haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van gehoord die naam, tofquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
opossum. Zien er wel schattig uit, maar ik hou em liever niet vast
[ afbeelding ].
![]()
Grotmoeder?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
Wilde eigenlijk "mario's TT hier" doen, maar dat zou niemand begrijpen![]()
![]()
Buidelrat? Zijn goede klimmers, uitermate traag en blijven verbaasd stil staan in het licht van een auto (aka je vindt ze meestal naast de wegquote:)
![]()
Ja, daarom maar ff snel volgespamtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:23 schreef moemoe het volgende:
De downtime nadert mensen...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Even een kopje thee zetten. Kan de spanning niet aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:23 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Haha, ik doe met je meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Even een kopje thee zetten. Kan de spanning niet aan![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
De tijd gaat toch ineens hard als de dt er aan komt![]()
![]()
achzo jouwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat mijn insta op privé staat...![]()
Bij mij keek ooit een hert midden in de nacht naar mijn koplampenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Buidelrat? Zijn goede klimmers, uitermate traag en blijven verbaasd stil staan in het licht van een auto (aka je vindt ze meestal naast de weg)
.
Was wel schrikken overigens.![]()
Ja hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
De tijd gaat toch ineens hard als de dt er aan komt![]()
Ik zag ooit een hertje worden aangereden 😭quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij keek ooit een hert midden in de nacht naar mijn koplampen.
Was wel schrikken overigens.![]()
Zei je ja, best wel geinig. Hoop zijn zo aan het kwekken, letten niet op de tijd danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel origineel. Ik heb dat ook wel eens om 2:37 gedaan en toen trapten sommigen er ook in![]()
Ik zag ooit een hert dat bijna was aanreden. En even wachten om dank je wel tegen mij te zeggen ho maar. Beest rende direct weer verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag ooit een hertje worden aangereden 😭![]()
Jij toch ook sky?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
Succes zometeen met de DT
Pak de dubbel @:moemoe you can do it 😋![]()
Stormde je zo hard op haar af ja?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag ooit een hertje worden aangereden 😭![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:23 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je doet wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
Succes zometeen met de DT
Pak de dubbel @:moemoe you can do it 😋.
Zo leuk om ze in het echt te spottenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag ooit een hert dat bijna was aanreden. En even wachten om dank je wel tegen mij te zeggen ho maar. Beest rende direct weer verder..
![]()
Ja is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen hoe eng sky is? Hij slaapt nu toch![]()
Niet als je in het donker op een verlaten weg rijdt en ze ineens voor je auto springenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je doet wel mee hoor.
[..]
Zo leuk om ze in het echt te spotten.
![]()
Een slapende sky?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen hoe eng sky is? Hij slaapt nu toch![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja of tijdens een bosspelletje in groep zes langs je voorbij razen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet als je in het donker op een verlaten weg rijdt en ze ineens voor je auto springen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
PleaeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dikke paalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SyrijderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SorsysThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, Mario en poepenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
als hij het niet vergeet of niet net moet poepen![]()
![]()
Hoe is het nu bij jou dev met die corona ellende, nog nw regels?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
als hij het niet vergeet of niet net moet poepen![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoe is het nu bij jou dev met die corona ellende, nog nw regels?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
Corona is over een weekje of zo voorbij en de economie zal weer heel snel een stuk sterker zijn![]()
en Trump heeft het net gezegd dus het moet wel waar zijn![]()
Ik zie op trending een dansende Alberto Stegeman in een hiphop clipLaatste wat ik had verwacht
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat dat weer kan in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie op trending een dansende Alberto Stegeman in een hiphop clipLaatste wat ik had verwacht
![]()
Dat dit kan in Nederland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb weer voldoende wc papier, dus ik kan weer een maand lekker zitten schijtenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die is echt niet goed hoor die man. Let jij maar goed op daar ook.![]()
Heb je ook wapens gehamsterdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb weer voldoende wc papier, dus ik kan weer een maand lekker zitten schijtenUw ADH vitamine Worst
En een submachinegun om de plunderaars buiten te houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een gracht om mijn huis gegraven.Uw ADH vitamine Worst
In Nederland kun je ook een hoop spul krijgen, maar dan is dat niet helemaal officieel (ja, ik had een aantal Serviërs en een Rus als collegaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die hebben ze zat daar, ben in zo een winkel geweest daar. Wat een keuze zeg.)
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een submachinegun om de plunderaars buiten te houden
hier komen ze niet binnen.![]()
Heb in mijn jongere jaren op een sportschutters vereniging gezeten. Maar was toen al zat te krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook een hoop spul krijgen, maar dan is dat niet helemaal officieel (ja, ik had een aantal Serviërs en een Rus als collega)
![]()
Waar kan ik die kopen? Kan ik op muggen gaan jagenquote:![]()
Dat weet jij als Amerikaan toch het bestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar kan ik die kopen? Kan ik op muggen gaan jagenUw ADH vitamine Worst
Ik ga morgen wel even kijken in de supermarktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat weet jij als Amerikaan toch het best![]()
Gek genoeg daarvoor daarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even kijken in de supermarkt![]()
![]()
Een 9mm bij een happy mealquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even kijken in de supermarktUw ADH vitamine Worst
https://www.acme-worldwid(...)stems/m-134-minigun/quote:
snel maar even een quote voor 10 aangevraagd. Voor als we tijdens de volgende DTS meeting met z'n allen op de DT gaan jagen![]()
Jammer dat dat schieten zo duur is, met 4000 kogels per minuut lopen de kosten toch al snel op. En na wat flesjes bier heb je toch zeker 5 minuten nodig om wat te rakenquote:![]()
Beetje redelijk pistool kost toch al tussen de 300 en 500 dollar, dus eerder een happy meal bij je glock.![]()
Mijn zoon ff schieten daar in Miami, 2 min met een soort mitrailleur 350 usd😂quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat dat schieten zo duur is, met 4000 kogels per minuut lopen de kosten toch al snel op. En na wat flesjes bier heb je toch zeker 5 minuten nodig om wat te raken![]()
Voor de gemiddelde fokker is 2 minuten gemiddeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn zoon ff schieten daar in Miami, 2 min met een soort mitrailleur 350 usd😂![]()
En hoeveel kosten patronenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
Beetje redelijk pistool kost toch al tussen de 300 en 500 dollar, dus eerder een happy meal bij je glock.Uw ADH vitamine Worst
Die van mij in de jaren 90 was al 1200 gulden toen hier. Was een automag 111 met een 30mi patroon. Heftig pistool. Een normale kogel gaat 350m per sec. 30mi patroon 920m per sec. Ging overal doorheen. Was mooie tijd. In USA goedkoop.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
Beetje redelijk pistool kost toch al tussen de 300 en 500 dollar, dus eerder een happy meal bij je glock.![]()
Heb jij ook gehamsterd?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.academy.com/s(...)epChildCatid=7693524
500 kogeltjes voor $95Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb daar standaard 10 bakken van liggen. Want de wereld vergaat toch binnenkort en je kunt maar beter voorbereidt zijn.quote:![]()
Lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar standaard 10 bakken van liggen. Want de wereld vergaat toch binnenkort en je kunt maar beter voorbereidt zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Bescherming mag wat kostenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.academy.com/s(...)epChildCatid=7693524
500 kogeltjes voor $95Uw ADH vitamine Worst
Had je nog plannen om deze kant op te komen in korte termijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe liever leuke dingen met mijn geld.Zonder wrijving geen glans![]()
Wel grappig dat mijn jongste broertje de volgende keer dat hij hier is, naar een schietbaan wil gaan om met een mitrailleur te gaan schieten![]()
![]()
korte termijn zal niet lukken, lange termijn wel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je nog plannen om deze kant op te komen in korte termijn?![]()
Nee snap ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe liever leuke dingen met mijn geld.
Uw ADH vitamine Worst
Nee weet ik maar bedoelde ook of je de plannen had en nu noodgedwongen af moest zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
korte termijn zal niet lukken, lange termijn wel natuurlijkZonder wrijving geen glans![]()
Leuk hoor, maar onwijs duur. Wij waren op binnenbaan toenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
Wel grappig dat mijn jongste broertje de volgende keer dat hij hier is, naar een schietbaan wil gaan om met een mitrailleur te gaan schieten![]()
Mag ik meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
Waar is m'n Aussie moet ik bij die kerel aan denkenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zat gedaan, is wel leuk in het begin. Later alleen maar aan de bar hangen en stempel halen. Kleiduif schieten is heel leukquote:![]()
quote:![]()
![]()
Ja naja op alleen een schietbaan is ook wel saai ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zat gedaan, is wel leuk in het begin. Later alleen maar aan de bar hangen en stempel halen. Kleiduif schieten is heel leuk![]()
Kale kop heeft ie toch alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
Waar is m'n Aussie moet ik bij die kerel aan denkenUw ADH vitamine Worst
Oh dear het is vijf uur alweer dit Coronagedoe is echt niet oké weer. Begon net een ritme te krijgen.![]()
Gelukkig duurt het nog zeker 2.5 maandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:02 schreef 00wildchild het volgende:
Oh dear het is vijf uur alweer dit Coronagedoe is echt niet oké weer. Begon net een ritme te krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
Neeeeeeeeerquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Jawell![]()
![]()
Prachtigquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik zou volgende maand naar Pittsburg (Carnegie Mellon), maar dat gaat niet door. Moet in Juni nog ergens naar toe, geen idee of dat wel door gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee weet ik maar bedoelde ook of je de plannen had en nu noodgedwongen af moest zeggen![]()
Wel klote allemaal hoor. En Limoen jouw kant op komende zomer? Hopelijk snel voorbij alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand naar Pittsburg (Carnegie Mellon), maar dat gaat niet door. Moet in Juni nog ergens naar toe, geen idee of dat wel door gaat.Zonder wrijving geen glans![]()
Lekker thuis blijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand naar Pittsburg (Carnegie Mellon), maar dat gaat niet door. Moet in Juni nog ergens naar toe, geen idee of dat wel door gaat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zou wel terecht zijn als we geen lesgeld hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog zeker 2.5 maand![]()
Denk eigenlijk dat we nog wel wat langer binnen moeten blijven.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja en geen kinderopvang etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn als we geen lesgeld hoeven te betalen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja 🙁quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat we nog wel wat langer binnen moeten blijven.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, hopelijk kan er tegen die tijd weer gevlogen wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel klote allemaal hoor. En Limoen jouw kant op komende zomer? Hopelijk snel voorbij alles.![]()
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en geen kinderopvang etc.![]()
![]()
Mja blijf maar netjes binnen. Voor mij zo'n probleem niet. Beetje raar wel.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat we nog wel wat langer binnen moeten blijven.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.misschien leer je nog wat
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zien![]()
Dat denk ik niet neequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Junoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.![]()
![]()
Ik hoorde dat ze dat van plan waren in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.![]()
Hier niet eens zeker of ze dit schooljaar open gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zienUw ADH vitamine Worst
Nou ja op zich. Heb mijn naaimachine goed leren kennen, twee schilderijen af gemaakt, nagels leren zetten en m’n spullen zijn tot op het ziekelijke toe geordend.quote:
Morgen maar even in de piano kijken waar een draadje los zit en solderen, dan kan ik ook gaan leren pingelen.![]()
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mja blijf maar netjes binnen. Voor mij zo'n probleem niet. Beetje raar wel.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik laat het liever gewoon door lopen en betalen. Zonder dat ik wat terug hoef. Belastingdienst vertrouw ik al niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh. Was het maar zo’n feest.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil wild child ons iets vertellen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja op zich. Heb mijn naaimachine goed leren kennen, twee schilderijen af gemaakt, nagels leren zetten en m’n spullen zijn tot op het ziekelijke toe geordend.
Morgen maar even in de piano kijken waar een draadje los zit en solderen, dan kan ik ook gaan leren pingelen.
Maar ik zie het positief. Nu zit iedereen binnen en niemand gaat uit, dus er kan veel gespaard worden en over 4 maanden gaan al die bouwmarkten het druk krijgen. Snel aandelen ikea kopen.
En over 9 maanden natuurlijk de kinderbedjes![]()
![]()
Nou ja studeren en ondernemen is nogal een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat het liever gewoon door lopen en betalen. Zonder dat ik wat terug hoef. Belastingdienst vertrouw ik al niet zo.![]()
Ja heb al een PlayStation gekocht omdat ik geen moer heb uitgegeven. Had gewoon bijna duizend euro over deze maand.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
Maar ik zie het positief. Nu zit iedereen binnen en niemand gaat uit, dus er kan veel gespaard worden en over 4 maanden gaan al die bouwmarkten het druk krijgen. Snel aandelen ikea kopen.
Weinig sparen de meeste zonder werk binnenkort missch of 80 pr uitkering.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
En over 9 maanden natuurlijk de kinderbedjes
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah ik zie weer een kansje. Als m’n opleiding niet dicht zou zijn zou ik nu babykamers kunnen maken maar jaaaa nee.![]()
Doe mij maar eentje lijkt me leukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:25 schreef 00wildchild het volgende:
Ah ik zie weer een kansje. Als m’n opleiding niet dicht zou zijn zou ik nu babykamers kunnen maken maar jaaaa nee.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:26 schreef 00wildchild het volgende:
Zwangere mensen zijn echt een goeie doelgroep ook. Leggen bakken geld neer.Zonder wrijving geen glans![]()
Klopt. Weer drie jaar kakluiers, geen eigen leven en dik worden laat maar zittenquote:zoek wel een leuk stiefbrusje.
![]()
Lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Weer drie jaar kakluiers, geen eigen leven en dik worden laat maar zittenzoek wel een leuk stiefbrusje.
Wat is een stiefbrusje nou weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Weer drie jaar kakluiers, geen eigen leven en dik worden laat maar zittenzoek wel een leuk stiefbrusje.
![]()
Was het echt even aan het overwegen ja.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ook. Kom.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:30 schreef engine het volgende:
[..]
Was het echt even aan het overwegen ja.
Ik doe alleen maar alsof ik het niet wil om de leegte niet te voelen.Hoewel ik niet begrijp waarom dat instinct zo groot moet zijn. Je krijgt veel liefde maar nog veel meer stress. En klappen. En je moet de hele dag eten en drinken brengen.
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook. Kom.
Ik doe alleen maar alsof ik het niet wil om de leegte niet te voelen.Hoewel ik niet begrijp waarom dat instinct zo groot moet zijn. Je krijgt veel liefde maar nog veel meer stress. En klappen. En je moet de hele dag eten en drinken brengen.
ik begrijp dat ook niet
quote:
JowwEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kopje koffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er zin in. Geen idee waarin.
Lekker uitgeslapenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch wel weer aardig geslapen eigenlijk.
Ook wel prima geslapen eigenlijkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Van kwart over 9 tot kwart voor 5quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:53 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen
Ook wel prima geslapen eigenlijk
Dobre utro motorblokquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:53 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen
Ook wel prima geslapen eigenlijk![]()
![]()
Jij bent vroeg wakker![]()
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van kwart over 9 tot kwart voor 5Maar je was wel erg vroeg naar bed gegaan. Zo moe ?
![]()
Yesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NetjesMaar je was wel erg vroeg naar bed gegaan. Zo moe ?
Trustequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:55 schreef 00wildchild het volgende:
Nou ik ga maar ontbijten en dan naar bed.Zonder wrijving geen glans![]()
Eet smakelijk en slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:55 schreef 00wildchild het volgende:
Nou ik ga maar ontbijten en dan naar bed.![]()
![]()
Dobre utro moentjeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblok![]()
![]()
Jij bent vroeg wakker
Te vroeg eigenlijkstraks misschien nog even slapen.
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |