Ik denk niet dat die scholen opengaan dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vind ik echt een ongelooflijke FAAL !twitter:Nieuwsuur twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:42:14Een corona-onderzoek van het RIVM dat belangrijk is voor de beslissing of scholen na 6 april weer open gaan, is pas vandaag van start gegaan, laat het RIVM weten aan #Nieuwsuur. Het duurt nog zeker zes weken voordat er resultaten zijn. https://t.co/4RsKGuIszU reageer retweet
Volg jij bepaalde twitteraars? Kijk sinds kort ook weer regelmatig op Twitter, maar er staat echt veel 'bagger' tussen.quote:
Nee dat rekken ze sowieso tot na de meivakantie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die scholen opengaan dan...
Ja daar ziet het wel naar uit..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Conclusie; de zomervakantie is begonnen
ja ik heb een stuk of 300 mensen die ik volg door de jaren heenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volg jij bepaalde twitteraars? Kijk sinds kort ook weer regelmatig op Twitter, maar er staat echt veel 'bagger' tussen.
destijds ging ik gelukkig prima de examens in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Met de afgelaste CE's zou ik destijds wel hard falen. Scoorde best goed op CE en slecht met schoolexamen, blij dat ik nu niet in mijn examenjaar zit
Inhaalslag straks? Ze kunnen toch niet alle kinderen laten zitten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..
klassen zullen echt wel over gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of mijn oudste wel overgaat naar groep 4 dan, of dat de hele klas groep 3 over moet gaan doen.. want ze krijgen nu natuurlijk wel thuis les enzo.. maar ze leren thuis toch wel minder dan op school..
Is al duidelijk...althans in groep 8 waar de citotoets niet doorgaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Inhaalslag straks? Ze kunnen toch niet alle kinderen laten zitten?
Ik had mijn havo dan niet gehaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Met de afgelaste CE's zou ik destijds wel hard falen. Scoorde best goed op CE en slecht met schoolexamen, blij dat ik nu niet in mijn examenjaar zit
Ja, ben nu ook twitteraars aan het 'uitsorteren' want een hoop passen zo op COR thuis met hun doemdenken en negativiteit. Begrijp best dat mensen angstig zijn en neem dat ook serieus. Maar sommigen rellen gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb een stuk of 300 mensen die ik volg door de jaren heen
waaronder een aantal BNers en structurele grappenmakers
hoop dan dat er iets als een zomerschool komtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Tsja...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Mag hopen van niet. Mensen zijn na dit gedoe echt toe aan vakantie. Als dat tegen die tijd wel mogelijk is. Als...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop dan dat er iets als een zomerschool komt
klopt, maar die ben ik dan ook wel snel kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ben nu ook twitteraars aan het 'uitsorteren' want een hoop passen zo op COR thuis met hun doemdenken en negativiteit. Begrijp best dat mensen angstig zijn en neem dat ook serieus. Maar sommigen rellen gewoon.
Er lopen heel wat gekken rond op twitterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ben nu ook twitteraars aan het 'uitsorteren' want een hoop passen zo op COR thuis met hun doemdenken en negativiteit. Begrijp best dat mensen angstig zijn en neem dat ook serieus. Maar sommigen rellen gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |