handgedroogd wel een rare uitdrukking en weet ik niet wat het verschil tussen kaas en kaaskorst)
Ze zegt een handvol gedroogde paddenstoelen, denk ik, niet handgedroogde paddenstoelen.
Jouw eten klinkt eetbaar, al vind ik de combinatie maïs en satésaus wel typisch. Maakt vast niet uit, want satésaus.
pi_192415809
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:

Struggles.
Luisteren, niet kijken?

Ik vind dat ene liedje wel een beetje irritant worden. Rollercoaster. :{
pi_192415829
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Luisteren, niet kijken?

Vooral omdat ze hem in zoetsappige reclames gebruiken. Nu. Zo kwam ik er ook bij want die reclame was net op tv. :')

En ja, alleen luisteren, dat kan. Maar dan denk ik toch de hele tijd aan z'n snor. ;(
pi_192415878
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vooral omdat ze hem in zoetsappige reclames gebruiken. Nu. Zo kwam ik er ook bij want die reclame was net op tv. :')

En ja, alleen luisteren, dat kan. Maar dan denk ik toch de hele tijd aan z'n snor. ;(
Ik snap je probleem met de snor ja. Iehl. ;(
  donderdag 2 april 2020 @ 19:02:48 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192415959
Kriebelt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192416019
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:52 schreef Kreator het volgende:

Het waren geen handgedroogde paddenstoelen, het was een hand gedroogde paddenstoelen. En t was erg lekker, goede umami in m'n saus :9

Jouw eten klonk een tikkie sad
pi_192416055
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:

Struggles.
Muziek luisteren terwijl je een plaatje van Joe Manganiello kijkt :9.
Love me tonight is mijn favo Danny Vera O+
  donderdag 2 april 2020 @ 19:09:18 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192416066
Ik deed een roerbak met spitskool, paksoi, chinese kool, een halve courgette, twee paprika's.

En een roerbak kipfilet met een boemboe Ketjap.

En toen flikkerde ik dat bij elkaar, even mengen, heeeel licht binden en serveren met bruine basmati rijst.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 2 april 2020 @ 19:09:48 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192416074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Joe Manganiello
Ahja die lijkt wel op mij :P
pi_192416105
Bruine basmatirijst? Fascinerend, waar koop je dat?
  donderdag 2 april 2020 @ 19:13:35 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192416136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Bruine basmatirijst? Fascinerend, waar koop je dat?
Ik kocht het bij de toko, google zei dat ze het hier ook hadden:
https://www.kellys-expat-(...)grain-rice-500g.html

Maar dat leverde een 404 op.

Lijkt erop of AH het in voorgekookte vorm heeft.
https://www.ah.nl/product(...)steamed-basmati-rice

En ook in 500 grams pakjes, droog:
https://www.ah.nl/product(...)legrain-basmati-rice
pi_192416175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef fietsie het volgende:
Ik deed een roerbak met spitskool, paksoi, chinese kool, een halve courgette, twee paprika's.

En een roerbak kipfilet met een boemboe Ketjap.

En toen flikkerde ik dat bij elkaar, even mengen, heeeel licht binden en serveren met bruine basmati rijst.
Klinkt goed :9
pi_192416191
Ik heb bij mijn toko wel eens gekeken of er iets van bruine/zilvervliesrijst te krijgen was, maar nee. :{
Ik vind de zilvervliesrijst van AH Basic eigenlijk nog de lekkerste van wat ik kan vinden; die is niet voorgestoomd.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:34:11 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192416498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb bij mijn toko wel eens gekeken of er iets van bruine/zilvervliesrijst te krijgen was, maar nee. :{
Ik vind de zilvervliesrijst van AH Basic eigenlijk nog de lekkerste van wat ik kan vinden; die is niet voorgestoomd.
Deze was erg lekker.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:34:23 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_192416503
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef Tele6 het volgende:
Welke? bij plein 1944? die heeft inderdaad niet veel rijst.
Even in dukenburg bij Amazing Oriental Nijmegen langs gaan. Die hebben veel meer keuze.
pi_192416531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Welke? bij plein 1944? die heeft inderdaad niet veel reist.
Even in dukenburg bij Amazing Oriental Nijmegen langs gaan. Die hebben veel meer keuze.
Ja, die bij plein 44. Ik kom ook wel eens bij de Afrikaanse toko Parbo aan de Groenestraat, maar die heeft een heel klein assortiment van eigenlijk alles en ik heb geen kroeshaar :P
Ik wist helemaal niet dat er hier ook een Amazing Oriental zit :o
Ik kom echt nooit aan die kant :') wordt eens tijd dan.
  donderdag 2 april 2020 @ 20:02:37 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417086
quote:
Ilja Gort heeft een baby-eekhoorn ❤ En updates erover https://mobile.twitter.com/iljagort/status/1243942468145631232
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 2 april 2020 @ 20:07:10 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja die lijkt wel op mij :P
_O-
pi_192417344
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ilja Gort heeft een baby-eekhoorn ❤ En updates erover https://mobile.twitter.com/iljagort/status/1243942468145631232
Ja, volg ik! Eekie :D O+
  donderdag 2 april 2020 @ 20:15:21 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417359
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, volg ik! Eekie :D O+
Zag het door de tweet die jij postte :D ^O^
  donderdag 2 april 2020 @ 20:16:38 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192417385
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-
*)
  donderdag 2 april 2020 @ 20:17:00 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

*)
:D
pi_192417453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef Tele6 het volgende:

Dat liedje is gewoon een O.D. geworden.
  donderdag 2 april 2020 @ 20:21:04 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat liedje is gewoon een O.D. geworden.
Welk liedje? Al ken ik er 0 van hem denk ik.
En wat is een O.D.?
pi_192417520
Onze goeie h.h. hulp komt niet meer.
Ze reageerde niet op mijn appjes of ze in deze tijd wel kwam, maar ze belde wel terug na mijn ingesproken bericht op haar poolse voicemail. Ik was op goed gelukt maar door een heel pools verhaal heen aan het wachten op de piep die gelukkig kwam. Ze belde terug, maar was lastig gesprek door de taalbarriere.. ze is gestopt met de stichting maar ook door de corona.
Denk ik, zo ongeveer.
Ik snap door de corona, maar jammer dat ze ook bij de stichting stopt. Ze was zo goed.
Het was 1 fantastische dag :{
pi_192417540
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welk liedje? Al ken ik er 0 van hem denk ik.
En wat is een O.D.?
Overdosis.
pi_192417585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Ze reageerde niet op mijn appjes of ze in deze tijd wel kwam, maar ze belde wel terug na mijn ingesproken bericht op haar poolse voicemail. Ik was op goed gelukt maar door een heel pools verhaal heen aan het wachten op de piep die gelukkig kwam. Ze belde terug, maar was lastig gesprek door de taalbarriere.. ze is gestopt met de stichting maar ook door de corona.
Denk ik, zo ongeveer.
Ik snap door de corona, maar jammer dat ze ook bij de stichting stopt. Ze was zo goed.
Oh noes -O- Heb je eindelijk een ideale hulp, stopt ze -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192417662
quote:
Denk ik, zo ongeveer.
Oh dat is balen joh -O- Jullie hebben ook geen geluk he? :{
pi_192417719
quote:
Denk ik, zo ongeveer.
Wat jammer.is ze terug naar Polen? En kan je niet vragen of ze buiten de organisatie om wil komen?
Laatst kwam. Mijn hulp een keer extra om het balkon schoon te maken en toen vroeg ze of ze het niet daar hoefde te melden. Natuurlijk niet.
Ik kreeg net een appje van haar, of ik even de voordeur wilde opendoen. Lag daar een boeketje omdat ik haar blijf betalen (blijk dat ik samen met nog iemand dat doet, van de 10 waar ze werkt
pi_192417810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat jammer.is ze terug naar Polen? En kan je niet vragen of ze buiten de organisatie om wil komen?
Laatst kwam. Mijn hulp een keer extra om het balkon schoon te maken en toen vroeg ze of ze het niet daar hoefde te melden. Natuurlijk niet.
Ik kreeg net een appje van haar, of ik even de voordeur wilde opendoen. Lag daar een boeketje omdat ik haar blijf betalen (blijk dat ik samen met nog iemand dat doet, van de 10 waar ze werkt
Ze maakt niet meer schoon vertelde ze. Maar ik kreeg niet goed helder of het tijdelijk was maar ze had het wel over niet meer voor stichting werken en met corona.
Dus ik ga haar niet meer terugbellen verder.

We doen de klussen die zwaar zijn nu weer zelf, in etappes, samen of elke keer wat.
Kan wel hoor, maar het is gewoon fijner als iemand daarmee helpt.

Gaan eerst het balkon eens onder handen nemen aankomend weekend :Y)
  donderdag 2 april 2020 @ 20:35:07 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417867
quote:
Denk ik, zo ongeveer.
-O-
Wéér een andere moeten zoeken dus..
  donderdag 2 april 2020 @ 20:35:30 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417877
quote:

[..]

Overdosis.
Thanks ^O^
  donderdag 2 april 2020 @ 20:35:58 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192417893
Ik ken precies nul liedjes van Danny Vera.

Tomatensaus van Lein klinkt yum. Was er nog wat saus over voor de vriezer?

Balen Blues. Er is heus huishoudelijke hoop voor jullie. Ooit.

Wij hadden net een venkelworst van Brandt en Levie. Was hemels.

En ik heb meer nieuws maar dat moet in een aparte post want het is Heel Belangrijk.
Spoilers!
  donderdag 2 april 2020 @ 20:36:20 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat tof!
pi_192417917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Ze maakt niet meer schoon vertelde ze. Maar ik kreeg niet goed helder of het tijdelijk was maar ze had het wel over niet meer voor stichting werken en met corona.
Dus ik ga haar niet meer terugbellen verder.

We doen de klussen die zwaar zijn nu weer zelf, in etappes, samen of elke keer wat.
Kan wel hoor, maar het is gewoon fijner als iemand daarmee helpt.

Gaan eerst het balkon eens onder handen nemen aankomend weekend :Y)
Maar dit was toch via “ikzoekhuishoudelijkehulp. Dan kan je hen toch opdracht geven verder te zoeken in het eerste jaar
pi_192417919
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

En ik heb meer nieuws maar dat moet in een aparte post want het is Heel Belangrijk.
F5
F5
:%
  donderdag 2 april 2020 @ 20:37:20 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192417935
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

:o
pi_192417952
Ik vond worst van Brandt en Levie al heul belangrijk _O_ Dat kan ik hie rnergens krijgen -O-
pi_192417974
Huishoudelijke Hoop is wel briljant gevonden.
  donderdag 2 april 2020 @ 20:40:16 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418001
We hebben net nog twee uurtjes in de tuin gewerkt en ik heb een aantal bakken gevuld met zaad/pootgoed van:

Erwten
Pastinaak
Zomerwortel
Winterwortel
Zomerprei
Winterprei
Lente-ui
Aardappels

Ook een aantal experimenten gedaan met hoeveelheden per bak en binnen voorzaaien of gelijk in de volle grond.

Ik ben zo gelukkig. Ik heb hier 8 jaar over gedroomd, op gewacht, over gelezen, over gedacht, op gehoopt.

Eindelijk.

O+
Spoilers!
pi_192418013
Balen Blues. Jullie hebben wel pech!

Lucky, hou ons niet langer in spanning!!

Edit: ah, ik was te traag..
pi_192418027
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben net nog twee uurtjes in de tuin gewerkt en ik heb een aantal bakken gevuld met zaad/pootgoed van:

Erwten
Pastinaak
Zomerwortel
Winterwortel
Zomerprei
Winterprei
Lente-ui
Aardappels

Ook een aantal experimenten gedaan met hoeveelheden per bak en binnen voorzaaien of gelijk in de volle grond.

Ik ben zo gelukkig. Ik heb hier 8 jaar over gedroomd, op gewacht, over gelezen, over gedacht, op gehoopt.

Eindelijk.

O+
Ik ben blij voor je O+ Ik hoop dat het ook helemaal wordt zoals je gehoopt had _O_
  donderdag 2 april 2020 @ 20:41:29 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond worst van Brandt en Levie al heul belangrijk _O_ Dat kan ik hie rnergens krijgen -O-
Hij is ook nog eens zonder ui en knoflook dus extra geweldig.
Spoilers!
pi_192418048
quote:

Erwten
Pastinaak
Zomerwortel
Winterwortel
Zomerprei
Winterprei
Lente-ui
Aardappels

Eindelijk.

O+
Wat gaaf joh!
pi_192418064
quote:

Erwten
Pastinaak
Zomerwortel
Winterwortel
Zomerprei
Winterprei
Lente-ui
Aardappels

Eindelijk.

O+
O+ Ik hoop zo dat dat allemaal mooi gaat groeien O+
Ik ben benieuwd naar de erwtenplantjes. Ik houd van vlinderbloemigen O+
  donderdag 2 april 2020 @ 20:42:56 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192418070
quote:

Erwten
Pastinaak
Zomerwortel
Winterwortel
Zomerprei
Winterprei
Lente-ui
Aardappels

Eindelijk.

O+
Feli! :*
  donderdag 2 april 2020 @ 20:45:23 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+ Ik hoop zo dat dat allemaal mooi gaat groeien O+
Ik ben benieuwd naar de erwtenplantjes. Ik houd van vlinderbloemigen O+
Erwten uit eigen tuin zijn briljant. Ik heb er nog een paar in de vensterbank staan, zij gaan dit weekend de bak in. In het kader van het uitzoeken of voorzaaien in huis nut heeft.

Ik denk dat je erwten ook wel in de vensterbank kunt kweken. Of in elk geval erwtenscheuten.
Spoilers!
pi_192418142
Wat fijn Lucky, na al die jaren en hard werken!
pi_192418176
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Erwten uit eigen tuin zijn briljant. Ik heb er nog een paar in de vensterbank staan, zij gaan dit weekend de bak in. In het kader van het uitzoeken of voorzaaien in huis nut heeft.

Ik denk dat je erwten ook wel in de vensterbank kunt kweken. Of in elk geval erwtenscheuten.
Vensterbanktuinbonen gingen niet, dat werd veel te groot. Die ruiken wel heel lekker als ze bloeien; erwtenplanten heb ik niet van zo dichtbij op dat moment meegemaakt.

Ik begin nu niet aan nieuwe plantjes, zolang ik nog in paniek raak van ieder slaphangend blaadje van mijn huidige stel planten :')
  donderdag 2 april 2020 @ 20:49:45 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418237
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vensterbanktuinbonen gingen niet, dat werd veel te groot. Die ruiken wel heel lekker als ze bloeien; erwtenplanten heb ik niet van zo dichtbij op dat moment meegemaakt.

Ik begin nu niet aan nieuwe plantjes, zolang ik nog in paniek raak van ieder slaphangend blaadje van mijn huidige stel planten :')
Nee, doe maar niet dan :D

Al eet je erwtenscheutjes als de planten 10cm hoog zijn dus nog voor ze vrucht gaan dragen.
Spoilers!
pi_192418270
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, doe maar niet dan :D

Al eet je erwtenscheutjes als de planten 10cm hoog zijn dus nog voor ze vrucht gaan dragen.
Wel een leuk idee om eens te proberen idd :)
Ik onthoud het voor wanneer mijn plantenhypochondrie wat afgezakt is. :Y)
  donderdag 2 april 2020 @ 20:52:29 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418299
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wel een leuk idee om eens te proberen idd :)
Ik onthoud het voor wanneer mijn plantenhypochondrie wat afgezakt is. :Y)
Doe dat :Y

Trek je het leven nog een beetje momenteel?
Spoilers!
pi_192418378
Hier staan de erwten/peulenplantjes inmiddels in de tuin. Mijn voorgezaaide plantjes groeide harder dan die in de volle grond.

Ook al raapstelen en wat bietjes in de border. :Y
Er staat nog eea binnen dat voorlopg niet naar buiten mag. Aubergine en tomaat. :)

Ik ga morgen nieuw rondje zaaien.
pi_192418418
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Doe dat :Y

Trek je het leven nog een beetje momenteel?
Pfff.
Vandaag gaat wel weer, maar de afgelopen dagen waren moeilijk. Van zondag op maandag tot 2 uur 's nachts liggen panikeren, maandag op dinsdag hetzelfde, dinsdag op woensdag uiteindelijk tot 5 uur (waarvan de laatste anderhalf uur aan de telefoon met B). Het is niet eens echt een specifiek groot rottig ding dat er is of zo, gewoon een heleboel "ik doe het telkens verkeerd" en "iedereen is beter af zonder me" en "ik ben het overzicht en de grip kwijt".
Gisteren heb ik met mijn duffe kop een aantal dingen opgelost in mijn huis waardoor ik in ieder geval hier binnen wat comfortabeler ben (een puzzel die ik niet af krijg in de doos achterin de kast, de dode bloemen weg, mails gestuurd die ik moest sturen zodat ik niet meer de zenuwen krijg van mijn computer) en vandaag is zowaar weer een soort van normale dag. Ik durfde zonet zelfs de radio aan te doen _O_
pi_192418475
Ach Tele. ;(

Ten eerste, wat goed dat je wat kleine toch grote dingen aangepakt hebt zodat je wat meer rust hebt. That's awesome.
Ten tweede, ik herken het gevoel dat er niet 'een groot rottig ding' is maar dat het toch ruk is.

Ten allerbelangrijkste: "ik doe het telkens verkeerd" en "iedereen is beter af zonder me" is pertinent onwaar.
pi_192418497
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Ach Tele. ;(

Ten eerste, wat goed dat je wat kleine toch grote dingen aangepakt hebt zodat je wat meer rust hebt. That's awesome.
Ten tweede, ik herken het gevoel dat er niet 'een groot rottig ding' is maar dat het toch ruk is.

Ten allerbelangrijkste: "ik doe het telkens verkeerd" en "iedereen is beter af zonder me" is pertinent onwaar.
Dat is lief O+
pi_192418518
Wat rottig toch, Tele :*
Staat je hoofd er dan wel voor open dat het een foutief denkpatroon is?
Wat een lieve mannen A en B, dat zij ervoor je zijn. Top.
Wij kunnen zo weinig voor je doen.
pi_192418556
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:03 schreef AnneX het volgende:
Wat rottig toch, Tele :*
Staat je hoofd er dan wel voor open dat het een foutief denkpatroon is?
Wat een lieve mannen A en B, dat zij ervoor je zijn. Top.
Wij kunnen zo weinig voor je doen.
Jup, ik realiseer me dat dat patroon niet klopt --> een nieuwe cirkel van "zie je wel, ik doe het ALLEMAAL VERKEERD" :')

A en B zijn mijn helden idd. O+

Jullie doen al genoeg door een clubje te zijn waar ik bij mee mag doen. Goed tegenwicht tegen de "ik moet het allemaal alleen doen" en de "iedereen is beter af zonder me" ;)
pi_192418558
Wat een feest voor Lucky w/ *O*
Acht hele jaren later. _O_
Nu gaan wij vol spanning je oogst volgen onderweg.
Heb je een topic?

@Myraela ...ik goochelde op chocolade kreukelkoekjes en kwam jouw site tegen via welke punt nl
Daar stokte de zoektocht. Heb je een rechtstreekse link, please B-)
  donderdag 2 april 2020 @ 21:07:51 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192418582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jup, ik realiseer me dat dat patroon niet klopt --> een nieuwe cirkel van "zie je wel, ik doe het ALLEMAAL VERKEERD" :')

Jullie doen al genoeg door een clubje te zijn waar ik bij mee mag doen. Goed tegenwicht tegen de "ik moet het allemaal alleen doen" en de "iedereen is beter af zonder me" ;)
Dat gevoel ken ik wel een beetje ("ik moet het alkemaal alleen doen"). En dan zijn een relatie en een lieve SC wel heel fijn ja :Y
  donderdag 2 april 2020 @ 21:09:45 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192418620
En is er een WA-verbod vanavond ofzo? Niemand is online.. :(
pi_192418629
quote:

[..]

Ha, dan ben je al weer een stap verder.
Nu wil je dus een handvat (leren) voor een beter patroon.

Van een andere orde: als ik ‘s nachts wakker lig en pieker...zeg ik sinds kort dat ik er de volgende dag maar over moet piekeren.
Dat is wel psychologie van de kouwe grond, natuurlijk en misschien voor jou minder makkelijk...
  donderdag 2 april 2020 @ 21:11:46 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418659
quote:

[..]

Die cirkels zijn echt maf ja. Mijn vriendin heeft ze natuurlijk ook. Ik vind het echt bijzonder dat een brein zo kan werken. Echt rot voor jullie. Het is gewoon zelfsabotage. Echt zonde ;(

Maarrrr, je kunt dus wel binnen een best kort tijdsbestek bedenken welke dingen je kunt doen om het beter te maken en daar ook nog pp acteren. Dat is volgens mij weleens anders geweest.
Spoilers!
  donderdag 2 april 2020 @ 21:13:31 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192418700
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die cirkels zijn echt maf ja. Mijn vriendin heeft ze natuurlijk ook. Ik vind het echt bijzonder dat een brein zo kan werken. Echt rot voor jullie. Het is gewoon zelfsabotage. Echt zonde ;(

Maarrrr, je kunt dus wel binnen een best kort tijdsbestek bedenken welke dingen je kunt doen om het beter te maken en daar ook nog pp acteren. Dat is volgens mij weleens anders geweest.
Zelfsabotage komt helaas erg vaak voor. Ik heb er soms ook een handje van.. :@
pi_192418721
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Nu ga ik een paar dagen diep en daarna kom ik er linksom of rechtsom uit, waar ik eerder de spanning meer dan een week liet opbouwen en totaal geen raad wist.

De conclusie na een halfjaar therapie en begeleiding was ook dat ik véél beter ben geworden in mezelf stabiliseren nadat er iets gebeurt wat me uit balans brengt, maar dat nog steeds ieder klein dingetje me weer uit balans kan brengen. Ik heb iig een boel vaardigheden die ik nog niet had, zodat ik nu beter op kan staan als ik omval. Nu hopelijk na de herdiagnose therapie die me helpt om niet iedere keer van van alles zo in de war te raken *O*
  donderdag 2 april 2020 @ 21:16:06 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192418751
Ik wilde witte zachte bolletjes bakken voor het ontbijt.

Maar dan moet ik dus 2 uur voor ik wil ontbijten beginnen met het deeg en rijzen.
Echt niet dat ik om 6:00 ga opstaan :(
  donderdag 2 april 2020 @ 21:16:33 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192418764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Nu ga ik een paar dagen diep en daarna kom ik er linksom of rechtsom uit, waar ik eerder de spanning meer dan een week liet opbouwen en totaal geen raad wist.

De conclusie na een halfjaar therapie en begeleiding was ook dat ik véél beter ben geworden in mezelf stabiliseren nadat er iets gebeurt wat me uit balans brengt, maar dat nog steeds ieder klein dingetje me weer uit balans kan brengen. Ik heb iig een boel vaardigheden die ik nog niet had, zodat ik nu beter op kan staan als ik omval. Nu hopelijk na de herdiagnose therapie die me helpt om niet iedere keer van van alles zo in de war te raken *O*
That's the spirit *O*
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 21:18:00 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192418790
Mijn huishoudelijkehulp.nl heeft extra goed schoongemaakt wegens corona. "meneer, hrt blijft drie dagen op metaal zitten dus ik boen extra hard."

:7.

Ik wil meer personeel.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 21:18:05 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192418795
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:16 schreef fietsie het volgende:
Ik wilde witte zachte bolletjes bakken voor het ontbijt.

Maar dan moet ik dus 2 uur voor ik wil ontbijten beginnen met het deeg en rijzen.
Echt niet dat ik om 6:00 ga opstaan :(
Kun je net de hele nacht in de koelkast laten rijzen?
pi_192418855
Och Tele6, wat ellendig allemaal. Maar alles wat voor Lonaa zegt, en met name “ enallerbelangrijkste: "ik doe het telkens verkeerd" en "iedereen is beter af zonder me" is pertinent onwaar”

Ik heb zoveel bewondering voor je. Het is zo moeilijk en toch doe je het zo goed. Ja misschien een joekel van een dip, maar gisteren (zoals ik het lees) jezelf toch weer tot actie kunnen zetten waarmee je vandaag blij bent
  donderdag 2 april 2020 @ 21:40:35 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192419283
Ik vind het best wel lastig dat ik voor mij moeilijke dingen deel (toegeef) en dat er dan nienand reageert.

#moest het ff kwijt.

En ja ik snap dat Tele6 het veel en veel.moeilijker heeft. Maar haar ontboezemingen roepen dan weer e.e.a. bij mij op.
pi_192419395
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het best wel lastig dat ik voor mij moeilijke dingen deel (toegeef) en dat er dan nienand reageert.

#moest het ff kwijt.

En ja ik snap dat Tele6 het veel en veel.moeilijker heeft. Maar haar ontboezemingen roepen dan weer e.e.a. bij mij op.
Vooruit @ Whiskers B-) :* en ook iedereen die het nodig heeft.
  donderdag 2 april 2020 @ 21:49:44 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192419455
quote:

#moest het ff kwijt.

Ach. Kom je aandacht te kort?
* golfer geeft aai over bolletje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192419459
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:06 schreef AnneX het volgende:
Wat een feest voor Lucky w/ *O*
Acht hele jaren later. _O_
Nu gaan wij vol spanning je oogst volgen onderweg.
Heb je een topic?

@:Myraela ...ik goochelde op chocolade kreukelkoekjes en kwam jouw site tegen via welke punt nl
Daar stokte de zoektocht. Heb je een rechtstreekse link, please B-)
https://www.seasonwithlove.nl/chocolade-kreukel-koekjes/

Ga je ze maken? Moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is, ben ze een beetje vergeten.
  donderdag 2 april 2020 @ 21:51:06 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192419487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach. Kom je aandacht te kort?
* golfer geeft aai over bolletje.
Dit helpt niet.
pi_192419496
quote:

#moest het ff kwijt.

Ik zie je niets posten wat echt uitnodigt tot een reactie?
  donderdag 2 april 2020 @ 21:52:43 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192419519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zie je niets posten wat echt uitnodigt tot een reactie?
Dat kan.
pi_192419567
Ja, ok. Waarom reageer ik eigenlijk nog serieus op zo’n post ook. :’)
  donderdag 2 april 2020 @ 21:55:02 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192419571
Dus ik doe het gewoon niet meer. Dingen delen. Want dit geeft mij dus juist wél "ik moet het allemaal altijd alleen doen"-vibes. Ipv "In de SC krijg je steun-vibes".

Jammer.
  donderdag 2 april 2020 @ 21:55:22 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192419580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef Myraela het volgende:
Ja, ok. Waarom reageer ik eigenlijk nog serieus op zo’n post ook. :’)
WTF?
Ik ga ff op CUL SC-pauze. Want hier heb ik absoluut geen zin in.
pi_192419635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dit was toch via “ikzoekhuishoudelijkehulp. Dan kan je hen toch opdracht geven verder te zoeken in het eerste jaar
Heb ik gedaan idd.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 21:58:19 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192419650
Ik ga zo ook ff op pauze. Fuck deze sc.
  donderdag 2 april 2020 @ 21:58:39 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192419661
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus ik doe het gewoon niet meer. Dingen delen. Want dit geeft mij dus juist wél "ik moet het allemaal altijd alleen doen"-vibes. Ipv "In de SC krijg je steun-vives".

Jammer.
Op welke onthullende post van je hier hadden we dan moeten reageren?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192419673
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:18 schreef Kreator het volgende:
Mijn huishoudelijkehulp.nl heeft extra goed schoongemaakt wegens corona. "meneer, hrt blijft drie dagen op metaal zitten dus ik boen extra hard."

:7.

Stuur langs.
:7
pi_192419688
Lucky wat goed *G* en wat een werk ook :%
pi_192419699
Ik denk de zin over zelfsabotage? En het idee hebben er alleen voor te staan?
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 22:00:36 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192419706
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:59 schreef Blues het volgende:

[..]

Stuur langs.
:7
pi_192419717
pi_192419735
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef Aure het volgende:
Ik denk de zin over zelfsabotage? En het idee hebben er alleen voor te staan?
Volgens mij is dat gewoon heel menselijk. En ik ben niet zo goed met woorden, maar als mensen iemand in de knup aan het opbeuren zijn is het echt heel raar dat je dan een soort reactie eist van 'ik ben ook een beetje zielig, want ik heb hetzelfde'. Een soort stealing the thunder iets.
pi_192419745
Mijn huishoudelijke hulp komt niet in coronacrisistijden, behalve als we zelf de deur uit gaan. Maarja, 4 uur lang buiten zijn valt vast niet meer onder even een frisse neus halen :+
pi_192419746
quote:

Erwten
Pastinaak
Zomerwortel
Winterwortel
Zomerprei
Winterprei
Lente-ui
Aardappels

Eindelijk.

O+
*O*

Heb je nog een topic waarin we alles kunnen volgen?
pi_192419784
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon heel menselijk. En ik ben niet zo goed met woorden, maar als mensen iemand in de knup aan het opbeuren zijn is het echt heel raar dat je dan een soort reactie eist van 'ik ben ook een beetje zielig, want ik heb hetzelfde'. Een soort stealing the thunder iets.
Ja ik ben ook niet zo goed met woorden. En heb dit hele topic terug gelezen om te zien wat whiskers nu precies bedoelde :+ dus snap de reacties van de rest ook wel een beeeetje.
pi_192419808
quote:

[..]
in de knup
O+ dat heb ik al lang niemand meer horen zeggen
  donderdag 2 april 2020 @ 22:05:16 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192419811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O*

Heb je nog een topic waarin we alles kunnen volgen?
Nee, geen apart topic. Ik pist mee in het moestuintopic.

Als deze crisis nog heel lang duurt heb ik misschien eens tijd om mijn klustopic te updaten, inclusief tuinupdates ;)
Spoilers!
pi_192419819
En hadden we het er laatst ook al niet over dat posts soms gewoon genegeerd worden, want dat gebeurt nou eenmaal in een sc. Ofzo. Ik praat hier heel vaak tegen mezelf *;
pi_192419827
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als deze crisis nog heel lang duurt heb ik misschien eens tijd om mijn klustopic te updaten, inclusief tuinupdates ;)
Hmmm eens kijken of ik het moestuintopic al volg.
Ben er achter dat het niets voor mij is, maar wel leuk om te volgen.
pi_192419835
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus ik doe het gewoon niet meer. Dingen delen. Want dit geeft mij dus juist wél "ik moet het allemaal altijd alleen doen"-vibes. Ipv "In de SC krijg je steun-vibes".

Jammer.
Sorry, maar dit is hoe een SC werkt.
Zoveel mensen delen dingen waar geen reactie op komt.

Dat je iets post wat voor jou blijkbaar heel eng en belangrijk is (zonder dat je dat zegt, dus al lastig op te pikken) maakt niet dat anderen daarop MOETEN antwoorden. En blijkbaar is dat wel wat je verwacht/nodig hebt of zo?

Als je dat zo dwars zit is een pauze wellicht geen verkeerd idee. Want in je verwachting ga je keer op keer teleurgesteld worden.
pi_192419868
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:05 schreef Aure het volgende:
En hadden we het er laatst ook al niet over dat posts soms gewoon genegeerd worden, want dat gebeurt nou eenmaal in een sc. Ofzo. Ik praat hier heel vaak tegen mezelf *;
:Y soms reageer ik ook expres nog even op iemand omdat niemand anders iets had gezegd. Daar zit totaal geen kwade opzet oid achter als niemand op je post reageert. Ik lees veel, denk er iets over, en lees dan verder. En dan reageer ik ineens op iets wat daarna komt. Je kan ook niet op iedereen op alles reageren. Dat gaat er heel suf uitzien als iedereen dat de hele tijd doet.
pi_192419874
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niet teveel pissen hoor :P
Dat doen de katten in de woestijn die mijn achtertuin (naja borders) heet.
Hedera en een andereplantwaarvanikdenaamvergetenben doen het daar wel keigoed op :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 22:09:17 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192419885
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is hoe een SC werkt.
Zoveel mensen delen dingen waar geen reactie op komt.

Dat je iets post wat voor jou blijkbaar heel eng en belangrijk is (zonder dat je dat zegt, dus al lastig op te pikken) maakt niet dat anderen daarop MOETEN antwoorden. En blijkbaar is dat wel wat je verwacht/nodig hebt of zo?

Als je dat zo dwars zit is een pauze wellicht geen verkeerd idee. Want in je verwachting ga je keer op keer teleurgesteld worden.
Jij hebt niet meer op mij gereageerd sinds die ene gast, weetffniemeerwie, een beetje raar tegen me deed.
Ik heb dit overleefd. Ik denk dat we er sterker uit zijn gekomen.
pi_192419899
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y soms reageer ik ook expres nog even op iemand omdat niemand anders iets had gezegd. Daar zit totaal geen kwade opzet oid achter als niemand op je post reageert. Ik lees veel, denk er iets over, en lees dan verder. En dan reageer ik ineens op iets wat daarna komt. Je kan ook niet op iedereen op alles reageren. Dat gaat er heel suf uitzien als iedereen dat de hele tijd doet.
Dan krijg je OUD-topics :D
pi_192419924
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij hebt niet meer op mij gereageerd sinds die ene gast, weetffniemeerwie, een beetje raar tegen me deed.
Ik heb dit overleefd. Ik denk dat we er sterker uit zijn gekomen.
Ach ja, het leven voor de Corona. Het lijkt al zo lang geleden dat we ons over zulke zaken druk maakten...
pi_192419940
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:10 schreef Aure het volgende:

[..]

Dan krijg je OUD-topics :D
Wel goed voor je postcount :+ /kijkmijstoerzijn
pi_192419952
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel goed voor je postcount :+ /kijkmijstoerzijn
Nee hoor, in oud doen we dat allemaal in één post :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 22:13:16 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192419962
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach ja, het leven voor de Corona. Het lijkt al zo lang geleden dat we ons over zulke zaken druk maakten...
Voelt als gisteren. ;(.

Truste, fok.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 22:13:39 #178
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192419974
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Voelt als gisteren. ;(.

Truste, fok.
Truste, Krea.
pi_192419985
Trusten Krea
pi_192420002
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:12 schreef Aure het volgende:

[..]

Nee hoor, in oud doen we dat allemaal in één post :D
Mobiel is dat gedoe. Al gaat het nu wel beter sinds de update.
Ik vergeet het vaak :')

En dat wat Isa zei over niet altijd reageren op elke post ook.
pi_192420024
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Voelt als gisteren. ;(.

Truste, fok.
Voelt als jaaaaren geleden ;(

Truste FOK!, ik duik ook mijn bed in. Morgen wachten de loopgraven weer.
pi_192420026
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

Over Corona gesproken, een vriend linkte dit :X
https://twitter.com/J_CD_T/status/1245739661449977867

Excess deaths (dus het aantal mensen dat dood gaat boven wat 'normaal' is in een bepaalde periode) in bijv Spanje, Italie en Frankrijk twee keer het aantal officiele covid slachtoffers :X
pi_192420054
En omg ja, het leven voor corona en het leven tijdens corona :'( het is echt een ding.
pi_192420062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Over Corona gesproken, een vriend linkte dit :X
https://twitter.com/J_CD_T/status/1245739661449977867

Excess deaths (dus het aantal mensen dat dood gaat boven wat 'normaal' is in een bepaalde periode) in bijv Spanje, Italie en Frankrijk twee keer het aantal officiele covid slachtoffers :X
Ik dacht dat ze daar flink testten? Blijkbaar niet dus.
Of een hoop hart- en andere kwalen die nu onbehandeld blijven? :X
pi_192420096
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik dacht dat ze daar flink testten? Blijkbaar niet dus.
Of een hoop hart- en andere kwalen die nu onbehandeld blijven? :X
Mensen die overlijden voor ze getest zijn tellen al niet mee. En dan heb je ook nog mensen die overlijden aan andere zaken omdat....ja, zeg het maar? De ziekenhuizen vol lagen? Ze dachten dat de dokter geen tijd voor ze zou hebben?
pi_192420117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen die overlijden voor ze getest zijn tellen al niet mee. En dan heb je ook nog mensen die overlijden aan andere zaken omdat....ja, zeg het maar? De ziekenhuizen vol lagen? Ze dachten dat de dokter geen tijd voor ze zou hebben?
Ja, dat dus. Of mensen die niet naar het ziekenhuis willen omdat ze bang zijn voor infectie.
De nasleep gaat echt zo gigantisch zijn.
pi_192420130
O ja, WELTERUSTEN FOK!
  donderdag 2 april 2020 @ 22:21:25 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192420160
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef Aure het volgende:
En omg ja, het leven voor corona en het leven tijdens corona :'( het is echt een ding.
Toch is dit zo uitzonderlijk dat jullie en de kinderen van nu, later zullen kunnen zeggen dat ze de verschrikkelijke Corona-periode hebben meegemaakt en overleefd.
Zoals onze voorouders het konden zeggen over de Spaanse griep.

Er komt inderdaad waarschijnlijk een tijdperk van voor- en na- Corona en er zullen echt wel een aantal zaken definitief veranderen gaan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192420296
Slaap lekker lieve SC lokkertjes :*

Ik vind dat ik hier vergeleken mijn gedrag richting vrienden/ familie in real life al bovengemiddeld attent ben. (Ik ben niet echt van veel en vaste sociale contacten :') ) Ik vergeet nog steeds opp de helft te reageren, maar ik lees eigenlijk alles wel :Y
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2020 @ 22:29:33 #191
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192420354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef Candaasje het volgende:
:*

Ik vind
Heb gezocht, maar kon echt niemand vinden die hier op wil reageren.
  donderdag 2 april 2020 @ 22:30:31 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192420374
Spoilers!
pi_192420379
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb gezocht, maar kon echt niemand vinden die hier op wil reageren.
:'(

Ze zijn vast niet allemaal zoals jij. Tssk.
pi_192420390
Overigens reageer ik ook niet overal op en op sommige momenten/posts van mij (als voorbeeld) wordt veel gereageerd en er zijn er ook bij waarbij ik ze zelf erg leuk of bijzonder vond om te delen (persoonlijk ook) en niemand reageert.
Omdat ik zelf wel alles altijd (bij-) lees neem ik aan dat best veel mensen het wel lezen en het is fijn om te kunnen delen hier.
'Van je af schrijven'. Dit herken ik vaak bij Tele. Dat ordent ook in je hoofd en er zijn altijd wel wat mensen die ongeveer typen wat ik zou typen, dus reageer ik niet.

Soms heb ik wat minder vertrouwen in de sc omdat je weet dat er veel lurkers zijn die alles lezen en nooit meeposten.. voelt af en toe een beetje creepy.
Dus haal ik soms ook weer dingen weg. Foto's bijv.
Om aandacht 'bedelen' is niet nodig in mijn optiek, want zo werkt het gewoon niet. Het niet reageren is niet uit onwil of omdat iemand hier doelbewust genegeerd wordt.
pi_192420483
Eens met Bloes.

En soms reageer ik simpelweg niet op dingen omdat ik niet weet wat ik zou moeten zeggen :6
Dat gaat hier een stuk makkelijker dan IRL O-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 april 2020 @ 22:36:10 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192420494
Hee m'n oude baas zit bij Op1.... Nou ja nu nog op de tweede rij.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192420510
Ik vind soms posts die meer "meldingen" zijn juist erg leuk om te lezen. Ons Krea is daar een ster in bijvoorbeeld. O+
pi_192420516
Lees ook, net als Blues vaak wel terug, maar omdat je dan soms een paar onderwerpen verder bent heeft reageren niet zoveel zin.
De enige waarbij ik dat wel probeer is Tele

En nu stop ik ook. Erg onder de indruk van “Levenslucht”
Hopelijk een paar uur meer slaap dan afgelopen nacht.

Trusten allen
  donderdag 2 april 2020 @ 22:37:28 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192420521
Ik bedel niet om aandacht. Ik haakte in op wat Tele6 zei. Om iets over mijzelf te delen.

Maar #klaar mee #SC pauze

Het ga jullie goed :W
pi_192420545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Lees ook, net als Blues vaak wel terug, maar omdat je dan soms een paar onderwerpen verder bent heeft reageren niet zoveel zin.
De enige waarbij ik dat wel probeer is Tele

En nu stop ik ook. Erg onder de indruk van “Levenslucht”
Hopelijk een paar uur meer slaap dan afgelopen nacht.

Trusten allen
Dat is lief, al weet ik niet precies waaraan ik deze uitzonderingspositie verdiend heb :@

Slaap fijn! :*
pi_192420611
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bedel niet om aandacht. Ik haakte in op wat Tele6 zei. Om iets over mijzelf te delen.

Maar #klaar mee #SC pauze

Het ga jullie goed :W
Dit is dus niet nodig én voorspelbaar.
Meeposten als je zin hebt en wegblijven als je geen zin meer hebt zou genoeg kunnen zijn, zonder dramatisch afscheid te nemen.
/al zo vaak meegemaakt
pi_192420636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Blues het volgende:

Meeposten als je zin hebt en wegblijven als je geen zin meer hebt zou genoeg kunnen zijn, zonder dramatisch afscheid te nemen.
/al zo vaak meegemaakt
Ja, ik ook. Je hebt er niemand mee, behalve jezelf. Er wordt hier van een mug een olifant gemaakt, zo niet nodig.
pi_192420674
Al heb ik liever olifanten dan muggen.
@minilot zal het met me eens zijn.
pi_192420683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Je hebt er niemand mee, behalve jezelf. Er wordt hier van een mug een olifant gemaakt, zo niet nodig.
Alles komt eens in de zoveel tijd voorbij.. bekende bewegingen toch :+
pi_192420706
Over muggen beesten gesproken....

ik zag alweer van die schilletjes liggen op de vensterbank. Wat zou dat toch zijn? Wie huist er in het plafond?
  donderdag 2 april 2020 @ 22:46:23 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192420732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Blues het volgende:

[..]

/al zo vaak meegemaakt
Ik doe dat omdat ik én iets voor mij kwetsbaars deed/zei én dat naderhand expliciet aangaf. Nobody gives a damn. Prima, maar wat moet ik hier dan?

Geen pauze om dramatisch te doen. Maar vat het vooral allemaal op zoals jullie willen.
pi_192420756
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ik doe dat omdat ik én iets voor mij kwetsbaars deed/zei én dat naderhand expliciet aangaf. Nobody gives a damn. Prima, maar wat moet ik hier dan?

Geen pauze om dramatisch te doen. Maar wat het vooral allemaal op zoals jullie willen.
Je bent jezelf echt heel onnodig druk aan het maken :*
pi_192420779
pi_192420800
Verder: subtiele hints zijn hier met zoals in real life niet altijd even duidelijk.

Er wordt wel dus wat gemist. Soms bewust, soms onbewust. Dat hoort bij een SC.
pi_192420869
Nu echt welterusten allemaal :*
pi_192421059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is lief, al weet ik niet precies waaraan ik deze uitzonderingspositie verdiend heb :@

Slaap fijn! :*
Bijna ogen dicht. Gewoon omdat jij jij bent en omdat ik zo’n bewondering voor je hebt hoe jij vecht voor een normaal leven wat voor de meesten van ons zo vanzelfsprekend is.
pi_192421063
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja kan. Niet overdrijven met de hoeveelheid erwten in zo'n bak. Is best snel best veel.

Ik doe dat met gewone gedroogde erwten trouwens, niet met pootgoed.

Gefeli met je planterij :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192421430
Ik val weer met mijn neusje in de boter zie ik wel :+

Het zijn rare tijden en fok staan op een zeer laag pitje voor mij. Ik hoop dat iedereen in goede gezondheid verkeerd?

Ik heb er best veel moeite mee dat ik niet naar mijn ouders kan op dit moment en dat mijn best wel drukke sociale leven helemaal stil ligt.

On a bright side. We zijn nog gezond en alle puzzels af *O*

En er zijn gewoon nergens meee puzzels te vinden hier hè :D 8)7
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192421974
Shut...het regent en morgenvroeg ook. Nou spettert.
En morgenochtend ook.
En dan komt iemand de grasmot verticuteren.
Nou ja, hij is niet van suiker. (8>

Trusten iedereen. Morgen gezond weer op.

@ T.P. Zoals een bookspot, kun je misschien een puzzel spot organiseren...via de buurtapp of fb of lokale sufferdje of bordje in de tuin.
Ik heb nog wT dozen puzzles in de schuur staan. Tja, heb je niks aan.
Tis toch droog weer. Nou ja, behalve nu en morgenochtend.

Ik zag een mevrouw - in VK - wiens werk altijd ‘verhalen vertellen’ was.
Die zette een bordje in de voortuin en wat stoeltjes op gepaste afstand op de stoep.
En iedere dag werd het drukker en vertelt zij de buurtkinderen verhaaltjes!
pi_192424497
Goedemorgen O+

En dat van die mevrouw zag ik in de krant ja.
Zag er onwijs leuk uit.
pi_192424525
Mogguh :O
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:18:03 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_192424536
Morgen. Het is hier droog. Bijna weekeind. En maandag mijn eerste "normale" werkdag na de vakantie.
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:27:54 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_192424582
Yo peepz.
pi_192424672
:W
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:41:50 #220
221912 minilot
Nancy boy
pi_192424673
@Bloes en @golfer Er rust een vloek op jullie huishouden, het kan niet anders! :o Yikes! Staat jullie appartement op een oude indianenbegraafplaats ofzo? })

quote:

[..]

En ik ben niet zo goed met woorden, maar als mensen iemand in de knup aan het opbeuren zijn is het echt heel raar dat je dan een soort reactie eist van 'ik ben ook een beetje zielig, want ik heb hetzelfde'. Een soort stealing the thunder iets.
Dit is anders wel gewoon een kraakheldere analyse. O+ Niks meer aan toe te voegen.

@Tele6 Het besef dat je nogal bezwaarlijke denkpatronen hebt gebruiken voor nóg een piekerronde over ook op dat niveau alles verkeerd doen is zowel zorgwekkend als indrukwekkend! Oef! :D :X Arm kipje! :* En ja, olifanten. Uiteraard. Olifanten steken niet.

@Lucky_Strike _O_ Je enthousiasme is zo tof om te lezen! Bergen waanzinnige groenten gewenst, joh! O+ Geen stealing the thunder hè, maar ik had een paar jaar geleden eens een moestuinbak en eenmaal gevuld kon ik een paar nachten amper slapen van de allesomvattende JIPPIE! Doorspoelend naar een half jaar later > ondoordringbare jungle van 1.50 meter bij 1.50 en een tuin die daardoor in het geheel de rest van de zomer en herfst vakkundig genegeerd en ontweken werd door zowel J. als mezelf. :') Nul bbqs. Ik weet nu al zeker dat het jullie stapels beter zal vergaan. *) Foto's zeer welkom!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:18 schreef z80 het volgende:
Morgen. Het is hier droog. Bijna weekeind. En maandag mijn eerste "normale" werkdag na de vakantie.
Woah, dus jij was uberhaupt nog niet aan het thuiswerkfestijn begonnen? Ben benieuwd hoe je het straks vindt! :)

En om de OUD compleet te maken, hier Günther in pyjama met mijn reservebril op. :7
SPOILER
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:44:19 #221
221912 minilot
Nancy boy
pi_192424687
quote:
Ha! :D
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:44:53 #222
221912 minilot
Nancy boy
pi_192424691
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:45 schreef Blues het volgende:
Over muggen beesten gesproken....

ik zag alweer van die schilletjes liggen op de vensterbank. Wat zou dat toch zijn? Wie huist er in het plafond?
Dat krijg je zonder huishoudhulp! >:) Pic van het spul?
pi_192424692
Günther Potter :D
pi_192424695
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat krijg je zonder huishoudhulp! >:) Pic van het spul?
Geen tijd Geen tijd Hoezeer het me ook spijt!

Werken :W
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:46:35 #225
221912 minilot
Nancy boy
pi_192424698
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:45 schreef Blues het volgende:
Günther Potter :D
Nee nee, ik heb een Slytherin gebaard, ik weet het zeker. :')
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:47:33 #226
221912 minilot
Nancy boy
pi_192424703
Succes @Bloes, zet 'm op! :*
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:59:38 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_192424792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:41 schreef minilot het volgende:
@:Bloes en @:golfer Er rust een vloek op jullie huishouden, het kan niet anders! :o Yikes! Staat jullie appartement op een oude indianenbegraafplaats ofzo? })
[..]

Dit is anders wel gewoon een kraakheldere analyse. O+ Niks meer aan toe te voegen.

@:Tele6 Het besef dat je nogal bezwaarlijke denkpatronen hebt gebruiken voor nóg een piekerronde over ook op dat niveau alles verkeerd doen is zowel zorgwekkend als indrukwekkend! Oef! :D :X Arm kipje! :* En ja, olifanten. Uiteraard. Olifanten steken niet.

@:Lucky_Strike _O_ Je enthousiasme is zo tof om te lezen! Bergen waanzinnige groenten gewenst, joh! O+ Geen stealing the thunder hè, maar ik had een paar jaar geleden eens een moestuinbak en eenmaal gevuld kon ik een paar nachten amper slapen van de allesomvattende JIPPIE! Doorspoelend naar een half jaar later > ondoordringbare jungle van 1.50 meter bij 1.50 en een tuin die daardoor in het geheel de rest van de zomer en herfst vakkundig genegeerd en ontweken werd door zowel J. als mezelf. :') Nul bbqs. Ik weet nu al zeker dat het jullie stapels beter zal vergaan. *) Foto's zeer welkom!
[..]

Woah, dus jij was uberhaupt nog niet aan het thuiswerkfestijn begonnen? Ben benieuwd hoe je het straks vindt! :)

En om de OUD compleet te maken, hier Günther in pyjama met mijn reservebril op. :7
SPOILER
Jawel. Deze week thuiswerken. Maar een gedeelte van mijn werkzaamheden bestaan uit het vastpakken van hardware. En dat gaat vanaf hier nogal lastig. Maandag weer op mijn normale werkplek. Zorgen dat er wat systemen klaar staan die ik vervolgens weer vanuit thuis kan afmaken.
pi_192424863
@Lucky_Strike moestuin *O* eindelijk!

@Blues poetsmevrouw -O- bummer

@Aure onze poetsmevrouw komt gewoon, het enige is dat ze steeds tegen A. zegt dat hij niet zo schattig naar haar moet lachen omdat ze m nu niet mag knuffelen en als de Corona voorbij is, neemt ze m mee in haar fietstas :')

@Tele6 knuf voor jou :* en met je eens mbt muggen en olifanten

@Whiskers2009, jammer dat je je ongezien voelt en besluit even een afkoelperiode in te lassen. Maar het was niet echt duidelijk dat je een groot 'ding' postte

@Kaatje netjes dat je je poetsmevrouw doorbetaald

@Kreator ik heb gelezen wat je hebt gepost hoor

En nu ga ik ff de volgende pagina doorploegen
pi_192424889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:46 schreef minilot het volgende:

Nee nee, ik heb een Slytherin gebaard, ik weet het zeker. :')
Gnork! Maar wel een cute Slytherin!

En nu ga ik terug naar bed want er was iemand om 5 uur vrijwillig wakker... Hint: it wasn't me
pi_192424968
Hier om 3 uur, daarna tot kwart voor 6 naast mij liggen spoken en toen was ie echt wakker }:| ik zeg tegen hem, Jip zachtjes doen het is nog vroeg. Jip: "TAATUUUUUTAAATUUUUUU" in mijn oor }:|
pi_192425004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je je realiseert dat praktisch alle 'niet-spoed' operaties zijn afgezegd... Als je maar lang genoeg wacht, wordt alles vanzelf een keer spoed :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192425016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef Candaasje het volgende:
Slaap lekker lieve SC lokkertjes :*

Ik vind dat ik hier vergeleken mijn gedrag richting vrienden/ familie in real life al bovengemiddeld attent ben. (Ik ben niet echt van veel en vaste sociale contacten :') ) Ik vergeet nog steeds opp de helft te reageren, maar ik lees eigenlijk alles wel :Y
Kom, jij stuurt hopen met lekkers richting je uni en neemt de tijd voor enorm uitgebreide surprises :{w Dát is bovengemiddeld attent ;)
pi_192425109
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Of mensen die niet naar het ziekenhuis willen omdat ze bang zijn voor infectie.
De nasleep gaat echt zo gigantisch zijn.
eigenlijk kun je alleen tellen of meer mensen dan anders in deze periode dood gingen

of ze dan echt aan corona dood gingen of aan wat anders... blijft onduidelijk

mijn lief haalt af en toe de sterftecijfers bij het cbs op
stiekem gingen er dit jaar in totaal minder mensen dood dan in eerdere jaren.

(maar goed.. er zijn bijv ook noemenswaardig minder verkeersslachtoffers en ook andere besmettelijke zaken zullen minder zijn dan normaal want we ook daar besmetten we elkaar niet mee als we daadwerkelijk thuis blijven... dus over corona-doden zegt het weinig.)
pi_192425153
Zo. Eerste vergadering achter de rug. Nu ontbijten en dan over 25 minuten weer cursus. Laatste dag en ik ben er wel weer klaar mee voor nu. Ik wil weer gewoon aan de slag :{
  vrijdag 3 april 2020 @ 08:44:19 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_192425255
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 08:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

eigenlijk kun je alleen tellen of meer mensen dan anders in deze periode dood gingen

of ze dan echt aan corona dood gingen of aan wat anders... blijft onduidelijk

mijn lief haalt af en toe de sterftecijfers bij het cbs op
stiekem gingen er dit jaar in totaal minder mensen dood dan in eerdere jaren.

(maar goed.. er zijn bijv ook noemenswaardig minder verkeersslachtoffers en ook andere besmettelijke zaken zullen minder zijn dan normaal want we ook daar besmetten we elkaar niet mee als we daadwerkelijk thuis blijven... dus over corona-doden zegt het weinig.)
Hadden we vorig jaar niet een griep die noga dodelijk was ivm andere jaren? iets wat ook het lagere sterftecijfer nu zou kunnen verklaren.
  vrijdag 3 april 2020 @ 08:46:39 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192425279
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 08:15 schreef Aure het volgende:
Hier om 3 uur, daarna tot kwart voor 6 naast mij liggen spoken en toen was ie echt wakker }:| ik zeg tegen hem, Jip zachtjes doen het is nog vroeg. Jip: "TAATUUUUUTAAATUUUUUU" in mijn oor }:|
Ik voel dit gewoon bijna :X

Mogge. Gisteren zo hard gehyperd dat ik alle uren heb gezien vannacht.
Spoilers!
pi_192425314
quote:
Uit ervaring weet ik dat dit rond hun 8e levensjaar nog niet over is }:| Sterkte met het doorkomen van de dag vandaag c_/
pi_192425315
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 08:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Hadden we vorig jaar niet een griep die noga dodelijk was ivm andere jaren? iets wat ook het lagere sterftecijfer nu zou kunnen verklaren.
2018 was dat... die topt (tot nu toe... ) dit jaar nog behoorlijk.
ik kan het wel even opzoeken.. heb in ieder geval van week 11 ergens in whatsapp staan

maarja.. duurt met dat corona verhaal toch vaak in verhouding vrij lang voor mensen overlijden volgens mij. (iets met langdurig aan beademing.. )
dus met wat pech loopt het straks aardig in.
pi_192425363
quote:
@:Bloes en @:golfer Er rust een vloek op jullie huishouden, het kan niet anders! :o Yikes! Staat jullie appartement op een oude indianenbegraafplaats ofzo? })
[..]

@:Tele6 Het besef dat je nogal bezwaarlijke denkpatronen hebt gebruiken voor nóg een piekerronde over ook op dat niveau alles verkeerd doen is zowel zorgwekkend als indrukwekkend! Oef! :D :X Arm kipje! :* En ja, olifanten. Uiteraard. Olifanten steken niet.

@:Lucky_Strike _O_ Je enthousiasme is zo tof om te lezen! Bergen waanzinnige groenten gewenst, joh! O+ Geen stealing the thunder hè, maar ik had een paar jaar geleden eens een moestuinbak en eenmaal gevuld kon ik een paar nachten amper slapen van de allesomvattende JIPPIE! Doorspoelend naar een half jaar later > ondoordringbare jungle van 1.50 meter bij 1.50 en een tuin die daardoor in het geheel de rest van de zomer en herfst vakkundig genegeerd en ontweken werd door zowel J. als mezelf. :') Nul bbqs. Ik weet nu al zeker dat het jullie stapels beter zal vergaan. *) Foto's zeer welkom!
[..]

SPOILER
Ik hou van jouw OUD-CUL-bijleesposts :D Ben ik gelijk weer helemaal bij!

En niks mis met Slytherin, ik bedoel, Snape was gewoon een van de tofste karakters 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Kom, jij stuurt hopen met lekkers richting je uni en neemt de tijd voor enorm uitgebreide surprises :{w Dát is bovengemiddeld attent ;)
Haha, ok, touché. Maar dat is zeg maar 1-2x per jaar. Familie en vrienden komen er slechter vanaf. Ik vergeet ongeveer alle verjaardagen, stuur geen kaartjes... bel eigenlijk nooit op.
Mensen weten dat, en ik vind het zelf ook wel prima want ik geef graag iets, maar dan moet ik het wel echt menen en écht willen. :)

Betekent overigens niet dat ik nooit eens spontaan hulp aanbied (even iemand een lift geven, of als er iets met een dier is even meedenken/meehelpen,...etc.) maar dat is dan meestal meer 'in het moment'. Dus het komt spontaan bij me op (of niet), en alleen dus als het mij uitkomt :P .
En daar kan ik zelf prima mee leven hoor, ik ben niet zo van ritme en regelmaat en vaste routines.

Hoewel, er is één ding wat ik wel meer zou willen doen: ik vergeet vaak te vragen hoe het met een ander is, als we in gesprek zijn geraakt. Dat is niet moedwillig, maar achteraf altijd een beetje suf. :+
pi_192425391
quote:
Au.... ;(
pi_192425393
Goedemorgen :W

OUD posts zijn niets voor mij, weet nog steeds niet hoe ik (op mijn mobiel) meerdere quotes in een post krijg :+
  vrijdag 3 april 2020 @ 08:57:35 #242
217702 Lonaa
Honger!
pi_192425396
@Candaasje , dat gebrek aan 'attent' herken ik wel. :') Het is bij mij ook geen onwil of het niet belangrijk vinden maar ik...denk er gewoon niet aan?
pi_192425397
Ok, ajuus, 4 uur hoorcollege achter elkaar (2 uur opgenomen, 2 uur iets interactiever...hoewel dat ook altijd wat tegenvalt.) :W
pi_192425434
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 08:57 schreef Lonaa het volgende:
@:Candaasje , dat gebrek aan 'attent' herken ik wel. :') Het is bij mij ook geen onwil of het niet belangrijk vinden maar ik...denk er gewoon niet aan?
Ja, dat dus. Ik hecht zelf weinig belang aan veel 'gebeurtenissen' (zoals verjaardagen) en dan krijg je dat dus een beetje. Nouja, goed, anderzijds; mensen mogen we me gerust 's nachts bellen voor hulp indien spoed. Niet dat ooit nodig is geweest, maar wellicht later ooit als dierenarts wel. Maak ik het daar misschien karmatechnisch gezien een beetje mee goed :P
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:00:49 #245
217702 Lonaa
Honger!
pi_192425457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 08:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Ik hecht zelf weinig belang aan veel 'gebeurtenissen' (zoals verjaardagen) en dan krijg je dat dus een beetje. Nouja, goed, anderzijds; mensen mogen we me gerust 's nachts bellen voor hulp indien spoed. Niet dat ooit nodig is geweest, maar wellicht later ooit als dierenarts wel. Maak ik het daar misschien karmatechnisch gezien een beetje mee goed :P
Ja, ik hoop dat voor mezelf ook. :')

Succes vandaag.
pi_192425465
Uit deze cijfers lijkt de hoeveelheid 'verborgen coronadoden' in Nederland mee te vallen:

ben_meindertsma twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 07:10:36 Nog geen enorme hoeveelheid 'verborgen' coronadoden te zien in sterftecijfers CBS. Volgens RIVM overleden in week 12 (tm 22 maart) 233 mensen. Volgens CBS paar honderd meer dan gemiddeld, forse stijging, maar nog onder griepgolfpiek van 2018. https://t.co/bIV0pBcopo. https://t.co/W89NTNzuwK reageer retweet
pi_192425536
Collega zit net in tien minuten ontbijt en lunch weg te schoffelen... Theemuts O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192425578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Uit deze cijfers lijkt de hoeveelheid 'verborgen coronadoden' in Nederland mee te vallen:

ben_meindertsma twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 07:10:36 Nog geen enorme hoeveelheid 'verborgen' coronadoden te zien in sterftecijfers CBS. Volgens RIVM overleden in week 12 (tm 22 maart) 233 mensen. Volgens CBS paar honderd meer dan gemiddeld, forse stijging, maar nog onder griepgolfpiek van 2018. https://t.co/bIV0pBcopo. https://t.co/W89NTNzuwK reageer retweet
dat zal dezelfde bron zijn

CBS heeft gewoon opendata die je kunt opvragen.
pi_192425632
quote:

ding is wel dat weer aan andere zaken.. minder dood gaan natuurlijk.

en belangrijker.. de mensen die niet dood gaan maar wel in een ziekenhuis belanden
die zijn "het probleem" uiteindelijk.
even cru gezegd.
pi_192425705
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef AnneX het volgende:

@ T.P. Zoals een bookspot, kun je misschien een puzzel spot organiseren...via de buurtapp of fb of lokale sufferdje of bordje in de tuin.
Ik heb nog wT dozen puzzles in de schuur staan. Tja, heb je niks aan.
Ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:17:35 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192425740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan :)
Hoi! Ik vroeg me al af waar je was :)
Spoilers!
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:22:46 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192425814
:O
Vanacht wakker omdat ik naar toilet moest.. daarna de slaap niet meer kunnen vatten :{

Daarnaast krijg ik het niet echt voor elkaar om de motivatie op te brengen om dingen te doen.. de bank met Netflix is TE aantrekkelijk..
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:25:09 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_192425855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:22 schreef Barreltje het volgende:
:O
Vanacht wakker omdat ik naar toilet moest.. daarna de slaap niet meer kunnen vatten :{

Daarnaast krijg ik het niet echt voor elkaar om de motivatie op te brengen om dingen te doen.. de bank met Netflix is TE aantrekkelijk..
Alles in deze post herkenbaar +1
pi_192425858
quote:

Ben wel benieuwd naar de leeftijdsverdeling van de overledenen, of er nu ook meer jongere mensen overlijden.

Ik was om 6 uur klaar wakker, even op geweest en omdat ik geen kind heb gewoon weer naar bed gegaan :+

Ben jij eigenlijk alweer helemaal beter, Barrel?
pi_192425911
Mogge! Zo in vergadering, dus tot straks.
Heerlijk geslapen, hoofdpijn bijna weg.
En Barrel's post...helemaal ik. Er hangt al 3 dagen droge was. Die heb ik nu op m'n bed gegooid dan moet ik er wat mee.
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:30:20 #256
217702 Lonaa
Honger!
pi_192425950
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En Barrel's post...helemaal ik. Er hangt al 3 dagen droge was. Die heb ik nu op m'n bed gegooid dan moet ik er wat mee.
Dat flikker ik dan 's avonds gewoon op de grond als ik wil slapen. :@
pi_192426001
Hier gooi ik de was op de tafel in de woonkamer en dan ruimt Jross het op O+
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:34:28 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192426036
Ik weet dus niet of ik beter ben.. Ik ben lamlendig overdag want weinig energie.. komt dat door de eentonigheid en moet ik mezelf gewoon een s hop onder mn reet geven is er toch nog iets onderliggends? Ik vind het nog steeds onaabgenaamd dat ik benauwd en vermoeid werd van een klein stukje lopen.. maar ik kan ook uitermate goed hypochonderen.. dus tsja.. van mn werk krijg ik ook steeds de vraag hoe ik me voel.. ja, NET NIET zeg maar.. en normaal zet ik me er wel overheen , maar nu kan ik daar dus niks mee..

En k merk ook dat ik niet steeds meer mn handen was enzo.. dus dan ga ik weer twijfelen aan mezelf..

Bwuh. Druk in mn hoofd.. Stom allemaal.. Ik wil weer gewoon normaal zijn enzo..
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:36:04 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192426067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Hier gooi ik de was op de tafel in de woonkamer en dan ruimt Jross het op O+
Hier staat al 2 dagen een mand in de woonkamer klaar.. om op te vouwen tijdens ..... Netflix :+
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:38:16 #260
217702 Lonaa
Honger!
pi_192426094
Oke, ik ga iets doen. Kattenbak, stofzuigen.
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:39:01 #261
221912 minilot
Nancy boy
pi_192426106
Een kus voor nog mild kwakkelende Barrel en wegens reminder in die post ook nog een een verlate :D voor de planthypochondrie van Tele :Y)
pi_192426113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet dus niet of ik beter ben.. Ik ben lamlendig overdag want weinig energie.. komt dat door de eentonigheid en moet ik mezelf gewoon een s hop onder mn reet geven is er toch nog iets onderliggends? Ik vind het nog steeds onaabgenaamd dat ik benauwd en vermoeid werd van een klein stukje lopen.. maar ik kan ook uitermate goed hypochonderen.. dus tsja.. van mn werk krijg ik ook steeds de vraag hoe ik me voel.. ja, NET NIET zeg maar.. en normaal zet ik me er wel overheen , maar nu kan ik daar dus niks mee..

En k merk ook dat ik niet steeds meer mn handen was enzo.. dus dan ga ik weer twijfelen aan mezelf..

Bwuh. Druk in mn hoofd.. Stom allemaal.. Ik wil weer gewoon normaal zijn enzo..
:*
Zou het helpen om toch iets van een dagplanning te maken met wat makkelijkere klusjes, zodat je je wel wat actiever voelt? Dat is hoe ik het doe als ik me meh voel maar wel bezig wil blijven. Beetje huishouden, wandelingetje, iets lezen of puzzelen of zo.
pi_192426119
Ik moet eigenlijk het nieuwe seizoen van Ozark gaan kijken, maar nog niet echt zin in.

Samen met mijn man wel The Witcher aan het kijken (en spelen).
pi_192426140
Normaal gaat nog wel even duren, vrees ik -O- Zowel de maatschappij als jouw lijf :* Vermoeidheid blijft vaak lang hangen na een virusinfectie. Die benauwdheid vind ik nog wel wat zorgelijk. Je bent heus niet aan het hypochonderen. Als je met kleine stukjes lopen al benauwd wordt en doodmoe, dan kan je toch niet werken joh.

Ik vond The Umbrella Academy ook tof op Netflix :7 Maar ik ben dan ook fan van Ellen Page.
pi_192426166
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Normaal gaat nog wel even duren, vrees ik -O- Zowel de maatschappij als jouw lijf :* Vermoeidheid blijft vaak lang hangen na een virusinfectie. Die benauwdheid vind ik nog wel wat zorgelijk. Je bent heus niet aan het hypochonderen. Als je met kleine stukjes lopen al benauwd wordt en doodmoe, dan kan je toch niet werken joh.

Ik vond The Umbrella Academy ook tof op Netflix :7 Maar ik ben dan ook fan van Ellen Page.
Ja ^O^

Wij zijn nu met the Good place bezig. Ook fijn.
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:43:19 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_192426168
Oh ja, ik kwam eigenlijk nog even inbreken voor iets CULesks!
Dit de afgelopen anderhalve week al twee keer gemaakt en het blijkt (tot dusver in elk geval) de enige manier om J. met enthousiasme courgette te laten eten :7
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini :9

Ik kan me zo voorstellen dat het ook erg geschikt is als loeimakkelijk en erg lekker bijgerecht bij barbecue en aangezien het zondag twintig graden wordt, bij deze dus :)
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:44:49 #267
221912 minilot
Nancy boy
pi_192426199
Ik denk dat het pas vermeldenswaardig is als je géén fan bent van O+ Ellen Page O+
Bestaan die mensen?!
pi_192426247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja ^O^

Wij zijn nu met the Good place bezig. Ook fijn.
The Good Place O+ ook al moest ik er eerst wel even in komen
pi_192426261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:44 schreef minilot het volgende:
Ik denk dat het pas vermeldenswaardig is als je géén fan bent van O+ Ellen Page O+
Bestaan die mensen?!
:Y

Sorry
pi_192426262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:43 schreef minilot het volgende:
Dit de afgelopen anderhalve week al twee keer gemaakt en het blijkt (tot dusver in elk geval) de enige manier om J. met enthousiasme courgette te laten eten :7

Ik kan me zo voorstellen dat het ook erg geschikt is als loeimakkelijk en erg lekker bijgerecht bij barbecue en aangezien het zondag twintig graden wordt, bij deze dus :)
Shit, net toegezegd dat ik zondagnacht ook wel ga werken :X Anders had ik op tijd op kunnen staan na mijn dienst en nog van het heerlijke weer kunnen genieten, nu moet ik voldoende slapen voor de volgende nachtdienst.

Wat een super simpel gerecht :D Die ga ik opslaan.
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:48:02 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192426270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:44 schreef minilot het volgende:
Bestaan die mensen?!
Ik KEN Ellen Page gewoon niet echt vermoed ik..
pi_192426303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef Barreltje het volgende:

Dan zou ik The Umbrella Academy eens proberen :7

Of Juno. Of Hard Candy als je een sterke maag hebt.
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:54:01 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192426384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik The Umbrella Academy eens proberen :7

Of Juno. Of Hard Candy als je een sterke maag hebt.
Ghehe.. moet ik even met K. overleggen . Hij vond het gister niet zo leuk dat ik zelf een nieuwe serie was begonnen , zonder hem.
pi_192426387
quote:

Gebladwijzerd! ^O^
pi_192426418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

vrijdag 3 april 2020 @ 09:56:28 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192426432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nooit gezien
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:57:36 #277
221912 minilot
Nancy boy
pi_192426450
Oh, nog vergeten te melden: bij gebrek aan handig verkrijgbare kleine courgettes gebruik ik gewoon dikke, schuin afgesneden plakken van gewone courgettes. Werkt prima!
pi_192426501
Collega heeft niet echt teamgeest. Twee keer over toetsenbord gelopen en nu naar de sokkenla verkast :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192426528
Ow jongens dit weekend voor het eerst (nouja na een paar proefslokjes helemaal in het begin) voor het eerst ons spicy passion fruit ipa proeven *O* zo benieuwd naar. Het rook al zo lekker.
  vrijdag 3 april 2020 @ 10:08:24 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_192426634
8 graden en bewolkt hier. Graag iets warmer en een zonnetje. Ik wil nog even met de fiets naar Nederland om neusspay tegen de hooikoorts te halen. Het flesje dat ik nog heb staan is gebruikt en over de datum. En ook pas 2 jaar over de datum. Die gaan we maar eens niet meer gebruiken en een andere opbergplek geven.
  vrijdag 3 april 2020 @ 10:21:27 #281
217702 Lonaa
Honger!
pi_192426830
BBQ en mooi weer...Dan denk ik weemoedig terug aan vorig jaar, toen dat iets was met vrienden.

;(
pi_192426832
Een keer in zuid italie ook zo heerlijk courgette gegeten. Courgette in hele dunne plakjes snijden (kaasschaaf), marineren in olie en knoflook (veel uiteraard) en dan grillen en vlak voor opdienen gaat er wat honingbalsamico over. Dat laatste daar gekocht en zo lekker
pi_192426850
quote:

Overigens wonen wij in een (oude) drive-in woning, geen appartement.
En de rest klopt wel >:)
pi_192426867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Top!
pi_192426870
Ik sta tel in de wacht, dus ff fok nalezen :D
pi_192426935
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Collega heeft niet echt teamgeest. Twee keer over toetsenbord gelopen en nu naar de sokkenla verkast :(
Die twee hier vinden het leuk om de net verschoonde bak uit te graven en mijn sokken te besnuffelen en te markeren met hun kin. Verder zijn het wel rustige collega's. Af en toe wat lekkers, en je hoort ze niet klagen.

Mijn andere collega heb ik net gemaand wat zachter te lachen tijdens de vergadering, want ik verstond de uitleg zelfs met oortjes in niet meer :P .

Verder had ik het ambitieuze plan de ene les voorafgaand aan de vervolgles te kijken, maar om de 10 minuten speelt mijn buik op, dus ik doe het toch maar rustiger aan. Dan alles maar gewoon op een langzamer tempo terugkijken. Zo eerst maar naar de supermarkt, want ik had gisteren tijdens het boodschappen doen niet bedacht dat mijn lijf mijn cycli nóg korter zou maken, en ik heb kennelijk alles in België laten liggen. Handig. :') .
pi_192426938
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:08 schreef z80 het volgende:
8 graden en bewolkt hier. Graag iets warmer en een zonnetje. Ik wil nog even met de fiets naar Nederland om neusspay tegen de hooikoorts te halen. Het flesje dat ik nog heb staan is gebruikt en over de datum. En ook pas 2 jaar over de datum. Die gaan we maar eens niet meer gebruiken en een andere opbergplek geven.
Gebruikte flesjes zou ik sowieso na een paar weken weg gooien :7

Ik heb muffins in de oven staan *O* Want ik had overrijpe bananen en zin in iets lekkers. Het zijn 'healthy' muffins *) Al heb ik twijfels gezien de hoeveelheid honey en kokosolie.
pi_192426962
quote:

Oeh, ziet er lekker en makkelijk uit ja!
Ik weet nooit zo goed wat ik met courgette moet, behalve het in blokjes snijden en wokken of in een saus mieteren. Of 'courgettispaghetti' ervan maken, dat is dan wel weer erg lekker.
pi_192426967
jongens, ik snap het echt niet. Vandaag gaan mijn ouders bij mijn zusje op bezoek om het nieuwe huis te bekijken. Dit is op dit moment echt zo niet essentieel. Ik snap dat de NL maatregelen minder streng zijn dan de Belgische, maar pff....ik heb het er echt moeilijk mee, en natuurlijk is het niet mijn plaats om iets te zeggen.
pi_192426986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
jongens, ik snap het echt niet. Vandaag gaan mijn ouders bij mijn zusje op bezoek om het nieuwe huis te bekijken. Dit is op dit moment echt zo niet essentieel. Ik snap dat de NL maatregelen minder streng zijn dan de Belgische, maar pff....ik heb het er echt moeilijk mee, en natuurlijk is het niet mijn plaats om iets te zeggen.
Tja van de regering mag je 3 mensen op bezoek hebben, zolang je maar 1,5m afstand houdt.
pi_192426990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet nooit zo goed wat ik met courgette moet, behalve het in blokjes snijden en wokken of in een saus mieteren. Of 'courgettispaghetti' ervan maken, dat is dan wel weer erg lekker.
Courgettewafels :9
pi_192427000
Jongens, mannen, en dames met mannen (ja sorry, het gaat hier over sperma): denk aan de meeuwen in deze tijden van corona en verhongerende duifjes en andere stadsdieren!

pi_192427024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gevulde courgette is ook erg lekker. Als je in de zomer op het platteland aan de weg courgettes koopt die wat groot uitgevallen zijn: die zijn het beste om uit te hollen en te vullen.
Ik vul ze met een linzen-tomatenstoof. Ipv kaas deden we er toen broodkruim gemengd met olie en kruiden op.
  vrijdag 3 april 2020 @ 10:39:33 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192427042
quote:
Waarom is het niet jouw plaats om er iets over te zeggen?

Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd.. nou zijn 3 van de 4 dan ook risico patiënten dus dat was redelijk snel duidelijk. We hebben gezegd dat we willen dat ze volgend jaar bij onze ^) zijn en dus thuis moeten blijven. Albert helpt ze, we hangen af en toe wat in een tasje aan de deur en dat is het.. oh en Skype natuurlijk, maar ik neem aan dat je dat toch al deed met ze..

Je mag natuurlijk je bezorgdheid uitspreken en ook je zus er op aanspreken lijkt me..
pi_192427046
quote:
Dat is ook stom en onverantwoord. En misschien kun je de regels zo interpreteren dat het mag, maar het gaat niet om de exacte regels maar om de reden achter die regels. :{
Mijn moeder gaat nog vrolijk naar meerdere verschillende supermarkten meerdere keren per week en mijn vader gaat gewoon nog naar zijn niet-essentiële kantoor want het zou zo'n gedoe zijn om thuis te moeten werken. Ik probeer het maar te negeren en over andere dingen te praten met ze. :X
pi_192427047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die twee hier vinden het leuk om de net verschoonde bak uit te graven en mijn sokken te besnuffelen en te markeren met hun kin. Verder zijn het wel rustige collega's. Af en toe wat lekkers, en je hoort ze niet klagen.

Mijn andere collega heb ik net gemaand wat zachter te lachen tijdens de vergadering, want ik verstond de uitleg zelfs met oortjes in niet meer :P .

Verder had ik het ambitieuze plan de ene les voorafgaand aan de vervolgles te kijken, maar om de 10 minuten speelt mijn buik op, dus ik doe het toch maar rustiger aan. Dan alles maar gewoon op een langzamer tempo terugkijken. Zo eerst maar naar de supermarkt, want ik had gisteren tijdens het boodschappen doen niet bedacht dat mijn lijf mijn cycli nóg korter zou maken, en ik heb kennelijk alles in België laten liggen. Handig. :') .
O god ja, graven :')

Waar ze naar op zoek is...
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 10:41:08 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192427056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, mannen, en dames met mannen (ja sorry, het gaat hier over sperma): denk aan de meeuwen in deze tijden van corona en verhongerende duifjes en andere stadsdieren!

[ afbeelding ]
Ja vogels zijn dol op zaad.
  vrijdag 3 april 2020 @ 10:42:01 #298
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192427068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:

[ afbeelding ]

Ik greep gisteren in een condoom toen ik compost in de moestuin wilde leggen. Foutje met afval sorteren :D
Spoilers!
pi_192427079
Oh en we kregen hier van onze lieve doks een tas vol leuks O+
/loop alweer achter lees ik

Nee JT niet verstandig idd.
Ik zou ook wel naar het nieuwe huis van Zoon F willen gaan kijken het weekend en dan ff knuffelen daar ;( Maar doe het niet!
pi_192427135
Knuffelen? Knuffelen!
pi_192427140
Kom dan...Schluss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')