quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Daar heeft ze al genoeg klappen van gehad
Ik geloof dat er wel een paar zijn ja. Windmolens.quote:
Ik verwacht dat ze daar ook geen gist hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel een paar zijn ja. Windmolens.
Oh ff luisteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
Tonja is gitaar aan het spelen. Dat klinkt niet verkeerd.
Ik kreeg een error op die link daarnet, kun je nog een keer posten?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
Tonja is gitaar aan het spelen. Dat klinkt niet verkeerd.
zeker goed. Die vocaroos nooit aangeklikt maar zo live klinkt het wel mooi.quote:
ja...SpaceX. En dan let it be erbij...wel grappig eigenlijkquote:
Zou eigenlijk: Let it Go moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...SpaceX. En dan let it be erbij...wel grappig eigenlijk
eerder Let it Blow (up)quote:Op woensdag 1 april 2020 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou eigenlijk: Let it Go moeten zijn
Ben je wel eens in Vlaardingen in de molenwinkel geweest? Echt een aanrader om daar eens ijzerkoekjesmeel te halenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze daar ook geen gist hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Vlaardingen in de molenwinkel geweest? Echt een aanrader om daar eens ijzerkoekjesmeel te halen![]()
En leuk om binnen te kijken. Ze hebben er van alles.Nee die ken ik niet, maar ik bak ook eigenlijk nooit meer zelf brood, deze heeft er wel een heel leuk winkeltje bij zeg. Ik word daar altijd hebberig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh je moet echt eens ijzerkoekjesmix halen daar. En dan een ijzerkoekjesroomboterkoek bakken. Iedereen kan dat. Zelfs ik!! En binnen een half uur staat die op tafelquote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet, maar ik bak ook eigenlijk nooit meer zelf brood, deze heeft er wel een heel leuk winkeltje bij zeg. Ik word daar altijd hebberig van
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:40 schreef chufi het volgende:
Frizzle Sizzle kijken maar wat anders horen ...
IJzerkoekjes zijn heerlijk, ik heb ze weleens van de bakker hier op, maar ik zit voorlopig even met een glutengedoetje waardoor ik ze even niet kan eten, misschien over een tijdje weer en dan inderdaad zelf bakkenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh je moet echt eens ijzerkoekjesmix halen daar. En dan een ijzerkoekjesroomboterkoek bakken. Iedereen kan dat. Zelfs ik!! En binnen een half uur staat die op tafel![]()
En als je er toch bent neem dan gelijk wat gewone ijzerkoekjes mee. Die zijn wat lastiger zelf te bakken en zij kunnen het heeeel goed
Oh ja sorry was ik even kwijtquote:Op woensdag 1 april 2020 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IJzerkoekjes zijn heerlijk, ik heb ze weleens van de bakker hier op, maar ik zit voorlopig even met een glutengedoetje waardoor ik ze even niet kan eten, misschien over een tijdje weer en dan inderdaad zelf bakken
oh die twitch. Daar moet ik me eens in verdiepen. tonja had me wat links gestuurd van die hurricane chasersquote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan niet inloggen en luister en kijk op twitch
Er zijn ergere dingen hoorquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh die twitch. Daar moet ik me eens in verdiepen. tonja had me wat links gestuurd van die hurricane chasers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie mooie ronde billen heeft welquote:
Jasper?quote:
Ik heb op een link geklikt en zie alleen een kerel moeilijk kijken in eenmini hokjequote:
Ah dat is hmquote:Op woensdag 1 april 2020 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb op een link geklikt en zie alleen een kerel moeilijk kijken in eenmini hokje
Maar er wordt niet getekend, dus ga ik wel wat anders doen.quote:
Nee das op dinsdag .. het begon met zang van Ton op gitaar..quote:Op donderdag 2 april 2020 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er wordt niet getekend, dus ga ik wel wat anders doen.
oh gemistquote:Op donderdag 2 april 2020 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das op dinsdag .. het begon met zang van Ton op gitaar..
Joehoequote:Op woensdag 1 april 2020 10:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik mis al een tijdje een paar conjo's, zoals @:TillyB en @:Chocofan
Ja dat moet ik volgende week ook. Vandaag videochat lesmateriaal beoordelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 07:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even aantal dagen naar kantoor.
Wel even lekker tochquote:Op donderdag 2 april 2020 07:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik volgende week ook. Vandaag videochat lesmateriaal beoordelen.
Lekker man.quote:Op donderdag 2 april 2020 07:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik werk gewoon op locatie, kan niet anders. Wel lekker, even er uit.
Mogge
Echt wel. Werk nauw samen met een collega daar en twee dagen per week laten we mensen komen voor testwerk. En dat is ook een klein geselecteerd clubje.quote:
Ik volgende week ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 07:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik werk gewoon op locatie, kan niet anders. Wel lekker, even er uit.
Mogge
Zolderkamer politiek.quote:
Hou je veilig.quote:
Iddquote:
Inderdaad, het is zoveel mogelijk risico's beperken. Volledig uitsluiten kan nietquote:Op donderdag 2 april 2020 09:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik heb een mail gehad met een protocol voor veilig werken. Leuk en aardig al die open deuren maar je kan niet elk risico uitsluiten.
Ja, met zo'n F16 schakel je de Liechtensteinse marine zo uit!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:36 schreef pullup het volgende:
Ik zou meteen een klein land de oorlog verklaren
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, met zo'n F16 schakel je de Liechtensteinse marine zo uit!
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Workout zit er weer op, kan ik hier even uithijgen?
Tuvalu!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik dacht aan een klein tropisch eilandje.
St Maarten of zo
Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
St Maarten of zo
St. John, USVIquote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
St Maarten of zo
Dan wordt ie vanzelluf groot!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot.
Paaseitjes gekocht. Ze hadden ze niet meer bij AH. Bij de Aldi helaas welquote:Op donderdag 2 april 2020 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot.
Ik ook niet...tot een paar minuten geleden. Damn. Oorlog verloren.quote:
Allemaal goede ideeënquote:Op donderdag 2 april 2020 10:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
St. John, USVI
ik doe met je mee dan.
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet...tot een paar minuten geleden. Damn. Oorlog verloren.
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Paaseitjes gekocht. Ze hadden ze niet meer bij AH. Bij de Aldi helaas wel
Ik wil weer heel veel zeggen...quote:Op donderdag 2 april 2020 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Workout zit er weer op, kan ik hier even uithijgen?
The ultimate comfort food jaquote:Op donderdag 2 april 2020 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen
Helaas welLekker van genieten!
Vorige week nog een chocoladeletter opgegeten die hier op kantoor lag.....was bijna over de datum!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef pullup het volgende:
Wat een bikkels allemaal
Nog even en je moet weer een maand of 9 wachten voor de paaseitjes
wutquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Vorige week nog een chocoladeletter opgegeten die hier op kantoor lag.....was bijna over de datum!
Jemig dat is wel heel bizar jaquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
The ultimate comfort food jaof nee....eigenlijk is dat ijs. Maar daar begin ik even niet aan.
Over een half uurtje begrafenis van mijn collega. We kunnen er uiteraard niet naartoe, het wordt live gestreamd. Link en code gekregen om in te loggen.
Zo bizar dit.
Wat een onwerkelijke situatie, een gestreamde begrafenisquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
The ultimate comfort food jaof nee....eigenlijk is dat ijs. Maar daar begin ik even niet aan.
Over een half uurtje begrafenis van mijn collega. We kunnen er uiteraard niet naartoe, het wordt live gestreamd. Link en code gekregen om in te loggen.
Zo bizar dit.
Ja, vreemd in deze tijd....quote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo bizar dit.
Nou ja, voor lactosevrije chocolade moet ik naar het chocoladewinkeltje hier en ik kom nu iet zo vaak in het centrum. Maar misschien vandaag toch de plaatselijke ondernemer even steunenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef pullup het volgende:
Wat een bikkels allemaal
Nog even en je moet weer een maand of 9 wachten voor de paaseitjes
Ja natuurlijk. We hadden een hele goede band. Dat is het minste wat ik kan doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
Wat een onwerkelijke situatie, een gestreamde begrafenisWel fijn dat mensen dankzij de techniek toch de mogelijkheid hebben om er op deze manier bij te zijn. Ga je inloggen ook?
Dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Vorige week nog een chocoladeletter opgegeten die hier op kantoor lag.....was bijna over de datum!
thanksquote:
Zoveel mogelijk troost om je heen. Sterkte Prishquote:Op donderdag 2 april 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. We hadden een hele goede band. Dat is het minste wat ik kan doen.
Neem m'n hondje op schoot en bak paaseitjes naast me. De ultimate comfort zullen we maar zeggen.
Deze keer was ik te laatquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, toch?
Straks even paaseitjes halen:
[ afbeelding ]
Narigheidquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo bizar dit.
Als je die allemaal op eet jaquote:
hehequote:Op donderdag 2 april 2020 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van Piets proto-type?
dat is tegenwoordig niet meer nodig ... alles en iedereen werkt gesteriliseerdquote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet echt een ESD-proof behuizing......
Wel lekker cool idd
[..]
Ja, toch?
[ afbeelding ]
Die foto is 15 jaar oudquote:Op donderdag 2 april 2020 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van Piets proto-type?
[..]
Ja, toch?
[ afbeelding ]
Niet in KensingTonquote:Op donderdag 2 april 2020 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
Samen sterk top 100 lijst
Wie zin heeft in radio
Stukje degelijkerquote:Op donderdag 2 april 2020 13:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk dit modelletje geworden.
[ afbeelding ]
Moet ik mn adblocker uitdoen van Ome John ... doeiquote:Op donderdag 2 april 2020 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zin heeft in radio
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik mn adblocker uitdoen van Ome John ... doei
Hier staat ie inderdaad ook aan. Leuke lijst wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zin heeft in radio
ik heb geen adds hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik mn adblocker uitdoen van Ome John ... doei
toch leuk bedacht ?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat ie inderdaad ook aan. Leuke lijst wel.
Ja zeker, er komen mooie en toepasselijke liedjes voorbij.quote:
Howling at the moon?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, er komen mooie en toepasselijke liedjes voorbij.
Ow ff met Maan mee blčren
Ik zit even die lijst te bekijken, maar:quote:Op donderdag 2 april 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat ie inderdaad ook aan. Leuke lijst wel.
Nee, dat mag nu juist niet!quote:12 Mag ik dan bij jou Claudia de Breij
Claudia zou helemaal nooit moeten mogen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit even die lijst te bekijken, maar:
[..]
Nee, dat mag nu juist niet!
Claudia mag van mij vanalles, zolang ze maar niet zingtquote:Op donderdag 2 april 2020 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Claudia zou helemaal nooit moeten mogen.
dit ja.. en grappig is ze ook nietquote:Op donderdag 2 april 2020 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Claudia mag van mij vanalles, zolang ze maar niet zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:13 schreef chufi het volgende:
Deze staat er niet in ....Je hoort altijd hetzelfde kliekje op radio 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
radio 10 luisteren ze dacht ikquote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hoort altijd hetzelfde kliekje op radio 2
Dan valt het nut van radio luisteren helemaal weg.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nu al een tijdje niet meer
ja ..quote:Op donderdag 2 april 2020 14:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan valt het nut van radio luisteren helemaal weg.
Neejohquote:Op donderdag 2 april 2020 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen files staan straks
Jawel hoor na 19uquote:Op donderdag 2 april 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me ook niet idd.. maar je mag helaas niet harder dan 100...
Lang leve flitsmeisterquote:Op donderdag 2 april 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me ook niet idd.. maar je mag helaas niet harder dan 100...
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
Thanks voor de lieve berichtjes allemaal
Sterkte met het verwerken van het verdriet Prisha.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
Hoe was het op deze manier?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo bizar dit.
quote:
Goede auto. We hebben er ook een.quote:
@sacha, waar heb je scrut gelaten?quote:
Vandaag makkelijk. Uitsmijter ham kaas en augurkjes erbij.quote:
Nice. Sowieso fan van Nissan. Mijn vriendin heeft sinds vorig jaar de micra. Ook een mooie wagen.quote:
Dat zijn tegenwoordig ook hele knappe auto’squote:Op donderdag 2 april 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Sowieso fan van Nissan. Mijn vriendin heeft sinds vorig jaar de micra. Ook een mooie wagen.
Palandinges filet, vis dusquote:
Ik ben de ham vergeten.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Vandaag makkelijk. Uitsmijter ham kaas en augurkjes erbij.
Mijn ouders wilden eerst ne quasdinges maar bij nader inzien (lees: ze moesten er bijna in springen en zijn niet meer de jongste) gekozen voor een Renault Kadjar.quote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig ook hele knappe auto’s
Dat vind ik ook een schitterende auto.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden eerst ne quasdinges maar bij nader inzien (lees: ze moesten er bijna in springen en zijn niet meer de jongste) gekozen voor een Renault Kadjar.
Morgen dan maar.quote:
Die heb ik ooit ook overwogen, maar toen opeens was er sprake van een overname en werd alles weer bevroren ... Ik vind dat wel lekker zo'n hoge instap en rij houding.. Had 4 jaar een PT-Cruiserquote:
Die Micra is aardig gegroeid.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso hebben Renault en Nissan hele mooie auto's.
Eigenlijk is de clio en de micra vergelijkbaar met elkaar.
Ah dat is klote.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ooit ook overwogen, maar toen opeens was er sprake van een overname en werd alles weer bevroren ... Ik vind dat wel lekker zo'n hoge instap en rij houding.. Had 4 jaar een PT-Cruiser
Hoge instap is fijn voor de ouwe heupenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ooit ook overwogen, maar toen opeens was er sprake van een overname en werd alles weer bevroren ... Ik vind dat wel lekker zo'n hoge instap en rij houding.. Had 4 jaar een PT-Cruiser
Daarom hebben wij hem aangeschaft. Heerlijke instap.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil nooit anders meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom hebben wij hem aangeschaft. Heerlijke instap.
Nou ik ook niet. Artrose in beide knieën, dus dan is zo’n hoge instap wel zo prettig.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoge instap is fijn voor de ouwe heupen
Niets, die PT Cruiser was al in 2000 .. Net nieuw in Nederland... 1 jaar op zitten wachtenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat is klote.
Ook een leuke wagen hoorwat heb je nu?
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets, die PT Cruiser was al in 2000 .. Net nieuw in Nederland... 1 jaar op zitten wachten![]()
Sinds die Quasqau er niet in zat heb ik nog een jaartje een overtollig BMW gereden uit de lease-pool van T-Nobiel... moest ik me elke keer uit omhoog hijsen...
Netjes netjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder al sinds 2012... (8 jaar al weer) ...
Ja. Iets relaxter met de tijden die ik opstaquote:Op donderdag 2 april 2020 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat toch ook meestal met het OV!?
dat is cool!quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, hier een timelapse van de komeet:
Meestal kun je voor de spits un U zijn volgens mij ... Maar ik kom natuurlijk ook al geen 8 jaar meer op de weg .. Als ik vroeger om 6 uur wegreed richting DH was ik er in 40 minuten of zo en dan weer op tijd terug was ook meestal prima te doen... Maar dat heb ik iets van 2 x per week in mn laatste 4 maanden volgehouden ..quote:Op donderdag 2 april 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Iets relaxter met de tijden die ik opsta
Is dat ding nou een gevaar?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, hier een timelapse van de komeet:
Kijk, herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 17:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Ideaal.
Parkeergarage in het appartementencomplex.
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal kun je voor de spits un U zijn volgens mij ... Maar ik kom natuurlijk ook al geen 8 jaar meer op de weg .. Als ik vroeger om 6 uur wegreed richting DH was ik er in 40 minuten of zo en dan weer op tijd terug was ook meestal prima te doen... Maar dat heb ik iets van 2 x per week in mn laatste 4 maanden volgehouden ..
Nee. Scheert langs ons heen op een redelijks afstand. No worries.quote:
Het enige ongemak was dat ik elke winter een nieuwe ijskrabber moest kopen toen ik nog nachtdiensten had.quote:
Je moet gewoon niet standaard overwerken en optijd naar huis gaan...quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.
Ok pfff... Nou ja dan hebben we het Yellowstone park nogquote:Op donderdag 2 april 2020 17:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Scheert langs ons heen op een redelijks afstand. No worries.
Nee hoe dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier mensen die hun boodschappen schoonmaken?
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Op de weg terug naar huis bedoel jequote:Op donderdag 2 april 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het enige ongemak was dat ik elke winter een nieuwe ijskrabber moest kopen toen ik nog nachtdiensten had.
Ha toevallig keek ik daar van de week nog naar...dat kan wel een dingetje zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok pfff... Nou ja dan hebben we het Yellowstone park nog
Hou op hoor !!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha toevallig keek ik daar van de week nog naar...dat kan wel een dingetje zijn
Ik zet ze quarantaine.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
thanksquote:Op donderdag 2 april 2020 17:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, de QQ staat weer op stal.
Hoi allemaal!![]()
@:Prisha Gecondoleerd en sterkte meissie.
OV is ook fijn. Vind het heerlijk om na een dag geconcentreerd werken de kop even leeg te maken in de trein.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.
Ik dacht er over om mn bananen te doen, maar ik gebruik de 1e morgen pas en dat doe ik al een tijdje op die manier en still healthyquote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Je zit hier wel ver genoeg vandaan denk ik.quote:
Ja dat doe ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
Ik was wel mijn handen voordat ik de boodschappen uitpak. En daarna weer
Jepquote:Op donderdag 2 april 2020 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
OV is ook fijn. Vind het heerlijk om na een dag geconcentreerd werken de kop even leeg te maken in de trein.
Ja. Stond dat hok daar stijf bevroren. Dat was vaak het moment dat ik me realiseerde dat ik iets vergeten was.quote:
Ik doe wel boodschappen met handschoenen aan. En was mijn handen voor en na het uitpakken.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Hou dan gewoon die handschoenen nog even aan lijkt mequote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe wel boodschappen met handschoenen aan. En was mijn handen voor en na het uitpakken.
Geen idee of dat genoeg is.
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komtquote:Op donderdag 2 april 2020 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanksen ook alle anderen nog, heb de berichtjes gezien en heel lief dank je wel.
Sterkte ermee Muisquote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Handschoenen schijnt niet zo te helpen.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou dan gewoon die handschoenen nog even aan lijkt me
Dat is klote. Sterkte.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Wat voor handschoenen ? Ik deed een weggooi handschoen aan bij de apotheek. Meds liggen in een servilocker en moet je eerst een code enz intikken.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe wel boodschappen met handschoenen aan. En was mijn handen voor en na het uitpakken.
Geen idee of dat genoeg is.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
Oh dat lijkt me zo cool.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |