Wacht maar, het echte verhaal komt wel!quote:
Hebben ze voor niets jaren zo gezond gegeten met olijfolie enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Dat schijnt een feit te zijn... oudere bevolking!
waarschijnlijk verderop de duiven ermee gevoerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag bij de Hema een heel lief oud vrouwtje allemaal stukken kaas en sushi in d'r tas gooien en ging toen alleen een klein dingetje afrekenen. Ik zeg nog tegen de kassière die madam heeft d'r tas volgeladen maar ze geloofden me niet en lieten haar gewoon gaan.
Ik ga niet op m'n knieën.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je er nog in wil moet je mailen.
Goeie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan je moeder
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan je moeder
Saskia is misschien wel mijn favoriete twitteraarquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Saskia is de tante op een verjaardag waar je graag naast zit.
Doe haar de groeten .quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik zie haar in het echt regelmatig in Amsterdam
100%quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Saskia is misschien wel mijn favoriete twitteraar
Doe maar even de groeten van de FOK Influencer. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vraagt ze per kwartier?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de jaren 40 had dat lieve oude vrouwtje wel geweten hoe ze met dit soort verraad moest afrekenen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag bij de Hema een heel lief oud vrouwtje allemaal stukken kaas en sushi in d'r tas gooien en ging toen alleen een klein dingetje afrekenen. Ik zeg nog tegen de kassière die madam heeft d'r tas volgeladen maar ze geloofden me niet en lieten haar gewoon gaan.
Dit is niet nodig. Als ik zo had gekickt op dit soort posts had ik mezelf allang opgesloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |