Oh ja. Excuus aan Bill en Roger. Klinkt als een country-duo, trouwens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou nou. Je haalt Bill en Roger nu even door elkaar.
Daar heb jij weer gelijk in!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:53 schreef I het volgende:
[..]
Oh ik snap de kern van de boodschap ook zeker wel hoor. Maar om de schuld hiervan nou bij de gebruiker neer te leggen terwijl er echt al meer dan een half jaar issues zijn met irritante advertentie popups waardoor de site al amper bruikbaar is, én het dan ook nog eens op zo'n toon te durven mededelen, vind ik wel heel extreem.
Als de corona-crisis over is, wordt het tijd voor een ESF-Karaoke meetquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh ja. Excuus aan Bill en Roger. Klinkt als een country-duo, trouwens.
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je 14e huwelijk al weer?![]()
Ik beperk me met feliciteren tot de oneven huwelijken
Felicidades Strani y Stranita!quote:
Jaaaaaa dit wil ik ook nog steeds!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als de corona-crisis over is, wordt het tijd voor een ESF-Karaoke meet
Die sla ik over maar ik wil wél video-opnames zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed dat ijs_beer oplette, ik geloofde zo dat ik het gezegd had!
Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen dat wij totaal niet op elkaar lijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed dat ijs_beer oplette, ik geloofde zo dat ik het gezegd had!
Waarom reageer je nou op jezelf?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen dat wij totaal niet op elkaar lijken.![]()
Onbegrijpelijk dat iemand ons door elkaar kan halen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen dat wij totaal niet op elkaar lijken.![]()
Onbegrijpelijk dat iemand ons door elkaar kan halen.
Sinds wanneer is dat raar bij mij?quote:
Goed puntquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat raar bij mij?
Je kunt ook meedoen via livestreamquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:05 schreef Dave het volgende:
Een Koronake meet.![]()
Helaas heb ik dan al wat.
Weet niet of je er minder door gaat bijna panikeren, maar ik heb de procentuele stijgingen van de afgelopen 7 dagen eens op een rijtje gezet om het een beetje in perspectief te kunnen plaatsen:quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:06 schreef Dave het volgende:
Pushbericht: vandaag 18% nieuwe patiënten op de IC.
Het feit dat een pushbericht is doet me bijna panikeren, maar dan zal er wel weer de opmerkingen komen dat die getallen kunnen schommelen of zo.
Lamhapjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Thanks Lamhapjes, dat relativeert de boel weer.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
@Arizonaquote:
Lamhapjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Oh jij tagt haar nu weerquote:
De relatieve stijging vlakt dus af, dat is mooi. Hopelijk denken mensen nu niet bij al die nieuwsberichten van vandaag oh ik kan wel weer ... doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weet niet of je er minder door gaat bijna panikeren, maar ik heb de procentuele stijgingen van de afgelopen 7 dagen eens op een rijtje gezet om het een beetje in perspectief te kunnen plaatsen:
19 maart: 18.6%
20 maart: 33.8%
21 maart: 26.0%
22 maart: 14.4%
23 maart: 20.2%
24 maart: 12.1%
25 maart: 17.9%
(Bron: Grafiekje in dit artikel van Nu.nl)
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef summer52 het volgende:
Zucht...koop je een poezen mandje
[ afbeelding ]
En ligt Minous heerlijk in de hondenmand
[ afbeelding ]
*gaat alvast popcorn poffen*quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, prima zo, dan kunnen die twee straks hier komen ruziën.
80 doden, will do the trick. Mag je hopen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De relatieve stijging vlakt dus af, dat is mooi. Hopelijk denken mensen nu niet bij al die nieuwsberichten van vandaag oh ik kan wel weer ... doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Relativeert zeker, maar waarom nu.nl er dan een pushbericht aan wijdt...quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weet niet of je er minder door gaat bijna panikeren, maar ik heb de procentuele stijgingen van de afgelopen 7 dagen eens op een rijtje gezet om het een beetje in perspectief te kunnen plaatsen:
19 maart: 18.6%
20 maart: 33.8%
21 maart: 26.0%
22 maart: 14.4%
23 maart: 20.2%
24 maart: 12.1%
25 maart: 17.9%
(Bron: Grafiekje in dit artikel van Nu.nl)
Omdat SENSATIE!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Relativeert zeker, maar waarom nu.nl er dan een pushbericht aan wijdt...
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, prima zo, dan kunnen die twee straks hier komen ruziën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk experiment voor als je je morgen verveelt:quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh en @:Strani, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen!
Ik lust het wel, maar ik eet het liever niet. Sowieso eet ik liever niks van jonge dieren. Ik ben allesbehalve vegetarisch maar eet wel zo veel mogelijk van grotere dieren (kip eet ik soms maar niet al te vaak), omdat ik dan tenminste nog het gevoel heb dat je met meerdere mensen een dier 'deelt'.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:01 schreef Arizona het volgende:
Ik wandelde vandaag nog langs de lammetjes en ik moest nog aan Roger denken![]()
Maar om er serieus op in te gaan: ik lust dus echt geen lamsvlees (of schapenvlees). Ik vind er zo'n vieze grondsmaak aan zitten. Ik heb dus wel eens een lamskoteletje geprobeerd maar ik lustte het echt niet.
Schitterend!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Leuk experiment voor als je je morgen verveelt:
Haha, mooi dit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je Grazzie!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:05 schreef grazz het volgende:
@:I welkom terug en hopelijk kun je alsnog snel worden geholpen!
@:Strani Gefelicteerd!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |