Ik wil weer heel veel zeggen...quote:Op donderdag 2 april 2020 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Workout zit er weer op, kan ik hier even uithijgen?
The ultimate comfort food jaquote:Op donderdag 2 april 2020 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen
Helaas welLekker van genieten!
Vorige week nog een chocoladeletter opgegeten die hier op kantoor lag.....was bijna over de datum!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef pullup het volgende:
Wat een bikkels allemaal
Nog even en je moet weer een maand of 9 wachten voor de paaseitjes
wutquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Vorige week nog een chocoladeletter opgegeten die hier op kantoor lag.....was bijna over de datum!
Jemig dat is wel heel bizar jaquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
The ultimate comfort food jaof nee....eigenlijk is dat ijs. Maar daar begin ik even niet aan.
Over een half uurtje begrafenis van mijn collega. We kunnen er uiteraard niet naartoe, het wordt live gestreamd. Link en code gekregen om in te loggen.
Zo bizar dit.
Wat een onwerkelijke situatie, een gestreamde begrafenisquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
The ultimate comfort food jaof nee....eigenlijk is dat ijs. Maar daar begin ik even niet aan.
Over een half uurtje begrafenis van mijn collega. We kunnen er uiteraard niet naartoe, het wordt live gestreamd. Link en code gekregen om in te loggen.
Zo bizar dit.
Ja, vreemd in deze tijd....quote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo bizar dit.
Nou ja, voor lactosevrije chocolade moet ik naar het chocoladewinkeltje hier en ik kom nu iet zo vaak in het centrum. Maar misschien vandaag toch de plaatselijke ondernemer even steunenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef pullup het volgende:
Wat een bikkels allemaal
Nog even en je moet weer een maand of 9 wachten voor de paaseitjes
Ja natuurlijk. We hadden een hele goede band. Dat is het minste wat ik kan doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
Wat een onwerkelijke situatie, een gestreamde begrafenisWel fijn dat mensen dankzij de techniek toch de mogelijkheid hebben om er op deze manier bij te zijn. Ga je inloggen ook?
Dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Vorige week nog een chocoladeletter opgegeten die hier op kantoor lag.....was bijna over de datum!
thanksquote:
Zoveel mogelijk troost om je heen. Sterkte Prishquote:Op donderdag 2 april 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. We hadden een hele goede band. Dat is het minste wat ik kan doen.
Neem m'n hondje op schoot en bak paaseitjes naast me. De ultimate comfort zullen we maar zeggen.
Deze keer was ik te laatquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, toch?
Straks even paaseitjes halen:
[ afbeelding ]
Narigheidquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo bizar dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |