Gewoon niet naar gangpad waar al mensen staan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen behoorlijk kut omdat je nu dichter langs mensen af loopt.
Was dat de PLUS?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik moest verplicht een karretje nemen bij de supermarkt. Mensen die zonder karretje binnen komen, worden zeer direct de supermarkt uitgezet.
Nu er boetes zijn opgelegd voor bedrijven, nemen ze het opeens heel serieus.
Ik zou best een hele dag naar Jaap kunnen luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Eigenlijk moet alleen Jaap van Dissel aan het woord komen
Dat jouw post nog mag blijven staan in CORquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou best een hele dag naar Jaap kunnen luisteren
Wat een god is dat
JaapGOAT.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
Wat een god is dat
Oh gelukkig, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
Ja dat is nogal lastig in een supermarkt. En ik ga niet omkeren als een autist als er net in het gangpad waar ik moet zijn al wat mensen lopen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon niet naar gangpad waar al mensen staan.
eerder vandaag z'n college gevolgd?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een god is dat
Eigenlijk zou er 24/7 Jaap-TV moeten komen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een god is dat
Gelukkig is het in onze buurtsuper de Spar nooit zo druk. Dus kan je prima alleen door een gangpad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is nogal lastig in een supermarkt. En ik ga niet omkeren als een autist als er net in het gangpad waar ik moet zijn al wat mensen lopen.
Voor sluitingstijd gaan, tenzij je brood nodig hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:21 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb bij de supermarkt rechtsomkeert gemaakt.
Drommen vóór de winkel, wachtend om naar binnen te mogen.
Had geen zin daar tussen te gaan staan.
Appie, Jumbo, volgens mij allemaal.quote:
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Dat Corona valt dat ook onder de Basisverzekering? Oprechte vraag dit.
quote:
Nee alleen als je WA Casco hebtquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Yep, je hebt wel een eigen risico van 360 euro ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Dat gebeurde sowieso al, met dat karretje heb je in mijn supermarkt minder drukte, dus ja dat scheelt dan denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is nogal lastig in een supermarkt. En ik ga niet omkeren als een autist als er net in het gangpad waar ik moet zijn al wat mensen lopen.
Weet niet of een stukje corona op je polis staatquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Mwah, ik loop normaal gesproken met een mandje en dan kan ik prima mensen ontwijken. Met zo’n hele kar gaat dat gewoon niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat gebeurde sowieso al, met dat karretje heb je in mijn supermarkt minder drukte, dus ja dat scheelt dan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |