quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat straks een simpele flowchart bepaalt of je wel of niet wordt behandeld.
Wees niet te snel met wat je zegt, Bocaj.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat wij in Nederland die keuze moeten gaan maken!
quote:
Ja maar dat blijft wel een afweging van de arts natuurlijk, zolang er plek is zou ik zeggen om de gok dan wel te nemen als een patiënt zelf wil... maar het is een duivels dilemmaquote:
Die man was nog niet ziekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
De man die aan de deur zo verontwaardigd stond te doen bij Eenvandaag?
Weet ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Pas op! Het is een gehaaide D66'er hoor!
Die keuze maken ze blijkbaar nog niet op basis van beschikbare ic bedden....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
Wees niet te snel met wat je zegt, Bocaj.
man man manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ikIk stem zelf D66
Ik zie in haar wel een prima lijsttrekker
Als God je roept is het je tijd jongens!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Wel een hele fijne gevoelige persoon die dokter
Als het zover komt dan wordt hij niet behandeld op de IC. Daar was hij het niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Waarover was hij dan verontwaardigd?
Hij heeft zijn huisarts misschien niet goed begrepen.
en misschien heeft het hem niet eens gesmaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal omdat één chinees zo nodig een vleermuis moest eten.
Net een minuutje te kort gefrituurd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Ja zo wordt de gehele zorg neergezet momenteel, zingende, labiele artsen die 'over het algemeen' hun cliënten op deze manier benaderen.quote:
Laat ze liever voetballen in een grot.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Precies en nu maken ze pr met ondeugdelijke mondkapjes en andere troep die ze naar Europa sturen als "hulp".quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal Corona-organen de kliko in. SADquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ikIk stem zelf D66
Ik zie in haar wel een prima lijsttrekker
thai, chinees, 1 pot natquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze liever voetballen in een grot.
RIP die duiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |