Luiz Figoquote:Op maandag 30 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de connectie is maar m'n Yogo-chick die in bed ligt te meuren begon opeens mee te zingen. Wat is dezen.
Is ze 50+?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de connectie is maar m'n Yogo-chick die in bed ligt te meuren begon opeens mee te zingen. Wat is dezen.
Hallo Tjackaquote:
Nooit gewetenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luiz Figo
5 maanden geleden
In Bulgaria we listen to this when we're ultra drunk
34 volgens mijquote:
Legendarische clip wel, 4 minuten zelfde dansje naast een taxiquote:Op maandag 30 maart 2020 10:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nooit gewetenIn Noord-Macedonië blijkbaar ook.
sowquote:Op maandag 30 maart 2020 10:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moet ook wel in een coma liggen ja om met jou het bed te delen.
Kan niet wachten op het eerste balkanfeestje waarin iederen bedwelmd door de rakija dit aan het meebleren is.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Legendarische clip wel, 4 minuten zelfde dansje naast een taxi
ongekend
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het eerste balkanfeestje waarin iederen bedwelmd door de rakija dit aan het meebleren is.
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van de remake van ons legendarische nummer?
Balkanpop altijd genot tochquote:Op maandag 30 maart 2020 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van de remake van ons legendarische nummer?
Misschien niet opgevallen, maar er is een lockdown tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
Balkanpop altijd genot toch
Krijg gelijk weer zin in zomer.
Sowww en hoequote:Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
Balkanpop altijd genot toch
Krijg gelijk weer zin in zomer.
Gewoon lekker de bergen in en rustige stranden opzoeken.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien niet opgevallen, maar er is een lockdown tegenwoordig.
Zou komende week naar Belgrado gaan om een vriend op te zoeken maar dat feestje gaat natuurlijk helaas niet door.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowww en hoe
Afgelopen zomer heerlijk wat tentjes in Servie afgebroken
Serieus jaquote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
Oh, in CORgenot is er iemand achter gekomen dat ik blijkbaar een forumban had daar (lol)
Was jij het, @:ggmm vuile snitch.
quote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
Oh, in CORgenot is er iemand achter gekomen dat ik blijkbaar een forumban had daar (lol)
Was jij het, @:ggmm vuile snitch.
Komen die dan in Bulgarije buiten Sunny Beach?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gewoon lekker de bergen in en rustige stranden opzoeken.
Buiten dat zal het hier rap gedaan zijn. En dan ook nog eens een zomer zonder bergen aan westerse, Russische en Aziatische toeristen
Alleen in mijn marginale stadje op drie uur van Sunny Beach al honderdduizenden per jaarquote:Op maandag 30 maart 2020 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Komen die dan in Bulgarije buiten Sunny Beach?
Ik ben in seizoen 2 gestopt, eigenlijk boeide het me allemaal niet zoveel.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:40 schreef Coco. het volgende:
Vikings kan ik zeker aanraden tot een bepaald seizoen waar een bepaald personage dood gaat.
@:GGMM
@:Lange_Lans
Ja het is wel een beetje een proletenseriequote:Op maandag 30 maart 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben in seizoen 2 gestopt, eigenlijk boeide het me allemaal niet zoveel.
The Wirequote:Op maandag 30 maart 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
zijn zo weinig series die top zijn na seizoen 1, dan kan je bijna niks meer kijken
Ik hoop dat ze een paar bommetjes op Amsterdam droppen.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
Er vliegen net twee straaljagers boven mijn wijk. Shit is aan.
Ze schijnen al bij Rotterdam te zijn inmiddels. Doe daar maar (weer)quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een paar bommetjes op Amsterdam droppen.
Even een bijlmermeertje doen.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een paar bommetjes op Amsterdam droppen.
Ik moet even langs de albert heijn @aTypisch @kapiteintjequote:Op maandag 30 maart 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
Wat eten jullie als lunch?
Ik heb een kom soep (goulash) broodje makreel en een kiwi.
Een Rotterdammertje heeft wel meer resultaatquote:
makreel is altijd zo kut met die gratenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
Wat eten jullie als lunch?
Ik heb een kom soep (goulash) broodje makreel en een kiwi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |