quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef mario390 het volgende:
hoe heet de VROUW VAN EN KROKODILVANGER?
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had mijn havo dan niet gehaaldik stond een 3,5 voor m&o
ik haalde een 9 op mijn CE
n op vakantie gaat terwijl die op zomerschool zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Mensen zijn na dit gedoe echt toe aan vakantie. Als dat tegen die tijd wel mogelijk is. Als...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Inhaalslag straks? Ze kunnen toch niet alle kinderen laten zitten?
Ja lijkt me dat ze dat inderdaad zo gaan doen.. maar goed we gaan het zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
klassen zullen echt wel over gaan.
Idd een inhaalslag maken, iets minder creatieve dingen. en begin van groep 4 zal de leraar er ook wel een beetje rekening mee houden en nog wat bijschaven.
Ik bou er ook ernstig rekening mee dat vakantie dit jaar lastig wordt, waar zou je trouwens veilig kunnen gaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Mensen zijn na dit gedoe echt toe aan vakantie. Als dat tegen die tijd wel mogelijk is. Als...
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef Nizno het volgende:
zeik niet joh, je bent die kinderen straks zo zat dat je graa zonder de kindere
[..]
n op vakantie gaat terwijl die op zomerschool zitten.
sowieso is dat nog wel bij groep 3 te doen, groep 6 of 7 wordt wel lastigerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Ja lijkt me dat ze dat inderdaad zo gaan doen.. maar goed we gaan het zien.
Nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik bou er ook ernstig rekening mee dat vakantie dit jaar lastig wordt, waar zou je trouwens veilig kunnen gaan?
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.quote:
heuj lexquote:
Ja klopt inderdaad..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso is dat nog wel bij groep 3 te doen, groep 6 of 7 wordt wel lastiger
Dit jaar gewoon geen vakantie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.
Tentje in de tuinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, heb nog wel wat plaatsen waar ik heen wil maar zou daar niet in het ZH willen belanden. Dan maar de tuin in hier.
allang blij dat mijn oudste neef in gr 8 zit en iets te slim is voor zn leeftijd en de jongste leert ook snel dus die redt het ook wel van 5 naar 6quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef mario390 het volgende:
VROUW VAN KROKODILFANGER HEET ::: ?
ALI GATOR
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ben je deze zomer geweest?
Tuinesië
Vlak onder balkonia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |