abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:13:17 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192322267
quote:
Curve van doden gaat harder omhoog als het aantal besmettingen.. something bad is about to happen :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:13:31 #202
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192322270
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kijk hier heb ik wat aan! ^O^

Dit itt Italie dus.
Met name door het feit dat we hier niet iedereen klakkeloos op de ic gooien.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192322272
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:03 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Daar geloof ik ook niets van.
Spaanse Griep muteerde ook in een mildere vorm. Doel van een virus is namelijk niet om een host te doden maar om te overleven en daarvoor heeft het een levende host nodig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:14:05 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192322278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mutaties zijn willekeurig, maar de meesten sterven uit, het is de mutatie die zich het best/snelst kan verspreiden die overleeft: die besmet mensen het eerst, en na besmetting is men tijdelijk immuun tegen al de andere versies (omdat die weinig van elkaar verschillen) waardoor die zich niet kunnen verspreiden.
Die winnaar veroorzaakt vaak een milder ziekteverloop, omdat erg zieke mensen thuis blijven en de ziekte dus minder verspreiden. Maar het hoeft niet zo te zijn, een variant die reeds besmettelijk is voordat symptomen optreden, en pas dagen later ernstige ziekte veroorzaakt kan zich ook snel verspreiden.
je vergeet de incubatie tijd....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192322283
@Kyran NVIC bevestigt hiermee denk ik dat de cijfers vn Stichting NICE betrouwbaar zijn.

Nieuwsbrief van een paar dagen geleden:

3.Waar vind ik betrouwbare informatie en updates?
-Binnenkort komt realtime update online van de Nederlandse situatie via www.stichting-nice.nl

-Het RIVM geeft informatie en antwoorden op veelgestelde vragen voor de Nederlandse situatie https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
-Voor aanbevelingen ten aanzien van werk zie: https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-ESICMhoudt u op de hoogte van IC specifieke ontwikkelingen en scholingen

https://nvic.nl/sites/nvi(...)ng%20infecties_1.pdf

"Binnenkort" is nu denk ik.

Voorheen rapporteerde NICE op de website alleen bevestigde gevallen. Nu vermelden zij ook de verdachte gevallen. Ik denk dat dat (tot gisteren) het verschil was tussen NICE en NVIC.

De teller staat nu trouwens op 902. Anderhalf uur geleden nog op 892.
pi_192322293
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

die man moet POTUS worden
Die kandidatuurschap bij de Democraten kan nog wel eens anders gaan lopen.
pi_192322294
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:15 schreef houdafstand het volgende:
@:kyran NVIC bevestigt hiermee denk ik dat de cijfers vn Stichting NICE betrouwbaar zijn.

Nieuwsbrief van een paar dagen geleden:

3.Waar vind ik betrouwbare informatie en updates?
-Binnenkort komt realtime update online van de Nederlandse situatie via www.stichting-nice.nl

-Het RIVM geeft informatie en antwoorden op veelgestelde vragen voor de Nederlandse situatie https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
-Voor aanbevelingen ten aanzien van werk zie: https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-ESICMhoudt u op de hoogte van IC specifieke ontwikkelingen en scholingen

https://nvic.nl/sites/nvi(...)ng%20infecties_1.pdf

"Binnenkort" is nu denk ik.

Voorheen rapporteerde NICE op de website alleen bevestigde gevallen. Nu vermelden zij ook de verdachte gevallen. Ik denk dat dat (tot gisteren) het verschil was tussen NICE en NVIC.
Dank voor de info :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:16:55 #209
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_192322307
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Spaanse Griep muteerde ook in een mildere vorm. Doel van een virus is namelijk niet om een host te doden maar om te overleven en daarvoor heeft het een levende host nodig.
Dat wil nog niet zeggen dat het virus niet doderlijker is gemuteerd maar daardoor minder is verspreid.

Mutaties kunnen alle kanten op. Niet alleen een mildere vorm.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 maart 2020 @ 17:17:37 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192322309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:15 schreef houdafstand het volgende:
@:kyran NVIC bevestigt hiermee denk ik dat de cijfers vn Stichting NICE betrouwbaar zijn.

Nieuwsbrief van een paar dagen geleden:

3.Waar vind ik betrouwbare informatie en updates?
-Binnenkort komt realtime update online van de Nederlandse situatie via www.stichting-nice.nl

-Het RIVM geeft informatie en antwoorden op veelgestelde vragen voor de Nederlandse situatie https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
-Voor aanbevelingen ten aanzien van werk zie: https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-ESICMhoudt u op de hoogte van IC specifieke ontwikkelingen en scholingen

https://nvic.nl/sites/nvi(...)ng%20infecties_1.pdf

"Binnenkort" is nu denk ik.

Voorheen rapporteerde NICE op de website alleen bevestigde gevallen. Nu vermelden zij ook de verdachte gevallen. Ik denk dat dat (tot gisteren) het verschil was tussen NICE en NVIC.

De teller staat nu trouwens op 902. Anderhalf uur geleden nog op 892.
Dank!
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:17:56 #211
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192322314
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Curve van doden gaat harder omhoog als het aantal besmettingen.. something bad is about to happen :|W
Dat is in theorie positief door de lag tussen het aantal besmettingen en de tijd die het kost om dood te gaan.
pi_192322315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

"The president was right to use the Defence Production Act"
Niet zo gek dat hij dat zegt, daar vragen de democraten al minimaal een week om.
pi_192322317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat het virus niet doderlijker is gemuteerd maar daardoor minder is verspreid.

Mutaties kunnen alle kanten op. Niet alleen een mildere vorm.
een grote overlevingskans heb je ook bij dodelijk, maar lange incubatietijd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192322321
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Dank voor de info :)
Tot uw dienst. Dus vanaf nu moeten wij de website van https://www.stichting-nice.nl/ voortdurend F5'en. :@
pi_192322323
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 15:38 schreef Kyran het volgende:

Hoe kan je dan, op basis van de ze cijfers, met droge ogen beweren dat je een dalende lijn hebt. Zelfs de date van 20-03 (ZEVEN DAGEN GELEDEN) ben je nu nog aan het aanpassen en corrigeren omdat je registratie hopeloos achterloopt. Vooral de laatste paar dagen zijn niet betrouwbaar en juist daar kijken mensen nu daar en roepen dan dat het allemaal wel meevalt.
Wanneer ga je nou eens kijken naar wat het RIVM daadwerkelijk beweerd en ga je niet blind af op overgesimplificeerde kreten als "dalende lijn" en "afvlakking" en daar vervolgens je eigen cijfers bij bedenkt? Serieus, kijk nou eens een keer zo'n technische briefing van het RIVM of lees een officieel beleidsstuk. Het zou je sieren als je eens een keer een volledige argumentatie doorgrond i.p.v. alleen wat grafieken bijeenraapt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192322326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

dat is ook lastig, omdat veel mensen het hebben en thuis blijven en zo beter worden.
Klopt, maar ontslag uit het ziekenhuis van corona zou al een ander nummer zetten bijvoorbeeld :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_192322331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:09 schreef wokkelfok het volgende:
Cuomo spreekt het Amerikaanse volk toe:

Als een "random" gouverneur het beter lijkt te doen dan de president dan moet je je zorgen gaan maken.

Deze man is iig helder en draait niet om de hete brij heen.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:19:14 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192322336
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is in theorie positief door de lag tussen het aantal besmettingen en de tijd die het kost om dood te gaan.
In theorie ja.. die curve is sharp as a knife man; dat worden serieuze getallen -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192322343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als een "random" gouverneur het beter lijkt te doen dan de president dan moet je je zorgen gaan maken.

Deze man is iig helder en draait niet om de hete brij heen.
het is niet heel moeilijk om iemand te overtreffen die zinnen in hoofdletters schrijft op twitter.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192322358
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:18 schreef joyvke het volgende:

[..]

Klopt, maar ontslag uit het ziekenhuis van corona zou al een ander nummer zetten bijvoorbeeld :).
dat getal zou alleen niks betekenen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192322373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

dat getal zou alleen niks betekenen.
Alsnog beter dan niks qua recoveries denk ik dan. Omdat men nu alleen de zieken en de doden leest/ hoort.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:22:17 #222
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192322382
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In theorie ja.. die curve is sharp as a knife man; dat worden serieuze getallen -O-
Niemand zei dat het leuk ging worden. Als de daling doorzet (die kan ik overigens wel zien, we gingen sneller van 200.000 naar 400.000 dan we van 400.000 naar 800.000 lijken te gaan), zal het aantal doden zich stabiliseren en afvlakken. Dat kan eerst nog gepaard gaan met zeer hoge cijfers, immers is +400.000 over bijvoorbeeld tien dagen alsnog belastender dan +200.000 over zes dagen verspreid. Maar stabiliseren zal het.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 17:22:48 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192322385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als een "random" gouverneur het beter lijkt te doen dan de president dan moet je je zorgen gaan maken.

Deze man is iig helder en draait niet om de hete brij heen.
Zoiets dacht iedereen ook met Giuliani.
pi_192322394
Wanneer weten we dan de echte ic cijfers of moeten we het doen wat we nu weten van nice.
pi_192322407
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:23 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer weten we dan de echte ic cijfers of moeten we het doen wat we nu weten van nice.
Dat ZIJN de echte ic-cijfers. Alleen niet live bijgewerkt, maar met enige vertraging.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')