Vind het met die karretjes niet veel beter. Zonder ben je veel beter in staat om mensen te ontwijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik moest verplicht een karretje nemen bij de supermarkt. Mensen die zonder karretje binnen komen, worden zeer direct de supermarkt uitgezet.
Nu er boetes zijn opgelegd voor bedrijven, nemen ze het opeens heel serieus.
Die karretjes zitten onder de corona.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik moest verplicht een karretje nemen bij de supermarkt. Mensen die zonder karretje binnen komen, worden zeer direct de supermarkt uitgezet.
Nee, van één dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Coco. het volgende:
Die 80 doden was toch over meerdere dagen?
Klopt maar mensen bleven uit zichzelf niet 1.5 meter van elkaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het met die karretjes niet veel beter. Zonder ben je veel beter in staat om mensen te ontwijken.
Ik ben erquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef Doublepain het volgende:
VBL ON TOUR!!
@:JANCEES
@:RENSAJACIED
@:CALAND
@:ONLOGISCH
@:SCRUMMIE2.1
@:KaPITEINTJE
@:LENNY_LEONARD
@:KINGROLAND
RELLEN!!!!
Zonder karretje kom je er niet, en als de karretjes op zijn, moet je wachten tot er een beschikbaar is. Best slim gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het met die karretjes niet veel beter. Zonder ben je veel beter in staat om mensen te ontwijken.
Die winkelmeisjes ontsmetten het na het gebruik ervan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die karretjes zitten onder de corona.
quote:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirusquote:Ook vandaag zijn veel overleden patiënten gemeld. Dit zijn echter meldingen van personen die verspreid over de afgelopen paar dagen overleden zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niet lekker, dus nu iemand die wel lekker is.
Ja, alleen behoorlijk kut omdat je nu dichter langs mensen af loopt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zonder karretje kom je er niet, en als de karretjes op zijn, moet je wachten tot er een beschikbaar is. Best slim gedaan.
[..]
Die winkelmeisjes ontsmetten het na het gebruik ervan.
Ik heb bij de supermarkt rechtsomkeert gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |