ben blij dat ik die griep dus blijkbaar al had eind febquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lullige is dat er ook nog de seizoensgriep heerst nu. Haal jij ze even uit elkaar?
Hopelijk is dat het dan. dankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet meteen in paniek schieten schat'
er gaat ook een griep rond waarin bepaalde verschijnselen bij horen
ja doe ik wel even ha !quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, veiligheid voor alles!
[..]
Het lullige is dat er ook nog de seizoensgriep heerst nu. Haal jij ze even uit elkaar?
Ja.. schrok me rotquote:
je eigen woordenquote:
quote:
quote:
O dat is naar Moon. Maar er heerst ook een andere griep hè. Hou daar maar aan vast 😘quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Mo0nlight het volgende:
krijg ik n appje in de fam app waarin zus aangeeft dat zij symptomen heeft.. O m g
Tijdens het griepseizoen heersen ook altijd meerde soorten griepvirussen.. dus als je nu ziek zou worden zou dat net zo goed gewoon een ander influenzavirus kunnen zijn..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben blij dat ik die griep dus blijkbaar al had eind feb
dankje dotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar Moon. Maar er heerst ook een andere griep hè. Hou daar maar aan vast 😘
Denk dat iedereen dat heel graag wil weten Haag ellendig dat het niet met een simpel bloedtesten te doen is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ik wil ook weten of mijn vriendin en dochter het al hebben gehad. Dit schiet echt niet op zo.
Dat is wel fijn dat het elke keer wordt ontsmet. Ben benieuwd hoe dat hier gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef 88-4 het volgende:
Hier in de supermarkt verplicht met karretje boodschappen doen![]()
En karretje en scanapparaat wordt ook ontsmet...
Dat mogen ze blijven doen, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat het elke keer wordt ontsmet. Ben benieuwd hoe dat hier gaat.
Voor kleine winkeltjes zal het lastig zijn met 1 klant per 10 m2
Wij zijn vanaf de herfst tot een paar weken geleden echt om de haverklap ziek geweest hier in huis.. ik heb zelf volgens mij 4x een week op bed gelegen en de meiden nog wel vaker..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:40 schreef Jippie68 het volgende:
Heb de indruk dat er deze 'winter' al 5 verschillende griepvarianten zijn langsgeweest
Als iedereen zich daar dan ook aan houd..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat het elke keer wordt ontsmet. Ben benieuwd hoe dat hier gaat.
Voor kleine winkeltjes zal het lastig zijn met 1 klant per 10 m2
twitter is mijn vriendjequote:
Komt nog wel maar m.i.z veel te laat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat heel graag wil weten Haag ellendig dat het niet met een simpel bloedtesten te doen is.
neuj vriendinnetjes heb ik seks meequote:
Dit vind ik echt een ongelooflijke FAAL !twitter:Nieuwsuur twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:42:14Een corona-onderzoek van het RIVM dat belangrijk is voor de beslissing of scholen na 6 april weer open gaan, is pas vandaag van start gegaan, laat het RIVM weten aan #Nieuwsuur. Het duurt nog zeker zes weken voordat er resultaten zijn. https://t.co/4RsKGuIszU reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Groet ook nooit terug he die mario
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj vriendinnetjes heb ik seks mee
dat doe ik niet met twitter
Precies! Mijn man en jongste zoon waren beiden doodziek na een bezoek aan de Arena, was vlak voordat de griepprik werd gegeven (die was ook laat vorig jaar) mijn jongste kreeg toen ook in no time een longontsteking en super kortademig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij zijn vanaf de herfst tot een paar weken geleden echt om de haverklap ziek geweest hier in huis.. ik heb zelf volgens mij 4x een week op bed gelegen en de meiden nog wel vaker..
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Groet ook nooit terug he die mario
ook weer zo lekker duidelijk.. heerlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vind ik echt een ongelooflijke FAAL !twitter:Nieuwsuur twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:42:14Een corona-onderzoek van het RIVM dat belangrijk is voor de beslissing of scholen na 6 april weer open gaan, is pas vandaag van start gegaan, laat het RIVM weten aan #Nieuwsuur. Het duurt nog zeker zes weken voordat er resultaten zijn. https://t.co/4RsKGuIszU reageer retweet
Conclusie; de zomervakantie is begonnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ook weer zo lekker duidelijk.. heerlijk
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Conclusie; de zomervakantie is begonnen
Ik denk niet dat die scholen opengaan dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volg jij bepaalde twitteraars? Kijk sinds kort ook weer regelmatig op Twitter, maar er staat echt veel 'bagger' tussen.quote:
Nee dat rekken ze sowieso tot na de meivakantie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die scholen opengaan dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |