Luiz Figoquote:Op maandag 30 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de connectie is maar m'n Yogo-chick die in bed ligt te meuren begon opeens mee te zingen. Wat is dezen.
Is ze 50+?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de connectie is maar m'n Yogo-chick die in bed ligt te meuren begon opeens mee te zingen. Wat is dezen.
Hallo Tjackaquote:
Nooit gewetenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luiz Figo
5 maanden geleden
In Bulgaria we listen to this when we're ultra drunk
34 volgens mijquote:
Legendarische clip wel, 4 minuten zelfde dansje naast een taxiquote:Op maandag 30 maart 2020 10:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nooit gewetenIn Noord-Macedonië blijkbaar ook.
sowquote:Op maandag 30 maart 2020 10:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moet ook wel in een coma liggen ja om met jou het bed te delen.
Kan niet wachten op het eerste balkanfeestje waarin iederen bedwelmd door de rakija dit aan het meebleren is.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Legendarische clip wel, 4 minuten zelfde dansje naast een taxi
ongekend
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het eerste balkanfeestje waarin iederen bedwelmd door de rakija dit aan het meebleren is.
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van de remake van ons legendarische nummer?
Balkanpop altijd genot tochquote:Op maandag 30 maart 2020 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van de remake van ons legendarische nummer?
Misschien niet opgevallen, maar er is een lockdown tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
Balkanpop altijd genot toch
Krijg gelijk weer zin in zomer.
Sowww en hoequote:Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
Balkanpop altijd genot toch
Krijg gelijk weer zin in zomer.
Gewoon lekker de bergen in en rustige stranden opzoeken.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien niet opgevallen, maar er is een lockdown tegenwoordig.
Zou komende week naar Belgrado gaan om een vriend op te zoeken maar dat feestje gaat natuurlijk helaas niet door.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowww en hoe
Afgelopen zomer heerlijk wat tentjes in Servie afgebroken
Serieus jaquote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
Oh, in CORgenot is er iemand achter gekomen dat ik blijkbaar een forumban had daar (lol)
Was jij het, @:ggmm vuile snitch.
quote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
Oh, in CORgenot is er iemand achter gekomen dat ik blijkbaar een forumban had daar (lol)
Was jij het, @:ggmm vuile snitch.
Komen die dan in Bulgarije buiten Sunny Beach?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gewoon lekker de bergen in en rustige stranden opzoeken.
Buiten dat zal het hier rap gedaan zijn. En dan ook nog eens een zomer zonder bergen aan westerse, Russische en Aziatische toeristen
Alleen in mijn marginale stadje op drie uur van Sunny Beach al honderdduizenden per jaarquote:Op maandag 30 maart 2020 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Komen die dan in Bulgarije buiten Sunny Beach?
Ik ben in seizoen 2 gestopt, eigenlijk boeide het me allemaal niet zoveel.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:40 schreef Coco. het volgende:
Vikings kan ik zeker aanraden tot een bepaald seizoen waar een bepaald personage dood gaat.
@:GGMM
@:Lange_Lans
Ja het is wel een beetje een proletenseriequote:Op maandag 30 maart 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben in seizoen 2 gestopt, eigenlijk boeide het me allemaal niet zoveel.
The Wirequote:Op maandag 30 maart 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
zijn zo weinig series die top zijn na seizoen 1, dan kan je bijna niks meer kijken
Ik hoop dat ze een paar bommetjes op Amsterdam droppen.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
Er vliegen net twee straaljagers boven mijn wijk. Shit is aan.
Ze schijnen al bij Rotterdam te zijn inmiddels. Doe daar maar (weer)quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een paar bommetjes op Amsterdam droppen.
Even een bijlmermeertje doen.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een paar bommetjes op Amsterdam droppen.
Ik moet even langs de albert heijn @aTypisch @kapiteintjequote:Op maandag 30 maart 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
Wat eten jullie als lunch?
Ik heb een kom soep (goulash) broodje makreel en een kiwi.
Een Rotterdammertje heeft wel meer resultaatquote:
makreel is altijd zo kut met die gratenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
Wat eten jullie als lunch?
Ik heb een kom soep (goulash) broodje makreel en een kiwi.
Beetje visboer kan het wel graatloos fileren.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
makreel is altijd zo kut met die graten
ik heb tonijn
okay, ging uit van zelf zo'n hele vis waarmee je zelf thuis aan de slag magquote:Op maandag 30 maart 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje visboer kan het wel graatloos fileren.
haha nee, ik ben geen negerquote:Op maandag 30 maart 2020 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
okay, ging uit van zelf zo'n hele vis waarmee je zelf thuis aan de slag mag
Ja dat kan, gaat alleen je hele keuken van stinken.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
okay, ging uit van zelf zo'n hele vis waarmee je zelf thuis aan de slag mag
Misschien ga ik het toch weer eens eten, eet te vaak tonijn uit gewoonte en gemak. Makreel en sardientjes verdienen opzich ook een plekje in m'n dieet.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat kan, gaat alleen je hele keuken van stinken.
Je kan ook graatloos halen bij de appie. Beetje duur alleen.
@Caland raadt ook paling aan.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien ga ik het toch weer eens eten, eet te vaak tonijn uit gewoonte en gemak. Makreel en sardientjes verdienen opzich ook een plekje in m'n dieet.
Wel iets vetter dacht ik. Al is dat ook niet per se negatiefquote:Op maandag 30 maart 2020 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien ga ik het toch weer eens eten, eet te vaak tonijn uit gewoonte en gemak. Makreel en sardientjes verdienen opzich ook een plekje in m'n dieet.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-streng-dieten.htmlquote:Artsen raden mensen met obesitas af om direct streng te gaan diëten omdat ze bang zijn dat zij anders bij een coronabesmetting op de IC terechtkomen.
alsof die dikzakken nu ineens wel gaan afvallenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
Is hier iemand trouwens al aan een crash-dieet begonnen?
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)e-streng-dieten.html
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
alsof die dikzakken nu ineens wel gaan afvallen
quote:Ook moet de oorzaak van de obesitas worden aangepakt. Dat kan bijvoorbeeld stress of slaaptekort zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
Is hier iemand trouwens al aan een crash-dieet begonnen?
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)e-streng-dieten.html
Zojuist dit filmpje gekeken, telt dat ook?quote:
"ja maar ik mag nu niet naar de sportschool!!"quote:Op maandag 30 maart 2020 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]Nergens wordt gezegd dat men gewoon niet zo veel/slecht moet eten icm te weinig sporten, zeker om mensen niet voor het hoofd te stoten
Sardientjes in extra virgine olijfolie. Die van John West zijn goed. En anders gerookte forel, prima te doen als goedkope vervanging voor paling.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
koekoekquote:Op maandag 30 maart 2020 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Zojuist dit filmpje gekeken, telt dat ook?
Bijna 50% hier heeft een COR ban, maar toch bedankt voor de linkquote:Op maandag 30 maart 2020 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #496 America First
en dan tweede reactie eronder
quote:Op maandag 30 maart 2020 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna 50% hier heeft een COR ban, maar toch bedankt voor de link
Je mag daar alleen posten als je kankert op alles wat met het RIVM of de overheid te maken heeft of je er de hele dag over oreert hoe goed het wel niet is geregeld in één of ander aftands zigeunerland.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna 50% hier heeft een COR ban, maar toch bedankt voor de link
Woest.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag daar alleen posten als je kankert op alles wat met het RIVM of de overheid te maken heeft of je er de hele dag over oreert hoe goed het wel niet is geregeld in één of ander aftands zigeunerland.
Nigeria > Italiëquote:Op maandag 30 maart 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag daar alleen posten als je kankert op alles wat met het RIVM of de overheid te maken heeft of je er de hele dag over oreert hoe goed het wel niet is geregeld in één of ander aftands zigeunerland.
Je hoort bij de paniekzaaiers, de hypochonders of beiden?quote:
Geen van beiden.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoort bij de paniekzaaiers, de hypochonders of beiden?
Gereageerdquote:Op maandag 30 maart 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat jullie mijn topic dan niet kunnen lezen.
COR / 'Coronastalker' dreigt supermarkt met een kleefbom op te blazen
Mimimimimimimimimimimimiquote:Op maandag 30 maart 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe van Lil Kleine is uit
Niet klikken aub
Niet geklikt.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Niet klikken aub
@Pumpalovquote:Op maandag 30 maart 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kreeg je dit aanbevolen door Youtube op basis van je luistergeschiedenis of hoe kom je aan die video?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Niet klikken aub
Niet gekliktquote:Op maandag 30 maart 2020 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Niet klikken aub
username-changequote:Op maandag 30 maart 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
@:pumpalov
Wat een zwakzinnige debiel is dat geworden sinds zijn username-change.
#BRINGBACKDVEN
ik ben geabonneerd op TopNotchquote:Op maandag 30 maart 2020 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kreeg je dit aanbevolen door Youtube op basis van je luistergeschiedenis of hoe kom je aan die video?
Goeie rant Calliequote:Op maandag 30 maart 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij 16 of zo?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Niet klikken aub
Users die hun naam laten wijzigen zijn mentaal niet 100%.quote:
@Calandquote:Op maandag 30 maart 2020 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Users die hun naam laten wijzigen zijn mentaal niet 100%.
Je hebt ook users die compleet van account veranderenquote:Op maandag 30 maart 2020 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Users die hun naam laten wijzigen zijn mentaal niet 100%.
Ik moet nog steeds lachen om @Mastermindedquote:Op maandag 30 maart 2020 13:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt ook users die compleet van account veranderen
@:Typisch
@:Atypisch
@:scrummie
@:scrummie2.1
@:ajacied422
@:masterminded
@:el-stinho
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:caland
Je vergeet scrummie2.0quote:Op maandag 30 maart 2020 13:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt ook users die compleet van account veranderen
@:Typisch
@:Atypisch
@:scrummie
@:scrummie2.1
@:ajacied422
@:masterminded
@:el-stinho
Dat was voor een goed doelquote:Op maandag 30 maart 2020 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ja dat is een nieuw account
Maar je hebt ook je naam laten wijzigen @:4045
Kan jij voor één keer je gore nsb-muil gewoon eens houden, zwakzinnig stuk verdriet. Met dat gelink naar je kontenbonkmaatjes. Heb je geen eigen bestaansrecht ofzo, met je zweterige obesitas oksels? Smerige parvenu die je bent. Ik hoop dat je onder hoogspanning wordt gezet door die goedkope Chinese sta-lamp van je.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waanzinnig boos.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij voor één keer je gore nsb-muil gewoon eens houden, zwakzinnig stuk verdriet. Met dat gelink naar je kontenbonkmaatjes. Heb je geen eigen bestaansrecht ofzo, met je zweterige obesitas oksels? Smerige parvenu die je bent. Ik hoop dat je onder hoogspanning wordt gezet door die goedkope Chinese sta-lamp van je.
De acts van @KingRoland zijn leuker.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij voor één keer je gore nsb-muil gewoon eens houden, zwakzinnig stuk verdriet. Met dat gelink naar je kontenbonkmaatjes. Heb je geen eigen bestaansrecht ofzo, met je zweterige obesitas oksels? Smerige parvenu die je bent. Ik hoop dat je onder hoogspanning wordt gezet door die goedkope Chinese sta-lamp van je.
Hey Stijnquote:Op maandag 30 maart 2020 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
jaa circlejerk unitedquote:Op maandag 30 maart 2020 13:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
KingRoland kan er beter gewoon maar helemaal mee stoppen. Ik heb die jongen de afgelopen twee jaar niet meer op een normale bijdrage kunnen betrappen. Dat is toch een heel bijzonder gegeven, dat je op een anoniem forum jarenlang een toneelspelletje gaat opvoeren en dat er dan ook nog eens niemand op reageert.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De acts van @:KingRoland zijn leuker.
En die zijn al niet leuk.
Bak 5.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag makker.
Ik schenk me nog een koffie in. Wat jij?
Ik heb geen spelletjesavond gehouden? Is dit na de 1000 euro boodschappen de nieuwe HAHAHA leugen?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was je spelletjesavond eigenlijk?
@:kapiteintje
Hij heeft het toch tegen typischquote:Op maandag 30 maart 2020 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen spelletjesavond gehouden? Is dit na de 1000 euro boodschappen de nieuwe HAHAHA leugen?
Vroeg ik het aan jou????quote:Op maandag 30 maart 2020 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen spelletjesavond gehouden? Is dit na de 1000 euro boodschappen de nieuwe HAHAHA leugen?
Kijk eens domquote:Op maandag 30 maart 2020 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mijn eerste van een foto van een mongool in een badkuip.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste fokban door een soortgelijke grap
Mijn laatste note is van 14-3quote:Op maandag 30 maart 2020 13:38 schreef Doublepain het volgende:
De notes in COR worden met de dag lachwekkender
@:LiefDagBoek
Omdat FOK! 1 week achter loopt met notes is het elke dag wel een verassing wat ik in mijn collectie krijgquote:
Knut plaatste net een foto van Kuma in de app die jij zeker kan waarderen.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik maakte toevallig exact dezelfde grap in mijn teams-meeting van net, daar werd hij maar wisselend ontvangen.
Hoe gaat het eigenlijk met de hond van Knut?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Knut plaatste net een foto van Kuma in de app die jij zeker kan waarderen.
Compleet humorloos subforum. Scrummie kan daar in principe zo aan de bak dus.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb een note omdat ik de grap van user @:slobeend herhaalde.
Mijn collega’s zitten een beetje op facebook niveau humor, gelukkig heb ik dat vroeg kunnen peilen.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik maakte toevallig exact dezelfde grap in mijn teams-meeting van net, daar werd hij maar wisselend ontvangen.
Heerlijke fotoquote:Op maandag 30 maart 2020 13:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Knut plaatste net een foto van Kuma in de app die jij zeker kan waarderen.
Volgens mij ontzettend goed, maar ik heb Knut even gevraagd een update op Twitter te plaatsen voor je.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de hond van Knut?
Ik ontving een appje van mijn leidinggevende dat hij moest lachen maar dat ik er wel een beetje mee op moest passen.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn collega’s zitten een beetje op facebook niveau humor, gelukkig heb ik dat vroeg kunnen peilen.
@SuperwormJimquote:Op maandag 30 maart 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ontving een appje van mijn leidinggevende dat hij moest lachen maar dat ik er wel een beetje mee op moest passen.
Het is daar dus net fok!
FOK!quote:Op maandag 30 maart 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ontving een appje van mijn leidinggevende dat hij moest lachen maar dat ik er wel een beetje mee op moest passen.
Het is daar dus net fok!
Mokerdom. Jij bent het.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook minder besmettingen
RIVMGODEN
JAAPGOD
@:SCRUMMIE2.1 ARE U WATCHING
Ik heb ook een note gekregen door een Ruttequote:Op maandag 30 maart 2020 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook minder besmettingen
RIVMGODEN
JAAPGOD
GENOTquote:Op maandag 30 maart 2020 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook minder besmettingen
RIVMGODEN
JAAPGOD
Ik kreeg al meteen een reactie dat ik trollde omdat ik blij was met een lager aantalquote:Op maandag 30 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook een note gekregen door een Ruttepost.
Dus pas maar op.
Cijfers vallen mee betekent dat er gesjoemeld wordt dat weet je inmiddels toch welquote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg al meteen een reactie dat ik trollde omdat ik blij was met een lager aantal
Voortaan juichen bij 200 doden dan
Enige positiviteit is daar nicht erwunscht.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg al meteen een reactie dat ik trollde omdat ik blij was met een lager aantal
Voortaan juichen bij 200 doden dan
Ik lees het nuquote:Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cijfers vallen mee betekent dat er gesjoemeld wordt dat weet je inmiddels toch wel
Wat begrijp jij niet aan 2 tot 3 weken beademing, debieltje? Of denk je dat het een grap is dat ze nu Ahoy tot noodhospitaal aan het ombouwen zijn?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
GENOT
Volgens @:kapiteintje zou vandaag of morgen de IC compleet uit zijn voegen gaan barsten. Dus beter schieten ze even op dan .
Doe eens rustig vriend straks moet je nog aan de beademingquote:Op maandag 30 maart 2020 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 2 tot 3 weken beademing, debieltje? Of denk je dat het een grap is dat ze nu Ahoy tot noodhospitaal aan het ombouwen zijn?
Wat is daar mis mee.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 2 tot 3 weken beademing, debieltje? Of denk je dat het een grap is dat ze nu Ahoy tot noodhospitaal aan het ombouwen zijn?
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Treden toch al jaren geen fatsoenlijke artiesten op.
Negeer die mongool toch.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.
Het is trouwens een zorghotel wat ze realiseren, geen IC . Faal op faal.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.
Ah, dat maakt het ineens heel anders ja, die gaan dagelijks open in dit land.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is trouwens een zorghotel wat ze realiseren, geen IC . Faal op faal.
Ik heb toch liever dat je me gewoon negeert, dan hoef ik niet op al je irrelevante en domme vergelijkingen te reageren.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het ineens heel anders ja, die gaan dagelijks open in dit land.
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat die landen met een complete lockdown het totaal niet beter doen dan wij hier.
Intelligente lockdowngenotRuttegod
Bron?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat die landen met een complete lockdown het totaal niet beter doen dan wij hier.
Nee, 82 zegt kapiteintje, niet 6 miljoen.quote:
De laatste keer viel dat toch ook wel mee?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, 82 zegt kapiteintje, niet 6 miljoen.
Jezus allemachtig, wat ben je ook dom. Jij denkt dat 6 miljoen doden niet uitgebreid in het nieuws zou zijn gekomen?!![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer viel dat toch ook wel mee?
Niet gelezen.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, 82 zegt kapiteintje, niet 6 miljoen.
Jezus allemachtig, wat ben je ook dom. Jij denkt dat 6 miljoen doden niet uitgebreid in het nieuws zou zijn gekomen?!![]()
Ik ga vanavond je erwtensoep-suggestie proberen, die met paling.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:44 schreef Tarado het volgende:
wat een vijandigheid hier, gelukkig komen onze BNers morgen met een corona lied dat verbroedering zal brengen
leuk, ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond je erwtensoep-suggestie proberen, die met paling.
Als @onlogisch er niet is escaleert het hier direct uit de handquote:Op maandag 30 maart 2020 14:44 schreef Tarado het volgende:
wat een vijandigheid hier, gelukkig komen onze BNers morgen met een corona lied dat verbroedering zal brengen
Een #2 maar geen reeks.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
COR / Trump: "The Cure Cannot Be Worse Than The Problem!" #2
DannyGOD
Wanneer @onlogisch hier niet is verdwijnen er inderdaad minder posts.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als @:onlogisch er niet is escaleert het hier direct uit de hand
In Wuhan ging het pas lekker toen ze iedereen konden testen en de besmette mensen isoleerden in een gymzaal. Lockdown alleen was niet genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Beter voorkomen dan chinezen hoor je toch wat minder nuquote:Op maandag 30 maart 2020 14:44 schreef Tarado het volgende:
Dat testen i.c.m. een medicijn wat de symptomen helpt verbeteren gaat gewoon de oplossing zijn om hier uit te komen. Dan zul je altijd een groep houden die alsnog ernstig ziek wordt, maar de grote groep redt zich er wel mee.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
In Wuhan ging het pas lekker toen ze iedereen konden testen en de besmette mensen isoleerden in een gymzaal. Lockdown alleen was niet genoeg.
Dus het is gecontroleerd laten rondgaan met aanverwante sterfte, of nog verdere lockdown + testen
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
In Wuhan ging het pas lekker toen ze iedereen konden testen en de besmette mensen isoleerden in een gymzaal. Lockdown alleen was niet genoeg.
Dus het is gecontroleerd laten rondgaan met aanverwante sterfte, of nog verdere lockdown + testen
Zo'n complete lockdown is vooral om op de onderbuik van de paniekzaaiers in COR in te spelen heb ik het idee. Heeft toch totaal geen nut, behalve een nog depressievere samenleving.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft zeker nut, maar tegen welke prijs.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n complete lockdown is vooral om op de onderbuik van de paniekzaaiers in COR in te spelen heb ik het idee. Heeft toch totaal geen nut, behalve een nog depressievere samenleving.
Wutquote:Op maandag 30 maart 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n complete lockdown is vooral om op de onderbuik van de paniekzaaiers in COR in te spelen heb ik het idee. Heeft toch totaal geen nut, behalve een nog depressievere samenleving.
Er lijkt vooralsnog nauwelijks verschil te zijn in effect tussen mensen verplicht thuis houden en wat wij hier doen. Verwaarloosbaar op zijn minst.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daar dus net fok!
Hoezo heeft dat geen nut, je kunt toch zelf wel bedenken dat het nog meer invloed heeft dan de huidige maatregelen?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
In welke landen worden mensen verplicht thuis gehouden volgens jou?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lijkt vooralsnog nauwelijks verschil te zijn in effect tussen mensen verplicht thuis houden en wat wij hier doen. Verwaarloosbaar op zijn minst.
ik ben ook meer fan van hoe wij het doen hoor, daar niet vanquote:Op maandag 30 maart 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lijkt vooralsnog nauwelijks verschil te zijn in effect tussen mensen verplicht thuis houden en wat wij hier doen. Verwaarloosbaar op zijn minst.
Dat zeg ik toch ook, verwaarloosbaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heeft dat geen nut, je kunt toch zelf wel bedenken dat het nog meer invloed heeft dan de huidige maatregelen?
Gelukkig doen wij niet mee aan al die gekkigheid. Ruttequote:Op maandag 30 maart 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, verwaarloosbaar.
Frankrijk, Italie, Spanje bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke landen worden mensen verplicht thuis gehouden volgens jou?
ik vind hem wel sterk tot nu toequote:Op maandag 30 maart 2020 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij niet mee aan al die gekkigheid. Rutte
Ja die heeft wel weer wat zeteltjes erbij gepakt deze periode.quote:
en ik hoop niet dat ze over gaan tot draconische maatregelenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die heeft wel weer wat zeteltjes erbij gepakt deze periode.
Denk tot 1 mei de huidige situatie en dan rustig weer wat meer dingen open gooien.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en ik hoop niet dat ze over gaan tot draconische maatregelen
Waar haal je die kennis vandaan dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, verwaarloosbaar.
Niet geklikt.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
Dit kon Humberto wel eens gaan tegenvallen.
https://www.bnr.nl/podcas(...)ag-de-grootste-maken
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Van slag zijn door wat overvliegende straaljagers
Ik denk dat ze daarmee langzaam gaan beginnen als de ziekenhuizen wat leger worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk tot 1 mei de huidige situatie en dan rustig weer wat meer dingen open gooien.
Hoiquote:
Volgens mij zei je dat ik fan was van de lama'squote:Op maandag 30 maart 2020 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Waarom heb jij mij eigenlijk geblokkeerd op twitter?
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat ik fan was van de lama's
Of iets anders.
mooi, scheelt je toch een breukquote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
@:Tarado @:Caland
Nieuwe wasmachine gekocht bij BCC. Hij wordt morgen bezorgd en geinstalleerd + ze nemen de oude van zolder mee
In Azie zijn er toch totale lockdowns (geweest)?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke landen worden mensen verplicht thuis gehouden volgens jou?
Lekker, voor iemand die niet regelmatig naar de sportschool gaat is het echt een kloteklus om met die dingen te moeten sjouwen.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe wasmachine gekocht bij BCC. Hij wordt morgen bezorgd en geinstalleerd + ze nemen de oude van zolder mee
Je zou ook eens een keer de handen uit de mouwen steken he, lui teringvarken.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, voor iemand die niet regelmatig naar de sportschool gaat is het echt een kloteklus om met die dingen te moeten sjouwen.
Ik heb de deurcode van mijn sportschool gekregen van de eigenaar. Zielsalleen sportgenot.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, voor iemand die niet regelmatig naar de sportschool gaat is het echt een kloteklus om met die dingen te moeten sjouwen.
Ik vrees dat ik daar een note krijgquote:Op maandag 30 maart 2020 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een ex-corona patient
@:Caland
Ik heb een tientje klaarliggen voor dat voetvolk. Waarschijnlijk is het Mo uit Zaandam in zijn PSG pak.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou ook eens een keer de handen uit de mouwen steken he, lui teringvarken.
Waarschijnlijk kan er niet eens een fooitje vanaf morgen.
Krent.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een tientje klaarliggen voor dat voetvolk. Waarschijnlijk is het Mo uit Zaandam in zijn PSG pak.
Ik hoop dat ze hem de trap afkanjerenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
aardig van hem, ik mis het welquote:Op maandag 30 maart 2020 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb de deurcode van mijn sportschool gekregen van de eigenaar. Zielsalleen sportgenot.
Welk C-merk heb je nu weer gekozen?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
ik heb niks en dat opdrukken ben ik ook wel klaar meequote:Op maandag 30 maart 2020 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb thuis alleen maar gewichten.
Sterke armen genot
wow mazzelaarquote:Op maandag 30 maart 2020 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb de deurcode van mijn sportschool gekregen van de eigenaar. Zielsalleen sportgenot.
Lijkt me vooral vervelend voor de bestuurder zelf, constant die bumperklevers.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7878663_30fa4a73
@:Caland kan deze Belgenhumor waarderen.
Durf te delen vriendquote:Op maandag 30 maart 2020 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toch wel min of meerquote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat @:kapiteintje ervan vindt dat zijn goede vriend @:atypisch gewoon doodleuk spelletjesavonden met 4 man gaat houden in deze tijden.
Een Siemensquote:Op maandag 30 maart 2020 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk C-merk heb je nu weer gekozen?
Ja @kapiteintje en @aTypisch steken aardig hun kop in het zand inzake deze kwestiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMMVBL SC influencer
Left, right, behind
Ja, dat is echt wel een erg belangrijk onderdeel van een wasmachine.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk met een oranje schermpje
Draaiknoppen zijn zo jaren ‘90quote:Op maandag 30 maart 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wel een erg belangrijk onderdeel van een wasmachine.
Nou die draaiknoppen van je moeder voelen anders nog prima aan hoor.quote:
Ik wilde eigenlijk een Bosch, want die had ik de afgelopen 14 jaar en dat beestje heeft prima zijn werk gedaan. Ik zag een mooie van Bosch met een appquote:
Ik heb een LG met een app, maar die app werkt nietquote:Op maandag 30 maart 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een Bosch, want die had ik de afgelopen 14 jaar en dat beestje heeft prima zijn werk gedaan. Ik zag een mooie van Bosch met een appMaar die was helaas niet uit voorraad leverbaar. Dus nu maar een Siemens
Naast een melding dat ie klaar is zou ik mij niet kunnen bedenken wat je aan een app hebtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een LG met een app, maar die app werkt niet
Ook niet heel boeiend lijkt me
Als je hem op afstand aan kan zetten is dat wel relaxed tochquote:Op maandag 30 maart 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naast een melding dat ie klaar is zou ik mij niet kunnen bedenken wat je aan een app hebt
Siemens en Bosch zijn min of meer hetzelfde. Maatje van me werkt bij Bosch en die kan zowel Bosch als Siemens apparatuur met korting bestellen.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een Bosch, want die had ik de afgelopen 14 jaar en dat beestje heeft prima zijn werk gedaan. Ik zag een mooie van Bosch met een appMaar die was helaas niet uit voorraad leverbaar. Dus nu maar een Siemens
Als je echt eenzaam bent kun je communiceren met je wasmachine.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naast een melding dat ie klaar is zou ik mij niet kunnen bedenken wat je aan een app hebt
Lijkt me niet praktisch, je doet je was en wasmiddel handmatig erin. Waarom zou je hem dan zo latenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je hem op afstand aan kan zetten is dat wel relaxed toch
Scheelt wel een eind lopen naar het washok vanaf mijn luie bank inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je hem op afstand aan kan zetten is dat wel relaxed toch
Je vriendin.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Scheelt wel een eind lopen naar het washok vanaf mijn luie bank inderdaad.
Maar wie gooit de vuile was erin?
Dat laatste is idd zeer handigquote:Op maandag 30 maart 2020 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je echt eenzaam bent kun je communiceren met je wasmachine.
Of je kunt - vanuit je wasmachine - je vrouw commanderen.
Dan kun je hem een paar uur voordat je thuiskomt aanzetten en zit de natte was niet een hele dag in dat ding.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch, je doet je was en wasmiddel handmatig erin. Waarom zou je hem dan zo laten
Ik werk eigenlijk alleen nog maar met die capsules. Godenspul is dat.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch, je doet je was en wasmiddel handmatig erin. Waarom zou je hem dan zo laten
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je hem een paar uur voordat je thuiskomt aanzetten en zit de natte was niet een hele dag in dat ding.
Oke, dat klinkt logischerquote:Op maandag 30 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk alleen nog maar met die capsules. Godenspul is dat.
Maar in de ochtend de vuile was erin en dan op je werk 2 uur voordat je klaar bent dat ding aanzetten. Kom je thuis, kan je gelijk je schone was ophangen.
capsules zijn gemaakt zodat je niet te zuinig aan doet met je wasmiddel en ze beter erop kunnen rekenen dat je weer de volgende lading aanschaftquote:Op maandag 30 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk alleen nog maar met die capsules. Godenspul is dat.
Maar in de ochtend de vuile was erin en dan op je werk 2 uur voordat je klaar bent dat ding aanzetten. Kom je thuis, kan je gelijk je schone was ophangen.
Ik vond de series meer dan primaquote:Op maandag 30 maart 2020 16:08 schreef PicoMMP het volgende:
The Witcher 3 gekocht voor 9 euro. Is het wat?
Zijn dat van die pods? PODS. PODS.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
capsules zijn gemaakt zodat je niet te zuinig aan doet met je wasmiddel en ze beter erop kunnen rekenen dat je weer de volgende lading aanschaft
Ik vind het resultaat gewoon wat frisser en die dingen zijn 365 dagen per jaar wel ergens in de aanbieding.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
capsules zijn gemaakt zodat je niet te zuinig aan doet met je wasmiddel en ze beter erop kunnen rekenen dat je weer de volgende lading aanschaft
Ik lees veel positieve verhalen over de game en hij was maar 9 euro. Dus PS4 aangeslingerd na een hele lange tijd. Nu update genot. Teringlang wachten.quote:
Ik ga ze ook halen denk ik, past prima naast mijn vaatwasblokjesquote:Op maandag 30 maart 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het resultaat gewoon wat frisser en die dingen zijn 365 dagen per jaar wel ergens in de aanbieding.
Wat frisser? Dat lijkt me dan meer een parfum iets.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het resultaat gewoon wat frisser en die dingen zijn 365 dagen per jaar wel ergens in de aanbieding.
Alles in 1 he.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat frisser? Dat lijkt me dan meer een parfum iets.
Wel eenvoudig, alleen niet zo best voor je wasmachine.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles in 1 he.
Je kankert zo’n pod tussen je was en je hoeft niks meer te doen.
Zowel rumag als Lubach boeien me helemaal niks.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
NWS / Rumag stopt corona-actie na uitzending Zondag met Lubach
Prima topic
Allebei Duitse degelijkheid. Of, zoals @Caland zou noemen ; een Aziatisch paupermerkquote:Op maandag 30 maart 2020 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Siemens en Bosch zijn min of meer hetzelfde. Maatje van me werkt bij Bosch en die kan zowel Bosch als Siemens apparatuur met korting bestellen.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei Duitse degelijkheid. Of, zoals @:Caland zou noemen ; een Aziatisch paupermerk
Broodje aap.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eenvoudig, alleen niet zo best voor je wasmachine.
Mijn excuses daarvoor. Telkens als jij iets aanschaft ga ik er eigenlijk al per definitie van uit dat je een paupermerk kiest.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei Duitse degelijkheid. Of, zoals @:Caland zou noemen ; een Aziatisch paupermerk
Wist je dat morgen mijn airfryer wordt bezorgd?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:13 schreef PicoMMP het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een stelletje wijven ineens. Over wasmachines en wasmiddel praten
Wanneer begint de eredivisie weer?
Leuk topicquote:Op maandag 30 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
NWS / Rumag stopt corona-actie na uitzending Zondag met Lubach
Prima topic
Ik dacht dat ik dat gelezen had de afgelopen dagenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat morgen mijn airfryer wordt bezorgd?
@GGMMquote:Op maandag 30 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat morgen mijn airfryer wordt bezorgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |