quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Daar heeft ze al genoeg klappen van gehad
Ik geloof dat er wel een paar zijn ja. Windmolens.quote:
Ik verwacht dat ze daar ook geen gist hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel een paar zijn ja. Windmolens.
Oh ff luisteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
Tonja is gitaar aan het spelen. Dat klinkt niet verkeerd.
Ik kreeg een error op die link daarnet, kun je nog een keer posten?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
Tonja is gitaar aan het spelen. Dat klinkt niet verkeerd.
zeker goed. Die vocaroos nooit aangeklikt maar zo live klinkt het wel mooi.quote:
ja...SpaceX. En dan let it be erbij...wel grappig eigenlijkquote:
Zou eigenlijk: Let it Go moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...SpaceX. En dan let it be erbij...wel grappig eigenlijk
eerder Let it Blow (up)quote:Op woensdag 1 april 2020 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou eigenlijk: Let it Go moeten zijn
Ben je wel eens in Vlaardingen in de molenwinkel geweest? Echt een aanrader om daar eens ijzerkoekjesmeel te halenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze daar ook geen gist hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Vlaardingen in de molenwinkel geweest? Echt een aanrader om daar eens ijzerkoekjesmeel te halen![]()
En leuk om binnen te kijken. Ze hebben er van alles.Nee die ken ik niet, maar ik bak ook eigenlijk nooit meer zelf brood, deze heeft er wel een heel leuk winkeltje bij zeg. Ik word daar altijd hebberig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh je moet echt eens ijzerkoekjesmix halen daar. En dan een ijzerkoekjesroomboterkoek bakken. Iedereen kan dat. Zelfs ik!! En binnen een half uur staat die op tafelquote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet, maar ik bak ook eigenlijk nooit meer zelf brood, deze heeft er wel een heel leuk winkeltje bij zeg. Ik word daar altijd hebberig van
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:40 schreef chufi het volgende:
Frizzle Sizzle kijken maar wat anders horen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |