Gelukkig duurt het nog zeker 2.5 maandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:02 schreef 00wildchild het volgende:
Oh dear het is vijf uur alweer dit Coronagedoe is echt niet oké weer. Begon net een ritme te krijgen.
Neeeeeeeeerquote:
Prachtigquote:
Ik zou volgende maand naar Pittsburg (Carnegie Mellon), maar dat gaat niet door. Moet in Juni nog ergens naar toe, geen idee of dat wel door gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee weet ik maar bedoelde ook of je de plannen had en nu noodgedwongen af moest zeggen
Wel klote allemaal hoor. En Limoen jouw kant op komende zomer? Hopelijk snel voorbij alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand naar Pittsburg (Carnegie Mellon), maar dat gaat niet door. Moet in Juni nog ergens naar toe, geen idee of dat wel door gaat.
Lekker thuis blijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand naar Pittsburg (Carnegie Mellon), maar dat gaat niet door. Moet in Juni nog ergens naar toe, geen idee of dat wel door gaat.
Zou wel terecht zijn als we geen lesgeld hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog zeker 2.5 maand
Denk eigenlijk dat we nog wel wat langer binnen moeten blijven.quote:
Ja en geen kinderopvang etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn als we geen lesgeld hoeven te betalen.
Ja 🙁quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat we nog wel wat langer binnen moeten blijven.
Ja, hopelijk kan er tegen die tijd weer gevlogen wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel klote allemaal hoor. En Limoen jouw kant op komende zomer? Hopelijk snel voorbij alles.
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en geen kinderopvang etc.
Mja blijf maar netjes binnen. Voor mij zo'n probleem niet. Beetje raar wel.quote:
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat we nog wel wat langer binnen moeten blijven.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zien
Dat denk ik niet neequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zien
Junoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.
Ik hoorde dat ze dat van plan waren in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.
Hier niet eens zeker of ze dit schooljaar open gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou ja op zich. Heb mijn naaimachine goed leren kennen, twee schilderijen af gemaakt, nagels leren zetten en m’n spullen zijn tot op het ziekelijke toe geordend.quote:
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mja blijf maar netjes binnen. Voor mij zo'n probleem niet. Beetje raar wel.
Ik laat het liever gewoon door lopen en betalen. Zonder dat ik wat terug hoef. Belastingdienst vertrouw ik al niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.
Oh. Was het maar zo’n feest.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil wild child ons iets vertellen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja op zich. Heb mijn naaimachine goed leren kennen, twee schilderijen af gemaakt, nagels leren zetten en m’n spullen zijn tot op het ziekelijke toe geordend.
Morgen maar even in de piano kijken waar een draadje los zit en solderen, dan kan ik ook gaan leren pingelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |