via waar aangeschaft?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef madam-april het volgende:
Ik heb kaartjes voor Madurodam, maar die zijn maar tot 31maart geldig
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef Nizno het volgende:
nee klopt,
class of 2019
class of corona
class of 2021
hmz. nou ja gelukkig dan in elk geval geen geld kwijt van de aanschaf.. zonde welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
We hadden ze gewonnen bij de Vriendenloterij.
Daar komt het idd wel op neer jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef Nizno het volgende:
nee klopt,
class of 2019
class of corona
class of 2021
kom je volgend jaar op je vervolg opleiding aanquote:
Nee klopt. Ik heb Madurodam gemaild of het mogelijk is om, als het park weer open is, nieuwe toegangskaarten te krijgen. Ik ga er niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz. nou ja gelukkig dan in elk geval geen geld kwijt van de aanschaf.. zonde wel
Ja precies..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom je volgend jaar op je vervolg opleiding aan
alle jaren van die studie krijg je toch te horen... ow ja jullie hebben niet eens examens gedaan dus tis maar de vraag of jullie dat en dat wel weten
in elk geval is het niet nodig om zo te denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Daar komt het idd wel op neer ja![]()
Ik vraag me af hoe 2021 eruit gaat zien... (of is dat doemdenken? )
snap dat je dat idd probeert, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb Madurodam gemaild of het mogelijk is om, als het park weer open is, nieuwe toegangskaarten te krijgen. Ik ga er niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis..
Is ook zo. De wereld is idd veel verder dan 100 jaar geleden...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
in elk geval is het niet nodig om zo te denken.
[..]
snap dat je dat idd probeert, nee heb je, ja kun je krijgen
Idd...eigenlijk alleen maar positief als je het gaat vergelijken met de spaanse griep.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:36 schreef Nizno het volgende:
we zullen het gewoon allemaal wel beleven.
niet te ver vooruit lopen op de zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |