quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Hij ergert zich ook aan boomers die de huizenmarkt kapot makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef superniger het volgende:
Vraag aan hem waarom God corona heeft gemaakt.
Dit is een typische systeembeheerder.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ergert zich ook aan boomers die de huizenmarkt kapot maken
Hou je bek joh dikke sukkelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:17 schreef Syntux het volgende:
Man man man. Dat dit op tv mag gewoon. Onzinverhalen vanuit een sprookjesboek
Gast: Winkels bepalen hun eigen moment voor de ouderen om boodschappen te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Token black woman Giovanca ook haar rol als figurant vervuld.
@Coco.quote:Aura Timen, hoofd landelijke coördinatie infectieziektenbestrijding bij het RIVM, is vanavond te gast over de eerder vandaag bekendgemaakte cijfers. In totaal zijn er 6412 bevestigde besmettingen en 356 doden. Meer doden dan gisteren, maar ook minder ziekenhuis- en IC-opnames. Hoe hoopgevend is dit?
Rechtbankverslaggever voor de Telegraaf Saskia Belleman was vandaag aanwezig bij de rechtszaak tegen een Corona-kucher die vandaag diende. De verdachte kuchte in het gezicht van een agent en beweerde besmet te zijn met het nieuwe coronavirus. Hoe doen de rechtbanken het eigenlijk dezer dagen, nu alles digitaal moet?
50-PLUS-leider Henk Krol maakt zich zorgen om het grote aantal ouderen dat direct en indirect wordt getroffen door het coronavirus.
In Engeland namen ze het coronavirus aanvankelijk niet al te serieus, maar nu is dat het tegenovergestelde. Correspondent Suse van Kleef praat over dat, en over de bevestigde coronabesmetting van Prince Charles, de opvolger van Queen Elizabeth.
Hannah van der Weg en Brahim Lakhal hebben allebei een broer die in een verzorgingsinstelling wonen. En die mogen op het moment geen bezoek ontvangen. Dat is lastig voor iedereen. Bij Op1 doen ze hun verhaal.
Moekequote:Op woensdag 25 maart 2020 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
@:coco.
@:el-stinho
@:wereldgozer
Vreemd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het Godenduo is wel opgesplitst.
[ afbeelding ]
Welkom terug van het strafbankjequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@RensAjaciedquote:Fedor Lammers en Peter Paul Zwanikken komen langzaam bij van hun corona-besmetting, en vertellen vanavond (via de telefoon) over hun ervaringen.
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze meneer is toch ook van VAR.gif
ons aller welmoedjequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JUICHEN!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef Doublepain het volgende:
VBL ON TOUR!!
@:JANCEES
@:RENSAJACIED
@:CALAND
@:ONLOGISCH
@:SCRUMMIE2.1
@:KaPITEINTJE
@:LENNY_LEONARD
@:KINGROLAND
RELLEN!!!!
Ziekquote:
Die hebben schijt aan Hollanders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:13 schreef matthijst het volgende:
Ah, Marokkanen hadden niet door dat er corona heerst?
Niet lekker, dus nu iemand die wel lekker is.quote:
Inderdaad...dekkingsgraden zijn in elkaar gedonderd. Benieuwd wanneer ze beginnen met korten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:13 schreef monkyyy het volgende:
Krol krijgt bange berichtjes van boomers die hun pensioen door het putje zien gaan
Ik kijk Jinekquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef Doublepain het volgende:
VBL ON TOUR!!
RELLEN!!!!
Vind het met die karretjes niet veel beter. Zonder ben je veel beter in staat om mensen te ontwijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik moest verplicht een karretje nemen bij de supermarkt. Mensen die zonder karretje binnen komen, worden zeer direct de supermarkt uitgezet.
Nu er boetes zijn opgelegd voor bedrijven, nemen ze het opeens heel serieus.
Die karretjes zitten onder de corona.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik moest verplicht een karretje nemen bij de supermarkt. Mensen die zonder karretje binnen komen, worden zeer direct de supermarkt uitgezet.
Nee, van één dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Coco. het volgende:
Die 80 doden was toch over meerdere dagen?
Klopt maar mensen bleven uit zichzelf niet 1.5 meter van elkaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het met die karretjes niet veel beter. Zonder ben je veel beter in staat om mensen te ontwijken.
Ik ben erquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef Doublepain het volgende:
VBL ON TOUR!!
RELLEN!!!!
Zonder karretje kom je er niet, en als de karretjes op zijn, moet je wachten tot er een beschikbaar is. Best slim gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het met die karretjes niet veel beter. Zonder ben je veel beter in staat om mensen te ontwijken.
Die winkelmeisjes ontsmetten het na het gebruik ervan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die karretjes zitten onder de corona.
quote:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirusquote:Ook vandaag zijn veel overleden patiënten gemeld. Dit zijn echter meldingen van personen die verspreid over de afgelopen paar dagen overleden zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niet lekker, dus nu iemand die wel lekker is.
Ja, alleen behoorlijk kut omdat je nu dichter langs mensen af loopt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zonder karretje kom je er niet, en als de karretjes op zijn, moet je wachten tot er een beschikbaar is. Best slim gedaan.
[..]
Die winkelmeisjes ontsmetten het na het gebruik ervan.
Ik heb bij de supermarkt rechtsomkeert gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Gewoon niet naar gangpad waar al mensen staan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen behoorlijk kut omdat je nu dichter langs mensen af loopt.
Was dat de PLUS?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zou best een hele dag naar Jaap kunnen luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Eigenlijk moet alleen Jaap van Dissel aan het woord komen
Dat jouw post nog mag blijven staan in CORquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou best een hele dag naar Jaap kunnen luisteren
Wat een god is dat
JaapGOAT.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
Wat een god is dat
Oh gelukkig, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
Ja dat is nogal lastig in een supermarkt. En ik ga niet omkeren als een autist als er net in het gangpad waar ik moet zijn al wat mensen lopen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon niet naar gangpad waar al mensen staan.
eerder vandaag z'n college gevolgd?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een god is dat
Eigenlijk zou er 24/7 Jaap-TV moeten komen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een god is dat
Gelukkig is het in onze buurtsuper de Spar nooit zo druk. Dus kan je prima alleen door een gangpad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is nogal lastig in een supermarkt. En ik ga niet omkeren als een autist als er net in het gangpad waar ik moet zijn al wat mensen lopen.
Voor sluitingstijd gaan, tenzij je brood nodig hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:21 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb bij de supermarkt rechtsomkeert gemaakt.
Drommen vóór de winkel, wachtend om naar binnen te mogen.
Had geen zin daar tussen te gaan staan.
Appie, Jumbo, volgens mij allemaal.quote:
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Dat Corona valt dat ook onder de Basisverzekering? Oprechte vraag dit.
quote:
Nee alleen als je WA Casco hebtquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Yep, je hebt wel een eigen risico van 360 euro ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Dat gebeurde sowieso al, met dat karretje heb je in mijn supermarkt minder drukte, dus ja dat scheelt dan denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is nogal lastig in een supermarkt. En ik ga niet omkeren als een autist als er net in het gangpad waar ik moet zijn al wat mensen lopen.
Weet niet of een stukje corona op je polis staatquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Mwah, ik loop normaal gesproken met een mandje en dan kan ik prima mensen ontwijken. Met zo’n hele kar gaat dat gewoon niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat gebeurde sowieso al, met dat karretje heb je in mijn supermarkt minder drukte, dus ja dat scheelt dan denk ik.
quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, je hebt wel een eigen risico van 360 euro ofzo.
Ga ik morgen doen, ja. Had ik maar naar jullie advies van gister moeten luisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Voor sluitingstijd gaan, tenzij je brood nodig hebt.
Die winkels maken toch al torenhoge omzet, voor iedereen is het vervelend, maarja die supermarkten zitten niet op een boete van, wat is het?, 4000 euro te wachten.
Als jij je Jensen podcasts nog maar kunt kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Als ik het zo hoor dan is het best wel heftig!
want hij is jongquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef matthijst het volgende:
Waarom zit d'r zo'n ongeteste dan.
Voegt niks toe. Attention whore.
Ja hier nog een, het ding is alleen dat niet iedereen dat kan. Ik maak me er niet druk om, ik ga niet zitten klagen over wat maatregelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik loop normaal gesproken met een mandje en dan kan ik prima mensen ontwijken. Met zo’n hele kar gaat dat gewoon niet.
De meesten zeggen lichtjes last te hebben!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij je Jensen podcasts nog maar kunt kijken.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik meestal gewoon deze
https://brakofcorona.nl/
Twee weken ziek is toch wel stevig...zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef BlackNero het volgende:
Volgens mij heeft die 25-jarige er een stuk minder last van gehad.
In het laatste Fvd-journaal reageerde Baudet op Jensen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De meesten zeggen lichtjes last te hebben!
Niet kijken maat fuck Jensen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het komt uit China hè.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Heb het idee dat het originele virus in Italië sterker is?
Ze zijn daar 2 weken verder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:30 schreef matthijst het volgende:
Bejaarden maken zich vooral zorgen dat het nu opvalt als ze voorkruipen in de supermarkt.
Letten niet op.quote:
Toch klinkt het niet als een aan te bevelen gok.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Of Italianen zwakkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Nee. Die vinden dan dat ze dat recht hebben omdat ze de oorlog nog hebben meegemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Letten niet op.
Weten de regels niet.
Kijken je verdwaasd aan.
Dat schijnt een feit te zijn... oudere bevolking!quote:
Ten opzichte van die oudere meneer. Die kon echt niets meer. De andere kon nog lopen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee weken ziek is toch wel stevig...zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Kijken waard?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In het laatste Fvd-journaal reageerde Baudet op Jensen.
Ik ook niet, hooguit 2 dagen is een "normale" griep bij mijquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee weken ziek is toch wel stevig...zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Dan gaat het sneller hequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef matthijst het volgende:
Ja slim man, alle bejaarden bij elkaar.
Je kijkt te veel naar Jensen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Hebben ze misschien expres extra zieken gekozen om ons bang te maken?!
Die spaanse dame keek wat bevredigend!
Ik zag bij de Hema een heel lief oud vrouwtje allemaal stukken kaas en sushi in d'r tas gooien en ging toen alleen een klein dingetje afrekenen. Ik zeg nog tegen de kassière die madam heeft d'r tas volgeladen maar ze geloofden me niet en lieten haar gewoon gaan.quote:
Af en toe komt er wel een interessante vraag voorbij, over met welke partijen Forum een coalitie denkt te vormen en dergelijke. Ik heb het op de achtergrond staan en vang zo nu en dan wat op. Verder niet echt denk ik.quote:
Wacht maar, het echte verhaal komt wel!quote:
Hebben ze voor niets jaren zo gezond gegeten met olijfolie enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Dat schijnt een feit te zijn... oudere bevolking!
waarschijnlijk verderop de duiven ermee gevoerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag bij de Hema een heel lief oud vrouwtje allemaal stukken kaas en sushi in d'r tas gooien en ging toen alleen een klein dingetje afrekenen. Ik zeg nog tegen de kassière die madam heeft d'r tas volgeladen maar ze geloofden me niet en lieten haar gewoon gaan.
Ik ga niet op m'n knieën.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je er nog in wil moet je mailen.
Goeie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan je moeder
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan je moeder
Saskia is misschien wel mijn favoriete twitteraarquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Saskia is de tante op een verjaardag waar je graag naast zit.
Doe haar de groeten .quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik zie haar in het echt regelmatig in Amsterdam
100%quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Saskia is misschien wel mijn favoriete twitteraar
Doe maar even de groeten van de FOK Influencer. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vraagt ze per kwartier?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de jaren 40 had dat lieve oude vrouwtje wel geweten hoe ze met dit soort verraad moest afrekenen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag bij de Hema een heel lief oud vrouwtje allemaal stukken kaas en sushi in d'r tas gooien en ging toen alleen een klein dingetje afrekenen. Ik zeg nog tegen de kassière die madam heeft d'r tas volgeladen maar ze geloofden me niet en lieten haar gewoon gaan.
Dit is niet nodig. Als ik zo had gekickt op dit soort posts had ik mezelf allang opgesloten.quote:
Hele dag door tot er niks meer uitkomtquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
Zouden jullie Welmoed aandrukken en zo ja hoe vaak per dag?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
Zegt niet zoveel neequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
28 pagina strafblad, wat houdt dat in. Hoeveel pagina's is één straf
Hangt van het lettertype af.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Comic sansquote:
ziet er wel geil uit vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
@napoleonfourquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Een straf is ongeveer een regel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Was @ties02 hier nog maarquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Dat ligt er een beetje aan uit hoeveel overtredingen de straf bestaatquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Lucky you. De enige BN'er die ik vaak zie is Tim Hofman.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kinderen zijn minder vatbaarquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:43 schreef dvdfreak het volgende:
en een pedofiel/moordenaar hoeft alleen maar te schoffelen
Patrick Kluivert 240 uur taakstrafquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:43 schreef dvdfreak het volgende:
Zegt niet zoveel neequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Nicequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele dag door tot er niks meer uitkomt
Moooooordenaaaaar mooooordenaaaar Kluivert moordenaar!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moooooordenaaaaar mooooordenaaaar Kluivert moordenaar!
Kluivert in de cel. Autorijden kan die niet, verkrachten dan weer wel.
Kluivert mag ik oversteken. Ja of nee?
@:Caland hele kuip genot
En een kritische onderwerping door Wilfried de Jong.quote:
Theo Maasenquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lucky you. De enige BN'er die ik vaak zie is Tim Hofman.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:43 schreef dvdfreak het volgende:
Kwam Patrick niet zo lekker uit hèquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een kritische onderwerping door Wilfried de Jong.
Die man linksquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
In Oost-Grunn ook. Die gek had ook geen rijbewijs, APK, verzekering.
[..]
[ afbeelding ]
Leuk dat Davy ook in beeld komtquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
In Oost-Grunn ook. Die gek had ook geen rijbewijs, APK, verzekering.
[..]
[ afbeelding ]
koekoekquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat Davy ook in beeld komt
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moooooordenaaaaar mooooordenaaaar Kluivert moordenaar!
Kluivert in de cel. Autorijden kan die niet, verkrachten dan weer wel.
Kluivert mag ik oversteken. Ja of nee?
@:Caland hele kuip genot
Pauw heeft nu een vriendin hè. Hij is vast monogaam.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik wil Welmoed en Pauw samen zien
Welmoed glijdt van de stoel af als Pauw aan het woord is
Blijft mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |