Nee snap ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe liever leuke dingen met mijn geld.
Nee weet ik maar bedoelde ook of je de plannen had en nu noodgedwongen af moest zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
korte termijn zal niet lukken, lange termijn wel natuurlijk
Leuk hoor, maar onwijs duur. Wij waren op binnenbaan toenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
Wel grappig dat mijn jongste broertje de volgende keer dat hij hier is, naar een schietbaan wil gaan om met een mitrailleur te gaan schieten
Mag ik meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
Wel grappig dat mijn jongste broertje de volgende keer dat hij hier is, naar een schietbaan wil gaan om met een mitrailleur te gaan schieten
Waar is m'n Aussie moet ik bij die kerel aan denkenquote:
quote:
Zat gedaan, is wel leuk in het begin. Later alleen maar aan de bar hangen en stempel halen. Kleiduif schieten is heel leukquote:
quote:
Ja naja op alleen een schietbaan is ook wel saai ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zat gedaan, is wel leuk in het begin. Later alleen maar aan de bar hangen en stempel halen. Kleiduif schieten is heel leuk
Kale kop heeft ie toch alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
Waar is m'n Aussie moet ik bij die kerel aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |