En als er plaats is....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar blijkbaar wordt er dus al door artsen een IC-plek geweigerd.. want deze man had zelf nog wel naar de IC gewild
Als iemand de IC niet overleeft..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar blijkbaar wordt er dus al door artsen een IC-plek geweigerd.. want deze man had zelf nog wel naar de IC gewild
De man die aan de deur zo verontwaardigd stond te doen bij Eenvandaag?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat straks een simpele flowchart bepaalt of je wel of niet wordt behandeld.
Wees niet te snel met wat je zegt, Bocaj.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat wij in Nederland die keuze moeten gaan maken!
quote:
Ja maar dat blijft wel een afweging van de arts natuurlijk, zolang er plek is zou ik zeggen om de gok dan wel te nemen als een patiënt zelf wil... maar het is een duivels dilemmaquote:
Die man was nog niet ziekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
De man die aan de deur zo verontwaardigd stond te doen bij Eenvandaag?
Weet ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Pas op! Het is een gehaaide D66'er hoor!
Die keuze maken ze blijkbaar nog niet op basis van beschikbare ic bedden....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
Wees niet te snel met wat je zegt, Bocaj.
man man manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ikIk stem zelf D66
Ik zie in haar wel een prima lijsttrekker
Als God je roept is het je tijd jongens!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Wel een hele fijne gevoelige persoon die dokter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |