SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CAptain JackDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
oke ik lees ook dat vastgestelde overledenen momenteel langer liggen doordat de begrafenisondernemers ook overwerkt zijn.
dan hoop ik dan het dat laatste is en niet dat er personeelsleden tijden niet bij die oudjes zijn geweest en niet wisten dat ze waren overledenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nouja ik heb eerder verhalen gehoord dat zorgmedewerkers massaal vluchten . Best wel treurigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:22 schreef Nizno het volgende:
oke ik lees ook dat vastgestelde overledenen momenteel langer liggen doordat de begrafenisondernemers ook overwerkt zijn.
dan hoop ik dan het dat laatste is en niet dat er personeelsleden tijden niet bij die oudjes zijn geweest en niet wisten dat ze waren overledenZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb daar wel verhalen over gelezen van de Spaanse griep....gruwelijk dat ze dan gewoon geen ruimte hebben om mensen te begraven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:22 schreef Nizno het volgende:
dan hoop ik dan het dat laatste is en niet dat er personeelsleden tijden niet bij die oudjes zijn geweest en niet wisten dat ze waren overleden
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja ik heb eerder verhalen gehoord dat zorgmedewerkers massaal vluchten . Best wel treurig
maar aan de andere kant, je mag als zorgmedewerker jezelf ook niet in gevaar brengen want dan kun je ook niet meer helpen dus ergens diep in de verte van mn verstand zie ik ook wel ietwat logicaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is inderdaad wel treurig.. ik snap dat gewoon niet zoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja ik heb eerder verhalen gehoord dat zorgmedewerkers massaal vluchten . Best wel treurig![]()
Ja heel vervelend om te zeggen, ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd
maar aan de andere kant, je mag als zorgmedewerker jezelf ook niet in gevaar brengen want dan kun je ook niet meer helpen dus ergens diep in de verte van mn verstand zie ik ook wel ietwat logicaZonder wrijving geen glans![]()
Bang, paniek, eigen veiligheid voorop..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel treurig.. ik snap dat gewoon niet zoZonder wrijving geen glans![]()
las ook al berichten van het rode kruis dat mond op mond beademing momenteel ook niet geadviseerd wordt voor ehbo-ersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja heel vervelend om te zeggen, ik ook.
niet iedereen heeft een beademingszak bij zichOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
las ook al berichten van het rode kruis dat mond op mond beademing momenteel ook niet geadviseerd wordt voor ehbo-ers
niet iedereen heeft een beademingszak bij zichZonder wrijving geen glans![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1535 / 8825
2. PlymouthFury / 1046 / 6075
3. devzero / 710 / 2877
4. FreshFruit / 690 / 4920
5. skysherrif / 608 / 5140
6. aKboR / 569 / 3207
7. engine / 521 / 2816
8. Nizno / 520 / 5557
9. dud0r / 520 / 3833
10. Dr.Mikey / 482 / 3222
11. Jippie68 / 398 / 3726
12. mario390 / 363 / 3006
13. Mrsloveable / 331 / 2642
14. madam-april / 227 / 3018
15. Mickytjuh / 191 / 1941
16. 88-4 / 189 / 1733
17. moemoe / 177 / 671
18. PoezeligDing / 163 / 1203
19. hemarookworst / 158 / 1199
20. Limoentjuh / 158 / 1551SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
16e
Bedankt monitor
het is gewoon een rotsituatiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nopequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen we voorlopig niet uit ook
en weet je als ik nou zeker zou weten dat ik er met thuisisolatie door heen zou komen zou ik zeggen, hoppa doe mij die griep en als ik dan het gehad heb kan ik helpen in dingen maar ja...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zijn er meerdere denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke lied is can see fire in your eyes?![]()
Ja herkenbaar. Ik wil ook weten of mijn vriendin en dochter het al hebben gehad. Dit schiet echt niet op zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope
en weet je als ik nou zeker zou weten dat ik er met thuisisolatie door heen zou komen zou ik zeggen, hoppa doe mij die griep en als ik dan het gehad heb kan ik helpen in dingen maar ja...Zonder wrijving geen glans![]()
Het ziekteverloop is te onverspelbaar om je er vrijwillig aan bloot te stellenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope
en weet je als ik nou zeker zou weten dat ik er met thuisisolatie door heen zou komen zou ik zeggen, hoppa doe mij die griep en als ik dan het gehad heb kan ik helpen in dingen maar ja...![]()
Helaas niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen we voorlopig niet uit ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
snap ik iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ik wil ook weten of mijn vriendin en dochter het al hebben gehad. Dit schiet echt niet op zo.
ik woon alleen, zorg dat ik niet met moeders die in de zorg werkt in contact kom ook niet indirect.
maar ja. risico dat het zwaarder wordt dan wat ik thuis uit kan zieken en dan het zorgpersoneel extra zou belasten is ook niet de bedoeling.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het ziekteverloop is te onverspelbaar om je er vrijwillig aan bloot te stellenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Precies, veiligheid voor alles!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik idd
ik woon alleen, zorg dat ik niet met moeders die in de zorg werkt in contact kom ook niet indirect.
maar ja. risico dat het zwaarder wordt dan wat ik thuis uit kan zieken en dan het zorgpersoneel extra zou belasten is ook niet de bedoeling.Zonder wrijving geen glans![]()
niet meteen in paniek schieten schat'quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Mo0nlight het volgende:
krijg ik n appje in de fam app waarin zus aangeeft dat zij symptomen heeft.. O m g
er gaat ook een griep rond waarin bepaalde verschijnselen bij horenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Precies, veiligheid voor alles!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik idd
maar ja. risico dat het zwaarder wordt dan wat ik thuis uit kan zieken en dan het zorgpersoneel extra zou belasten is ook niet de bedoeling.Het lullige is dat er ook nog de seizoensgriep heerst nu. Haal jij ze even uit elkaar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Mo0nlight het volgende:
krijg ik n appje in de fam app waarin zus aangeeft dat zij symptomen heeft.. O m g
Zonder wrijving geen glans![]()
Oh bah dat is naar..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Mo0nlight het volgende:
krijg ik n appje in de fam app waarin zus aangeeft dat zij symptomen heeft.. O m g![]()
![]()
Ja dat maakt het inderdaad enorm lastig nu..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, veiligheid voor alles!
[..]
Het lullige is dat er ook nog de seizoensgriep heerst nu. Haal jij ze even uit elkaar?![]()
ben blij dat ik die griep dus blijkbaar al had eind febquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lullige is dat er ook nog de seizoensgriep heerst nu. Haal jij ze even uit elkaar?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hopelijk is dat het dan. dankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet meteen in paniek schieten schat'
er gaat ook een griep rond waarin bepaalde verschijnselen bij horenja doe ik wel even ha !quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, veiligheid voor alles!
[..]
Het lullige is dat er ook nog de seizoensgriep heerst nu. Haal jij ze even uit elkaar?Ja.. schrok me rotquote:![]()
je eigen woordenquote:quote:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier in de supermarkt verplicht met karretje boodschappen doen![]()
En karretje en scanapparaat wordt ook ontsmet...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
O dat is naar Moon. Maar er heerst ook een andere griep hè. Hou daar maar aan vast 😘quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Mo0nlight het volgende:
krijg ik n appje in de fam app waarin zus aangeeft dat zij symptomen heeft.. O m gWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijdens het griepseizoen heersen ook altijd meerde soorten griepvirussen.. dus als je nu ziek zou worden zou dat net zo goed gewoon een ander influenzavirus kunnen zijn..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben blij dat ik die griep dus blijkbaar al had eind feb![]()
dankje dotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar Moon. Maar er heerst ook een andere griep hè. Hou daar maar aan vast 😘![]()
![]()
Denk dat iedereen dat heel graag wil weten Haag ellendig dat het niet met een simpel bloedtesten te doen is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ik wil ook weten of mijn vriendin en dochter het al hebben gehad. Dit schiet echt niet op zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel fijn dat het elke keer wordt ontsmet. Ben benieuwd hoe dat hier gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef 88-4 het volgende:
Hier in de supermarkt verplicht met karretje boodschappen doen![]()
En karretje en scanapparaat wordt ook ontsmet...
Voor kleine winkeltjes zal het lastig zijn met 1 klant per 10 m2![]()
Dat mogen ze blijven doen, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat het elke keer wordt ontsmet. Ben benieuwd hoe dat hier gaat.
Voor kleine winkeltjes zal het lastig zijn met 1 klant per 10 m2De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Wij zijn vanaf de herfst tot een paar weken geleden echt om de haverklap ziek geweest hier in huis.. ik heb zelf volgens mij 4x een week op bed gelegen en de meiden nog wel vaker..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:40 schreef Jippie68 het volgende:
Heb de indruk dat er deze 'winter' al 5 verschillende griepvarianten zijn langsgeweest![]()
Als iedereen zich daar dan ook aan houd..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat het elke keer wordt ontsmet. Ben benieuwd hoe dat hier gaat.
Voor kleine winkeltjes zal het lastig zijn met 1 klant per 10 m2![]()
twitter is mijn vriendjequote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Komt nog wel maar m.i.z veel te laat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat heel graag wil weten Haag ellendig dat het niet met een simpel bloedtesten te doen is.Zonder wrijving geen glans![]()
neuj vriendinnetjes heb ik seks meequote:
dat doe ik niet met twitter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit vind ik echt een ongelooflijke FAAL !twitter:Nieuwsuur twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:42:14Een corona-onderzoek van het RIVM dat belangrijk is voor de beslissing of scholen na 6 april weer open gaan, is pas vandaag van start gegaan, laat het RIVM weten aan #Nieuwsuur. Het duurt nog zeker zes weken voordat er resultaten zijn. https://t.co/4RsKGuIszU reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Groet ook nooit terug he die mario![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj vriendinnetjes heb ik seks mee
dat doe ik niet met twitterHahaha goed punt
![]()
Precies! Mijn man en jongste zoon waren beiden doodziek na een bezoek aan de Arena, was vlak voordat de griepprik werd gegeven (die was ook laat vorig jaar) mijn jongste kreeg toen ook in no time een longontsteking en super kortademig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij zijn vanaf de herfst tot een paar weken geleden echt om de haverklap ziek geweest hier in huis.. ik heb zelf volgens mij 4x een week op bed gelegen en de meiden nog wel vaker..![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Groet ook nooit terug he die mario![]()
![]()
![]()
ook weer zo lekker duidelijk.. heerlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vind ik echt een ongelooflijke FAAL !twitter:Nieuwsuur twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:42:14Een corona-onderzoek van het RIVM dat belangrijk is voor de beslissing of scholen na 6 april weer open gaan, is pas vandaag van start gegaan, laat het RIVM weten aan #Nieuwsuur. Het duurt nog zeker zes weken voordat er resultaten zijn. https://t.co/4RsKGuIszU reageer retweet
![]()
![]()
Conclusie; de zomervakantie is begonnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ook weer zo lekker duidelijk.. heerlijkZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
govver
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Conclusie; de zomervakantie is begonnen![]()
![]()
Ik denk niet dat die scholen opengaan dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volg jij bepaalde twitteraars? Kijk sinds kort ook weer regelmatig op Twitter, maar er staat echt veel 'bagger' tussen.quote:![]()
Nee dat rekken ze sowieso tot na de meivakantie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die scholen opengaan dan...Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Ja daar ziet het wel naar uit..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Conclusie; de zomervakantie is begonnen![]()
Met de afgelaste CE's zou ik destijds wel hard falen. Scoorde best goed op CE en slecht met schoolexamen, blij dat ik nu niet in mijn examenjaar zitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..![]()
ja ik heb een stuk of 300 mensen die ik volg door de jaren heenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volg jij bepaalde twitteraars? Kijk sinds kort ook weer regelmatig op Twitter, maar er staat echt veel 'bagger' tussen.
waaronder een aantal BNers en structurele grappenmakers
destijds ging ik gelukkig prima de examens in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Met de afgelaste CE's zou ik destijds wel hard falen. Scoorde best goed op CE en slecht met schoolexamen, blij dat ik nu niet in mijn examenjaar zit
maar zou wel een lagere cijferlijst hebben gehad, heb er een paar omhoog kunnen halen door de CE'sOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Inhaalslag straks? Ze kunnen toch niet alle kinderen laten zitten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..![]()
klassen zullen echt wel over gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..
Idd een inhaalslag maken, iets minder creatieve dingen. en begin van groep 4 zal de leraar er ook wel een beetje rekening mee houden en nog wat bijschaven.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ging met kutcijfers eindexamen in en leerde daar teringhard voor en uiteindelijk heel nipt geslaagd![]()
Is al duidelijk...althans in groep 8 waar de citotoets niet doorgaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Inhaalslag straks? Ze kunnen toch niet alle kinderen laten zitten?
De leraren nemen die beslissing denk ik voor de overige groepen (?)De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik had mijn havo dan niet gehaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Met de afgelaste CE's zou ik destijds wel hard falen. Scoorde best goed op CE en slecht met schoolexamen, blij dat ik nu niet in mijn examenjaar zitik stond een 3,5 voor m&o
ik haalde een 9 op mijn CE
![]()
![]()
Ja, ben nu ook twitteraars aan het 'uitsorteren' want een hoop passen zo op COR thuis met hun doemdenken en negativiteit. Begrijp best dat mensen angstig zijn en neem dat ook serieus. Maar sommigen rellen gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb een stuk of 300 mensen die ik volg door de jaren heen
waaronder een aantal BNers en structurele grappenmakers![]()
hoop dan dat er iets als een zomerschool komtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..Uw ADH vitamine Worst
Tsja...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..Zonder wrijving geen glans![]()
Mag hopen van niet. Mensen zijn na dit gedoe echt toe aan vakantie. Als dat tegen die tijd wel mogelijk is. Als...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop dan dat er iets als een zomerschool komtZonder wrijving geen glans![]()
klopt, maar die ben ik dan ook wel snel kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ben nu ook twitteraars aan het 'uitsorteren' want een hoop passen zo op COR thuis met hun doemdenken en negativiteit. Begrijp best dat mensen angstig zijn en neem dat ook serieus. Maar sommigen rellen gewoon.
gelukkig ben ik al 9 jaar op twitter en weet ik wel een beetje welke wel en niet te vertrouwenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er lopen heel wat gekken rond op twitterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ben nu ook twitteraars aan het 'uitsorteren' want een hoop passen zo op COR thuis met hun doemdenken en negativiteit. Begrijp best dat mensen angstig zijn en neem dat ook serieus. Maar sommigen rellen gewoon.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef mario390 het volgende:
hoe heet de VROUW VAN EN KROKODILVANGER?![]()
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had mijn havo dan niet gehaaldik stond een 3,5 voor m&o
ik haalde een 9 op mijn CE
Uw ADH vitamine Worst
zeik niet joh, je bent die kinderen straks zo zat dat je graa zonder de kinderen op vakantie gaat terwijl die op zomerschool zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Mensen zijn na dit gedoe echt toe aan vakantie. Als dat tegen die tijd wel mogelijk is. Als...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Inhaalslag straks? Ze kunnen toch niet alle kinderen laten zitten?Ja lijkt me dat ze dat inderdaad zo gaan doen.. maar goed we gaan het zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
klassen zullen echt wel over gaan.
Idd een inhaalslag maken, iets minder creatieve dingen. en begin van groep 4 zal de leraar er ook wel een beetje rekening mee houden en nog wat bijschaven.![]()
Ik bou er ook ernstig rekening mee dat vakantie dit jaar lastig wordt, waar zou je trouwens veilig kunnen gaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Mensen zijn na dit gedoe echt toe aan vakantie. Als dat tegen die tijd wel mogelijk is. Als...![]()
Ik heb mijn vakantie maar opgeschort
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef Nizno het volgende:
zeik niet joh, je bent die kinderen straks zo zat dat je graa zonder de kindere
[..]
n op vakantie gaat terwijl die op zomerschool zitten.
sowieso is dat nog wel bij groep 3 te doen, groep 6 of 7 wordt wel lastigerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Ja lijkt me dat ze dat inderdaad zo gaan doen.. maar goed we gaan het zien.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik bou er ook ernstig rekening mee dat vakantie dit jaar lastig wordt, waar zou je trouwens veilig kunnen gaan?Zonder wrijving geen glans![]()
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.quote:![]()
heuj lexquote:
Ja klopt inderdaad..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso is dat nog wel bij groep 3 te doen, groep 6 of 7 wordt wel lastiger![]()
Dit jaar gewoon geen vakantie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.Zonder wrijving geen glans![]()
Tentje in de tuinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.
allang blij dat mijn oudste neef in gr 8 zit en iets te slim is voor zn leeftijd en de jongste leert ook snel dus die redt het ook wel van 5 naar 6quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef mario390 het volgende:
VROUW VAN KROKODILFANGER HEET ::: ?
ALI GATOR
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ben je deze zomer geweest?
Tuinesië
Vlak onder balkonia![]()
Er is een land waar geen Corona is....beetje koud dat dan wel weer.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik denk dat er veel thuis zullen blijven!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.Sweet but not that sweet !![]()
Welke?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:04 schreef 88-4 het volgende:
[..]![]()
Er is een land waar geen Corona is....beetje koud dat dan wel weer.Zonder wrijving geen glans![]()
Groenlandquote:
ik ga een broodje kaas salami eten
hongerigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eeetse..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
snelle wijzigingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef Nizno het volgende:
ik ga een broodje kaas salami eten
hongerig
ik zag nog paturain en rijstwafels. ook lekker
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ben je deze zomer geweest?
Tuinesië
Vlak onder balkonia![]()
![]()
quote:txquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
boeboe
Mijn reisplannen voor dit jaar zijn zelfde als de afgelopen jarenUw ADH vitamine Worst
Enkele reis snert?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn reisplannen voor dit jaar zijn zelfde als de afgelopen jarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja we kunnen er wel om lachen, maar ex zou 3 week in mei vakantie hebben, daarvan heeft ze al het idee dat ze 1 weekje neemt en het tuinesia op noord gaat worden.
Maar ja... ook maar zien of ze hier echt heen kan (als 1 van ons klachten heeft is dat natuurlijk niet handig) of dat ze toch balkonia op oost gaat krijgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zet even een muziekje op
Zolderkamer?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Wij zouden in de mei vakantie richting Brabant en dan naar de efteling....De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
via waar aangeschaft?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef madam-april het volgende:
Ik heb kaartjes voor Madurodam, maar die zijn maar tot 31maart geldigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Madurodam wou ik ook nog heen![]()
Niet te geloven dit....De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
klinkt hol hierOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
EchoooooooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jajajajajajajajaja......De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
De hele dag ook...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja hoorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tsjaa. 2020 gaan we ons leven lang niet meer vergeten...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
nee klopt,
class of 2019
class of corona
class of 2021Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef Nizno het volgende:
nee klopt,
class of 2019
class of corona
class of 2021![]()
![]()
![]()
hmz. nou ja gelukkig dan in elk geval geen geld kwijt van de aanschaf.. zonde welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
We hadden ze gewonnen bij de Vriendenloterij.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar komt het idd wel op neer jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef Nizno het volgende:
nee klopt,
class of 2019
class of corona
class of 2021![]()
Ik vraag me af hoe 2021 eruit gaat zien... (of is dat doemdenken? )De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
kom je volgend jaar op je vervolg opleiding aanquote:
alle jaren van die studie krijg je toch te horen... ow ja jullie hebben niet eens examens gedaan dus tis maar de vraag of jullie dat en dat wel wetenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee klopt. Ik heb Madurodam gemaild of het mogelijk is om, als het park weer open is, nieuwe toegangskaarten te krijgen. Ik ga er niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz. nou ja gelukkig dan in elk geval geen geld kwijt van de aanschaf.. zonde wel![]()
Ja precies..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom je volgend jaar op je vervolg opleiding aan
alle jaren van die studie krijg je toch te horen... ow ja jullie hebben niet eens examens gedaan dus tis maar de vraag of jullie dat en dat wel weten![]()
in elk geval is het niet nodig om zo te denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Daar komt het idd wel op neer ja![]()
Ik vraag me af hoe 2021 eruit gaat zien... (of is dat doemdenken? )snap dat je dat idd probeert, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb Madurodam gemaild of het mogelijk is om, als het park weer open is, nieuwe toegangskaarten te krijgen. Ik ga er niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is ook zo. De wereld is idd veel verder dan 100 jaar geleden...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
in elk geval is het niet nodig om zo te denken.
[..]
snap dat je dat idd probeert, nee heb je, ja kun je krijgenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
we zullen het gewoon allemaal wel beleven.
niet te ver vooruit lopen op de zakenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Idd...eigenlijk alleen maar positief als je het gaat vergelijken met de spaanse griep.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:36 schreef Nizno het volgende:
we zullen het gewoon allemaal wel beleven.
niet te ver vooruit lopen op de zakenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ander onderwerpDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
verstandig
Het gaat nergens anders meer over in het nieuwsquote:
Ja. Over het weerrrrrr. Das te koud ook niet fijn. 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en weer een kriebel in de neus
zo leuk dat je er nu over nadenkt als je moet niezen
en nee ik weiger in mn elleboog te niezen want ik woon alleen en heb geen zin dat mn huispak onder de snotters zitOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit hadden we twee maanden terug moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Over het weerrrrrr. Das te koud ook niet fijn. 🤪
goed nieuw onderwerp ;POp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vannacht gaat het weer vriezen...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Jep.quote:
geen probleem met nachtvorst zolang de zon aanwezig is overdagOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker slapem peepz.
Ik kruip zo bij mn chick onder de dekens.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Autoruiten krabben morgenquote:![]()
Als je er überhaupt uit moet vroeg...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
lekker slapenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker slapem peepz.
Ik kruip zo bij mn chick onder de dekens.
Shit. Aloa is me weer voorbijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Echt ?quote:![]()
Wat een gevecht
maar even een stukje engels ziekenhuisje kijkenu op de EROp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waar is die Panter?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Veel kijk plezierquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:54 schreef Nizno het volgende:
maar even een stukje engels ziekenhuisje kijkenu op de ERWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en de rest
tis hier ietwat leegOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rustig idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
blijf hier in de tussentijd ook wel meelezenquote:
zo snel gaat het toch niet nu
en daar is koetje weer wakker geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maybe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar is koetje weer wakker geworden.![]()
![]()
jaja
blokken met jaja is zo leegOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bolk die NiznoDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
PIEPPPPPPPP
Hey HoooDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
hooo heyOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Moe
dan moet je gaan slapen heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Logisch idd..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Tips zijn welkomDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Klein bolkje dan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
BolkingDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
en ineens vond mn laptop dat er best even opnieuw kon opstartenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Misschien wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:14 schreef devzero het volgende:
Gaat @:inverhouse volgende maand weer meedoen?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Je laptop kon de bagger hier even niet aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef Nizno het volgende:
en ineens vond mn laptop dat er best even opnieuw kon opstarten![]()
blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je laptop kon de bagger hier even niet aan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar gaan mijn punten
Huhquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
OjeeDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
voor gluurdingen hoef ik niet op te passenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet nizno oppassen dat ze @:sos niet raakt die daar net staat te glurenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waar is Sos eigenlijk?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Je hebt 5 pitbulls die hongerig rond je huis lopen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor gluurdingen hoef ik niet op te passen![]()
![]()
sowiesoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt 5 pitbulls die hongerig rond je huis lopen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat een wereld.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
en 5 pitbullsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft net een laptop op zijn hoofd gekregenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat een ellende.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ach ja, moet er maar niet gegluurd wordenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jij verwacht dat die 5 bulls van mij zich druk maken over een uiterlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Als die niet gillend jankend zijn weggerend toen ze hem zagenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar druk om makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet nizno oppassen dat ze @:sos87 niet raakt die daar net staat te gluren
Uw ADH vitamine Worst
dit iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
ik geef nu een bolk.
MENSCHENDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik zie tegenwoordig alleen nog maar mensen via zoomquote:Zal ik nog maar even naar de supermarkt lopen, gewoon om even te kletsen met een caissière
![]()
Doei
bevalt me prima die panda'squote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Echt he, mensen die zich niet 24/7 laten omringen door panda's.
boe
Ik ga maar eens slapen zo
ja dag hoorquote:
33 keer denk ik .quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
het wordt steeds gekker met die leenwoordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Aloe = aardappel in het Hindoestaans.
Welterusten mensensweet dreams
En een aloa is een onrijpe peer in Hindoestaans? Toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Aloe = aardappel in het Hindoestaans.
![]()
Bye dear! Sweet dreams.quote:Maybe?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En een aloa is een onrijpe peer in Hindoestaans? Toch?![]()
![]()
Klopt devzero is een zure appel geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En een aloa is een onrijpe peer in Hindoestaans? Toch?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat is correct, ik had wel onderzoek gedaan toen ik deze nick namquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:33 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Klopt devzero is een zure appel geloof ik.![]()
ahh cutequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is correct, ik had wel onderzoek gedaan toen ik deze nick namDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Moemoe is lekker puntjes aan het hamsteren
![]()
Is dit spam?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
grinnik weet ik tochquote:
Jepquote:
BolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
JepDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
@mario390
haal eens punten jongen!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
PuntjesdagDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee is te makkelijk nu, dan heeft ie geen redenen om te stampvoetenquote:Uw ADH vitamine Worst
hij had natuurlijk ook weinig geslapenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
VolDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
nee hoorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: