We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Doen!. Sluiten we hier alle supermarkten. Wat dat zijn de markten daar namelijk.
Eh Q-koorts?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
Kun jij niet een leuke titel bedenken? Ik was te snel met klikkenquote:
Bijzonder ook dat dezelfde plek in Brabant daar veel last van had, als waar nu heel veel gevallen zijn.quote:
Ok okquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun jij niet een leuke titel bedenken? Ik was te snel met klikken
quote:
Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
Hoezo altijd? Mers komt van kamelen. Ebola komt wel van vleermuizen maar niet uit China.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.
Vogelgriep is ook altijd een leuke. En Q-koorts natuurlijk, waardoor nu in veel gebieden er geen of niet meer geiten gehouden mogen worden.
Het zijn ook niet per se enkel de wetmarkets die de schuldigen aan coronoa e.d. zijn. (Ja ze dragen zeker wel bij.) Lees dit artikel van de UA tot het eind:
https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo
De correcte samenvatting.quote:Op de lange termijn zullen we onze band met de natuur moeten herbekijken en herstellen. Zieke ecosystemen maken zieke dieren en uiteindelijk ook zieke mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal straks eens lezenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eh nee. Er zijn net zo goed zoönoses hier in de EU. Varkens zijn bijvoorbeeld ook een diersoort waarin virussen makkelijker kunnen muteren. Zeker als die varkens gefokt worden op snelle groei en weinig ontwikkeling van een goed immuniteitssysteem.
Vogelgriep is ook altijd een leuke. En Q-koorts natuurlijk, waardoor nu in veel gebieden er geen of niet meer geiten gehouden mogen worden.
Het zijn ook niet per se enkel de wetmarkets die de schuldigen aan coronoa e.d. zijn. (Ja ze dragen zeker wel bij.) Lees dit artikel van de UA tot het eind:
https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Blues het volgende:
Even een egosportpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net een kwartier een soort aerobics powerwalken gedaan. Was lekker om weer even tempo in mijn lijf te hebben.Spoilers!
Duurt best lang, neem de tijd, lijf is de baaschquote:Op donderdag 2 april 2020 14:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik was gister benauwd na een rondje wandelen..![]()
Ik ga nog niet actief sporten...
Kan me er niks bij voorstellen, wat is t ?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb net een kwartier een soort aerobics powerwalken gedaan. Was lekker om weer even tempo in mijn lijf te hebben.
Ja.. Ik vind mn lijf maar stom.. het is op het randje van ik voel me goed -->activiteit --> oh wacht gaat toch nog niet goedquote:Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Duurt best lang, neem de tijd, lijf is de baasch![]()
Tikjequote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal straks eens lezenEn wat ik al zei: ik ging redelijk kort door de bocht
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Blues het volgende:
Even een egosportpostLekker bezig joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vanochtend weer 10 km gerend in het bos. Dat gaat ook steeds beter, waar ik eerder met behoorlijke puddingbenen eindigde, heb ik nu nog een hoop fut in mijn loopje aan het eind. Ik overweeg om niet meer één, maar twee keer per week de 10 km te doen (nu deed ik twee keer 5 km en een keer 10 per week). Ik vind het ook een veel fijnere route, want je gaat echt lekker diep het bos in![]()
Lekker! Ik hoop dat het je ook van die feelgood stofjes geeft die hardlopen schijnt op te leverenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker bezig joh!
Ik heb vanochtend weer 10 km gerend in het bos. Dat gaat ook steeds beter, waar ik eerder met behoorlijke puddingbenen eindigde, heb ik nu nog een hoop fut in mijn loopje aan het eind. Ik overweeg om niet meer één, maar twee keer per week de 10 km te doen (nu deed ik twee keer 5 km en een keer 10 per week). Ik vind het ook een veel fijnere route, want je gaat echt lekker diep het bos in
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zei iemand iets over kittens eten?
[ afbeelding ]
Wat een schrikquote:Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
DIe is anders wel om op te vreten. Wat een heerlijk beestje (en nee, ik heb genoeg aan de diva's)
Gisteravond kreeg ik een wanhopig telefoontje van een vriend. Hij heeft 3 weken geleden een kat geadopteerd (die werd in haar vorige huis door de andere kat het huis uitgepest).
Lola en Hasan waren meteen dikke vrienden, lag al na een half uur bij hem op schoot voor knuffels.
Gisteren ging hij even boodschappen doen, en toen is kat, via de gordijnen door het open raampje boven de deur naar buiten gegaan en foetsie.
Hij heeft overal briefjes in de deur en op lantaarnpalen gedaan en vanochtend kwam een buurvrouw zeggen dat ze gezien was. Hasan er met brokjes naar toe en ze kwam met staart in de lucht aanhollen. Pffff...Hij gaat nu een balkonnet kopen zodat ze niet van het balkon af kan (en het bovenraampje blijft dicht)
Zie dat dan! Ik deel de mening van Kaatje. Dat is toch gewoon om op te vretenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zei iemand iets over kittens eten?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag pas. Hopelijk brengt een vriendin morgen appels mee, die was ik vergeten vandaagquote:
Soms wel. Tijdens zo'n 10 km wel meer dan tijdens een 5 km, al kan dat ook komen doordat tussen 5 en 7 km het de hele tijd vals plat naar beneden isquote:Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Blues het volgende:
Lekker
[..]
Lekker! Ik hoop dat het je ook van die feelgood stofjes geeft die hardlopen schijnt op te leveren
Dat is schrikkenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
DIe is anders wel om op te vreten. Wat een heerlijk beestje (en nee, ik heb genoeg aan de diva's)
Gisteravond kreeg ik een wanhopig telefoontje van een vriend. Hij heeft 3 weken geleden een kat geadopteerd (die werd in haar vorige huis door de andere kat het huis uitgepest).
Lola en Hasan waren meteen dikke vrienden, lag al na een half uur bij hem op schoot voor knuffels.
Gisteren ging hij even boodschappen doen, en toen is kat, via de gordijnen door het open raampje boven de deur naar buiten gegaan en foetsie.
Hij heeft overal briefjes in de deur en op lantaarnpalen gedaan en vanochtend kwam een buurvrouw zeggen dat ze gezien was. Hasan er met brokjes naar toe en ze kwam met staart in de lucht aanhollen. Pffff...Hij gaat nu een balkonnet kopen zodat ze niet van het balkon af kan (en het bovenraampje blijft dicht)
Vervelend Kaatje dat je je zo voelt. Kan je even een dag of 2 vrij nemen en totaal even op offline gaan, iig qua werk?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik doe ook niets aan sport, alleen m’n dagelijkse oefeningen. Ging van de week even wandelen maar kreeg het zo koud dat ik snel naar huis ben gegaan.
Komend weekend maar weer.
Heb de computer ook uitgegooid, vannacht slecht geslapen, behoorlijk last van oorsuizen en hoofdpijn en alles gaat verkeerd. Alles wat ik doe moet ik tig keer controleren en dan gaat het nog verkeerd. Kreeg gisteravond een mailtje van een klein bedrijfje waar ik veel mee samenwerk of ik ervoor wil zorgen dat een rekening snel betaald kan worden “want het lukt ons niet om het hoofd boven water te houden”. Zij zijn een valetparking op schiphol dus nul klanten. Zit daar echt mee, zulke enthousiaste, keihard werkende mensen. En zo ken ik er wel meer bah.
Ik kijk morgen wel even. Nacht goed slapen zal wel helpen. In ieder geval maandag vrij. En ook al doen wij niet (meer) aan verplichte adv dagen, waarschijnlijk zal goede vrijdag dat dit jaar wel worden. Bijna alle landen waar wij mee samenwerken hebben dan vrij en dan een lekker lang weekendquote:Op donderdag 2 april 2020 16:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Vervelend Kaatje dat je je zo voelt. Kan je even een dag of 2 vrij nemen en totaal even op offline gaan, iig qua werk?
Die bedrijfjes, wat rot toch allemaal. De een na de ander valt op deze manier om. Zelfs de wat grotere zaken.
Ik denk niet dat ik tot zondag kan wachten, liggen nog een paar appels die nodig opmoetenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zondag pas. Hopelijk brengt een vriendin morgen appels mee, die was ik vergeten vandaag
Met het zonnetje afgelopen week was het nog goed te doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik doe ook niets aan sport, alleen m’n dagelijkse oefeningen. Ging van de week even wandelen maar kreeg het zo koud dat ik snel naar huis ben gegaan.
Komend weekend maar weer.
Heb de computer ook uitgegooid, vannacht slecht geslapen, behoorlijk last van oorsuizen en hoofdpijn en alles gaat verkeerd. Alles wat ik doe moet ik tig keer controleren en dan gaat het nog verkeerd. Kreeg gisteravond een mailtje van een klein bedrijfje waar ik veel mee samenwerk of ik ervoor wil zorgen dat een rekening snel betaald kan worden “want het lukt ons niet om het hoofd boven water te houden”. Zij zijn een valetparking op schiphol dus nul klanten. Zit daar echt mee, zulke enthousiaste, keihard werkende mensen. En zo ken ik er wel meer bah.
Achteruit lopend?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:46 schreef z80 het volgende:
Vandaag rondje andersom gelopen. Moet toch een beetje variatie er in houden.
Ik beweeg ook een stuk minder dan normaal.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik beweeg helaas een stuk minder
En deze kwam langs op youtube, van 4 jaar geleden
En nergens, maar dan ook nergens zeggen ze dat je wc-papier moet inslaan
Ik heb besloten tot een pizza. De spinazie wat ik vanavond wil eten kan morgen ook nog welquote:Op donderdag 2 april 2020 17:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vandaag niet opgestart en inmiddels zie ik dat ook niet meer echt gebeuren. #gaap
Heb wel honger maar ook geen kookzin.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zie dat dan! Ik deel de mening van Kaatje. Dat is toch gewoon om op te vreten![]()
Daar zet ik mijn principes wel even voor aan de kant hoor.
Oh jongens, kijk nou dan wat Esther allemaal aan het maken is. Ik moet het zelf helaas enkel met de foto doen
Is dat de koeievlaai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik besloot maar gewoon te koken. Champignonburger op turks brood (met cheddar en spek.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten tot een pizza. De spinazie wat ik vanavond wil eten kan morgen ook nog wel
Rip teen, maar mooi verhaal verderquote:Op donderdag 2 april 2020 17:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga nu 's ochtend een uur hardlopen in plaats van een uur fietsen. Van 6 tot 7. Dat wou prima, totdat een of andere idioot de klok verzette en het opeens om 6u nog aardedonker is.
Dus ik maandag dan maar een half uur later van start. Dat ging goed, het was ruim licht genoeg toen ik bij de mooie heide was. Dat ik daar over een boomwortel struikelde lag gewoon aan mezelf. Toen had ik een blauwe kleine teen die ook best zeer deed en heb ik twee dagen niet gehardloopt.
Vandaag vond ik de teen voldoende afgekoeld, maar inmiddels was ik natuurlijk glad vergeten dat ik een half uur later zou, dus stond de wekker op de gewone tijd (5:30), en dan wil ik ook direct in beweging (hop in de hardloopkleren, op de mountainbike eerst even heel klein stukje fietsen met honden zodat zij p&p, dan brokjes, dan ik 10x opdrukken, dan 1 bak opruimen & 1 hond naar binnen en dan ga ik op pad voor de hardloop).
Dus vanochtend was het nog donker. Bos nog stil. Langzaam gaat het gloren en gaan vogels zingen. Maar te donker voor de hei, die heb ik maar links laten liggen. Gelukkig is de rest ook heel mooi.
Auwwww enquote:Op donderdag 2 april 2020 17:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga nu 's ochtend een uur hardlopen in plaats van een uur fietsen. Van 6 tot 7. Dat wou prima, totdat een of andere idioot de klok verzette en het opeens om 6u nog aardedonker is.
Dus ik maandag dan maar een half uur later van start. Dat ging goed, het was ruim licht genoeg toen ik bij de mooie heide was. Dat ik daar over een boomwortel struikelde lag gewoon aan mezelf. Toen had ik een blauwe kleine teen die ook best zeer deed en heb ik twee dagen niet gehardloopt.
Vandaag vond ik de teen voldoende afgekoeld, maar inmiddels was ik natuurlijk glad vergeten dat ik een half uur later zou, dus stond de wekker op de gewone tijd (5:30), en dan wil ik ook direct in beweging (hop in de hardloopkleren, op de mountainbike eerst even heel klein stukje fietsen met honden zodat zij p&p, dan brokjes, dan ik 10x opdrukken, dan 1 bak opruimen & 1 hond naar binnen en dan ga ik op pad voor de hardloop).
Dus vanochtend was het nog donker. Bos nog stil. Langzaam gaat het gloren en gaan vogels zingen. Maar te donker voor de hei, die heb ik maar links laten liggen. Gelukkig is de rest ook heel mooi.
Wat kinderachtig. Welke supermarkt was dit want dan boycot ik ze vanaf nu.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Kreator het volgende:
Ik had net jeuk aan mijn anus in de supermarkt. Normaal gesproken trek je dan je broek uit en ga je krabben of poepen, maar nu met het corona vorus ben je toch iets voorzichtiger geworden. Uiteindelijk toch maar gedaan en toen werd ik aangesproken door een beveiligers want onveilig ditdat..
Angstcultuur.
Groetjes,
Krea.
Houd ons op de hoogte!quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb sinds 11 uur vanmorgen een pastasaus opstaan waar ik hoge verwachtingen van hebEen mirepoix met rundergehakt, italiaanse kruiden, tomatenpuree, een hand gedroogde paddenstoelen, een paar blikken tomaat en een stuk parmezaanse kaaskorst
Hopelijk smaakt ie zo lekker als ik hoop, ondanks weinig authentiek Italiaans
Klinkt allemaal lekker.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb sinds 11 uur vanmorgen een pastasaus opstaan waar ik hoge verwachtingen van hebEen mirepoix met rundergehakt, italiaanse kruiden, tomatenpuree, een hand gedroogde paddenstoelen, een paar blikken tomaat en een stuk parmezaanse kaaskorst
Hopelijk smaakt ie zo lekker als ik hoop, ondanks weinig authentiek Italiaans
🙉quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Tele6 het volgende:
Mijn buurman heeft weer zo'n oefen-piano-de-hele-dag
Ik ga zo maar een wandelingetje maken, denk ik.
Arme Kreaquote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Kreator het volgende:
Ik had net jeuk aan mijn anus in de supermarkt. Normaal gesproken trek je dan je broek uit en ga je krabben of poepen, maar nu met het corona vorus ben je toch iets voorzichtiger geworden. Uiteindelijk toch maar gedaan en toen werd ik aangesproken door een beveiligers want onveilig ditdat..
Angstcultuur.
Groetjes,
Krea.
Ze zegt een handvol gedroogde paddenstoelen, denk ik, niet handgedroogde paddenstoelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:52 schreef Kreator het volgende:
Ik at mijn go to "ok heb echt geen inspiratie"-maaltijd.
Rijst, gehakt, paprika, ui, mais, satésaus.. Cul.
Lein, jouw eten klinkt lekker. (Al vind ik handgedroogd wel een rare uitdrukking en weet ik niet wat het verschil tussen kaas en kaaskorst)
Luisteren, niet kijken?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik heb een probleem. Ik vind Danny Vera kut. Matige man, nare snor.
Maar hij heeft een mooie stem en goede muziek.
Struggles.
Vooral omdat ze hem in zoetsappige reclames gebruiken. Nu. Zo kwam ik er ook bij want die reclame was net op tv.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Luisteren, niet kijken?
Ik vind dat ene liedje wel een beetje irritant worden. Rollercoaster.
Ik snap je probleem met de snor ja. Iehl.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vooral omdat ze hem in zoetsappige reclames gebruiken. Nu. Zo kwam ik er ook bij want die reclame was net op tv.
En ja, alleen luisteren, dat kan. Maar dan denk ik toch de hele tijd aan z'n snor.
Het waren geen handgedroogde paddenstoelen, het was een hand gedroogde paddenstoelen. En t was erg lekker, goede umami in m'n sausquote:Op donderdag 2 april 2020 18:52 schreef Kreator het volgende:
Ik at mijn go to "ok heb echt geen inspiratie"-maaltijd.
Rijst, gehakt, paprika, ui, mais, satésaus.. Cul.
Lein, jouw eten klinkt lekker. (Al vind ik handgedroogd wel een rare uitdrukking en weet ik niet wat het verschil tussen kaas en kaaskorst)
Muziek luisteren terwijl je een plaatje van Joe Manganiello kijktquote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik heb een probleem. Ik vind Danny Vera kut. Matige man, nare snor.
Maar hij heeft een mooie stem en goede muziek.
Struggles.
Ahja die lijkt wel op mijquote:
Ik kocht het bij de toko, google zei dat ze het hier ook hadden:quote:Op donderdag 2 april 2020 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Bruine basmatirijst? Fascinerend, waar koop je dat?
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef fietsie het volgende:
Ik deed een roerbak met spitskool, paksoi, chinese kool, een halve courgette, twee paprika's.
En een roerbak kipfilet met een boemboe Ketjap.
En toen flikkerde ik dat bij elkaar, even mengen, heeeel licht binden en serveren met bruine basmati rijst.
Deze was erg lekker.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb bij mijn toko wel eens gekeken of er iets van bruine/zilvervliesrijst te krijgen was, maar nee.
Ik vind de zilvervliesrijst van AH Basic eigenlijk nog de lekkerste van wat ik kan vinden; die is niet voorgestoomd.
Welke? bij plein 1944? die heeft inderdaad niet veel rijst.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb bij mijn toko wel eens gekeken of er iets van bruine/zilvervliesrijst te krijgen was, maar nee.
Ik vind de zilvervliesrijst van AH Basic eigenlijk nog de lekkerste van wat ik kan vinden; die is niet voorgestoomd.
Ja, die bij plein 44. Ik kom ook wel eens bij de Afrikaanse toko Parbo aan de Groenestraat, maar die heeft een heel klein assortiment van eigenlijk alles en ik heb geen kroeshaarquote:Op donderdag 2 april 2020 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke? bij plein 1944? die heeft inderdaad niet veel reist.
Even in dukenburg bij Amazing Oriental Nijmegen langs gaan. Die hebben veel meer keuze.
Ilja Gort heeft een baby-eekhoorn ❤ En updates erover https://mobile.twitter.com/iljagort/status/1243942468145631232quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef Blues het volgende:
Geweldig dit
https://twitter.com/i/status/1245719132840091648
Ja, volg ik! Eekiequote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ilja Gort heeft een baby-eekhoorn ❤ En updates erover https://mobile.twitter.com/iljagort/status/1243942468145631232
Zag het door de tweet die jij posttequote:
quote:
Dat liedje is gewoon een O.D. geworden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind dat ene liedje wel een beetje irritant worden. Rollercoaster.
Welk liedje? Al ken ik er 0 van hem denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat liedje is gewoon een O.D. geworden.
Overdosis.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk liedje? Al ken ik er 0 van hem denk ik.
En wat is een O.D.?
Oh noesquote:Op donderdag 2 april 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Onze goeie h.h. hulp komt niet meer.
Ze reageerde niet op mijn appjes of ze in deze tijd wel kwam, maar ze belde wel terug na mijn ingesproken bericht op haar poolse voicemail. Ik was op goed gelukt maar door een heel pools verhaal heen aan het wachten op de piep die gelukkig kwam. Ze belde terug, maar was lastig gesprek door de taalbarriere.. ze is gestopt met de stichting maar ook door de corona.
Denk ik, zo ongeveer.
Ik snap door de corona, maar jammer dat ze ook bij de stichting stopt. Ze was zo goed.
Het was 1 fantastische dag
Oh dat is balen johquote:Op donderdag 2 april 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Onze goeie h.h. hulp komt niet meer.
Ze reageerde niet op mijn appjes of ze in deze tijd wel kwam, maar ze belde wel terug na mijn ingesproken bericht op haar poolse voicemail. Ik was op goed gelukt maar door een heel pools verhaal heen aan het wachten op de piep die gelukkig kwam. Ze belde terug, maar was lastig gesprek door de taalbarriere.. ze is gestopt met de stichting maar ook door de corona.
Denk ik, zo ongeveer.
Ik snap door de corona, maar jammer dat ze ook bij de stichting stopt. Ze was zo goed.
Het was 1 fantastische dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |