We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Doen!. Sluiten we hier alle supermarkten. Wat dat zijn de markten daar namelijk.
Eh Q-koorts?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
Kun jij niet een leuke titel bedenken? Ik was te snel met klikkenquote:
Bijzonder ook dat dezelfde plek in Brabant daar veel last van had, als waar nu heel veel gevallen zijn.quote:
Ok okquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun jij niet een leuke titel bedenken? Ik was te snel met klikken
quote:
Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
Hoezo altijd? Mers komt van kamelen. Ebola komt wel van vleermuizen maar niet uit China.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.
Vogelgriep is ook altijd een leuke. En Q-koorts natuurlijk, waardoor nu in veel gebieden er geen of niet meer geiten gehouden mogen worden.
Het zijn ook niet per se enkel de wetmarkets die de schuldigen aan coronoa e.d. zijn. (Ja ze dragen zeker wel bij.) Lees dit artikel van de UA tot het eind:
https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo
De correcte samenvatting.quote:Op de lange termijn zullen we onze band met de natuur moeten herbekijken en herstellen. Zieke ecosystemen maken zieke dieren en uiteindelijk ook zieke mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal straks eens lezenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.
Vogelgriep is ook altijd een leuke. En Q-koorts natuurlijk, waardoor nu in veel gebieden er geen of niet meer geiten gehouden mogen worden.
Het zijn ook niet per se enkel de wetmarkets die de schuldigen aan coronoa e.d. zijn. (Ja ze dragen zeker wel bij.) Lees dit artikel van de UA tot het eind:
https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Blues het volgende:
Even een egosportpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net een kwartier een soort aerobics powerwalken gedaan. Was lekker om weer even tempo in mijn lijf te hebben.Spoilers!
Duurt best lang, neem de tijd, lijf is de baaschquote:Op donderdag 2 april 2020 14:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik was gister benauwd na een rondje wandelen..![]()
Ik ga nog niet actief sporten...
Kan me er niks bij voorstellen, wat is t ?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb net een kwartier een soort aerobics powerwalken gedaan. Was lekker om weer even tempo in mijn lijf te hebben.
Ja.. Ik vind mn lijf maar stom.. het is op het randje van ik voel me goed -->activiteit --> oh wacht gaat toch nog niet goedquote:Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Duurt best lang, neem de tijd, lijf is de baasch![]()
Tikjequote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal straks eens lezenEn wat ik al zei: ik ging redelijk kort door de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |