quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
En naar ik hoop extra stevig aangepakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Ja, maar naderhand wordt gecontroleerd of je het terecht aangevraagd hebt
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
En naar ik hoop extra stevig aangepakt.
Sowieso KvK-inschrijving, misschien iets van de vorige balastingaangifte?
Men zal toch wel enig bewijs moeten leveren, neem ik aan.
quote:Wat we minimaal nodig hebben voor de aanvraag Tozo is:
• Identiteit (kopie ID)
• Inschrijving KvK
• Informatie over huishoudsamenstelling (tbv hoogte uitkering)
• Informatie over inkomsten vanuit onderneming vanaf 1 maart en vooruitzicht voor de komende weken
• Informatie over doorlopende overige inkomsten van de ondernemer, bijv. uit parttime werk
• Kopie bankafschrift tbv het rekeningnummer om geld over te maken
• Indien aanwezig een jaarrekening (dit is geen harde eis)
De speciale eisen voor deze regeling zijn:
• gevestigde zelfstandigen, vanaf 18 jaar tot de pensioengerechtigde leeftijd
• woonachtig en rechtmatig verblijvend in Nederland
• Nederlander of daarmee gelijkgesteld
• het bedrijf of zelfstandig beroep wordt in Nederland uitgeoefend
• voldoet aan wettelijke vereisten voor de uitoefening van het eigen bedrijf, waaronder ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel
• is vóór 1 januari 2020 gestart met de onderneming en voldoet aan het urencriterium, dat wil zeggen minimaal 1.225 uur per jaar werkzaam in het eigen bedrijf of zelfstandig beroep
• woonachtig in de gemeente waar aanvullende inkomensondersteuning wordt aangevraagd
Ik weet er weinig van, maar ik geloof dat de kunst is om een hele zin in twee woorden te vertalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Ik vind het zo knap dat doven wat kunnen begrijpen van die gebaren.
twitter:peta twitterde op woensdag 19-02-2020 om 21:17:02Carnivorous is an anagram of coronavirus.
Coincidence? We think NOT! 🥩😷 https://t.co/b5d6Jifa5K reageer retweet
RIP AH reclamequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:20 schreef matthijst het volgende:
Hamsteren, woord van het jaar. Screenshot in de dikke van dale.
Tot uw dienst.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, precies. Niet 'even' komen cashen dus.
Dank je. Was ik wel benieuwd naar.
Je moet er best wel creatief voor denken, is me al een tijdje duidelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik weet er weinig van, maar ik geloof dat de kunst is om een hele zin in twee woorden te vertalen.
Koppelen aan Mark Rutte.quote:
Dat denk ik ook. En zeker knap, vooral als je het live moet doen en even niet op een woord kan komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Je moet er best wel creatief voor denken, is me al een tijdje duidelijk.
Vind het knap.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
Niet handig dan, die gebarentaal.
Denk je in het buitenland een biertje te bestellen bied je een handjob aan.
schaam jequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er nu pas sorry jongens ik keek JiMek
Prima showtjequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Dat sloeg echt nergens op ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Laten we als steuntje in de rug, nog een keer Irma voor lul zetten.
Dus je hebt totaal niet geluisterd naar wat er verteld werd en waarom ondertiteling niet te volgen is voor de meeste doven.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:22 schreef butz0rs het volgende:
Totaal nutteloos die tolken hier. Of doven kijken niet want er is toch geen ondertiteling, of ze kijken met ondertiteling en dan is de tolk overbodig.
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 18:26:43Vanavond presenteren @chgroenhuijsen en Welmoed Sijtsma namens @OmroepMAX en Omroep @WNLVandaag Op1! Met onder andere minister @SigridKaag, spoedeisende hulp-arts Gor Khatchikyan en Amerika-deskundige @koenpetersen. Vanaf 22.05 op NPO 1! #Op1 https://t.co/6fQw8KMPrW reageer retweet
Dat is omdat zij zich nog niet één keer ziek heeft gemeld. De andere vrouwen wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Die Welmoed presenteert het wel vaak. Niet erg, overigens.
Doe mij maar dagelijks Welmoedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Die Welmoed presenteert het wel vaak. Niet erg, overigens.
Dat is toch al zo in Italië?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:18 schreef Bocaj het volgende:
We worden weer bang gemaakt met de keuze wie wel en wie niet hulp krijgt!!!
Ze hadden het nu over Nederland....quote:
Ja dat begrijp ik, maar dan is het toch een redelijk reëel scenario om er bang voor te zijn als deze lijn stijgt?quote:
quote:
Hoe kán dat nou! zou Jan Mulder zeggen!quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 15:02:16Als het kabinet de afgelopen jaren wat meer in ziekenhuisbedden en apparatuur had geïnvesteerd en wat minder in bedden en gratis voorzieningen voor gelukzoekers in azc’s, dan hadden we nu een stuk minder problemen gehad.
#Corona #coronanl
#Wilders #PVV reageer retweet
Ik geloof nooit dat wij in Nederland die keuze moeten gaan maken! Italië is een failed state!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dan is het toch een redelijk reëel scenario om er bang voor te zijn als deze lijn stijgt?
En dan wordt er een paar miljard in de zorg gepompt en dan stijgt de premie met een tientje en dan is het weer "Rutte maakt de zorg onbetaalbaar"quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:22 schreef superniger het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 15:02:16Als het kabinet de afgelopen jaren wat meer in ziekenhuisbedden en apparatuur had geïnvesteerd en wat minder in bedden en gratis voorzieningen voor gelukzoekers in azc’s, dan hadden we nu een stuk minder problemen gehad.
#Corona #coronanl
Geert kan altijd goed achteraf lullenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:22 schreef superniger het volgende:
#Corona #coronanl
Ah Greet heeft weer een nieuwe invalshoek gevonden nu de totale lockdown niet wordt gewenst door z'n achterbanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:22 schreef superniger het volgende:
#Corona #coronanl
Wel heerlijk hybride politiek bedrijven, hij houdt het Haagse pluche er toch al 20 jaar mee warmquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan wordt er een paar miljard in de zorg gepompt en dan stijgt de premie met een tientje en dan is het weer "Rutte maakt de zorg onbetaalbaar"
Greta waait met alle winden meequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:22 schreef superniger het volgende:
#Corona #coronanl
Was ook nix!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah Greet heeft weer een nieuwe invalshoek gevonden nu de totale lockdown niet wordt gewenst door z'n achterban
als de kans groot is dat hij toch al dood gaatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe kun je screenen om toegang te krijgen tot een IC? Wat een merkwaardige opmerking was dat.
Zijn meestal oplichters en kwakzalvers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
mensen die steeds 'zeg maar' zeggen komen dom over
watquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Laten we elkaar allemaal aanmoedigen tot overleven, dan zal wel al halverwege
Ik vind haar altijd vrij irritantquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef tralalala het volgende:
Welmoed is bijzonder irritant vanavond.
Gezellig samen douchenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook hulp nodig bij het wassen?
~monkyyy
Daar voel je niks vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef tralalala het volgende:
Welmoed is bijzonder irritant vanavond.
Arme mensen zijn imuun.quote:
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als de kans groot is dat hij toch al dood gaat
zoals de verzekeringsmaatschappij het graag zietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar blijkbaar wordt er dus al door artsen een IC-plek geweigerd.. want deze man had zelf nog wel naar de IC gewild
En als er plaats is....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar blijkbaar wordt er dus al door artsen een IC-plek geweigerd.. want deze man had zelf nog wel naar de IC gewild
Als iemand de IC niet overleeft..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
De man die aan de deur zo verontwaardigd stond te doen bij Eenvandaag?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat straks een simpele flowchart bepaalt of je wel of niet wordt behandeld.
Wees niet te snel met wat je zegt, Bocaj.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat wij in Nederland die keuze moeten gaan maken!
quote:
Ja maar dat blijft wel een afweging van de arts natuurlijk, zolang er plek is zou ik zeggen om de gok dan wel te nemen als een patiënt zelf wil... maar het is een duivels dilemmaquote:
Die man was nog niet ziekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
De man die aan de deur zo verontwaardigd stond te doen bij Eenvandaag?
Weet ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Pas op! Het is een gehaaide D66'er hoor!
Die keuze maken ze blijkbaar nog niet op basis van beschikbare ic bedden....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
Wees niet te snel met wat je zegt, Bocaj.
man man manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ikIk stem zelf D66
Ik zie in haar wel een prima lijsttrekker
Als God je roept is het je tijd jongens!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Wel een hele fijne gevoelige persoon die dokter
Als het zover komt dan wordt hij niet behandeld op de IC. Daar was hij het niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Waarover was hij dan verontwaardigd?
Hij heeft zijn huisarts misschien niet goed begrepen.
en misschien heeft het hem niet eens gesmaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal omdat één chinees zo nodig een vleermuis moest eten.
Net een minuutje te kort gefrituurd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Ja zo wordt de gehele zorg neergezet momenteel, zingende, labiele artsen die 'over het algemeen' hun cliënten op deze manier benaderen.quote:
Laat ze liever voetballen in een grot.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Precies en nu maken ze pr met ondeugdelijke mondkapjes en andere troep die ze naar Europa sturen als "hulp".quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal Corona-organen de kliko in. SADquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ikIk stem zelf D66
Ik zie in haar wel een prima lijsttrekker
thai, chinees, 1 pot natquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze liever voetballen in een grot.
RIP die duiker.
Een gestroopte zwaan geeft minder risico.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Man, man, man....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:50 schreef Zipportal het volgende:
D666 staat al klaar om alle organen leeg te roven.
begrafenissen genoeg dus die verkopen nog welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal vernietigd. De witte rozen mogen hierheen komen
Gaat hij nou in de vergetelheid raken?quote:
Hard, maar wel waar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
begrafenissen genoeg dus die verkopen nog wel
Indische soapseries, aan drama geen tekort.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Afrika en India gaan geraakt worden. Keihard
Dat zegt ze toch?quote:
lekker ons belastinggeld strooien in Afrika, India is toch heerlijk, die slaapt wel lekker 's nachtsquote:
Ja, maar tegen een d66'er iets 2 keer zeggen kan geen kwaad!quote:
Ik zit in een app-groep van werk waar je alleen kan lezen, niet reageren.quote:
Win in de staatsloterij volgende maand?quote:
geheid wint iemand ietsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Win in de staatsloterij volgende maand?
Ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Win in de staatsloterij volgende maand?
Ik ben niet in mijn beste vormquote:
Prima, die kan ik vast wel ergens slijten in de wereldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja.
Je wint 600.000 afgekeurde mondkapjes.
De natuur heeft ons flink tuk!quote:
quote:
Waar moet ik aan denken dan?quote:Het aidsvirus komt oorspronkelijk voor bij apen. Volgens Goudsmit is het virus bij de mens terechtgekomen door een toegenomen contact tussen mensen en apen: door de jacht op en de handel in apen, het kappen van het Afrikaanse regenwoud en de kolonisatie van Afrika. Hiv is een virus en heeft dus gastheren nodig.
Zo kan iedereen van plek verwisselen. Stoel wordt helaas niet ontsmet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Nu komen de leuke twitter filmpjes, aan elkaar geregen door de stagiair.
Als hele wereld samen de ergste rampen wat dempen.quote:
Hoezo MOET?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
een keer een show hiervan moeten bijwonenjeetje wat kut was dat
Ik moest bijna een keer naar Freek de Jonge, gelukkig kon ik daar onderuit komenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
een keer een show hiervan moeten bijwonenjeetje wat kut was dat
ja dat zal geheid ook vreselijk zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moest bijna een keer naar Freek de Jonge, gelukkig kon ik daar onderuit komen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
peer pressure, moest met een groep mee
quote:Baby I'm from New York
Concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Hear it for New York, New York, New York
Jonge apen worden wrl als huisdier gehouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
Waar moet ik aan denken dan?
Dat interview met zijn broer was dan wel weer tamelijk bizar en tenenkrommendquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze man straalt zo veel meer uit dan die Oranje Twitterkoning.
Dat was hilarisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat interview met zijn broer was dan wel weer tamelijk bizar en tenenkrommend
Hoezo?quote:
Ik kan het zo snel niet vinden. Maar zijn broer is anchor bij CNN en ze hadden 'ruzie' over wie de favoriete zoon van hun moeder was.quote:
Okay, ben wel benieuwd...ga na deze show zelf wel het internet afsneupenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:16 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel niet vinden. Maar zijn broer is anchor bij CNN en ze hadden 'ruzie' over wie de favoriete zoon van hun moeder was.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Okay, ben wel benieuwd...ga na deze show zelf wel het internet afsneupen
https://edition.cnn.com/v(...)-mom-sot-cpt-vpx.cnnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Okay, ben wel benieuwd...ga na deze show zelf wel het internet afsneupen
Thx ouwe reusquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
https://edition.cnn.com/v(...)-mom-sot-cpt-vpx.cnn
Dat was chanant.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
Best wel overbodig ja.quote:
Daar zaten een hoop onderliggende gevoelens onder.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt bizarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
Dit is geweldigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Veel plezier! Doe je het wel veilig?quote:
Ach, standaard familie geklets aan de keukentafel. Beetje chanant om het op tv te doen.quote:
Op Telegraaf staat het ook.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Voor de afwisseling wel leuk om het Kuzu-schandaal te behandelen.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)fte-tegen-kuzu-denk/
Ik had het linkje uit pol, zag er het meest compleet uit.quote:
Dank!quote:Op zondag 29 maart 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Nooit meer DENK.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik had het linkje uit pol, zag er het meest compleet uit.
gelooft niemand.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Sappigquote:Op zondag 29 maart 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Uhh, ja oke.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelooft niemand.
die wil gewoon niks meer te maken hebben met de corona poppenkast
De voormalige medewerkster wilde de kwestie laten rusten, tot onlangs partijvoorzitter Öztürk contact met haar opnam. Hij wilde Kuzu met de affaire confronteren. Hier wilde de vrouw echter niet aan meewerken""quote:
Een sappig item voor in de uitzending bedoelde ik.quote:
Zwartkijkerquote:Op zondag 29 maart 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
April wordt erger dan maart. Mei wordt erger dan April.
Daarom heeft Arib die vrouw geadviseerd aangifte tegen hem te doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelooft niemand.
die wil gewoon niks meer te maken hebben met de corona poppenkast
Ik baseer me op modellen, cijfers en projecties. Die geven niets om gevoelens.quote:
Precies, we hebben Jaap en zitten in mei weer lekker op het terras.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom heeft Arib die vrouw geadviseerd aangifte tegen hem te doen.
[ afbeelding ]
Ja, ik zat er ook al op te wachten.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vergeten voor het gemak dat er 4 keer zoveel Italianen zijn.
De UK gaat hem zo te zien ook nog voelen, die zijn er nog meer nuchter mee om gegaan dan wij, om het zacht uit te drukken.quote:
Ja..quote:Op zondag 29 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Een kleinigheidje hou je altijd.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Net als Spanje.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Altijd al gezegd dat Italie een derdewereldland is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |